Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

  • Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti
Nainen 50
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
mieshämeestä
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
Moi! Minä tulisin mielellään naimaan sinua. Olen 175/90. Vaimo haluais mukaan tai katsomaan!? Vaimo 173/77 tykkää nyrkkipanosta ja kovista otteista. Miehesi saa naida jos haluaa. Meillä paljon kokemusta että vieraat naivat vaimoa mutta ei toisin päin.
 
Viimeksi muokattu:
susa
Parhaillaan istun ravintolassa. Aion saada miehen tai kaksi mukaan kotiini. Saa mieheni katsella kun naivat minua. Toki lopuksi osallistuu aina itsekin, nuolee nussittua pilluani ja toivottavasti myös nussii sekä antaa nyrkkipanon. Oih...kuinka oon märkänä....Nyt miehiä viettelrmään......
 
kuuntelija
Eroni jälkeen tapasi, no olkoon tässä vaikka Pirkko, naisen jonka kanssa ajauduimme melko vauhdilla yhdessä asumaan. Erään ravintolaillan jälkeen Pirkko soitti ja kertoi että hänelle tuttu mies kaukaisilta ajoilta sattui tulemaan samaan ravintolaan ja pyysi että saisiko tulla yöksi meille. Lupasin, niinpä he tulivatkin. Istumme olohuoneessa siideriä maistellen. Sitten väsymys voitti ja Pirkko teki vieraalle olohuoneen lattialle petin ja menimme nukkumaan. Havahduin siihen kun mies kyseli että joko me nukumme ja valitti ettei saa unta. Minä yritin olla liikkumatta niin kuin nukkuisin mutta Pirkko sanoi että hän voisi tulla vielä juttelemaan. Varmaan torkahdin ja tunnustelin joko Pirkko on vieressä. Ei ollut, kuuntelin, olkkarista kuului voihkintaa ja suoraan sanottuna lätinää. Eka ajatus tuli että voi per.. mutta sitten aloin kiihoittua itse, vehkeeni jäykistyi, aloin masturboida, tuntui hyvälle, ajatella nyt Pirkkoa nussii vieras mies. Äänet hiljeni olkkarissa samoin kuin minäkin ruiskutin lastin lattialle. Jonkin ajan päästä kerroin Pirkolle kuulleeni heidän puuhastelut ja sanoin kuinka se tuo himon tunteen kun Pirkkoa nai vieras mies. Nyt olemme uusineet noin erran kuukaudessa, minä jään odottamaan kotiin kun Pirkko saapuu tämän miehen kanssa mutta joskus myös eri mihen ja joskus yhdessä.
 
pari
Ollan mieheni kanssa hommattu mustia miehiä kun mieheni saa nistä kaueat kiksi . Sak lkyllä minäkin . Parhaimillan ollu 4kpl miestä . Ja. Tosi isooja munill varustetuja. 18-31 cm pitkä ja paksuus on ollu 5-8cm ekaksi pienenillä ja skun perä aukkoon totunnu niin sit on isonki mahtunnu sinne sisään. Aivav ahtavaa kun on jjoka reijässä una saman aikaan . Ennätys oon 3vuorokautta yhtä menoo . Paika on hellänä .hanaa
 
pari
Ollan mieheni kanssa hommattu mustia miehiä kun mieheni saa nistä kaueat kiksi . Sak lkyllä minäkin . Parhaimillan ollu 4kpl miestä . Ja. Tosi isooja munill varustetuja. 18-31 cm pitkä ja paksuus on ollu 5-8cm ekaksi pienenillä ja skun perä aukkoon totunnu niin sit on isonki mahtunnu sinne sisään. Aivav ahtavaa kun on jjoka reijässä una saman aikaan . Ennätys oon 3vuorokautta yhtä menoo . Paika on hellänä .hanaa
 
jesse1963
Moro. Mistähän tämmöisen Naisen löytäis joka tykkää näistä jutuista. Ex naisani on pantu ja kihotuin kun kertoi, että oli käsitelly aika mukavasti. Meni poikki muista syistä. Nyt olis hakusessa aito oikea nainen. Normaalivrtaloinen ok näköinen nainen ota yhteyttä. sp. jesse1963@luukku.com
 
