Mieheni innostuu

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo40
  • Ensimmäinen viesti
Raza
Kuntoguru: Niin. Ehke4 ihmiset <a href="http://withwz.com">peteiatraen</a> tasolla tiete4e4 joulun olevan hyve4e4 aikaa hiljentye4 ja rentoutua, mutta hf6yrye4ve4t sitten kuitenkin liikaa joulusiivousten ja ruokien kanssa. Meille4 site4 vaaraa ei ole, me pe4e4ste4e4n aina syf6me4e4n seke4 mieheni ette4 omien vanhempien luo ;) En ikine4 oo itse tehnyt mite4e4n jouluruokia. (Tosin tietysti voisin auttaa niiden valmistamisessa..) Enke4 koskaan tee sen kummempaa joulusiivoustakaan, miksi turhaan? c4itini on kylle4 monena vuotena puhunut, ette4 je4tte4e4 joulun "laittamatta" ja mine4kin kerran kerroin perheeste4, joka tilasi pizzaa jouluaattona, mutta aina e4itini silti on sitten kaikki jouluruoat laittanut. Ja paljon monipuolisemmat ja paremmat kuin anoppi - tottakai! :D Yksi lahja kuulostaa kohtuulliselta :) Itse en ole mike4e4n jouluihminen, ainakaan henkeen ja vereen, siksi tuntui ve4he4n hassulta tehde4 te4te4 postausta, mutta jotenkin siihen vaan tuli inspis. Olikohan syyne4 se, ette4 te4ne4e4n te4e4lle4 ne4ytte4e4 niin jouluiselta, kun koko pe4ive4n on sadellut isoja lumihiutaleita ja nyt on maisema kuin Joulupukin postikortista. Rauhallista joulun odotusta sullekin! Hanna: Hei niin muuten onkin! Kiitti lahjavinkiste4 ;) Varsinkin, jos niite4 saa niisse4 ne4temmisse4 pakkauksissa eike4 paperipussissa, silloinhan niite4 ei tartte paketoida lainkaan (itse oon muuten je4tte4nyt osan lahjoista perinteisesti paketoimattakin, voi, jossakin oli joskus jotain tosi hyvie4 ekologisia lahjapakettivinkkeje4kin, misse4he4n ne oli.. olis ollut hyve4 lise4 te4he4n!). HW: Ai se4kin blogasit te4ne4e4n aiheesta? :) Onneksi meille viime vuonna tuli vain yksi kamala musiikkia te4ysille4 huutava ja valojen vilkkuessa "tanssiva" muoviauto. (Mieheni suvun puolelta, tietty ;) Kaikki muu oikeastaan oli ihan tarpeellista. Varsinkin ukkini aina kysyy hyvisse4 ajoin etuke4teen, mite4 tarvittaisiin, ja monena vuonna aina saatiin Kuomat! Kerran paikallislehdesse4 yksi pariskunta ilmoitti, ette4 heide4n sen vuoden joululahjarahansa laitetaan hyve4ntekeve4isyyteen (en muista, oliko kohdetta). Aika hyve4 idea!
 
Mies
Kuntoguru: Niin. Ehke4 ihmiset <a href="http://withwz.com">peteiatraen</a> tasolla tiete4e4 joulun olevan hyve4e4 aikaa hiljentye4 ja rentoutua, mutta hf6yrye4ve4t sitten kuitenkin liikaa joulusiivousten ja ruokien kanssa. Meille4 site4 vaaraa ei ole, me pe4e4ste4e4n aina syf6me4e4n seke4 mieheni ette4 omien vanhempien luo ;) En ikine4 oo itse tehnyt mite4e4n jouluruokia. (Tosin tietysti voisin auttaa niiden valmistamisessa..) Enke4 koskaan tee sen kummempaa joulusiivoustakaan, miksi turhaan? c4itini on kylle4 monena vuotena puhunut, ette4 je4tte4e4 joulun "laittamatta" ja mine4kin kerran kerroin perheeste4, joka tilasi pizzaa jouluaattona, mutta aina e4itini silti on sitten kaikki jouluruoat laittanut. Ja paljon monipuolisemmat ja paremmat kuin anoppi - tottakai! :D Yksi lahja kuulostaa kohtuulliselta :) Itse en ole mike4e4n jouluihminen, ainakaan henkeen ja vereen, siksi tuntui ve4he4n hassulta tehde4 te4te4 postausta, mutta jotenkin siihen vaan tuli inspis. Olikohan syyne4 se, ette4 te4ne4e4n te4e4lle4 ne4ytte4e4 niin jouluiselta, kun koko pe4ive4n on sadellut isoja lumihiutaleita ja nyt on maisema kuin Joulupukin postikortista. Rauhallista joulun odotusta sullekin! Hanna: Hei niin muuten onkin! Kiitti lahjavinkiste4 ;) Varsinkin, jos niite4 saa niisse4 ne4temmisse4 pakkauksissa eike4 paperipussissa, silloinhan niite4 ei tartte paketoida lainkaan (itse oon muuten je4tte4nyt osan lahjoista perinteisesti paketoimattakin, voi, jossakin oli joskus jotain tosi hyvie4 ekologisia lahjapakettivinkkeje4kin, misse4he4n ne oli.. olis ollut hyve4 lise4 te4he4n!). HW: Ai se4kin blogasit te4ne4e4n aiheesta? :) Onneksi meille viime vuonna tuli vain yksi kamala musiikkia te4ysille4 huutava ja valojen vilkkuessa "tanssiva" muoviauto. (Mieheni suvun puolelta, tietty ;) Kaikki muu oikeastaan oli ihan tarpeellista. Varsinkin ukkini aina kysyy hyvisse4 ajoin etuke4teen, mite4 tarvittaisiin, ja monena vuonna aina saatiin Kuomat! Kerran paikallislehdesse4 yksi pariskunta ilmoitti, ette4 heide4n sen vuoden joululahjarahansa laitetaan hyve4ntekeve4isyyteen (en muista, oliko kohdetta). Aika hyve4 idea!

Jos vaikka pikkasen säätäisit koneellasi niitä asetuksia, menee muuten avaruuden kieleksi.............näköjään ;)
 
Viimeksi muokattu:
Alde
Tervetuloa Tel Aviviin, ehdottomasti!!! Ruokaa on <a href="http://odcckjwck.com">lasatida</a> laitaan ja melkein sama missa tilaa ja mita tilaa niin aina on HYVAA!Suoria lentojakin on Lomamatkoilla syksylla mutta ehdottomasti asuisitte jossakin TLVn monista ihanista boutique hotelleista noiden pakettihotellien sijaan.Vinoja seinie4 ja rouheaa arkkitehtuuria saatte takuulla, samoin luksusta, aurinkoa, lamminta, rantaa, kaupunkielamaa ja hyvaa ruokaa!
 
herkkutorttu
Yksi ilta aloitimme ankaran flirttailun mieheni kanssa.
Ensix mieheni toi kukkia ja sain vielä kauniin korun.
Nautimme hyvästä viinistä ja kävimme saunassa. Sain pesuhuoneessa taivaallisen pesuhetken.

Rakas mieheni kehui, antoi hellyyttä, suukotteli, silitteli ja sain paljon halauksia.
Menimme loppuillasta sänkyyn ja mieheni alkoi kysyllä fantasioista. Pyysi minua kuvittelemaan jostain mukavasta mielihyvästä ja kiihottavsasta pikkutuhmasta jutusta.
Yllätyin kun, mieheni pyysi kertomaan rakastelun aikana seksikokemuksistani muiden miesten kanssa ja tosiaan mieheni kiihottui näistä aivan valtavasti.
Innostuksissaan sanoi jopa, että olisi joskus kiihottavaa jos sekstailisin toisen miehen kanssa.
Siinä tilanteessa mieheni puheet tuntuivat kiihottavilta.
Etenkin kun se, että minulle pitäisi joskus antaa joku vieras komea mies, jolta saisin oikein kunnolla.
Ajatuksen tasolla ne kiihottavat minuakin, eivät aina, mutta usein miten.
 
U. Telu
Olisi varsin mieeniintoista tietää mistä tälläiset fantasiat johtuvat......

Itse olen ajatellut tämän liittyvän alistetuksi tulemiseen.
Vai voiko kukaan kuvitella tilannetta jossa olet vähän alistettu, jos joudut vierestä seuraamaan kun joku toinen mies panee vaimoasi.

Sinänsä en tuomitse enkä yllytä. Olisi vaan mukava tietää mikä on tälläisten fantasioiden takana.
 
Aisuri?
Itse myös samoilla linjoilla, että voisi olla tekemistä alistetuksi tulemisen kanssa. Exä aikoinaan petti mua ja jäi kiinni. Alun epäuskoisuuden, vihan ja pettymyksen jälkeen kiihotus alkoi nostaa päätään. Mun oli ihan pakko kysellä tarkemmin mitä oli tapahtunut ja se kiihotti mua lisää. Nyt vuosien päästä kyseinen juttu on enää pelkästään kiihottava. Olen myös ehdottanut nykyiselle vaimolleni vierasta miestä, mutta vielä asia ei ole edennyt...



Olisi varsin mieeniintoista tietää mistä tälläiset fantasiat johtuvat......

Itse olen ajatellut tämän liittyvän alistetuksi tulemiseen.
Vai voiko kukaan kuvitella tilannetta jossa olet vähän alistettu, jos joudut vierestä seuraamaan kun joku toinen mies panee vaimoasi.

Sinänsä en tuomitse enkä yllytä. Olisi vaan mukava tietää mikä on tälläisten fantasioiden takana.
 
Viimeksi muokattu:
V4imo
Täällä on aikalailla samanoloisia kirjotuksia joukossa kun meilläkin.

Mun miehellä on vuosien aikana ilmennyt ihan samanmoisia ajatuksia.:rolleyes:
Ei ole tosin ainakaan vielä ehdottanut että haluaisi oikeasti toteuttaa, mutta kovasti tällaisista ajatuksista kiihottuu kun rakasteemme.

Etenkin kun on nauttinut alkomahoolia.;) Kaiketi tulee rohkeammaksi ja sillon tosiaan ehdottelee, jos olisin sillain vieraan miehen kanssa.:p
Sinänsä olen mukana jutussa. On ihanaa huomata miten innoissaan asiasta aviomies on.:)
On oikeesti aika villiä menoa, kun leikitään dildolla. Kuvitellaan että se on vieraan miehen elin joka touhuaa minun kanssa. :cool:
 
Pitkä kokemus
Vaimoani on naitu jo 37 vuoden ajan. Asialla ovat olleet sadat miehet, kaikista en edes ole perillä. Heistä osa on ollut asialla useampaan kertaan, pitkäaikaisin rakastaja on ollut seksihullu työtoveri joka hääri kuuden vuoden ajan. Joskus olen ollut mukana sessioissa, olisinpa ollut mukana silloin kun vaimoni kimpussa oli koko yön tusina miestä! Seksin ja rakkauden voi erottaa toisistaan, rakastamme toisiamme.
 
Viimeksi muokattu:
munaa x2
Siinä on jonkinlainen sekoitus mustasukkaisuutta, pelkoa ja kiihotusta. Kaksi ensinmainittua saavat sen kiihotuksen nousemaan ties kuinka monenteen potenssiin. Kun vaimo meillä on jutussa mukana ja kertoo haluavansa ihan oikeasti joskus kokeilla, niin silloin aivan tuntee, kuinka rintaa puristaa ja vatsanpohjaa kouraisee pelko. Mutta samalla siellä alempana sitten seisoo niin kuin ei koskaan muulloin. Hyvä, ettei laukea saman tien. Ei tuota voi järjellä selittää, mutta kait fantasioita harvoin voikaan.

Mistäkö sitten fantasioin? Haluaisin että vaimoni ottaa minulta polvillaan suihin samalla kun joku tuntematon tarjoaa hänelle isoa kalua takaapäin. Haluan katsella kun vaimoani naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa niin, että hän kietoo jalkansa hullun lailla takovan miehen ympärille. Haluan nähdä kuinka mies laukeaa hänen sisäänsä ja vetää sitten kalunsa pois ja pieni spermanoro valuu naiseni sisältä. Haluan leikkiä liukkailla, kokeilla sormin ja lopulta rakastella kuumaa käytettyä naista, tuntea toisen miehen spermojen tirskahtavan joka työnnöllä.

Pervoako ;-)
 
Viimeksi muokattu:
munaa x2+1
Itse olemme puolisoni kanssa ns viihdekäyttäjiä piristeistä ja ne svat mut niin hulluksi ettei itekään tajua miksi tuo tekee niin sairaan kovan seksin.Hän sanoo et saisi sellaista ainetta jolla pillu ois heti litimärkä ja kas,mun pari tuuttuu tulee ku olen pois ja hän menee puolialasti avaamaan..Miehet kun on miehiä,he antavat hänelle kohteliaasti sitä ja muija pyörii hyvä ja kiinteä perse pystys pillu märkänä kunnes toinen käskee hänen mennä eteensä ja antaa munansa ja sanoo,ime!!Hän on elämäni paras suuseksin taitaja ja imee kaveriani hulluna kunnes toinen tulee hänen sisäänsä ja panee häntä takaapäin niin että huuto kuuluu kauas!Hänen pieni pillunsa on isoa kyrpää täysi kun kuuluu ,nyt tuun saatanan huora,tuo sana oli ilmeisesti puolisolleni liikaa sillä hänen lantionsa vatkaa ja toinen muna suussaan se menee niin syvään et samalla kun pillu on täynnä ihanaa spermaa,tulee toinen suun täyteen tuota kultaa!!!Miehet katsovat toisiaan ja vaihtavat paikkaa j hirvee ulina kuuluu kun avaan oven ja katson,toinen saa väistyy mutta hän nappaa mua perseestä kii ja alkaa imemään mua,mies,sitä kai puoliso toivoi j kohta meistä jokainen on ollut suussa,pillussa,perseessä ja samalla tuli maistettua itekin sitä mistä tuo pikku vosu aina kiitää,ei se pahaa ollut,1 kerraksi.
 
Taas Kiimassa oon.
Löysin tämän kirjoituspalstan sattumalta joku aika sitten. Olen reilu 55:nen ukkomies. Lapset maalimalla. Asutaan vaimon 53v kans kahden. Tuo sexielämä oli meillä jo vuosia ollu aika harvaan toistuvaa. Kumpikin oltiin jo luovuttamassa, ettei sitä enää tälläikää tarvii touhuta toistemme kans sängyssä.
Kuitenkin silloin kun touhuttiin, niin mun ajatukset alkoi mennä siihen suuntaan, että vaimoni olis toisen miehen kans. Piruuttani mainitsin muutaman kerran hänelle, että sun tarviis saaha nuorempaa miestä, kun en minä enää ole nuori, ja meillä harvaan tarviin naija. Että jos sinä haluisit tiheemmin miestä. Aluksi hän vähätteli mun sanomisia, eikä ottanu kantaa niihin. Itte huomasin kuinka kiihotuin tuosta ajatuksesta. Kattelin usein netistä filmejä ja ajattelin kuinka vaimo olis vieraissa ja naisi toisen miehen kans. Kiihotuin myös kun naimme ja taas mainitsin asiasta.
Vaimo pikkuhiljaa myös alkoi varmaan ajatella asiaa, ja huomasi minusta kuinka kullini oli paljon terhakampi, kun haaveilin hänen olevan vieraissa. Sain myös hänet katselemaan filmejä kanssani. Se sai kyllä häneenkin lisää innostusta. Me aloimme olla huomattavasti useammin sänkyhommissa kuin aikaisemmin. Kun olin muutaman kerran taas maininnu, että hän antautuisi vieraalle, niin häntäkin alkoi se pikkuhiljaa kiinostaa. Olin yhä kiimaisempi ajatuksesta.
Sitten vaimo oli lähdössä naisystävänsä ja työporukkansa kanssa viikonloppureissulle. Risteily kestäisi perjantaista sunnuntaihin. Kun naisystävänsä haki vaimoni niin halin ja rutistin ja kuiskasin hänelle että nyt nauti matkasta kaikin tavoin. Suukon jälkeen kuiskasin että jos haluut niin saat olla tuhmana minun luvalla. Minä haluan.
Olin koko viikonlopun ajan tosi kiimassa kun kuvittelin kuinka vaimo saa vierasta munaa ja nauttii siitä. Runkkasin useita kertoja itseeni ja haaveilin kaikenlaista, kuinka upee vaimoni on pukenu seksikkäästi ja hän saa katseita toisilta miehiltä.
Sit sunnuitaina vaimo kotiutui reissulta. Minua jännitti kun en tienny miten reissu oli menny. Heti eteisessä vaimo jumittui minun kaulaan ja antoi sellaisen suudelman että eipä parempaa vois saaha. Sanoi kuinka ikävä on ollu. Halille ei meinannu tulla loppua. Sitten kun hän riisui saappaansa ja päällystakin ja kaulaliinansa, sain nähdä jotakin todella kiihottavaa. Hänen kaulassa oli kuumien suudelmien jälkiä useita. Katsoin hänen kaulaa ja sit suljin hänet tiukkaan halaukseen ja annoin pitkän kielisuudelman hänelle. Tunsin kuinka mun kulli alkoi paisua. Hyväilin rakastani ja riisuin hänen puseronsa siinä eteisessä. Otin upeet rinnat paljaiksi ja näin kuinka nekin oli saanu kuumia suudelmia. Olin aivan sekaisin kiimasta.
Menimme olohuoneeseen, ja pian olimme molemmat alasti olohuoneen matolla. Kiimainen vaimo oli kuin tutustumisemme alkuaikoina. Kuuman kostea pillu oli valmiina naitavakseni. Sain suudella ja maistaa suloisen ja kiimaisen vaimoni mehuja, joihin oli sekoittunut vierasta lemmen nestettä toiselta mieheltä. Näin myös jälkiä sisäreisillä. Siellä oli fritsuja merkkinä rajusta lemmenleikistä. Me naimme rajusti toisiimme kietoutuneena. Kyselin mitä rakkaani oli tehny laivalla. Aluksi hän arkaillen kertoi tapahtumista, mutta kun käskin kertoo rohkeasti kuinka hän oli nauttinu, niin sain kuulla kiihottavia kohtauksia sieltä reissulta.
Sen jälkeen meidän seksimaailma sai aivan uuden vauhdin päälle. Me nautimme yhdessä niistä hänen kokemuksistaan. Se ei ollu viimeinen kerta jolloin ihanan upee vaimoni on antanu vieraan uroksen nauttia naisellisista antimistaan. Hän saa tehdä sen minun luvallani. Toki hän tietää kaikki huonot puolet asiassa. Osaa pitää tietyn rajan, kenenkä kanssa menee mihinkin rajaan asti. Me kiihotutaan ja nautitaan sit kotona yhdessä!
 
aisuri 45
minulla on 10v nuorempi vaimo ja dominoiva,jo suhteemme alussa hän kertoi olevansa bi seksuaali.silloin tällöin hän on ollut naisten kanssa ja olen myös päässyt mukaan kimppaan,mutta sitten se pyörähti toisin päin kun hän kysyi minulta että jos sais kokeilla vierasta miestä.nyt tätä tapahtuu kerran kaks kuussa,lähdetään reissaamaan toiseen kaupunkiin,otetaan hotellihuone lähdetään baariin erikseen hän iskee miehen itse menen hotelliin odottaan kun valtiatar(joksi hän aina itseään kutsuu näillä reisuilla)saapuu.hän sitoo minut myös silmät.en saa kuulla kuin panemisen äänet ja lopuksi hän on alkanut nuolettaan vielä spermat pillustaan,aluksi en suostunut mutta se onkin todella kiihottavaa olla orjana
 
Satu32
Ihastuin mieheeni aikoinaan vaikka tiesinkin hänet melkoiseksi pukiksi. Suhteemme eteni vaikkei hän peitellytkään etten ollut hänen ainoansa. Toisaalta se on ollut aina hyvin kiihottaavaa miten hän kuitenkin valitsi minut vaikka hänellä on ollut naistarjontaa yllin kyllin.
Rakastuimme kuitenkin molemmat ja hän halusi sitoutumisen merkiksi lopettaa muut naissuhteensa. Vajaan vuoden meillä elettiinkin yksiavioisesti, tuntui hyvältä nähdä miten muut naiset halusivat häntä ja kuitenkin hän aina kieltäytyi houkutuksista. Suhteen alussa olimme keskustelleet avoimesti hänen kokemuksistaan muiden naisten kanssa ja tiesin hänen nauttivan saadessaan naiset nauttimaan kanssaan. Vähitellen huomasin myös hänen halunsa minua kohtaan hiipuvan, seksimme ei enää ollut alkuaikojen ilotulitusta. Aloin sängyssä puhumaan hänelle muista naisista, haluaisiko hän jotakin näkemäämme naista, miten hän tuon ottaisi, miltä se tuntuisi, pyysin kuvitteleemaan hänet tilalleni. Leikki sai mieheni aina kovaksi ja halukkaksi.
Pelkkä fantasiointi toi meille kipinän takaisin sänkyymme. Aloin ajattelemaan enemmän ja enemmän häntä muiden naisten kanssa, huomasin tuon ajatuksen kiihottavan myös minua joka kerta.
Lopulta päädyin ehdottamaan hänelle että hän voisi pokata jonkun toisen naisen, naida häntä. Tiesin että hän jakaisi tuon kokemuksen kanssani. Ehdotin hänelle ensimmäisen kerran yksissä juhlissa että olisi vienyt hänen kanssaan flirttailleen naisen sänkyyn. Ei uskaltanut tuolloin mutta jonkin ajan päästä ehdotti että voisi käydä hotellissa naimassa kaupungissa vieraillutta entistä fuckbuddyaan. Hän oli selvästi jännittynyt kun tuo päivä koitti, rakastelimme ennen hänen lähtöään hotellille ja hän kyseli minulta miten halusin hänen toista naivan. Ihanan kuumaa, olin aivan märkänä ajatuksesta jo ennakkoon, palattuaan hän rakasteli minua uudestaan ja kertoi korvaani kokemuksestaan. Olin aivan märkänä, mielessäni velloi jonkinlainen mustasukkaisuus mutta samalla kokemus oli tavattoman kiihoittava. Sain aivan mahtavia orgasmeja, paljon voimakkaampia kuin yleensä, Hän sanoi että kokemus oli aivan mieletön koska minä kiihotuin ja nautin siitä myös niin paljon.
Kehoitin häntä hankkimaan vakituisen jalkavaimon ja näitä seurasikin sitten useampi. Pitkäaikaisen kanssa en koskaan puhunut mutta vaihdoimme tekstiviestejä sopiaksemme million mieheni käy hänen luonaan kylässä. Jaoimme myös kokemuksiamme tämän naisen kanssa ja se tuntui kiihoittavan meitä molempia.
Tavallaan tämä oli hyvin turvallista, en koskaan kohdannut hänen jalkavaimojaan, jaoin vain kokemukset. Vähitellen aloin haluta enemmän, halusin nähdä miten hän pitää toista hyvänä, saa naisen laukeamaan ja nauttii itsekin. Tekstiviestit vaihtuivat kännykkäkuviksi, videoiksi, avoimeksi puhelinlinjaksi jotta kuulin heidät.
Neljänneksi jalkavaimoksi valikoitui pohjoisesta kotoisin oleva hoikkavartaloinen nuori nainen, melkeimpä tyttö, joka kiihottui kun häntä kuvattiin. Mieheni uskaltautui lopulta kutsumaan hänet meille kylään, keskustelimme asiasta kolmistaan ryhmäviesteillä. Mieheni halusi tehdä tästä meille molemmille miellyttävän kokemuksen ja suunnitteli pala palalta iltaa viesteissään meille molemmille. Jalkavaimoa kiihotti olla katseltavana ja minua kiihotti nähdä mieheni antamassa hänelle nautintoa.
Lopulta tuo perjantai-ilta koitti, nautimme lasit shamppanjaa ja keskustelu jatkui lähes samantien viestien suunnitelmista. Jalkavaimoa selvästi jännitti, mieheni kuitenkin taitavasti vietteli häntä, riisui itsensä, istui tuolille ja pyytämättä nainen oli polvillaan imemässä hänen kookoasta kaluaan. Olimhan tuon aikaisemminkin nähnyt heidän lähettämiltään videoilta mutta oli ihana seurata miten mieheni samalla alisti hänet, ja samalla hellästi johdatteli hänet tärisyttäviin orgasmeihin.
Tuo hetki tuntui rikkovan jään lopullisesti välillämme ja tuntui aivan luonnolliselta jatkaa makuuhuoneessa jalkavaimon vuorostaan katsellessa. Olimme sopineet että hän lähtisi kotiin kun olisimme naineet kylliksemme. Jalkavaimosta tuli meille säännöllinen vieras ja miehen jakaminen hänen kanssaan tuntui todella luonnolliselta. Roolileikkiä tämäkin mutta osasasimme omat roolimme hyvin ja kokemus oli kaikille nautinnollinen.
Tämäkin loppui aikanaan ja uusia naisia mieheni käsissä en ole päässyt näkemään, monelle tämä tuntuu olevan liikaa vaikka mieheni jakaminen kahdestaan ei ongelma olekaan.
 
yllättynyt kiltti vaimo
Mun mies innostuu myös jos olisin vieraan miehen kanssa.:p
Aikamoisen kova yllätys oli aikanaan kun aloitimme kiihotttamaan toisemme vieras mies ajatuksilla.:rolleyes:
On mahdottoman ihana nähdä kuinka kuumana mieheni käy kun ajatellaan tilannetta.:)
Mun pitää aikuisten oikeesti saada kokeilla sitä siis just sitä isoa.;)
En tosin ole vakuuttunut toimisiko meidän fantasia todellisuudessa. :eek:
On kuitenkin piristävää leikkiä ajatuksella ja kun kerta kiihottaa meitä molempia.:cool:
 
aisuri1957
Moi. Olen itse alistuva luonteinen aisuri ja tämä tapahtui minulle. Seurustelin aikonaan nätin naisen kanssa ja hän kertoi, että on ollut humalassa aina ns. helppo tapaus. En ole koskaan ollut naisteni entisistä mies jutista mustasukkainen ja sanoin, että ei haittaa. No hän meni sitten aikoinaan Leville ja siellä tanssi ja karaokke baarissa oli joku mies iskenyt häneen silmänsä. Olivat tansineet ja jutelleet illan mies oli tarjonnut myös paukkuja. Olivat sitten menneet sen huoneeseen ja siellä oli se mies siten pannut naistani kuin yleistänaista, kova ja kaikista asennoista. Naiseni oli myös antanut ja suostunut siihen mitä häneltää oli vaadittu. Kysyin sitten, että oliko se mies pannut naistani aamulla johon naiseni vastasi, että olis se halunnu panna vielä, mutta ei ollut enää antnut panna. En tiedä oliko kieltäytyny siksi kun oli selvinnyt vai paikat jo niin hellänä vai miksi. Sanoin naiselleni, että olisi pitänyt antaa panna kun jo oli huoneessa ja mies kerran halusi panna. No tämä siksi koska jos mies on kiimassa ja kulli kovana pitää sen saada tyhjentää itsensä.
Olen runkannut sen jälkeen monesti kun miettinyt miten se mies on naistani käsitellyt ja toteuttanut halujaan. En vain mahda sille mitään kun kiihotun noista jutuista. Olise naiseni antnut panna vielä semana viikonloppuna jonku lappalaisen vaki panon niin miksi ei sen Oululaisen aamulla. Siitä en kyllä tykännyt kun kerto, että oli ihastunut siihen lappalaiseen. Oli käynyt jo kolmekertaa siellä ja aina tavannut sen ja se oli joka kerta pannut naistani ja ekakerran jälkeen ei ollut halunnu käyttää enää kortsuja. Kait kun halus merkata laskemalla lastit sisään.
Oli meillä kerran kotona vielää yksi nuorempi mies joka pani naistani ja sekin laski kahdesti sisään kun ei ollu kumia. Riisutin naiseni ja vein makkariin kun olin nuollut jo valmiiksi määrän pillun vielä märemmäksi niin jätin ne naimaan ja meni olohuoneeseen itse. En jäänyt katsomaan kun sillä oli pienempi ja ohuempi kun minulla.
Ikävä kyllä meillä meni poikki muista syistä ja minulla ei nyt ole naista joka olisi noin ihana ja olisi samalla aaltopituudella.
Tämmöinen tapaus minulla ja vapaa ok 50+mies. Moro
 
mirja
Minun mieheni sattui kerran kuulemaan kun ystäväni kanssa juttelin ja mainitsin että ois kiva saada joskus naida useamman vieraan miehen kanssa. No kerran mieheni sanoi mitä kuuli ja kertou että on monesti runkannut ja kuvitellut että vieraat miehet nai minua. Kysyi että haluaisinko naida vieraiden miesten kanssa ja sanoin että ois se kiva kokea. Aika kului ja kerran sitten olin baarissa ilman miestäni ja tapasin nuoremman miehen joka tuli pöytääni ja hyväili minua koko illan. Ennen kuin mitään vakavampaa tapahtui niin soitin miehelleni ja kerroin tilanteen ja mies sanoi että anna vaan miehelle jos haluan. Olihan se mshtavaa että tuommoinen nuori n.30vuotias mies kiinnostuu tämmöisestä melkein viisikymppisestä naisesta. Menin tämän miehen luo ja hän nuoli pilluani ennrn kuin nussi minua, halusi että ratsastan hänen päällä niin että perse oli hänen kasvoin päin. Tuntui mahtavalt saada nuorta miestä. Kotiin kun menin niin mieheni halusi antaa minulle sormipanon. Minä kävin useamman kerran vieraissa kunnes ehdotin miehelleni että hän kävisi kanssa. Mies ei parin yrityksen jälkeen saanut ketään mukaan joten muistin yhden ystäväni joka on joskus sanonut että panisi miestäni milloin vaan jos saisi. Niinpä soitin tälle ja kerroin asiani. Yhtenä lauantaina tuli sitten meille juhlimaan ja kun mentiin saunaan niin lähdin pian pois jättäen mieheni ja ystäväni kahdestaan. Olin utelias ja kävin ikkunasta katsamassa tapahtuuko mitään ja pukuhuoneessa oli täys touhu menossa, mieheni nussi ystävääni takaapäin ja hetkenkuluttua vaihtoivat asentoa naisen mentyä selälleen pöydälle. Oli kiihottavaa katsoa kun mieheni laukesi ja ruiski spermat vatsalle. Nuoli ja sormetti vielä pillua niin että ystäväni sai myös. Kerroin miehrlleni että olin katsellut ja ehdotin että hänkin voisi katsella vaikka salaa kun minua nussitaan. Kerran sain kaksi miestä mukaani meille. Ilmoitin miehelle että olen tulossa ja mies katselee salaa ikkunan takaa kun minua nussitaan. Miehen yllätykseksi minulla oli kaksi miestä. Kumpikin nussi minua, ensin toinen kun olin selälläni toisen nuollessa ja hyväillessä rintoja. Ensimmäinen sanoi laukeavansa niin sanoin että laske sisään ja toinen nussi sitten minua takaa päin samalla repien minua hiuksista ja laueten sika nopeesti sisääni. Kiittelin ja käskin miesten lähteä. Mieheni tuli sitten sisälle ja kertoi että nut on hänen vuoro leikkiä tuolla kiimaisella vitulla. Mieheni työnsi sormet märkään vittuuni ja sanoi että nyt tehdää huora jotain uutta. Sitoi minut sänkyyn kädet ja jalat levälleen, tämän jälkeen öljysi koko vartaloni ja työnsi taas sormet sisääni hieroen samalla klitorista. Minä kiemurtelin kiimassa ja pikku hiljaa mieheni otteet koveni. Hän tukisti minua, läpsi rintojani tisi lujaa ja lopuksi sai työnnettyä koko kätensä vittuuni. Ai että se tuntui mahtavalta, sain aivan kauhean orgasmin. Mieheni avasi solmut ja käski minun pyllistää, tunki sormen öljyiseen perseeseen työnnellen ees taas hetken ja sitten työnsi paksun kyrpänsä minun anaaliin, minä huusin että ei se mahu ja että sattuu mutta mieheni survoi kyrvän juurta myöden sisään alkaen hinkuttaa ja kun pyysin että lopettaa niin sanoi että nyt huora saat kyrpää, kättä, sauvaa koko yön. Persepanokin alkoi tuntumaan hyvältä kun samalla hyväilin märkää vittuani. Mieheni otti kyrvän perseetä ja tunki sen suuhuni laueten sinne. Mutta kaikki tämä oli ihanaa ja jatkamme tätä edelleen.
 
susa
Me innostuimme mieheni kanssa aikoinaan kumpikin siitä kun puhuimme että kun olisi vieras mies katsomassa kun naimme ja sitten tulisisi mukaan. Päätimme toteuttaa tämän fantasian. Ensin tehtiin niin että minä iskin miehen vein sen kotiin ja naitiin niin että mieheni katseli salaa. Joskus on kuvattu näitä hetkiä. Nykyään mies aina mukana. Miehiä on helppo saada mukaan kun pukeudun ilmojen salliessa lyhyeen seksikkääseen mekkoon ja flirttailen miesten kanssa. Mutta seksi on paljon parempaa miehenikin kanssa kun mukana on kolmaspyörä.
 
jonne
Minä käyn aina kuumana kun huomaan muiden miesten katselevan vaimoani. Tykätään myös molemmat välillä vähän vilautella, minä olen tilaisuuden tullen monesti vilauttanut kulliani vaimon ystäville esim. että vaihdan vaikka vaatteita niin että näkevät tai tulen suihkusta. Vaimo tekee samaa kun meillä on joku mies kylässä. Monesti kun istun jonkun kaverin kanssa meillä iltaa niin vaimo pukeutuu niin seksikkäästi että itselläkin kulli kovana koko ajan. Yleensä lyhyt mekko ilman pikkareita ja iso kaula-aukko jotta d- kupin rinnat näkyy houkuttelevasti. Olen ollut vaimon ja sen ystävän kanssa saunassa ja minulla seisoi koko ajan, vaimo sanoi sit että tuleppas mun kanssa suihkuun, ystävä jäi saunaan mutta siitä näkee suoraan suihkuun. Pesin vaimon selkää ja hyväilin rintoja ja persettä, oli kiihottavaa kun ties tämän ystävän katselevan. Sitten vaimo otti kullini käteen alkaen runkata minua ja minä katsoin saunaa kun vaimon ystävä istuu siellä meitä katsellen. Näen hänen pillunsa hyvin kun on jalat lauteille nostettuna, laukean vaimon käsille ja hän jatkaa peseytymistä. Olisin toivonut tämän ystävän tulevan mukaan mutta kun menin takaisin saunaan meni hän pesulle. Viime viikonloppu oli meille mahtava kokemus kun minun serkkumies oli meillä käymässä. Päivällä istuttiin terassilla juoden ja grillaten, vaimo näytti normaalia seksikkäämmältä, nännit näkyi selvästi mekon läpi ja lyhyen helmanalta vilahti välillä peppu sekä pimppi. Huomasin kuinka kaverilla alkoi seisomaan kun vaimoni kumartui ottamaan grillin alahyllyltä pihtejä, hänen vaalea pillunkarvat ja vako oli siinä kaverin ihailtavana hetken. Illan tullessa lämmitin saunan ja menin serkun kanssa saunaan, hetken kuluttua vaimo tuli suihkuun ja kysyi että e halutaanko saunoa kaksin vai voiko hän tulla myös...sanoin että tule vaan. Vaimo nousi lauteille ja ei mennyt kun hetki kun serkulla rupesi seisomaan. Vaimo peseytyi ja me menimme vilvoittelemaan. Sanoin serkulle että huomasin kun hänellä seisoi, no joo ihmekkö tuo kun tuommoista silmänruokaa. Saunan jälkeen iltaa istuttiin olkkarissa, vaimo oli pukeutunut vaan yöpaitaan, minä kalsarit jalassa ja serkulla verkkarit. Näytin telkkarinkautta meidän lomakuvia. Siellä oli minkä tiesinkin niin vaimosta aika seksikkäitä kuvia jotka myös näytin. Muutama missä oli yläosattomissa ja yksi jossa makasi kyljellään alasti sängyllä niin että perse ja pillu näkyi hyvin. Vaimo sanoi että ai täällä on tämmösiäkin. Sitten käänsin jutun aiheet seksiin ja kun oltiin maistissa kaikki puhui avoimesti ja oli selvästi kiihottuneita. Otin puheeksi serkun seisokin saunassa ja vaimokin sanoi että nätti kalu, meni samalla serkun viereen puristaen pullottavaa verkkarin etumusta. Asiat eteni omalla painolla ja hetken päästä oltiin makurissa, vaimo makasi alasti sängyllä meidän hyväillessä sitä. Pillu oli todella märkä ja vaimo semmosessa kiimassa että en ollut ennen nähnyt. Nostin vaimon jalat ylös ja aloin nuolla hänen pillua ja persereikää, serkku puristeli rintoja vaimon nuollessa sen kyrpää. Vaihdettiin paikkoja ja katsoin kuinka serkun kyrpä työntyi vaimoni märkään pilluun. Minä otin vaimon pitkistä vaaleista hiuksista kiinni alkaen nussia häntä suuhun, laukesin pian johtuen siitä upeasta näystä kun vieras nussii omaa vaimoo. Serkun nussiessa minä hieron vaimon klitorista ja vaimo saa mahtavan orgasmin. Serkku tuo kyrvän vaimon nuoltavaksi, itsellä seisoo myös taas ja sitten tuossa kiimassa s tein sen mitä olen halunnut tehdä. Minä aloin myös nuolemaan tuota kullia, nuoltiin vaimon kans yhdessä välillä minä ja välillä vaimo, kulli suussa tunsin että kohta serkulta tulee...imin ja nuolin oikein kovaa ja sain lastin suuhuni. Suutelin vaimoa ja spermaa valui nyt kummankin suupielistä. Minä sanoin vaimolle että mene nelinkontin ja aloin nussimaan häntä takaapäin, serkkuni katseli raukeena kun nussin välillä läpsien perseelle. Hetken kuluttua laukesin mutta vaimo ei, otin laatikosta dildon ja serkku katsoi ja sanoi että ei noin iso tuon pilluun mahdu, vaimon kanssa vaan hymyiltiin. Vaikka pillu oli tosi märkä niin rasvasi silti dildon, työnsin sen hiljakseem pilluua, serkulla alkoi taas seisomaan ja vaimo sanoi että anna se kyrpä suuhun. Minä nussin rajusti dildolla vaimoa työntäen tuon suuren "kyrvän" joka työnnöllä aina pohjaan asti. Serkku laukeaa ryiskien spermat kasvoille ja rinnoille, samassa vaimo huutaa saaden orgasmin. Siinä me sitten maattiin kaikki tyytyväisinä. Vaimo kyllä sanoi että ens kerralla herroilla vois olla vähän kovemmat otteet. Vaimo tykkää kun rintaja puristellaan tosi kovaa ja tykkää että tukistetaan sekä läpsitään perseelle ja kasvoihin saa läpsiä varovasti. Tämmöisistä meillä mies sekä nainen innostuu!!
 
hevostyttö
Minun mies kävi kerran tosi kuumana kun yllätti minut tallista hyväilemässä poni suurta kalua. Säikähdin ensin että miten reagoi mutta laski housut alas ja antoi ohjeita. Runkkasin hevosta, mies sanoi että nuole sen terskaa ja minä tein niin miehen runkatessa vieressä. Sitten mies sanoi että haluaa nähdä kun tuo poni nussii mua. Sanoin että ei se onnistu. Mutta mieheni sanoi että laitetaan se kiinni ja meen kontilleen sen alle. Menin kontilleen mutta ponin kalu osui vaan selkään, kohotin persettä ja mieheni ohjasi tuon valtavan kalun pilluuni. Työnsin itseäni taakse päin ja kalu rupesi tuöntymään sisääni. Poni rupesi työnämään itsekin, sattui niin että oli tultava pois. Rupesin sit nuolemaan ja runkkaamaan tuota hevosta ja onnistuin saamaan hevosen laukeamaan, eipä ole minun kasvoilla ja rinnoilla ollut ennen tuommoista määrää spermaa. Se oli ihanaa. Mieheni sanoi että ei ole itse lauennut noin lyhyessä ajassa kolmea kertaa. Sairaan kiihottavaa.
 
VKS
Olen myös fantasioinut usein siitä, että vieras mies nai vaimoani minun katsellessa, ajatus siitä kiihottaa älyttömästi..

Joskus vaimo on kertonut miten häntä on nussittu autossa, ajatus saa minut hulluksi...

Kerran olimme jatkoilla ja menimme saunaan, yllätyksesti vaimoni tuli myös saunomaan. Huomasin miten hän katseli kaveripariskunnan miestä ja he kävivät kahdestaan ulkona, voin vaan kuvitella mitä siellä on tapahtunut... ;)

Vieraiden poistuttua harrastettiin seksiä ja kyselin mitä hän olisi halunnut tehdä vieraalle miehelle, sanoi että olisi ottanut munan suuhun...;)
 
vieras
Minun mies kävi kerran tosi kuumana kun yllätti minut tallista hyväilemässä poni suurta kalua. Säikähdin ensin että miten reagoi mutta laski housut alas ja antoi ohjeita. Runkkasin hevosta, mies sanoi että nuole sen terskaa ja minä tein niin miehen runkatessa vieressä. Sitten mies sanoi että haluaa nähdä kun tuo poni nussii mua. Sanoin että ei se onnistu. Mutta mieheni sanoi että laitetaan se kiinni ja meen kontilleen sen alle. Menin kontilleen mutta ponin kalu osui vaan selkään, kohotin persettä ja mieheni ohjasi tuon valtavan kalun pilluuni. Työnsin itseäni taakse päin ja kalu rupesi tuöntymään sisääni. Poni rupesi työnämään itsekin, sattui niin että oli tultava pois. Rupesin sit nuolemaan ja runkkaamaan tuota hevosta ja onnistuin saamaan hevosen laukeamaan, eipä ole minun kasvoilla ja rinnoilla ollut ennen tuommoista määrää spermaa. Se oli ihanaa. Mieheni sanoi että ei ole itse lauennut noin lyhyessä ajassa kolmea kertaa. Sairaan kiihottavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä