Mieheni innostuu

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo40
  • Ensimmäinen viesti
Kikka
Olin pari kertaa ollut treffeillä pojan kanssa mikä oli 14v nuorempi. Mulla oli kaksi naista kylässä ja juhlittiin, oli yllätys kun poika tuli vessasta alasti muna pystyssä. Vähän aikaan kaikki oli hiljaa, mutta kun tuli meidän väliin istunaan niin mun naiskaveritkin innostuvat. Ei haitannut minua kun hierovat ja imivät kullia. Kun ei ollut tuttu saivat naidakkin kun saivat nuorta kulli.
 
Naisten "kaataja"
Kysyn puolestani,miksi "NAISENA"kiihotun valtavasti,kun "hyvin varustuksen omaava aviomieheni"nai kiimaista naapurin Rouvaa? salafantasia"Panisi sen sulojenesitteliän "PAKSUKSI"

Oikeastaan paras keskustelun toteamus"Jotkut kotirouvat on todella Fantasiasi tarpeessa.
Lisäksi kunnolla naituina jäävät "koukkuun" Varmaan tunnet miehesi taidot,ja käyttää
"varustuksiaan"Jos Rouva sulojaan näyttelee,on jo saattanut "herkua sisään,ja haluaa lisää?
Olis kiva Kaarinalta tietää,miten homma edistyi?

"Rouvan jalat hartijoille,ja täysillä perille,sitä se kaipaa"
 
Viimeksi muokattu:
Selvänäkijä
Alkuperäinen kirjoittaja Naisten "kaataja";11426966:
Oikeastaan paras keskustelun toteamus"Jotkut kotirouvat on todella Fantasiasi tarpeessa.
Lisäksi kunnolla naituina jäävät "koukkuun" Varmaan tunnet miehesi taidot,ja käyttää
"varustuksiaan"Jos Rouva sulojaan näyttelee,on jo saattanut "herkua sisään,ja haluaa lisää?
Olis kiva Kaarinalta tietää,miten homma edistyi?

"Rouvan jalat hartijoille,ja täysillä perille,sitä se kaipaa"

Kannanoton puuttuminen "vaitiolo"Toteutunut tapahtuma " KAARINA
 
Kaiken kokenut
Olin pari kertaa ollut treffeillä pojan kanssa mikä oli 14v nuorempi. Mulla oli kaksi naista kylässä ja juhlittiin, oli yllätys kun poika tuli vessasta alasti muna pystyssä. Vähän aikaan kaikki oli hiljaa, mutta kun tuli meidän väliin istunaan niin mun naiskaveritkin innostuvat. Ei haitannut minua kun hierovat ja imivät kullia. Kun ei ollut tuttu saivat naidakkin kun saivat nuorta kulli.
Ninulla oli kolme vanhempaa naista illanvietossa kun "mieheni" tuli paikalle. Itse menin nukkumaan ja heräsin ääniin, siellä kaikki kolme nai mun kaveria samaanaikaan, törkeetä ettei voinut kun katsella niitten naintia kun sai vittua samaanaikaan suuhun ja kulliin. Kun naiset lähti niin tuli vielä kulli pysty naimaan minua ja kakkoseen kanssa, ainakin oli kiihkee kun sai muita ??
 
Viimeksi muokattu:
Kaiken kokenu
Olin pari kertaa ollut treffeillä pojan kanssa mikä oli 14v nuorempi. Mulla oli kaksi naista kylässä ja juhlittiin, oli yllätys kun poika tuli vessasta alasti muna pystyssä. Vähän aikaan kaikki oli hiljaa, mutta kun tuli meidän väliin istunaan niin mun naiskaveritkin innostuvat. Ei haitannut minua kun hierovat ja imivät kullia. Kun ei ollut tuttu saivat naidakkin kun saivat nuorta kulli.
Ninulla oli kolme vanhempaa naista illanvietossa kun "mieheni" tuli paikalle. Itse menin nukkumaan ja heräsin ääniin, siellä kaikki kolme nai mun kaveria samaanaikaan, törkeetä ettei voinut kun katsella niitten naintia kun sai vittua samaanaikaan suuhun ja kulliin. Kun naiset lähti niin tuli vielä kulli pysty naimaan minua ja kakkoseen kanssa, ainakin oli kiihkee kun sai muita ??
 
Viimeksi muokattu:
Ninulla
Ninulla oli kolme vanhempaa naista illanvietossa kun "mieheni" tuli paikalle. Itse menin nukkumaan ja heräsin ääniin, siellä kaikki kolme nai mun kaveria samaanaikaan, törkeetä ettei voinut kun katsella niitten naintia kun sai vittua samaanaikaan suuhun ja kulliin. Kun naiset lähti niin tuli vielä kulli pysty naimaan minua ja kakkoseen kanssa, ainakin oli kiihkee kun sai muita ??

Ninulla KUUNO noita kimppajuttuja riittää.
 
Viimeksi muokattu:
Annaliisa
Elikkä mieheni, mieheni kaveri ja minä olimme viettämässä iltaa ravintolassa.
Olimme aika humalassa kun lähdettiin kotiinpäin. Ei meinattu saada taksia millään,
mutta sitten vihdoin tuli yksi taksi. Päätettiin, että mieheni kaveri tuleekin meille yöksi.

Mieheni kaveri tuli nukkumaan meidän sänkyyn
ja minähän olin siinä sittenkahden miehen välissä.
Siitä se sitten jotenkin pikkuhiljaa lähti varovasti etenemään.
Mieheni kaveri siirsi hiljalleen kätensä minun paidan alle vatsalle ja
siitä sitten vähitellen rintojen kohdalle.
Pienten hyväilyjen jälkeen tämä mieheni kaveri nousi päälleni ja
alko panna mua siinä mieheni vieressä.
Mieheni piti minun kädestä kiinni ja katsoi kun hänen omaa vaimoa pannaan.
Miehelläni seisoi ihan kivikovana ja kertoikin että häntä kiihotti tilanne ihan mielettömästi:)
 
Anna
Elikkä mieheni, mieheni kaveri ja minä olimme viettämässä iltaa ravintolassa.
Olimme aika humalassa kun lähdettiin kotiinpäin. Ei meinattu saada taksia millään,
mutta sitten vihdoin tuli yksi taksi. Päätettiin, että mieheni kaveri tuleekin meille yöksi.

Mieheni kaveri tuli nukkumaan meidän sänkyyn
ja minähän olin siinä sittenkahden miehen välissä.
Siitä se sitten jotenkin pikkuhiljaa lähti varovasti etenemään.
Mieheni kaveri siirsi hiljalleen kätensä minun paidan alle vatsalle ja
siitä sitten vähitellen rintojen kohdalle.
Pienten hyväilyjen jälkeen tämä mieheni kaveri nousi päälleni ja
alko panna mua siinä mieheni vieressä.
Mieheni piti minun kädestä kiinni ja katsoi kun hänen omaa vaimoa pannaan.
Miehelläni seisoi ihan kivikovana ja kertoikin että häntä kiihotti tilanne ihan mielettömästi:)
En käsitä miehiä mitkä panettavat omaa naistaan. Käyn yksin salaa naimassa monenkin miehen kanssa kerralla ja saan siitä kiksit. Kotona on toinen juttu.
 
Viimeksi muokattu:
aviomies
tapahtui takavuosina seurusteluaikanamme, että olin tyttöystäväni kanssa hänen serkkunsa ja tämän poikaystävän kanssa baarissa. Palattuamme tyttöystäväni asunnolle, serkkutyttö meni nukkumaan. Me jäimme vielä serkun poikaystävän kanssa hetkeksi katselemaan telkkua ja jutustelemaan olkkariin. Lopulta tyttöystäväni ja minä siirryimme toiseen makkariin...
Aloin kiehnäämään tyttöni kanssa ja kohta aloimme naida lusikka-asennossa. Yritimme olla oikein hiljaa, ettei olkkarissa vielä valvonut poitsu olisi kuullut. No, se ei ilmeisimmin kovin hyvin onnistunut, koska pian tuo nuori kolli tuli makkarin ovelle katselemaan puuhiamme. Tyttöystäväni yllätti täysin tempaisemalla peiton päältämme ja näin serkkunsa poikaystävä sai nähtävää koko rahalla. Poika asteli huoneeseemme ja katseli meitä puristellen samalla haarojaan housujen läpi. Taisi kiihottua näkemästään. Jonkin ajan päästä poika laskeutui polvilleen sängyn viereen ja kouri jo tyttöystäväni rintoja. Näin tyttöystäväni tarttuvan poikaa pään takaa ja painavan hänen päätään rinnalle. Poika alkoi kuuliaisesti imemään nänniä. Tässä vaiheessa tyttöni laukesi vavahdellen.
Jatkoin naimista ja tunsin pojan sormet tyttöystäväni alapäässä. Kohta tämä poika painoi päänsä tyttöystäväni alapäähän ja alkoi nuolla klitorista samaan aikaan kun nain. Tunsin pojan hengityksen palleillani ja välillä käden koskevan pumppaavan kaluni vartta. Jostain syystä tuo kaikki tuntui aivan mielettömän kiihottavalta. Tyttöni puristeli pojan kalua aluksi housujen läpi, jossain vaiheessa hän repi pojalta housuja alemmas ja veti pojan itseään kohti ja alkoi imeä. Yht' äkkiä tyttöystäväni irrottautui minusta ja sanoi antavansa pojalle myös. Jäin kalu kiihkeästi sykkien katselemaan vierestä kuinka tuo nuori poika pani tyttöystävääni takaapäin. Rintojen heilahtelu naimisen tahdissa näytti riettaalta ja koko tilanne kiihottavammalta kuin mikään ikinä.

Tyttöystäväni halusi suudella minua samalla kun poika pani häntä takaa päin. Suutelimme. Olin maistavinani vieraan elimen maun hänen huulillaan. Poika laukesi huoahtaen tyttöystävääni ja vetäytyi hänestä. Kalu vaappuen poika alkoi etsiskellä housujaan lähteäkseen. Tyttöystäväni kuitenkin otti häntä kalusta kiinni ja veti puoleensa. Hän teki niin kuin melkein aina minunkin kanssani: otti elimen suuhunsa ja "putsasi kalun naimisen jäljiltä". Poika jäi katselemaan, kun tyttöystäväni halusi uudelleen suudella kanssani. Tällä kertaa maistoin sperman ja hänen oman makunsa huulillaan. Kiihotuin näistä entistä enemmän. Menin hulluna kiihkosta tyttöystäväni alle ja aloin nuolla häntä. Lopulta nain häntä lähetyssaarnaajassa muutaman vedon ja laukesin. Vapisin kiihkosta vielä pitkän aikaa.

Emme ikinä olleet sopineet mitään tällaista emmekä puhuneet asiasta. Tämä oli ensimmäinen kerta. Uusintoja ei tullut pitkään aikaan, vasta kun olimme olleet naimisissa useamman vuoden, on vaimoni muutaman kerran harrastanut vieraita.
 
N91
Ryhmäseksiin tottuu nopeasti jos sitä harrastaa useammin kuin muutaman kerran. Aluksi se kummastuttaa ja tuntuu vähän persoonattomalta ja tunteettomalta. Sitten se vie mukanaan jos ne ihmiset joiden kanssa sitä harrastaa ovat kivoja. Jossain vaiheessa oppii vain nauttimaan seksistä ja erottamaan sen muista tunteista. Jos tottuu ryhmäseksiin ei halua olla vain yhden kanssa seksuaalisesti. Moni swinger tuttuni on huomannut kuinka nopeasti ryhmäseksi alkaa tuntua ihan tavalliselta. Vaikka olisivat ajatelleet aiemmin että sellainen on todella outoa ja perverssiä.
 
Melkei domina
Olin pari kertaa ollut treffeillä pojan kanssa mikä oli 14v nuorempi. Mulla oli kaksi naista kylässä ja juhlittiin, oli yllätys kun poika tuli vessasta alasti muna pystyssä. Vähän aikaan kaikki oli hiljaa, mutta kun tuli meidän väliin istunaan niin mun naiskaveritkin innostuvat. Ei haitannut minua kun hierovat ja imivät kullia. Kun ei ollut tuttu saivat naidakkin kun saivat nuorta kulli.
On nuorempi petikuppani ja huomasin että tykkää mun dildoista, varsinkin kun tunki sen pyllyyn. Kävin ostamassa ison millä välillä "rankasin poikaa" kunnolla kun anto naida pyllyynsä vaikka valittikin. Välillä annoin remmiä ja jatkoin pyllyn käsittelyä, sitten kyllä jakso naisa kun halusin..
 
Viimeksi muokattu:
N24.
Oma mies ei ikinä antaisi vieraan miehen panna. Hänellä itsellä on niin iso että ehkä johtuu siitä. Jos olen tuhma mies panee itse niin kovaa etten koko päivänä pysty kunnolla kävelemään, uhkaa vielä uusia panon ja saattaa piruillen kysyä miksi kävelen niin oudosti. Miehellä myös järkyttävät halut, jos on viikonlopun mökillä veljiensä kanssa niin tiedän että sunnuntaina tulee tuntumaan. Usein tulee sunnuntaina pikkuhiprakassa kotiin ja siinä ei paljoa kysellä/lämmitellä.

Miehen mielestä on kuitenkin naista alentavaa laittaa ottamaan suihin ja nielemään. Kuulemma huorilla teetetään niin, ei vaimolla.

No oma fantasiani onkin sitten katsoa kun mies käsittelisi jotakin 150cm thaihuoraa ihan kunnolla, eli alistaisi ja laittaisi tekemään kaikkea mikä muka olisi minua kohtaan alentavaa.

Miehen puheet on kyllä aika ristiriitaisia, koska hänellä on mielestään oikeus päättää koska meillä harrastetaan seksiä. Monesti on väkisin ottanut ja kamalan taistelun jälkeen saanut sisälle, ja seksuaalisena ihmisenä tietenkin jossakin vaiheessa kiihotun.
 
Flp
Pakko myöntää, mutta itsestäänkin selvää ja jokseenkin outua tämä ajatus.
En itseasiassa ymmärrä enkä olisi koskaan tullut ajatelleeksi.

Mikä muuttui ja miksi minä aloin kiihottumaan ajatuksesta, että vaimoani panisi vieras mies.
Tuntuu oudolta.....
Näin se vaan kuitenkin eikä asialle kaiketi mitään voi.

Olemme vaimoni kanssa yhdessä keskustelleet fantasiasta pitkään.
Useiden keskustelu iltojen jälkeen olemme lopulta päättäneet tämän toteuttaa.

Ollaan toki vasta siinä vaiheessa ettei mitään konkreettista ole vielä tapahtunut.

Yhdessä tutkailleet netin treffi palstoja ja haarukoineet mahdollista mies ehdokasta.

Jännittävää aikaa meillä.
 
pienimies
meillä on asia ollut "työn alla" jo ainakin viisi vuotta, mutta vaimo jänistää.
Monta kertaa olen innoissani tehnyt toosatarkastuksen hänen palattuaan reissuiltaan, mutta ei ole ollut nussitun näköinen.
Ikää alkaa olla jo sen verran, että kohta on tämä juna mennnyt :(
 
Terppa
Meillä on Vaimoni kanssa hieno järjestely.
Kesäisin ja muillakin lomilla käymme kesämökkimme lähiympäristössä lavatansseissa ja tanssiravintoloissa. Minä autoilen, Rouva ottaa muutaman siiderin, tai jokusen lasillisen viiniä, pukee kurvikkaan ja seksikkään kroppansa tiukkaan mekkoon ja laittaa korkokengät jalkoihinsa.
Tanssiin hakijoita seksikkäällä Vaimollani riittää aina. Heistä hän valitsee itseään miellyttävän, sopivan panomiehen ja esittelee jossain vaiheessa iltaa minut tälle veljenään, joka on käymässä Hänen mökillään.
Ajelemme tansseista kotiin Rouvan ollessa takapenkillä vieraan miehen kanssa, jolta Hän ottaa yleensä jo matkalla suihin. Mökille päästyämme tarjoilen Vaimolleni ja hänen miesvieraalleen drinkit. Juotuaan juomat Rouvani ja vieras mies menevät makuuhuoneeseen. Itse kiipeän hiljaa makuuhuoneen päällä olevalle vintille. Makaan vintillä makuupussissa ja kuuntelen ohuen laudoituksen läpi Vaimoni voihkintaa vieraan miehen naidessa Häntä kunnolla. Kikkelini seisoo yleensä todella kovana kun kuuntelen Vaimoni nautintoa Hänen saadessaan kunnolla kullia.
Runkkaamisen Vaimoni on kieltänyt minulta kokonaan, pimppaakin saan vain pari kertaa vuodessa. Suuseksiä saan onneksi antaa Ihanalle Vaimolleni ihan päivittäin.
Jotta nöyryytykseni olisi täydellinen, kuskaan aamulla Rouvaani panneen miehen kotiinsa. Paluumatkalla mökille Vaimoni ilkkuu minua tuhkamunaksi ja pikkukikkeliseksi impotentiksi. Mökille päästyämme tiskaan, siivoan ja vaihdan lakanat Vaimoni sänkyyn Hänen katsellessaan tvtä ja kehuessaan vieraan miehen panotaitoja.
Suosittelen.
 
kilttivaimo
Mun ukko kiihottuu valtavasti fantasiasta jossa olisin vieraan miehen kanssa.

Oikeen herkullista katsoa kun oma mies käy totaalisen kuumana ajatuksesta.
Eikä tässä mitään valitettavaa ole, koska kiihkeetä on seksielämämme.

No jos nyt jotain huonoa pitää miettiä tässä asiassa, niin kun leikimme tätä jutskaa....
....ukolta tulee aika hätäseen :)
 
tonttu
Mistäköhän johtuu,
olen mustasukkinen vaimostani ja kuitenkin kiihotun älyttömästi kun ajattelenkin että ihana kaunis vaimoni harrastaisi seksiä vieraan miehen kanssa.

En itse tiedä miksi tällainen kiihotus tulee näistä ajatuksista.

Kertokaas te miehet tai naiset joilla on kokemusta näistä asioista tai vaikka ei olisi kokemusta,
niin mistä tällainen voisiko ihan sanoa että "omituisuus" johtuu?
 
Anyela
hi dear, i love your little white dress. so chic on a hot semumr. i love your blog and im glad i found it. btw thanks for dropping by in my blog. care to follow each other in gfc, insta, facebook, twitter? just let me know. stay in touch pretty.xoxo from Dubai,Joanwww.streetblush.com
 
Kope
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
....
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.

Mun ukko on alkanut kiihottamaan mua samoilla vieras mies jutuilla. Aika jännää, että aviomies haluaa kuvitella mut tuntemattoman miehen kanssa pelehtivän. Itseasiassa ja aikuisten oikeasti tykkään mieheni puheista :))
Olipa kiihottava ja kiimainen ketju - meinasin laueta pari kertaa pelkästä lukemisesta. Juuri mikä kiihottaa eli fantasiat vaimosta kiimassa vieraan pantavana. Miksi en oikein tiedä, mutta saa kivikovaksi....

Erään ystäväpariskunnan kanssa oli takavuosina aika rohkeaa flirttä ja hiidasta likeistä tassimista ja suukottelua vaihtoparein. Meillä molemmilla miehillä tietysti aina seisoi ilman salailua.

Illanvieton jälkeen naimme aina vaimoni kanssa todella kiihkeästi. Jo sänkyyn tullessa vaimoni jalkoväli ja pikkuhousut olivat hunajaisen litimärkiä ja kiusoittelin häntä kysymällä haenko Jussinkin nussimaan häntä, kun noin kovasti tekee hänen kalua mielesi? Tämä Jussi ja vaimoni olivat silminnähden kiimoissaan toisiinsa ja keskustelimmekin parinvaihdosta. Vaimoni on aina (naidessamme) kiistänyt, että he olisivat oikeasti koskaan nussineet keskenään - mutta en ole varma. Nämä parinvaihtofantasiat kiihottivat minua ja vaimoani, mutta viime aikoina hän ei ole enää oikein halunnut minun puhuvan niistä. Itse kyllä ajattelen usein vierasta panemassa vaimoani ja valuvaa pilluaan - ihana pano eilen illallakin.

Jos kalu uhkaa veltostua kesken tuo ajatus vaimostani panemassa vieraan miehen kanssa kyllä korjaa tilanteen. Kerran oli tällainen tilanne ja kiihkoissaan - silloin hän kuiskasi korvaani, että ajattele nyt panevasi Tainaa ja kovaa! Kalu koveni ja arvasin, mitä hän haaveksi.

Kerran olessamme lähdössä matkalle etelään alkoi vamoni naidessamme puhumaan, että matkalla hän haluaisi kokeilla miltä tuntuu naida vieraan kanssa - minultahan tuli melkein saman tien.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä