Mieheni haluaa kolmenkimppaa.

  • Viestiketjun aloittaja Anspu
  • Ensimmäinen viesti
Anspu
Hei!

Olemme reilu parikymppinen pariskunta. Olemme asuneet yhdessä pian vuoden. Meillä on erittäin aktiivinen seksielämä, kokeilemme uusia juttuja ja harrastamme seksiä päivittäin. Joskus useita kertoja päivässä. Olemme molemmat tyytyväisiä seksielämäämme.

Yhtenä päivänä mies pudotti pommin. Hän haluaisi, että kokeilemme kolmen kimppaa. Aluksi olin sitä vastaan, mutta sitten aloin miettiä, että ehkäpä. Vastasin miehelle, että suostun vieraaseen mieheen, mutta naista en sänkyymme ota. Mies löysi asiasta kiinnostuneen miehen. Asiat, jotka vielä vaivaa on se, että mieheni yrittää vältellä asiasta puhumista, enkä tiedä voiko asiaa tehdä jos emme pysty enää tilanteen korvalla puhumaan siitä. Lisäksi mustasukkaisuus, pystyykö mies katsomaan toista miestä välissämme? Epäileekö jatkuvasti tämän jälkeen, että haluan muita kuin häntä?

Haluaisin kuulla pariskuntien kokemuksia kolmen kimpasta. Etenkin sellaisten pariskuntien, jotka ovat olleet kaksi miestä ja yksi nainen tilanteessa. Mitä tapahtui ennen sitä? Miten siihen päädyttiin? Miten tilanne meni? Ja mitä sen jälkeen tapahtui?

Anspu
 
Mika46
Hei!

Olemme reilu parikymppinen pariskunta. Olemme asuneet yhdessä pian vuoden. Meillä on erittäin aktiivinen seksielämä, kokeilemme uusia juttuja ja harrastamme seksiä päivittäin. Joskus useita kertoja päivässä. Olemme molemmat tyytyväisiä seksielämäämme.

Yhtenä päivänä mies pudotti pommin. Hän haluaisi, että kokeilemme kolmen kimppaa. Aluksi olin sitä vastaan, mutta sitten aloin miettiä, että ehkäpä. Vastasin miehelle, että suostun vieraaseen mieheen, mutta naista en sänkyymme ota. Mies löysi asiasta kiinnostuneen miehen. Asiat, jotka vielä vaivaa on se, että mieheni yrittää vältellä asiasta puhumista, enkä tiedä voiko asiaa tehdä jos emme pysty enää tilanteen korvalla puhumaan siitä. Lisäksi mustasukkaisuus, pystyykö mies katsomaan toista miestä välissämme? Epäileekö jatkuvasti tämän jälkeen, että haluan muita kuin häntä?

Haluaisin kuulla pariskuntien kokemuksia kolmen kimpasta. Etenkin sellaisten pariskuntien, jotka ovat olleet kaksi miestä ja yksi nainen tilanteessa. Mitä tapahtui ennen sitä? Miten siihen päädyttiin? Miten tilanne meni? Ja mitä sen jälkeen tapahtui?

Anspu
Olimme seurustelleet pari kuukautta kun sanoin nykyiselle vaimolleni halustani kolmen kimppaan.
Halusin että saisimme 1N ja 2M jossa nykyinen vaimoni olisi kimpan naisena. Vaimoni sanoi ettei se kovin pahalta kuulosta jos olet täysin varma että haluat toisen miehen mukaan.
Kun olin kertonut ettei asiasta riidellä eikä syytellä niin päätimme kokeilla kimppaa.
Sain luvan järjestää miehen kimppaan mukaan.
Seuraavana perjantaina kaverini tuli töiden jälkeen.
Olimme vaimon kanssa jo panneet odotellessa joten olimme alasti.
Vaimo hätääntyi ja alkoi pukea, ehdin kuitenkin estämään joten otimme vieraan vastaan alasti.
Avasin oven ja kaverini oli hämmästynyt kun olimme jo alasti.
Ei ollut vaatteet päällä kaverillakaan kauan ja sai panna nuorta kaunista naista heti ensi tapaamisella.
Kaveri lähti vasta maanantai aamuna suoraan töihin.
Olemme kaikki kolme heteroja.
Olemme nykyään hyviä kavereita ja molemmat miehet panee vaimoani enimmäkseen kimpassa vaikka kaverilla on lupa panna vaimoani myös yksin.
Olemme olleet kolmen kimpassa yli 20vuotta.
Vaimo on ensimmäisen kerran säikähdyksen jälkeen oppinut nauttimaan kahdesta miehestä kun huomasi ettei siitä tullut mitään pahaa.
On meillä välillä toisiakin miehiä mukana joskus myös vaimon ystävättäriä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
kokeilkaa. Ottakaa mies vähän kauempaa. Niin ei jää ainakaan roikkumaan jos kaduttaa.776
Olen
kokeilkaa. Ottakaa mies vähän kauempaa. Niin ei jää ainakaan roikkumaan jos kaduttaa.776
Meille oli paras vaihtoehto mahdollisimman tuttu ja turvallinen.
Minä tunsin jo lapsuus ajalta miehen, vaimo ei ollut tavannut eikä nähnyt edes kuvaa hänestä mutta hän luotti minuun.
Olimme alasti kaverin tullessa.
Vaimoa pantiin heti että jännitys laukesi.
Kaveri on pannut vaimoani 16 vuottakimpassa ja usein myös yksin.
Vuosien aikana kaveri on avioitunut, kimppa ei ole kuulemma hänen juttu eikä ole mukana.
Kaveri on meillä ainakin yhden viikonlopun kuukaudessa joskus kaksikin sekä käy välillä viikolla pikaisilla.
En tiedä varmaksi mutta luulen että kaveri on saanut luvan panna vaimoani ja hänen vaimonsa saa pitää rakastrajaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä