Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

  • Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moraalinen näkökulma varmaan jokaiselle on omanlaisensa, se että itse pitää jostakin ei luonnollisestikaan tarkoita sitä että myös muut ovat samaa mieltä.

Itse aiheeseen sen verran että oma mieheni ehdotti minulle n 13 vuotta sitten rakastelua ulkomaalaisen (hollantilainen) tuttunsa kanssa.
Ensireaktio oli toki torjuva mutta siihenhän se sitten loppuillasta meni ja ihan oikeasti, mies pani minua TODELLA hyvin.

Miehille kalun koko tuntuu olevan iso tekijä ja kiihotuksen aihe, omalla kullallani ei ole mikään ihan pieni mutta tällä miehellä oli jos mahdollista vielä suurempi !

Minä kuten tuskin kovin moni muukaan sisko tykkää olla jonkun hevosenkalun "höylättävänä", tämä eka kerta osoitti kyllä että isokaluinen mieskin voi olla huomaavainen ja täyttää naisen kaikki tarpeet.

Senpä jälkeen olen ollut (harvoin toki mut aina joskus) muutamia kertoja vieraiden (ja vähän tutumpienkien) ihanien miesten kanssa, viimeksi viime vkonloppuna laivalla (kaksi ihanaa nuorempaa kundia).

Pettämistäkö ? Ehkä joo, mutta koska oma mies tykkää tästä mun villistä puolesta niin en koe sitä sillä lailla, seksi oman kullankin kanssa on parempaa kun joskus on vaihtelua.

Tuomitkaa kuka tahtoo mutta tällainen sopii meille (ja mulle), suukkoja, Johanna
Ei se ole pettämistä jos kaikki osapuolet tietävät mitä tulee tapahtumaan ja homma sekä säännöt on sovittu valmiiksi.. Eikä noi kaikki kirjoitukset varmasti ole satuilua..Itse olemme kohta 10 v olleet naimisissa ja kolmenkimpat ovat melkein aina olleet kuvioissa.. säännöt ovat sen sijaan vuosien saatossa heitetty romukoppaan..tärkeintä noissa hommissa on rehellisyys ja se että molemmat luottaa toisiinsa 100%!
 
Viimeksi muokattu:
vapaa elämä
Miksi mennä naimisiin, jos pitää naida siellä ja täällä, ristiin rastiin, milloin kenenkin kanssa? Eikö olisi paljon helpompaa, kun ei tarvitsisi kenenkään kanssa sopia, neuvotella, kysellä, selittää, ,laatia sääntöjä, voisi olla oma itsensä ja tehdä mitä huvittaa, vaihtaa kumppania tai olla vaihtamatta. Yksilön vapaus on niin tärkeä asia, että sitä en vaihtaisi mihinkään. Saa olla just sellainen kun on!
 
vierailija
Mielenkiintoisia kommentteja.
Me ollaan oltu pitkään yhdessä. Aikoinaan minun aloitteestani houkuttelin vaimoni kokeileen vieraita miehiä luvallani. Vaimoni käyttikin lupaani ja tuli monta kertaa pantuna kotiin.
Kiihotus oli molemmin puolista. Harrastuksemme laajeni kimppajuttuihin ja parinvaihtoon. Olemme näiden juttujen myötä tavanneet mukavia ihmisiä. Osa on ollut jo vuosia mukana elämässämme
Tämähän on monien mielestä tuomittavaa ja vastenmielistä. Meille tämä on tuonut mukavaa vaihtelua usein puuduttavaankiin arkeen.
-pari50
 
N28v
Moraalinen näkökulma varmaan jokaiselle on omanlaisensa, se että itse pitää jostakin ei luonnollisestikaan tarkoita sitä että myös muut ovat samaa mieltä.

Itse aiheeseen sen verran että oma mieheni ehdotti minulle n 13 vuotta sitten rakastelua ulkomaalaisen (hollantilainen) tuttunsa kanssa.
Ensireaktio oli toki torjuva mutta siihenhän se sitten loppuillasta meni ja ihan oikeasti, mies pani minua TODELLA hyvin.

Miehille kalun koko tuntuu olevan iso tekijä ja kiihotuksen aihe, omalla kullallani ei ole mikään ihan pieni mutta tällä miehellä oli jos mahdollista vielä suurempi !

Minä kuten tuskin kovin moni muukaan sisko tykkää olla jonkun hevosenkalun "höylättävänä", tämä eka kerta osoitti kyllä että isokaluinen mieskin voi olla huomaavainen ja täyttää naisen kaikki tarpeet.

Senpä jälkeen olen ollut (harvoin toki mut aina joskus) muutamia kertoja vieraiden (ja vähän tutumpienkien) ihanien miesten kanssa, viimeksi viime vkonloppuna laivalla (kaksi ihanaa nuorempaa kundia).

Pettämistäkö ? Ehkä joo, mutta koska oma mies tykkää tästä mun villistä puolesta niin en koe sitä sillä lailla, seksi oman kullankin kanssa on parempaa kun joskus on vaihtelua.

Tuomitkaa kuka tahtoo mutta tällainen sopii meille (ja mulle), suukkoja, Johanna
Ei ole pettämistä jos pari yhteisestä toiveesta ottaa muita mukaan panemaan.
Itse olen ollut 6 vuotta kahden miehen nainen joka välillä saa muitakin miehiä oman miehen suosiollisella avustuksella.
Olen toki joskùs houkutellut omia ystävättäriä mukaan miehenì piristykseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Mika46
Ei ole pettämistä jos pari yhteisestä toiveesta ottaa muita mukaan panemaan.
Itse olen ollut 6 vuotta kahden miehen nainen joka välillä saa muitakin miehiä oman miehen suosiollisella avustuksella.
Olen toki joskùs houkutellut omia ystävättäriä mukaan miehenì piristykseksi.
Houkuttelin vaimoni 1N ja 2M kimppaan 16 vuotta sitten.
Meillä kimppa jatkuu tiiviinä vieläkin ja sama ensimmäinen mies on pannut vaimoani koko ajan 3-6 yötä kuukaudessa ja joitakin pikapanoja lisäksi.
Hän on avioitunut 6 vuotta sitten mutta panee yhtä usein vaimoani kuin ennenkin, saa kuulemma uutta virtaa vaimoaan kohtaan kun saa panna vaimoani.
 
vierailija
Meillä vaimo kävi luvan kanssa vieraissa muutama kuukausi sitten. Mies löytyi seuranhakusovelluksen kautta. Juttelivat ensin Kikissä usemman kerran ja harrastivat tuhmien kuvien lähettelyä ja runkkailua yhdessä.

Tapaaminen sovittiin hotelliin ja se kesti muutaman tunnin. Itse odottelin kotona ja sain sovitusti kuvia kun hommat alkoivat edetä. Oli muuten todella piinallista odotella kotona, kun tiesi mitä hotellissa on parhaillaan meneillään.
Tapaamisen jälkeen vaimo tuli kotiin, kertoi yksityiskohtia myöten mitä tapahtui ja näytti kuvia ja videoita. Oli todella kiihottavaa ja harrastettiin aika kuumaa seksiä sinä iltana.

Seuraavalle kerralle ollaan suunniteltu kolmen kimppaa. Itseä kiihottaa edelleen ajatus myös vaimon käymisestä yksin tätä miestä tapaamassa.
Vähän päivitystä tilanteeseen, jos kiinnostusta löytyy kokemuksille. Tavattiin vaimon kanssa tätä kaveria kolmestaan hotellissa ja kokeiltiin kolmen kimppaa ensimmäistä kertaa.

Ensin juteltiin hetki niitä näitä, ja sitten aloittelimme vaimon kanssa vieraan katsellessa sohvalta. Kun olin hetken nuollut vaimoani, hän pyysi vierasta liittymään mukaan. Oli todella kiihottavaa katsoa kun vaimo imi vierasta samalla kun itse nuolin häntä. Vieras mies pani vaimoa kunnolla suuhun, parhaillaan kalu näytti olevan kokonaan suussa. Ehkäisyä käytettiin tietysti jo tässä vaiheessa.

Seuraavaksi vaihdettiin asentoa niin että vieras pääsi panemaan vaimoa takaapäin samalla kun minä sain suuhoitoa. Naitiin useammassa asennossa vaimoa molemmista suunnista. Välissä hän tyydytti itsensä orgasmiin vibraattorilla, tämän jälkeen oli vieraan vuoro laueta takaapäin naimalla. Itse otin vaimon tämän jälkeen vielä vieraan katsellessa ja laukesin hänen sisäänsä. Oli kokonaisuutena todella mahtava kokemus, mutta kyllähän se oli myös aika jännittävää ensimmäisellä kertaa.

Seuraavaksi on taas suunnitteilla päästää vaimo tapaamaan tätä vierasta kahden kesken. Aikataulujen puolesta huomattavasti kimppaa helpompi järjestää, ja edelleen todella kiihottavaa sekin. Sopivan kaverin kun löytää niin helpottaa paljon näitä asioita.
 
Viimeksi muokattu:
ei uskottava
Vähän päivitystä tilanteeseen, jos kiinnostusta löytyy kokemuksille. Tavattiin vaimon kanssa tätä kaveria kolmestaan hotellissa ja kokeiltiin kolmen kimppaa ensimmäistä kertaa.

Ensin juteltiin hetki niitä näitä, ja sitten aloittelimme vaimon kanssa vieraan katsellessa sohvalta. Kun olin hetken nuollut vaimoani, hän pyysi vierasta liittymään mukaan. Oli todella kiihottavaa katsoa kun vaimo imi vierasta samalla kun itse nuolin häntä. Vieras mies pani vaimoa kunnolla suuhun, parhaillaan kalu näytti olevan kokonaan suussa. Ehkäisyä käytettiin tietysti jo tässä vaiheessa.

Seuraavaksi vaihdettiin asentoa niin että vieras pääsi panemaan vaimoa takaapäin samalla kun minä sain suuhoitoa. Naitiin useammassa asennossa vaimoa molemmista suunnista. Välissä hän tyydytti itsensä orgasmiin vibraattorilla, tämän jälkeen oli vieraan vuoro laueta takaapäin naimalla. Itse otin vaimon tämän jälkeen vielä vieraan katsellessa ja laukesin hänen sisäänsä. Oli kokonaisuutena todella mahtava kokemus, mutta kyllähän se oli myös aika jännittävää ensimmäisellä kertaa.

Seuraavaksi on taas suunnitteilla päästää vaimo tapaamaan tätä vierasta kahden kesken. Aikataulujen puolesta huomattavasti kimppaa helpompi järjestää, ja edelleen todella kiihottavaa sekin. Sopivan kaverin kun löytää niin helpottaa paljon näitä asioita.
Valeseksiä!!!
On olemassa kaikenlaista valetta elämässä, valelääkäreitä, valeuutisia, valehoitajia ja ties mitä. Älkää uskoko kaikkea, on olemassa myös valeseksiä....ja sitähän tässä maailmassa on jo liikaa. Ei sitä aitoa ja ehtaa mikään ahneus voita.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Valeseksiä!!!
On olemassa kaikenlaista valetta elämässä, valelääkäreitä, valeuutisia, valehoitajia ja ties mitä. Älkää uskoko kaikkea, on olemassa myös valeseksiä....ja sitähän tässä maailmassa on jo liikaa. Ei sitä aitoa ja ehtaa mikään ahneus voita.
Mikä sinulla on kun pitää näihin viesteihin kommentoida noin negatiivisesti?
Mikä siinä on väärin jos jotkut harrastavat seksiä monipuolisemmin kuin vain ainostaan pimeässä peiton alla. Kyseessä vain ainostaan seksistä eikä muusta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En ole vakuuttunut vieläkään, että kirjoittamasi tekstit ovat oikeasta elämästä kirjoitettuja. Kirjoitat nimimerkillä "Aviomies31", mutta epäilen ettei sinulla mitään vaimoa edes ole, liekö ollut joskus? Ehkä haaveilet jostain naisesta ja toivot sellaisen löytäväsi; mielikuvituksesi tuottaa mitä hurjimpia tarinoita ja taidat uskoa niihin itsekin...Minun kokemukseni mukaan aviomiehet vahtivat vaimojaan suorastaan mustasukkaisesti, jos todella rakastavat puolisoaan. He eivät lainaa kaverille vaimoaan; jos vaimo sattuu ihastumaan aviomiehen kaveriin, niin voi tulla ihan oikea salasuhde. Mutta sellaista "näytelmää", josta kerrot, vaimoa naidaan kuin vierasta sikaa ja miehet on ihan haltioissaan, sellaista en todellisuudessa usko olevan.
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta.
Kimppa ei sovi mustasukkaisille eikä pareille jotka ei luota kumppaniinsa eikä rakasta toisiaan.
Minä luotan kunnioitan ja rakastan vaimoani.
Haluan kimppaseksiä enkä halua pettää vaimoani ja haluan vaimoni saada saman kokemuksen kuin itsekin siksi on luontevinta että kimpan nainen on oma rakas vaimoni.
Hallittu mustasukkaisuus on tervettä mutta liiallinen on epätervettä.
Olemme heteroja vaimoni kanssa ja molemmat miehet palvelee vaimoni mielihaluja.
Mitä paremmin saadaan vaimo tyydytettyä sitä parempaa seksiä mekin saamme ja silloin olemme saaneet täyden tyydytyksen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Miksi mennä naimisiin, jos pitää naida siellä ja täällä, ristiin rastiin, milloin kenenkin kanssa? Eikö olisi paljon helpompaa, kun ei tarvitsisi kenenkään kanssa sopia,
neuvotella, kysellä, selittää, ,laatia sääntöjä, voisi olla oma itsensä ja tehdä mitä huvittaa, vaihtaa kumppania tai olla vaihtamatta. Yksilön vapaus on niin tärkeä asia, että sitä en vaihtaisi mihinkään. Saa olla just sellainen kun on!
Minusta on hienointa välillä panna omaa vaimoa muiden miesten kanssa.
Vaimo saa valita haluttavimpia miehiä kimppaan mukaan.
Vaimo tekee valinnan ja kysyn itse miehiä kimppaan mukaan. Vaimoni on hoikka isorintainen ja kaunis joten on erittäin helppo saada miehiä mukaan. Minun melkein kaikki kaverini ovat saaneet panna vaimoani niin sinkut kuin aviossa olevatkin.
Vaimo on sanonut että saa seksi kumppaneita enemmän kuin sinkkuna.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei se ole pettämistä jos kaikki osapuolet tietävät mitä tulee tapahtumaan ja homma sekä säännöt on sovittu valmiiksi.. Eikä noi kaikki kirjoitukset varmasti ole satuilua..Itse olemme kohta 10 v olleet naimisissa ja kolmenkimpat ovat melkein aina olleet kuvioissa.. säännöt ovat sen sijaan vuosien saatossa heitetty romukoppaan..tärkeintä noissa hommissa on rehellisyys ja se että molemmat luottaa toisiinsa 100%!
Me ollaan kans jätetty säännöt pois ja nautitaan molemmat. Useimmiten on 1N ja 2M joskus on 2N ja 3-4M.
Yksi päätös ollaan tehty.
Ollaan annettu yhdelle miehelle lupa panna vaimoa milloin tahtoo myös yksin ja hän käyttää tätä lupaa useasti ja käy välillä vaimon kanssa ulkomaan matkoillakin 692
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Miksi mennä naimisiin, jos pitää naida siellä ja täällä, ristiin rastiin, milloin kenenkin kanssa? Eikö olisi paljon helpompaa, kun ei tarvitsisi kenenkään kanssa sopia, neuvotella, kysellä, selittää, ,laatia sääntöjä, voisi olla oma itsensä ja tehdä mitä huvittaa, vaihtaa kumppania tai olla vaihtamatta. Yksilön vapaus on niin tärkeä asia, että sitä en vaihtaisi mihinkään. Saa olla just sellainen kun on!

Ei tarvitse kysellä eikä selitellä kun sopii kerralla säännöt.
Kaveri pääsee perjantaisin ji klo:11.30 ja vaimolla on perjantait vapaata. Kaveri usein perjantaisin tulee töistä suoraan meille ja ovat panneet tai panemassa kun itse tulen kotiiin ja pääsen liukkaille heti kun tulen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä on harrastettu vierasta miestä jo kauan. Vaimoni on erittäin näyttävä täydessä juhlaoutlookissaan. Menemme samaan baariin mutta istumme eri pöydissä. Yleensä ei kauan mene kun vaimolleni alkaa ehdotuksia satelemaan. Tanssilattialla käynnin lomassa vaimoni näyttää merkin jos mies tuntuu tarpeeksi kiihottavalta. Sen jälkeen he poistuvat miehen luo, minä palaan kotiin. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin ajatella miten vieras mies panee vaimoani koko yön.. Aamulla kun vaimoni palaa puhkinussittuna pimppi täynnä vieraan miehen spermaa meillä alkaa sen päiväiset orgiat... Muutaman kerran lapset ovat kysyneet missä äiti, työvuoro on toistaiseksi riittänyt selitykseksi kun eivät ole nähneet bileoutlookia palatessa... Toki itsekin olen luvan saanut maistaa vierasta. Taas seuraavaa baari-iltaa odotellen...
 
vierailija
Meillä on harrastettu vierasta miestä jo kauan. Vaimoni on erittäin näyttävä täydessä juhlaoutlookissaan. Menemme samaan baariin mutta istumme eri pöydissä. Yleensä ei kauan mene kun vaimolleni alkaa ehdotuksia satelemaan. Tanssilattialla käynnin lomassa vaimoni näyttää merkin jos mies tuntuu tarpeeksi kiihottavalta. Sen jälkeen he poistuvat miehen luo, minä palaan kotiin. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin ajatella miten vieras mies panee vaimoani koko yön.. Aamulla kun vaimoni palaa puhkinussittuna pimppi täynnä vieraan miehen spermaa meillä alkaa sen päiväiset orgiat... Muutaman kerran lapset ovat kysyneet missä äiti, työvuoro on toistaiseksi riittänyt selitykseksi kun eivät ole nähneet bileoutlookia palatessa... Toki itsekin olen luvan saanut maistaa vierasta. Taas seuraavaa baari-iltaa odotellen...
Olen yli 40v mies ja olen aviossa.
Minun mielihaluni on panna rakasta vaimoani kaverieni kanssa kimpassa. Vaimo on kyllä täysin mukana ja olemme kolmistaan viikonloppuisin ja joskus myös viikollakin. Parhaita ovat viikonloput kun olemme koko kolme yötä kolmistaan ja saamme vaimoltani vuorotellen toisen avustaessa hieroen ja silitellen vaimoa.
Tulemme melko nopeasti, olemme kuitenkin valmiit uuteen kierrokseen samalla kun toinen panee vuorollaan. Miehet laukeaa kumpikin noin 3kertaa ennen vaimon mahti orgasmia jonka jälkeen vaimo tarviitsee lepo hetken.
Onnekseni vaimoni on mielellään kahden miehen naisena.
Voisin asua kolmistaan yhden kaverin kanssa ja oltaisiin tasa arvoisia miehiä vaimolleni, olemme toki tasa arvoisia nytkin vaikka asumme eri osoitteissa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei ole pettämistä jos pari yhteisestä toiveesta ottaa muita mukaan panemaan.
Itse olen ollut 6 vuotta kahden miehen nainen joka välillä saa muitakin miehiä oman miehen suosiollisella avustuksella.
Olen toki joskùs houkutellut omia ystävättäriä mukaan miehenì piristykseksi.
Meitä on 2 naista ja 4 miestä jotka vietämme paljon aikaa yhdessä.
Kaksi meistä on aviopareja ja kaksi sinkkumiestä.
Olemme olleet kaikki yhdessä sängyssä pannen jokaisen kanssa (heterona).
Vaimoni kanssa ollaan viikoittain jonkun kanssa 1N+2M joskus 1N ja3-4M.
 
My hot wife
Vähän päivitystä tilanteeseen, jos kiinnostusta löytyy kokemuksille. Tavattiin vaimon kanssa tätä kaveria kolmestaan hotellissa ja kokeiltiin kolmen kimppaa ensimmäistä kertaa.

Ensin juteltiin hetki niitä näitä, ja sitten aloittelimme vaimon kanssa vieraan katsellessa sohvalta. Kun olin hetken nuollut vaimoani, hän pyysi vierasta liittymään mukaan. Oli todella kiihottavaa katsoa kun vaimo imi vierasta samalla kun itse nuolin häntä. Vieras mies pani vaimoa kunnolla suuhun, parhaillaan kalu näytti olevan kokonaan suussa. Ehkäisyä käytettiin tietysti jo tässä vaiheessa.

Seuraavaksi vaihdettiin asentoa niin että vieras pääsi panemaan vaimoa takaapäin samalla kun minä sain suuhoitoa. Naitiin useammassa asennossa vaimoa molemmista suunnista. Välissä hän tyydytti itsensä orgasmiin vibraattorilla, tämän jälkeen oli vieraan vuoro laueta takaapäin naimalla. Itse otin vaimon tämän jälkeen vielä vieraan katsellessa ja laukesin hänen sisäänsä. Oli kokonaisuutena todella mahtava kokemus, mutta kyllähän se oli myös aika jännittävää ensimmäisellä kertaa.

Seuraavaksi on taas suunnitteilla päästää vaimo tapaamaan tätä vierasta kahden kesken. Aikataulujen puolesta huomattavasti kimppaa helpompi järjestää, ja edelleen todella kiihottavaa sekin. Sopivan kaverin kun löytää niin helpottaa paljon näitä asioita.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vähän päivitystä tilanteeseen, jos kiinnostusta löytyy kokemuksille. Tavattiin vaimon kanssa tätä kaveria kolmestaan hotellissa ja kokeiltiin kolmen kimppaa ensimmäistä kertaa.

Ensin juteltiin hetki niitä näitä, ja sitten aloittelimme vaimon kanssa vieraan katsellessa sohvalta. Kun olin hetken nuollut vaimoani, hän pyysi vierasta liittymään mukaan. Oli todella kiihottavaa katsoa kun vaimo imi vierasta samalla kun itse nuolin häntä. Vieras mies pani vaimoa kunnolla suuhun, parhaillaan kalu näytti olevan kokonaan suussa. Ehkäisyä käytettiin tietysti jo tässä vaiheessa.

Seuraavaksi vaihdettiin asentoa niin että vieras pääsi panemaan vaimoa takaapäin samalla kun minä sain suuhoitoa. Naitiin useammassa asennossa vaimoa molemmista suunnista. Välissä hän tyydytti itsensä orgasmiin vibraattorilla, tämän jälkeen oli vieraan vuoro laueta takaapäin naimalla. Itse otin vaimon tämän jälkeen vielä vieraan katsellessa ja laukesin hänen sisäänsä. Oli kokonaisuutena todella mahtava kokemus, mutta kyllähän se oli myös aika jännittävää ensimmäisellä kertaa.

Seuraavaksi on taas suunnitteilla päästää vaimo tapaamaan tätä vierasta kahden kesken. Aikataulujen puolesta huomattavasti kimppaa helpompi järjestää, ja edelleen todella kiihottavaa sekin. Sopivan kaverin kun löytää niin helpottaa paljon näitä asioita.
Huomenna on vaimo menossa tapaamaan tätä kaveria kahden kesken hotelliin ja vaikuttaa olevan innostunut, kuten itsekin. Todella kiihottavaa kuulla tarinoita ja nähdä videopätkiä missä vieras nai vaimoa. Jos kiinnostusta löytyy voin kertoa tarkemmin tapahtuneen jälkeen...
 
Viimeksi muokattu:
Mika46
Olen yli 40v mies ja olen aviossa.
Minun mielihaluni on panna rakasta vaimoani kaverieni kanssa kimpassa. Vaimo on kyllä täysin mukana ja olemme kolmistaan viikonloppuisin ja joskus myös viikollakin. Parhaita ovat viikonloput kun olemme koko kolme yötä kolmistaan ja saamme vaimoltani vuorotellen toisen avustaessa hieroen ja silitellen vaimoa.
Tulemme melko nopeasti, olemme kuitenkin valmiit uuteen kierrokseen samalla kun toinen panee vuorollaan. Miehet laukeaa kumpikin noin 3kertaa ennen vaimon mahti orgasmia jonka jälkeen vaimo tarviitsee lepo hetken.
Onnekseni vaimoni on mielellään kahden miehen naisena.
Voisin asua kolmistaan yhden kaverin kanssa ja oltaisiin tasa arvoisia miehiä vaimolleni, olemme toki tasa arvoisia nytkin vaikka asumme eri osoitteissa.
Vaimollani on edelleen vaki mies joka käy panemassa muutaman kerran kuussa.
Nyt on liittynyt mukaan 1 mies jonka kalu on todella iso (paksu) vaimo on 167cm ja 61kg
On tullut esille yksi huono puoli tässä miehessä.
Vaimon pillu menee käyttö kieltoon 2-3 päivän ajaksi.
Vaimo lohduttaa että kyllä se alkaa kestämään kun tottuu isoon.
Toivotaan että näin on kun vaimokin nauttii kun on todella iso sisällä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä se siitä löystyy ja kohta on niin löysä kuin Inarinjärvi. Sittenhän sinne mahtuukin jo viisi ukkoa kerralla, Eikö olekin mahtavaa?
Vaimoni oli kerran mukana kun piti tulla 2n ja 6m toinen nainen ei päässyt tulemaan ja vaimoa oltiin alettu panemaan odotellessa.
En tiedä montako kertaa kukin pani vaimoani sen yön aikana.
Aamulla kun miehet aamupanojen jälkeen olìvat lähteneet ja kysyin miltä nyt tuntuu niin sain vastauksekksi: on kunnolla nussitun oloinen, väsynyt mutta onnellinen.
 
Viimeksi muokattu:
epäilyttävää
Vaimoni oli kerran mukana kun piti tulla 2n ja 6m toinen nainen ei päässyt tulemaan ja vaimoa oltiin alettu panemaan odotellessa.
En tiedä montako kertaa kukin pani vaimoani sen yön aikana.
Aamulla kun miehet aamupanojen jälkeen olìvat lähteneet ja kysyin miltä nyt tuntuu niin sain vastauksekksi: on kunnolla nussitun oloinen, väsynyt mutta onnellinen.
Eikö jo kannattaisi perustaa (pimeä) yritys ja periä annetuista palveluista maksu. Toihan käy yötyörääkistä jo. Ja muka " rakkauden" nimissä nainen alistetaan h*ran asemaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kirjoitukset vaimon joukkopanoista yms. ovat monesti mielikuvituksen tuotteita. Jotkut nauttivat, kun näkevät ja saavat lukea omia rivoja kirjoituksiaan netistä.
On noita ehkä joitakin mukana satuilemassa tai kertomassa salaisia toiveita osa ei ehkä uskalla totteuttaa unelmaansa.
On meitä melko paljon jotka myös toteuttaa unelmansa.
Löysimme yhden puoli tutun parin ilmoituksen netistä.
Otin miehen kanssa puheeksi kimppaseksin kun näin hänet seuraavan kerran ja kutsuin heidät meille hauskanpitoon jos ovat kiinnostuneet.
Meni kaksi päivää niin soittivat ja kysyivät. Onko kutsu vielää voimassa? Ķerroin olevan ja sovittiin heidän tulevan meille.
Lähellä asuvana olivat noin 20 minuutin päästä meillä. Keskustelimme mitä saa tehdä ja mitä ei. Molemmille pareille oli ok täydelliset pano oìkeudet.
Kun olimme puolituttuja luotimme toistemme sanoihin terveyden suhteen joten emme tarvinneet kondomeja.
Siitä alkoi meidän parinvaihto suhteemme.
Touhuamme paljon muutakin kuin seksi juttuja.
Olemme perhetuttuja jotka voivat iltaa istuéssa käydä sängyssä välillä joko kaikki yhdessä vaihdellen pareja tai menemällä toisen kuin oman vaimon kanssa sänkyyn.
Joskus olemme vaihtaneet vaimoja yökylään.
 
Viimeksi muokattu:
Mika46
Kyllä se siitä löystyy ja kohta on niin löysä kuin Inarinjärvi. Sittenhän sinne mahtuukin jo viisi ukkoa kerralla, Eikö olekin mahtavaa?
Ei pillu panemisesta löysty paremminkin kiinteytyy.
Minulla on mieluhalu panna vaimoanì kimpassa kaverien kanssa ja vaimoni on tottunut olemaan kimpan
naisena.
Hän tykkää kun on useampia käsiä vartalolla ja sa kiihoittaa häntä niin että saamme panna vapaasti useita kertoja yössä.
Olen usein herännyt yöllä kun vaimo on ollut kainalossani ja kaveri on alkanut panemaan häntä takaapäin niin että vaimo hyppii kaverin munan riepottelemana.
Hyvin kestää myös kahden miehen kiimapanot.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä