Mieheni exä on entinen paras ystäväni... Kuinkahan tässä syntyy ikäviä tilanteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuo exä/minun entinen paras ystäväni kun on vielä luonteeltaan melko lapsellinen, itsekeskeinen ja draaman-/huomionhakuinen.

Tilanne on siis se, että minun ja ystäväni välit katkesivat noin vuosikymmen sitten, ja mieheni ja ystäväni olivat silloin vielä yhdessä. Noin viisi vuotta sitten entinen ystäväni ja mieheni erosivat. Mitään kolmiodraamaa tähän ei siis liity.

Asetelma ei kuitenkaan ole paras mahdollinen, ja hieman hirvittää, mitä kaikkea tuo exä keksii... Toisaalta jos voin luottaa mieheeni ja hän minuun, yksikään exä ei tietenkään voi meitä nujertaa.

[QUOTE="vieras";27904602]Kuinka kauan siis olet ollut tämän ystäväsi exän kanssa?[/QUOTE]

Vasta muutaman kuukauden, eli nyt pikkuhiljaa tieto yhdessäolostamme on alkanut levitä kaikkien korviin.

[QUOTE="vieras";27904704]Mutta tossahan lukee että se on entinen kaveri ollu jo aikoja? Onko sillä sitten väliä?[/QUOTE]

no näyttääkö se tässäkään tapauksessa mitään auttavan? Tuttujen exiin ei vaan kuulu sekaantua, siitä ei ole kuin harmia.

Mikä h*lvetin sääntö tuo on että tuttujen exiin ei kosketa? Mekin asutaan niin pienellä paikkakunnalla että pakosta joku on aina jonkun exän exä, pitääkö joka kerta alkaa tekemään kauheita selvityksiä ettei vain vahingossakaan koske jonkun kissankumminkaiman exään? Toki lähimpien ystävien exät on erikseen mutta esim aloittajan tapauksessa en ymmärrä että mitä pahaa tuossa nyt muka on

Mä en tajua tuota, että pitäisi hylätä rakkaus ja mahdollinen loppuelämän kumppani sen takia, että on jonkun kaverin tai tutun exä. Jos tämä mies onkin se oikiea, niin ei sitä uutta noin vain löydä ja jos löytääkin niin ei se ole sitä oikeaa rakkautta.

Huomaa joidenkin vastauksista, että heillä ei ole mitään tietoa oikeasta rakkaudesta.

[QUOTE="piste";27904838]Mikä h*lvetin sääntö tuo on että tuttujen exiin ei kosketa? Mekin asutaan niin pienellä paikkakunnalla että pakosta joku on aina jonkun exän exä, pitääkö joka kerta alkaa tekemään kauheita selvityksiä ettei vain vahingossakaan koske jonkun kissankumminkaiman exään? Toki lähimpien ystävien exät on erikseen mutta esim aloittajan tapauksessa en ymmärrä että mitä pahaa tuossa nyt muka on[/QUOTE]

niitä miehiä ei sitten muualta löydy kuin omalta kylältä?

[QUOTE="Baby";27904872]Mä en tajua tuota, että pitäisi hylätä rakkaus ja mahdollinen loppuelämän kumppani sen takia, että on jonkun kaverin tai tutun exä. Jos tämä mies onkin se oikiea, niin ei sitä uutta noin vain löydä ja jos löytääkin niin ei se ole sitä oikeaa rakkautta.

Huomaa joidenkin vastauksista, että heillä ei ole mitään tietoa oikeasta rakkaudesta.[/QUOTE]

no miksi siihenmieheen pitää edes sen vertaa tutustua että pääsee rakastumaan asti? Miltä itsestäs tuntuis jos parin vuoden päästä sun mies alkais yhteen nykyisen parhaan kaverisi kanssa? Mulla on kiitos tosirakkaus kotona, ei samalta kylältä eikä kenenkään tutun eksä.

Yhteistyössä