Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

  • Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi,meilläkin 2m+1n kimppaa ollu.Ihan ns vieraitten miesten kanssa. Nainen yksin ensin baariin,missä sekstailee miesten kanssa,katselen itse sivusta.Kun sopiva "uhri" löytyy tulen mukaan leikkiin. Ollaan toistakymmentävuotta oltu yhdessä. Piristää seksieläämää kummasti ;) T.Tku60
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
vierailija
Ei pillu panemisesta löysty paremminkin kiinteytyy.
Minulla on mieluhalu panna vaimoanì kimpassa kaverien kanssa ja vaimoni on tottunut olemaan kimpan
naisena.
Hän tykkää kun on useampia käsiä vartalolla ja sa kiihoittaa häntä niin että saamme panna vapaasti useita kertoja yössä.
Olen usein herännyt yöllä kun vaimo on ollut kainalossani ja kaveri on alkanut panemaan häntä takaapäin niin että vaimo hyppii kaverin munan riepottelemana.
Hyvin kestää myös kahden miehen kiimapanot.
Vaimoni haluaa aina välillä kovaa panoa ettei pidätellä siemensyöksyä ollenkaan.
Niinä kertoina ollaan soitettu kaverille ja pyydetty panemaan vaimoa kimpassa.
Olemme kavereita muutenkin vaikka pannaan kimpassa usein.
Vaimon kanssa sovimme alussa että minä saan järjestää miehet panemaan vaimoani ja vaimo on järjestänyt tyttökavereita mukaan panemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
vierailija
Moi,meilläkin 2m+1n kimppaa ollu.Ihan ns vieraitten miesten kanssa. Nainen yksin ensin baariin,missä sekstailee miesten kanssa,katselen itse sivusta.Kun sopiva "uhri" löytyy tulen mukaan leikkiin. Ollaan toistakymmentävuotta oltu yhdessä. Piristää seksieläämää kummasti ;) T.Tku60
Vaimoni kanssa keskusteltiin alkuaikana.
Haluaisiko hän että on monia miehiä vai yksi vakituinen jolle annettaisiin täydelliset valtuudet panna yksin vaimoani silloin kun haluaa.
Vaimo valitsi minun kaverini ja lupasi että me kaksi saadaan pillua aina kun halutaan.
Kaveri on meidän perhetuttu ja iltaa istuessa panee vaimoani välillä vaimon kanssa kaksistaan ja melko usein panemme kimpassa kun vaimo usein haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onko kellä kokemuksia tämmöisestä? Ajatus monesta miehestä kyllä kiihottaa.
Meillä oli mökillä remppaa ja minun kaverit oli talkoissa ja vaimo teki ruokaa meille.
Päivällä hommia ja llalla saunaan.
Yksi kaveri kysyi lähteekös rouvva meidän kanssa saunaan eikä pikku seksikään pahaa tekisi.
Kerroin tämän vaimolleni ja kerroin sen sopivan minulle eikä minulla ole mitään vastaan jos hän antaa miehille pillua.
Menin kaverien kanssa saunaan.
Kaverit kiusoitteli minua sanomalla haluavansa mielellään vähän kimpassa panna vaimoani.
Epäilivät minun estävän vaimoani nauttimasta muista miehistä.
Meni jonkin aikaa ennen kuin ovi aukeni ja vaimoni tuli löylyyn ja istui miesten väliin. Huomasin että miehiillä alkoi vääähän keulimaan.
Vaimo otti viereisien miesten kaluista kiinni ja alkoi hitaasti vedellä esinahkaa edestakaisin jolloin se oli myös lupa miesten alkaa tutkia vaimoni paikkoja.
Hetken päästä vaimoni pillussa jo ensimmäinen mies oli nuolemassa ja kaksi oli tisseissä kiinni ja vaimolla oli kaksi munaa käsissä.
Oli pakko siirtyä saunakamariin kun löylyhuone tuli liian kuuma. Vaimo tuli pannuksi viiden vieraan ja minun toimesta.
Talkoot kesti vähän yli viikon ja,jatkossa vaimo hoiti myös meidän seksi puolen hyvin voinnin.
Päivällä käytiin vuorotellen panemassa ja iltaisin kimpassa.
Niin meni ensimmäinen loma viikkomme viime kesänä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
vierailija
Moi,meilläkin 2m+1n kimppaa ollu.Ihan ns vieraitten miesten kanssa. Nainen yksin ensin baariin,missä sekstailee miesten kanssa,katselen itse sivusta.Kun sopiva "uhri" löytyy tulen mukaan leikkiin. Ollaan toistakymmentävuotta oltu yhdessä. Piristää seksieläämää kummasti ;) T.Tku60
Päädyimme vakituiseen seksi kumppaniin kun olimme N21 ja M29.
Nyt vaimoni on 38v ja sama mies panee yhä säännöllisesti kimpassa ja myös vaimoni kanssa kaksistaan vaikka on aviossa. Jos vaki kaveri on estynyt ja on tehnyt mieli kimppaa on otettu joku minun ystävistä panemaan vaimoani.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
vierailija
Huiihh... Aika hurjia olette :rolleyes:. Itse en ihan uskaltaisi pelkästään tuntemattomien mukaan mennä vaikka haaveilenkin seksistä useamman miehen kanssa. Kyllä sen toisen pitää olla oma mies; olisi huomattavasti turvallisempi olo ja uskaltaisin nauttia vapaammin oman miehen ollessa paikalla...
Mmm... pöksyt meinaa kastua:) jo ihan ajatuksesta... Joskus on asiasta hieman puhuttu mutta en ole uskaltanut vielä ehdottaa asian viemistä käytäntöön...
Minäkin olen aina mukana kun panemme vaimoani kimpassa.
Olen mukana turvallisuus syystä sekä onhan se hienoa katsella kun oman vaimon pilluun työnnetään toisen miehen kullia ja kaveri on ensin nuollut vaimoni ensimmäisen orgasmin minun suudellessani vaimoani.
 
Viimeksi muokattu:
Naikkonen.
Ei kaikki ole kuviteltua,joskus voi sattua jotain uskomatonta.
Meilläkin puhuttiin vieraasta,usein miten juuri silloin kun oltiin sängyssä.
Eikä ole kait mielikuvitusta sanoa että jutustelu vieraasta miehestä saa minut kuumaksi.
Minun ajatukset lähtee laukkaamaan kun puhutaan isoista kuolleista.
Ehkä siksi kun sellainen ei ole koskaan vieraillut pimpissäni.
Puhumattakaan että se on musta.
No ,,asiaan .
Olimme Rukalla pidennetyllä viikonloppu hemmottelu reissulla.
Olimme mieheni kanssa saunassa kun hän alkoi puhua taas kuinka haluaisi nähdä kun mua pannaan.
Lupas olla känni kuskina jos oikeasti suostuisin viimein siihen vieraan kokeiluun.
Kun lähdimme ravintolaan,mieheni sanoi ettei sitte mitää vanhaa,nuori mies ja mielummin kaksi.
Pakko myöntää että mieheni puheet saivat posket punaiseksi,pikkuhousut meni jalkaan vaikka mieheni vaati niiden jättämistä pois.
Päästiin ravintolaan ja ehdin ottaa ekan juoman kun mua haki mies,en tykännyt oli kännissä ja liian vanha.
Toinenkaan ei kelvannut.
Mutta kolmas..tanssia ei osannut mutta puhua osas.
Sanoin miehelleni että jos vaa suostuu.
Tanssin useamman kerran hänen kanssaan ,huomasin että hänellä seisoo. Hymyilin hänelle , vaan puhunut siihen suuntaan.
Kerroin miehelleni että sillä seisoo,mieheni sanoi että niitä on kolme. Siinä on se kimppa josta ollaan puhuttu. Hullu vastasin,ja ei semmoista tapahdu.
Tapahtuu jos vaan suostun ,vastaa mieheni. Nuori mies tuli taas hakemaan mua tanssimaan,,apua mitä teen kuiskasin miehelleni. Rohkaise sitä ,kioski korvaa jahuokaile mieheni ohjeisti.
Jalat meinas olla spakettia. Mies veti lähemmäs ja tunsin että kulli oli kovana farkuissa.
Vedin päätä taakse ja kuiskasin mitä.
Sydän pamppas,kun poika kysy haluanko naida.
Jalat meinas pettää.
Sanoin että tietyin ehdoin..kaikki kolme,siis kaverisi myös..haluun kunnolla ja mieheni tulee mukaan,en muuten uskalla. Muuten olen teidän.
Mies vei mut mieheni tykö,aikoi kysyä kavereitaan.
Seuraavalle tanssille haki hänen kaveri. Mieheni sanoi että taitaa rouva voihkia ensi yönä ja hymyili.
Haista vittu tiuskaisin.. saatan haistaakkin mieheni vastaa.
Menimme tanssimaan,mut vedettiin ihan kiinni ja tunsin kohouman housuissa.
Ootko tosissasi että haluat meidät kaikki naimaan sua.
Olen vastasin.
Tanssin jälkeen mies vei mut kavereidensa pöytään ja mulle tilattiin juomaa ja juteltii hetki ennen kun menimme mieheni tykö.
Pitää tilata taksi.
Ei tarvitse,mieheni kyydissä meidät minne sitten menemme..meille vain teille?
Mennään meidän mökille,yks pojista sanoi.
Lähdimme,minä kahden vieraan kanssa takapenkille yksi meni oppaaksi etupenkillä.
Huomasin kuinka mieheni sääti peilin että näki taakse.
Kaksi kättä oli melkein samaan aikaan pikkuhousuossani,menetin housuni.
Levitin jalkojani ja nautin.
Että kyllä joku on tottakin.. ihan aikuisten oikeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Kestävä
Onko kellä kokemuksia tämmöisestä? Ajatus monesta miehestä kyllä kiihottaa.
Joo kokemusta on ja toimii. Suhteen pitää vaan olla avoin ja kunnossa. En suosittele mustasukkasille. Vaimoni halusi kokea sen. Oli ujo ja toivoi että voisi olla side silmillä. Oli eka kerta nelin kontin, olin järkänny kolme miestä, ja porukalla naitiin. Oli vaimo aamusella onnellisen puhki. Eipä tarvi salaa viaraisiin mennä. Sitä on aina välillä tehty. Ja halusipa hän nähdä kun pantiin toista naista ja tykkäsi. Suhde edelleen ok. Suositelen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
Kestävä
Onko kellä kokemuksia tämmöisestä? Ajatus monesta miehestä kyllä kiihottaa.
Joo toimii hyvin jos uskaltaa heittäytyä ja ei jännitä. Muuten menee teenäiseksi suorittamiseksi. Itse olen aikoinaan ollut mukana neljän miehen porukassa, mikä nai vanhempaa rouvaa porukalla. Hyvä porukka niin lystiä on. Naimisissa oleva nainen karkasi välillä meidän mukaan. Sanoi että upeaa nähdä kun yksi nai ja kolme kalua seisoo vuoroa varttuen. Aina on kovaa tyrkyllä. Ja varvin jälkeen kun katsoo muiden touhua, niin yllättävän äkkiä on kalu työ kunnossa. Joten suositelen ja nauttimaan. luonnollisista ja alkukantaista tarvetta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
vierailija
Vaimoni kanssa olisi saada mukaan joku kokematon nuori mies. Saisi opetella vaimoni ja minun kanssa kaikki seksin salat.
Kyllä se luonto tikanpojan puuhun vetää, ei seksiä tarvitse opettaa
. Kyn löytää kivan tytön. niin ei mene kovin kauan kun jo alkaa seksi pyöriä mielessä. Seksiopetusta on ollut vasta noin 100 vuotta, mutta ihmiset ovat lisääntyneet jo liikaa, pitäisi opettaa mieluummin, miten elää ilman seksiä ja vähentää ihmisten lisääntymistä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä se luonto tikanpojan puuhun vetää, ei seksiä tarvitse opettaa
. Kyn löytää kivan tytön. niin ei mene kovin kauan kun jo alkaa seksi pyöriä mielessä. Seksiopetusta on ollut vasta noin 100 vuotta, mutta ihmiset ovat lisääntyneet jo liikaa, pitäisi opettaa mieluummin, miten elää ilman seksiä ja vähentää ihmisten lisääntymistä.
Voisi kyllä olla ettei nuorukainen vaimon ja minun opissa niinkään oppisi lasten tekoa.
Ennemminkin kuinka nauttia seksistä kaikin tavoin, ilman pelkoa/tavoitetta raskaudesta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Aina uusien kanssa on erilaista. Kiihottavaa on kun useampi mies häärii vaimoni kimpussa. Alan harrastajina kerran kuussa toteutamme näitä taipumuksiamme. Nähdään Kirkkonummen clubilla;)
 
kiihotun
Huiihh... Aika hurjia olette . Itse en ihan uskaltaisi pelkästään tuntemattomien mukaan mennä vaikka haaveilenkin seksistä useamman miehen kanssa. Kyllä sen toisen pitää olla oma mies; olisi huomattavasti turvallisempi olo ja uskaltaisin nauttia vapaammin oman miehen ollessa paikalla...
Mmm... pöksyt meinaa kastua jo ihan ajatuksesta... Joskus on asiasta hieman puhuttu mutta en ole uskaltanut vielä ehdottaa asian viemistä käytäntöön...
Tosiaan, jos oma mies myös mukana, niin olisi edes jollain tasolla todennäköisempää, että tulisi raskaaksi nimenomaan omalle miehelleen... mutta entäs jos tulisitkin raskaaksi sille toiselle miehelle, joka otettiin mukaan vain satunnaiseksi panoseuraksi kertaluonteisesti?

Minä kieltämättä kiihotun ajatuksesta saattaa monia eri naisia raskaaksi. :)
 
Hyvän Paimenen oma pässi
Miettiiköhän kukaan näistä naisista, jotka vain kyltymättömien himojensa takia naivat itsensä avioliiton ulkopuolella raskaaksi vieraille miehille, että samoin kuin kyseisten raskauksien aiheuttajat (miehet), niin myös nämä naiset itse joutuvat "ihan lopuksi" tilille holtittomasta elämästään, jos eivät ole saaneet "välejä" kuntoon Luojansa kanssa ennen kuin joutuvat jättämään maallisen tomumajansa.

Asioita ei aborteilla hoideta. Kerran ihmiselämä, aina ihmiselämä.

Oletteko ihan varmoja siitä, mitä teette, kun naitte "ihan miten sattuu"?
 
vierailija
Meillä oli eka kimppa kun tuttu soitti ja oli vailla yöpaikkaa kun kaikki hotellit oli varattuja. Illlalla joimme viiniä ja kaikki ajoissa nukkumaan. Vieras vierashuoneeseen ja minä vaimon kanssa makkariin. Aamuyöllä heräsin kun vaimo imi kulliani. Otin vaimoa käsillä hiuksista kiinni ja ajattelin panna vaimoa suuhun, koska tällaista on tapahtunut usein, että vaimo imee minut laukeamaan.. Nyt vaimo jätti kullini rauhan ja tuli päälleni kuiskaten, pane mua, minua panettaa ja kävi vierelleni pitkäkseen. Koitin pillua sorkella se oli märkä ja häpyhuulet turvoksissa. Asetuin vaimon päälle ja työnnyin sisälle. Oli kuuma ja kostea kesäyö, ikkunat oli auki linnut visersivät pihapuissa. Jonkin aikaa pantuamme olimme molemmat hiestä märkiä. oli vielä sisällä kun sanoin vaimolle että lopetetaan, ei jaksa enempää. Etkä lopeta, tuli napakka vastaus. Haluan lisää. Jatkoin hidasta työntelyä ja kuiskasin, hajen Hannun jatkamaan kun en jaksa. Et hae, en anna vaimo kuiskasi. Saisit kerrankin vierasta. En halua, tuli vastaus ja pillu muuttui kireämmäksi., voihkeen kovetessa. Saisi kahta miestä. Vastaus oli ah aaah. Jatkoin työntelyä, Henna vaikeroi allani. Sillä on isompi kuin minulla, kynnet painuvat pakaroihin, mistä tiedät tuli kysymys. Olemme saunoneet yhdessä, vastasin. Henna oli kuuma kuin hellankoukku ja kiimassa. Sinun täytyy avautua enemmän jotta Hannu saisi sisälle. Henna otti polvitaipeistaan kiinni ja avautui kunnolla.. Vedin kullini ulos ja menin keittiöön juomaan lasillisen vettä, palasin makkariin ja työnnyin Hennan sisään ja aloin panemaan. Hemma lopetti voihkimisen ja kysyi, tuleeko se? Mikä? Hannu panemaan mua? Annatko oikeasti? Aaannnnan, tuli vastaus. Molemmille? Joooohhh. Vedin kaluni ulos hitaasti ja kuiskasi, kohta saat munaa ja lähdin vierasta hakemaan. Herätin Hannun ja pyysin makkariin panemaan. Hennaako ,tuli kysymys. Tietysti vastasin. Makkarissa otin liukuvoiteen ja levitin voidetta Hennan pillulle ja voitelin Hannun kalun, se oli kyllä kookas. Oli mahtava tunne pitää vieraan kalusta kiinni ja ohjata se vaimon sisälle. Puristelin hetken panevan miehen kiveksiä ja päätin mennä terassaiil tupakalle. Ikkunasta kuului vaimon voihke joka vain koveni ja muutaman minuutin kuluttua lakkasi. Menin makkariin ja katselin alastonta paria sängyllä ja itselle tuli täysi seisokki. Asetuin Hennan jalkoväliin ja työnsin kullini sperman liukastamaan pilluun. Sanoin että kohta tulee, otetaan lennosta vaihto. Vetäydyin ulos ja vieras työntyi sisälle ja alkoi panemaan. Otin liukkarin esille ja kaadoin vaimon pillulle, kasistä liukkarin pyyhin vieraan palleihin ja pakaroille. Käsittely oli liikaa vieraalle ja se pyysi vaihtoa. Alon panemaan vaimoa. tunsin kun pakaroiden väliin kaadetaan liukkaria ja käsi alkoi levittämään sitä, tuntui mukavalta. Pallejani hierottiin ja toinenkäsi vaelteli pakaroilla ja sormi työntyi kakkoseeni. Jatkoin panemista kun tunsin kullin pakraroiden välissä ja alkoi työntymää sisääni. Olin paikoillani ja työnsin hieman vastaan. Sulkijalihaksesta ohi päästyä kulli alkoi tuntumaan tosi hyvältä. Paneeko se sua, vaimo kysyi. Joo. Aloin panemaan vaimoa, silloin tuntui että orgasmin mukana tulee selkärankakin ulos kullinkautta ja sain vieraan spermat anukseeni. Suihkun kautta hetkeksi nukkumaan ja töihin. Töistä kotiin tultuani vaimo oli aika nolon oloinen. Mehin halaamaan häntä ja talutin makkarin sängylle nostin mekon ylös, pikkareita ei ollut ollenkaan ja pillu kostea. Kun aloin työntymään sisälle vaimo sanoi että varovasti se on arka. Se pani mua koko aamupäivän. Ne oli sanat joka sai minut laukeamaan heti.
 
  • Rakkaus
Reactions: Geglu2
Kehitysoppinut
Nautinnollista katsella alastomana vierestä, kun paras kaverini panee alastonta aviovaimoani ilman yhtään mitään ehkäisyä! Haluan nähdä aviovaimoni lypsävän pillullaan vieraan vehkeen purskauttamaan hurjat määrät spermaa vaimoni sisään naiseni ovulaation aikoihin. Saa panna spermat aviovaimoni sisään niin monta kertaa, että valuu ihan tolkuttomasti hänen spermaa aviovaimoni pillusta. Seuraan heidän panojaan nakuna vehje pystyssä. Kiihotun siitä, että toinen mies panee aviovaimoani raskaaksi! Minulta lentää spermat!

Kaverini on myös lääkäri, joten pääsee sit myös seuraamaan synnytystä aina silloin, kun hänen lapsensa syntyy aviovaimoni jalkovälistä. Ajatella: aviovaimoni synnyttämässä lasta toiselle miehelle!

Evoluution maailmassa ei ole moraalisia sääntöjä sen suhteen, että kuka panee ja ketä, kunhan vain lisäännytään! Se on tärkeintä. Olkaa hyvät ihmiset - sekä miehet että naiset - yhdynnässä aina ilman yhtään mitään ehkäisyä ja pankaa niin monen eri ihmisen kanssa kuin suinkin vain on mahdollista elämänne aikana! Elämä on seksuaalista nautintoa ja lisääntymistä varten!
 
  • Vau!
Reactions: Geglu2
vierailija
Vaimon paneminen kimpassa on yksi suurin haaveeni. Vaimoni kyllä käy panemassa muualla koska tykkää kovasti munasta ja haluaa nuorempia hyvä kuntoisia miehiä. Joskus pannut lähes yhtä kyytiä kahden miehen kanssa 8 tuntia vuoron vaihdos siten että mies ei laukea ja lopuksi kunnon rynkytys ja molempien spermat pilluun. Pillu oli todella turvonnut ja spermassa kun saapui kotiin. Haaveilee että alkaisi myymään seksiä koska tykkää siitä touhusta niin paljon. On jo ottanut välillä maksun ja tullut sekä lompakko että pillu turvoksissa kotiin 😂
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
vierailija
Nyt Vappu meni niin että vaimoni antoi yöllä kaikille 6 kaverilleni. Nyt lopetettiin toinen kierros. Vaimon vartalo spermassa ja pillu valuu spermaa. Myös nieli kahdet spermat. Tästä ei elämä parane 😍
 
  • Tykkää
Reactions: Geglu2

Yhteistyössä