Mieheni haluaa välillä viisikin kertaa yössä...Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkdlaskdalksdj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkdlaskdalksdj

Vieras
Olemme seurustelleet puolisen vuotta, olemme molemmat vähän päälle kolmikymppisiä. Emme asu vielä yhdessä vaan vietämme muutaman yön viikossa samassa sängyssä. Mieheni haluaa seksiä viisikin kertaa yössä, yksi kerta ei hänestä riitä mihinkään... Itsekin toki haluan miestäni, mutta tämä on minulle hiukan liikaa. Miten ottaa asia puheeksi hänen kanssaa. Onko muilla naisilla näin kyltymättömiä miehiä? En ole tuollaiseen törmännyt koskaan aikaisemmin...

No on tuossa vähän liika,mulle siis ainakin.Mikä jottei,jos itse tykkää tai siis jaksaa...
Mietin vaan että jos 5 kertaa yössä,niin missä välissä ehtii nukkumaan? :O Niin siis jos on aamulla töihin lähtö tai muuten aikainen herätys.Ei kait siinä sitten mitään jos voi ja jaksaa valvoa,mutta MÄ en siltikään jaksais 5 kertaa yössä,ellei sitten ole ihan poikkeus,mutta jos joka kerta niin....

Enpä ole mäkään tuollaiseen omakohtaisesti törmännyt. Tuli mieleen, että mahtaako hän ottaa jotain nappia eli nostatusta ennen teidän tapaamisia? Tai sitten tuollaisia miehiä oikeastikin on olemassa, mut taitavat olla harvinaisuus.

Ei ole aprillipilaa, en edes tajua mitä pilaa tässä on... Olen aikaisemmissakin suhteissa joskus harrastanut seksiä monta (4-6) kertaa yössä, joskus suhteen alkuaikoina, mutta kukaan miehistäni ei ole ollut näin kyltymätön.

Meillä onkin aina seksiä ennen nukkumaanmenoa, mutta yöllä herään monta kertaa kun mieheni painautuu kovana minua vasten ja kädet alkavat vaeltaa... Toki se kiihottaa minuakin kun mieheni haluaa minua niin kovasti. Olen joskus ollut suhteessa jossa mies oli todella haluton ja seksiä oli minun makuuni liian vähän ja suhde osaksi loppui sitten siihen. Olen vain joskus miettinyt, onko normaalia, että ilman mitään stimulaatiota (minä nukun alasti vieressä) mieheni herää monta kertaa yössä kauheassa himossa... Tällaista ei siis ole koskaan ollut aikaisemmin. Mies on muuten kyllä hellä, kova halailemaan ja suukottelemaan ja ottaa aina kainaloon, ja muutekin kehuu kauniiksi ja älykkääksi ja ottaa kaikin tavoin huomioon vaikka olenkin aika tavallisen näköinen persjalka, enjä mielestäni mitenkään muutenkaan kovinkaan säkenöivän älykäs.

Ootko semmoista testannut, ettet lähdekään kesken unien miehen lämmittelyihin mukaan? Mulla meinaan tarpeeksi väsyneenä menee yöunet seksin harrastamisen yli, varsinkin jos sitä muutenkin on tarpeeksi. Mulla on etäsuhteessa kokemusta, että mies on yöllä herätellyt noin kerran pari yössä ja ollut itsekin joskus unissaan.

Ihan normaalia on. Toiset haluavat viisi kertaa työssä ja toiset haluavat kerran vuodessa. Ihmisillä on erilaisia libidoja. Yhdelle rakastajalleni riittää yksi kierros aina kun tavataan. Useimpien kanssa vedetään pari varvia putkeen. Muutaman kanssa ollaan välillä oltu koko yö yhdessä ja silloin on saatettu olla viisi kertaa.

[QUOTE="aloittaja";29735356] Olen vain joskus miettinyt, onko normaalia, että ilman mitään stimulaatiota (minä nukun alasti vieressä) mieheni herää monta kertaa yössä kauheassa himossa... .[/QUOTE]

Ilman mitään stimulaatiota...Alaston nainen vieressä. Hmm.

Jos itse nukun alasti mieheni vieressä, niin lupaan että kyllä se seksi usemman kerran yössä tulee miehelle mieleen. Ja me sentään nukutaan yhdessä joka yö.

Reilu vuosi takana viikomloppu/loma/vapaa tapaamisia
edelleen viikonlopun aikana 3-7 kertaa päivän aikana. Ihan tavallista mielestäni. Ihan kani päiviä kun lapset ei kotona. Välillä ei itteä huvittas mut osaa viritellä tunnelmaan,,,varmaan joskus hiljenee tahti.

Vaikka seksistä tykkäänkin, niin aika ahdistavan kuuloista jos viisi kertaa yössä pitää herätä. On kai sitä muitakin vuorokauden aikoja? EI olis mulle normaalia, enkä jaksaisi nousta monta kertaa yössä useamman kerran viikossa.

Yhteistyössä