vierailija
Noin on, meillä vaimo käy muutaman kerran kuussa itse ulkona ja haluaa että olen odottamssa valmiina kun tulee myöhään tai yleensä seuraavana aamulla, paikat täynnä ja märkinä, en oo saanut käydä vessassa tai muutakaan yöllä tehdä. Sellainwn kapistus sen ympärillä. ei voi juodakaan kun muutaman oluen... koittanut ehdottaa että voisi vaikka sivussa/komerossa olla, mutta ei oo suostunut. Millä saisin, tämä tapa on vaikeaa, varsinkin kun joskun vasta puolen päivän jälkeen väsyneenä tulee ja paine itellä on ihan hirmuinen, ei lukon takia pääse tulemaan tai vessassa käymään.... on uhkaillut kun oon pyytänyt muutosta??? Neuvokaas naiset? Nytkin on tuo kaupungilla jonkun kanssa ja täällä pidättelen painetta.
 
N28v
Onko kellä kokemuksia tämmöisestä? Ajatus monesta miehestä kyllä kiihottaa.
Minulla mies on halunnut että annan pillua myös muille. Suurimmaksi osaksi on omat kaverit olleet mukanamme. Nyt kun menin suostumaan ollaan joka toinen viikonloppu kimpassa ja mies haluaisi huomattavasti useammin.
On myös ottanut tavaksi että tuo kaverinsa ja alkaa sitten kyselemään kimppa panon perään.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Puoli vahihgossa lupasin hyvälle kaverille vaimoni lainaksi.Vaimollani oli entinen työ kaveri eronnut nainen kylässa ja myös kaverini.vaimoni ajatteli heistä paria,ei ilta oikein sujunut . Otettiin kuppia kysyin no tykkäsitkö tästä Ellistä, no en kovasti vaimosi olis parempi, tarvii sitten lainata sinulle.Hän ottikin tosissann,Keroin siitä vaimolle että haluutko antaa Terolle no en kyllä on ihan fiksu mies katsotaan,odoellessa.
 
N28v
Huiihh... Aika hurjia olette :rolleyes:. Itse en ihan uskaltaisi pelkästään tuntemattomien mukaan mennä vaikka haaveilenkin seksistä useamman miehen kanssa. Kyllä sen toisen pitää olla oma mies; olisi huomattavasti turvallisempi olo ja uskaltaisin nauttia vapaammin oman miehen ollessa paikalla...
Mmm... pöksyt meinaa kastua:) jo ihan ajatuksesta... Joskus on asiasta hieman puhuttu mutta en ole uskaltanut vielä ehdottaa asian viemistä käytäntöön...
Minä olen suostunut mieheni halusta kimppaan. Meillä on hyvät kaverit päässeet naimaan kanssani. Mieheni on mukana. Kun ollaan tuttuja ja luotetaan toistemme puhtauteen naimme paljaalla. Vieraammat käyttää kortsua.
 
Viimeksi muokattu:
N28v
Moro. Mistähän tämmöisen Naisen löytäis joka tykkää näistä jutuista. Ex naisani on pantu ja kihotuin kun kertoi, että oli käsitelly aika mukavasti. Meni poikki muista syistä. Nyt olis hakusessa aito oikea nainen. Normaalivrtaloinen ok näköinen nainen ota yhteyttä. sp. jesse1963@luuookku.com
Olisi ehkä mahdollista tulla meidän kanssa kokeilemaan. Voisit mieheni kanssa kimpassa naida kanssani.
 
Viimeksi muokattu:
N28v
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
Minulla mies käy kuumana kun toinen mies nai minua. Haluaa naida kanssani vuorotellen toisen miehen kanssa. Useimmiten naimme koko viikonlopun saunoen ja naiden. Yksi mies on ollut säännöllisesti jo 6 vuotta vaki kaverina ja saa naida kanssani myös kaksistaan. Mies sanoi ettei hän pysty tekemään minulle mitään mitä ei olla jo tehty.8
 
Viimeksi muokattu:
AvioMmies
Onko kellä kokemuksia tämmöisestä? Ajatus monesta miehestä kyllä kiihottaa.
Olen aviossa ja minua kiihoittaa kun kaverien kanssa naimme vaimoa. Haluan vaimolleni muita miehiä kimpassa naimaan melko usein. Nykyään kun vaimo on innolla mukana meillä naidaan vähintään joka toinen viikonloppu kimpassa kaverien kanssa joskus joka viikonloppu.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja oleblondi
Hienoa ootte löytäneet uuden harrastuksen mutta koukkuun tähän kyllä jää :)
Miehesi varmasti saa mitä tilannut jos kerran pystyt panemaan 5 miestä kerralla, hitto kun jostain löytäisin kaltaisesi Naisen.. Seurustelin seksiadiktin kanssa joka mut koulutti joka petti, yhtäkkiä huomasin sovinto seksissä nauttivani liukkaasta pillusta, kiitin kiihkeästä seksisstä ja kysyin että saanko sut jatkossakin nussittuna kotiin, vastaus oli kyllä :)
Sai nauttia kimppasessioista
Baareissa laivoilla flirttailuista miesten
Kanssa, kuiski yllättäen korvaan
Liukasta pillua taas tarjolla ei käytetty mitään kumeja ollenkaan, halusi miesten laukeavat tiukkaan pilluansa..
Kerran manasin raha asioista niin vastas vaan että älä huoli maksan sen
Vaikka pillullani...
 
Viimeksi muokattu:
Bi_pari37sami40sanna
Ollan mieheni kanssa hommattu mustia miehiä kun mieheni saa nistä kaueat kiksi . Sak lkyllä minäkin . Parhaimillan ollu 4kpl miestä . Ja. Tosi isooja munill varustetuja. 18-31 cm pitkä ja paksuus on ollu 5-8cm ekaksi pienenillä ja skun perä aukkoon totunnu niin sit on isonki mahtunnu sinne sisään. Aivav ahtavaa kun on jjoka reijässä una saman aikaan . Ennätys oon 3vuorokautta yhtä menoo . Paika on hellänä .hanaa
Mistä te löydätte ne miehet olemme kanteleet pidemmän aikaan nimen omaa isoa musta tai mustia miehiä
 
Viimeksi muokattu:
N28v
Mistä te löydätte ne miehet olemme kanteleet pidemmän aikaan nimen omaa isoa musta tai mustia miehiä
Onko kellä kokemuksia tämmöisestä? Ajatus monesta miehestä kyllä kiihottaa.
Mistä te löydätte ne miehet olemme kanteleet pidemmän aikaan nimen omaa isoa musta tai mustia miehiä
On ollut omia kavereita miehen kavereita ja miehen työtovereita. Saan enemmän seksiä ja miehiä kuin sinkkuna ollessa.
 
Viimeksi muokattu:
mä nussin mustia
olen 38 vuotias hoikka blondi pk seudulta,nussin mustiamiehiä porukassa monesti viikossa mieheni luvalla,ne naivat aina ilman kortsuja,ja mieheni taas käyttää kumeja,heh
 
vierailija
Meillä mies muutaman kerran katsellut kun vieras/vieraat miehet nussinut minua. Itse hän ei osallistu aktiin vaan runkkaa. Nauttii näkemästään mutta on myöhemmin mustis ja kiukkuinen. Erityisen mustis oli kun kaksi miestä nussi minua ja toinen oli nigerialainen mustamies jolla oli erittäin iso penis. Nautin suunnattomasti kun sain kahta miestä ja kyllähän sitä isoa penistä oli ihana imeä saatika saada se sisään. Kaikesta huolimatta mieheni haluaa jatkaa tätä että saan nussia voeraiden kanssa. Se on kumminkin mieheni mukaan jopa kiihottavampaa katsella minua vieraiden kanssa kuin itse nussiminen kanssani. Itse en haluaisi nähdä miestäni vieraan naisen kanssa mutta olen joskus fantasioinut että mieheni olisi mukana ja harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä