Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

  • Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti
nainen55vierailija
Meillä harrastettu vuosia vieraita kanssani ja mustia komistuksia olen saanut, todella ihanaa kun tykkäävät vaaleasta naisesta. Ottavat naisen kunnolla ja normaalia suurempi penis tuntuu tosi hyvältä kun laukeavat spermaa tulee
runsaasti aah tykkään! Haemme mieheni kanssa koko ajan uusia miehiä
mukaan, asumme omakoti talossa rauhallinen ympäristö.
 
wetpantiesblog
Tuo "aisankannatus" taitaa olla monelle miehelle tosiaan aikamoisen suuri mieltymys. Joku vielä kehtaa väittää ettei kukaan mies haluaisi alistua moiseen... :D Kyllä niitä miehiä vaan aika paljon näyttää olevan jotka haluavat alistua, miksikö? Koska se kiihoittaa heitä äärimmäisen paljon! :)

Minusta on upeaa että on aidosti pariskuntia jotka uskaltavat rohkeasti toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ja näitä hieman vaijettujakin mieltymyksiä. Niin, mikä lopulta on seksuaalisuudessa normaalia ja mikä ei? Jos useampi aikuinen ihminen nauttii samoista asioista keskenään, antaa mennä vaan! :)
 
Aisuri
Olipas monta kirjoitusta kimpoista. Vaimolla on ollut vuosien mittaan useampikin vakipano, mutta kukaan niistä ei ole erityisemmin halunnut, että olisin mukana katsomassa. Vaimosta se ei ole kiinni, nauttii kun pääsee samalla nöyryyttämään minua. Toistaiseksi tuo on ollut harvinaista herkkua. Kaipa sopivaa seuraa voisi löytää netistäkin, kun osuisi oikealle foorumille.
Vaikka harvoin pääsen mukaan niin jonkunlaisena korvikkeena hän tulee kotiin spermat pillussa ja nuolettaa ne minulla. Vakipano saa naida paljaalla.
 
vierailija
Tuo "aisankannatus" taitaa olla monelle miehelle tosiaan aikamoisen suuri mieltymys. Joku vielä kehtaa väittää ettei kukaan mies haluaisi alistua moiseen... :D Kyllä niitä miehiä vaan aika paljon näyttää olevan jotka haluavat alistua, miksikö? Koska se kiihoittaa heitä äärimmäisen paljon! :)

Minusta on upeaa että on aidosti pariskuntia jotka uskaltavat rohkeasti toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ja näitä hieman vaijettujakin mieltymyksiä. Niin, mikä lopulta on seksuaalisuudessa normaalia ja mikä ei? Jos useampi aikuinen ihminen nauttii samoista asioista keskenään, antaa mennä vaan! :)
Kiihoittavinta mitä tiedän.Jo se kun vieras pääseee koskettelemaan vaimoni rintoja saa minut aivan ekstaasiin, ja vieraan työntyminen vaimoni sisään paljaalla on jo aivan huikeata. Odotan innolla uusintaa.
 
onnistuneet
Minua on pantu kimpassa lukuisia kertoja avioliiton aikana, se on tosi kivaa mutta oltava luotettavat miehet. Useimmiten ihan yksin liikkeellä ja oma kulta kotona.
Olen samaa mieltä parinkymmenen vuoden kokeilulla. Kokoonnumme pari kertaa vuodessa miesvoittoisen porukan kanssa. Vuosien varrella porukan miehet ovat vaihtuneet jokunen alkuperäinen on toki säilynyt. Meillä on hyvä yhteishenki ja miehiä ei tunnu haittaavan ollenkaan että jokainen heistä on nainut porukan naisia, päin vastoin.
 
Viimeksi muokattu:
AvioMmies
Olipas monta kirjoitusta kimpoista. Vaimolla on ollut vuosien mittaan useampikin vakipano, mutta kukaan niistä ei ole erityisemmin halunnut, että olisin mukana katsomassa. Vaimosta se ei ole kiinni, nauttii kun pääsee samalla nöyryyttämään minua. Toistaiseksi tuo on ollut harvinaista herkkua. Kaipa sopivaa seuraa voisi löytää netistäkin, kun osuisi oikealle foorumille.
Vaikka harvoin pääsen mukaan niin jonkunlaisena korvikkeena hän tulee kotiin spermat pillussa ja nuolettaa ne minulla. Vakipano saa naida paljaalla.
Olen itse ollut kaikkien muiden miesten kanssa naimassa vaimoani paitsi yhden miehen.
Kävimme paikallisessa ravitsemusliikkeessä ja puolituttu mies tuli meille jatkoille. Siinä tuli otettua muutama drinkki ja kysyin (vaimon luvalla tietty) haluaisiko hän tulla naimaan vaimoani minun kanssa kimpassa ja halusihan hän.
Mentiin meidän sänkyyn ja hieroimme ja nuolimme vaimoa kunnes vaimo halusi vieraan panemaan ensin itse hieroìn vaimoani. Kaveri ei onnistunut panemaan vaikka vaimo imi ja nuoli häntä minun pannessa vaimoani takaapäin. Toiset oli vapaalla seuraavana päivänä mutta itse jouduin töihin. Kun kaveri ei saanut naitua illalla niin hän kysyi saisiko hän panna vaimoani aamulla kun lähden töihin.
Pienen harkinnan jälkeen lupasin panna. Seiraava päivä oli erittäin pitkä kun ajattelin vainoa pantavan koko päivän.
Olin oikeassa vaimoa oli pantu vähän väliä ja kaveri jäi meille vielä yhdeksi yöksi ja silloin pantiin kimpassa vaimoa. Mies kävi meillä usein sen kesän aikana vaikka hänellä oli oma vaimo kotona.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
Viimeksi muokattu:
Master
Olipas monta kirjoitusta kimpoista. Vaimolla on ollut vuosien mittaan useampikin vakipano, mutta kukaan niistä ei ole erityisemmin halunnut, että olisin mukana katsomassa. Vaimosta se ei ole kiinni, nauttii kun pääsee samalla nöyryyttämään minua. Toistaiseksi tuo on ollut harvinaista herkkua. Kaipa sopivaa seuraa voisi löytää netistäkin, kun osuisi oikealle foorumille.
Vaikka harvoin pääsen mukaan niin jonkunlaisena korvikkeena hän tulee kotiin spermat pillussa ja nuolettaa ne minulla. Vakipano saa naida paljaalla.
Täällä ois yhdessä vaimosi kanssa nöyryytetään sua samalla kun rakastelen vaimoasi. Lopuksi nuolet vaimosi puhtaaksi jotta voimme ottaa uusiksi
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
kun lukee naisten rehellisyyksiä, niin ei kunnioita enää



tunnustakaa palstalaiset, että jos paikalla on seksiammattilainen, niin eipä tavallisten ihmisten ole paljon lisättävä
 
vierailija
Tuo "aisankannatus" taitaa olla monelle miehelle tosiaan aikamoisen suuri mieltymys. Joku vielä kehtaa väittää ettei kukaan mies haluaisi alistua moiseen... :D Kyllä niitä miehiä vaan aika paljon näyttää olevan jotka haluavat alistua, miksikö? Koska se kiihoittaa heitä äärimmäisen paljon! :)

Minusta on upeaa että on aidosti pariskuntia jotka uskaltavat rohkeasti toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ja näitä hieman vaijettujakin mieltymyksiä. Niin, mikä lopulta on seksuaalisuudessa normaalia ja mikä ei? Jos useampi aikuinen ihminen nauttii samoista asioista keskenään, antaa mennä vaan! :)
No todella! Aisankannatus on monelle hyvin kiihottavaa. Harrastin sitä jo ensimmäisessä avioliitossa ja nyt olen aloittelemassa sitä myös toisessa. Toinen vaimoni oli hyvinkin aktiivinen suihinottaja ennen liittoamme ja olemmekin yhdessä miettineet, että hän voisi jatkaa samalla tavalla nytkin, ainoastaan sillä erolla että minä olisin katselemassa aika ajoin. Vanhoja kontakteja, imettäviä mulkkuja siis, löytyy. Eikä uusien ystävyyksienkään löytyminen ole mahdottomuus. Kiihottaa pelkkä ajatuskin.
P.s. Sangen miellyttävä kuva, ehkä liikaa vaatetta..
 
annika
Meillä tämä alkoi melkein vahingossa.
Olin ystävien kanssa viihteellä ja seuraamme liittyi nuoria miehiä.
Oli imartelevaa kun nuori mies lähenteli.
Ilta oli lopussa ja mies alkoi ehdottelemaan. Keskustelimme minne voisimme mennä kun nuori mies oli valmis yhdyntään.
Sanoin että peri aatteensa meillä kotona ei ole kuin mieheni.
Mies kyseli et miten mieheni suhtautuisi jos ..
Olihan meillä ollut puhetta joskus puuhastelun jälkeen että..
Suutelimme ja kopeloin miehen etumusta..huokaisi huokaisin kun siitin oli kova ja iso.
Soitin miehelleni ja kysyin mieheltäni että olisiko ok jos toisin kotiin.
Pienen empimisen jälkeen jälkeen asia oli ok.
Menimme meille ja hetken pussailujen jälkeen olin sohvalla ilman vaatteita..ja hetken kuluttua iso kova kalu alkoi työntämään minuun..huomasin että mieheni katseli makkarin ovelta ja runkkaa.
Rakastajani ei huomannut vaan teki työtä ja yritti saada minusta ääntä
. En huomannut missä vaiheessa mieheni oli mennyt pois katsomasta mutta kun selvisin orkusta olimme kahden nuoren miehen kanssa.
Hän kysyikin että eikö miehes olekkaan kotona.
On se makkarissa.
Hän ei uskonut.
Menimme makkariin.
Siellä hän istui nojatuolissa.
Esittelin heidät ja pyysin nuorta miestä ottamaan minut.
Nuori mies epäröi ja työnsin hänetvuoteeseen ja aloin ottaa häneltä suihin.
Tunsin kuinka mieheni kieli tutki pimppiäni.
Siitä alkoi sen harrastaminen..
 
vierailija
Tuo "aisankannatus" taitaa olla monelle miehelle tosiaan aikamoisen suuri mieltymys. Joku vielä kehtaa väittää ettei kukaan mies haluaisi alistua moiseen... :D Kyllä niitä miehiä vaan aika paljon näyttää olevan jotka haluavat alistua, miksikö? Koska se kiihoittaa heitä äärimmäisen paljon! :)

Minusta on upeaa että on aidosti pariskuntia jotka uskaltavat rohkeasti toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ja näitä hieman vaijettujakin mieltymyksiä. Niin, mikä lopulta on seksuaalisuudessa normaalia ja mikä ei? Jos useampi aikuinen ihminen nauttii samoista asioista keskenään, antaa mennä vaan! :)
Tuo kiihoittaa todellakin "äärimmäisen paljon" ja yhden kerran näin kun vaimo antoi vieraallemme paljaalla, olin aivan kiihoituksesta sekaisin.
 
vierailijamika
Ihmeellinen värkki tuo pillu.
Se saa aikaan mitä ihmeellisempiä juttuja.
Samoja juttuja katsotaan videoista,ja vielä parempaa kun ihan livenä näkee.
Saa kiiman kokea ihan..
Vielä jos omaa eukkoa nai joku isokyrpäinen uros ja vielä niin että eukko voihkii ja valittaa nii..
Voi että jos se vielä kusee alleen niin se on täydellistä.
 
M 32v
Mielelläni katselisin jos vaimoa nai kaksi tai jopa kolme nuorta miestä joilla sattuisi olemaan isot.
Kunhan naiseni vaan nauttii käsittelystä,eikä olisi väkisin panemista.
Turvallisuus ja vaimon nautinto.
Mitä pahaa siinä olisi??
Minä soisin vaimon kokeilla,tiedän että hänellä haaveissa.
Ei ole vielä tavattu mutta..
 
AvioMmies
Mielelläni katselisin jos vaimoa nai kaksi tai jopa kolme nuorta miestä joilla sattuisi olemaan isot.
Kunhan naiseni vaan nauttii käsittelystä,eikä olisi väkisin panemista.
Turvallisuus ja vaimon nautinto.
Mitä pahaa siinä olisi??
Minä soisin vaimon kokeilla,tiedän että hänellä haaveissa.
Ei ole vielä tavattu mutta..
Voisin suositella meidän uutta kolmatta osapuolta. Jos haluat vaimollesi paljon vierasta miestä.
Hän on ollut kanssamme yli 3 kuukautta jona aikana on pannut vaimoani yli 30 yötä kimpassa kanssani. Minulle olisi ihan ok että vaimoa pannaan vaikka joka yö yhdessä.
Vaimo sanoo että hän ei jaksa jos tämä jatkuu pitempään.
Mies on kova panemaan riittäisi jos olisi joku jonka kanssa jakaa panot.
 
Viimeksi muokattu:
Aviomies31
Puoli vahihgossa lupasin hyvälle kaverille vaimoni lainaksi.Vaimollani oli entinen työ kaveri eronnut nainen kylässa ja myös kaverini.vaimoni ajatteli heistä paria,ei ilta oikein sujunut . Otettiin kuppia kysyin no tykkäsitkö tästä Ellistä, no en kovasti vaimosi olis parempi, tarvii sitten lainata sinulle.Hän ottikin tosissann,Keroin siitä vaimolle että haluutko antaa Terolle no en kyllä on ihan fiksu mies katsotaan,odoellessa.
Itsellä kävi samalla tavalla yhden kaverin kanssa.
Olimme juhlineet jonkin verran ei kovin paljoa. Kaveri kyseli jos saisi panna vaimoani kun edellisestä kerrasta on yli puoli vuotta.
Menimme nukkumaan kaverin jäädessä olohuoneen sohvalle.
Aloimme vaimon kanssa panemaan ja kerroin kaverin ehdotuksesta ja puolen vuoden selipaatista niin vaimoni sanoi hae jos todella haluat että annan pillua myös hänelle.
Menin olohuoneeseen katsomaan nukkuuko kaveri jo ei nukkunut juttelimme vähän kunnes sanoin vaimoni lupasi antaa sinulle pillua jos haluat. Kun menimme makuuhuoneeseen vaimo oli alasti odottamassa meitä.
Kaveri sai heti erektion ja vaimo pyysi hänet panemaan heti kiimat pois että päästään alkamaan hauskan pidon kolmistaan. Kaveri ei kestänyt montaa työntöä kun sai siemenet vaimoni pilluun siitä alkoi liukkaat kelit ja kaverikaan ei enää ollut puutteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Aviomies31
Mikä siinä on kun miehet haluavat nähdä kun vieras mies nai vaimoa?
Sen ymmärrän että on nautinto saada useampaa miestä jos ne osaa ottaa naisen.
Mikä siinä on kun miehet haluavat nähdä kun vieras mies nai vaimoa?
Sen ymmärrän että on nautinto saada useampaa miestä jos ne osaa ottaa naisen.
On se miehelle rajojen hakua ja vaimon nautinnon takaamista.
Vaimoni saa useita pikku orgasmeja kimppapanossa ja lopuksi mahtavan orgasmin jonka jälkeen haluaa pitää huilitauon ja pestä spermat pois.
Puolesta tunnista tuntiin niin saamme jatkaa nautiskelua vaimoni kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä