Mieheni innostuu

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo40
  • Ensimmäinen viesti
Ztan
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40:
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Siinä on jonkinlainen sekoitus mustasukkaisuutta, pelkoa ja kiihotusta. Kaksi ensinmainittua saavat sen kiihotuksen nousemaan ties kuinka monenteen potenssiin. Kun vaimo meillä on jutussa mukana ja kertoo haluavansa ihan oikeasti joskus kokeilla, niin silloin aivan tuntee, kuinka rintaa puristaa ja vatsanpohjaa kouraisee pelko. Mutta samalla siellä alempana sitten seisoo niin kuin ei koskaan muulloin. Hyvä, ettei laukea saman tien. Ei tuota voi järjellä selittää, mutta kait fantasioita harvoin voikaan.

Mistäkö sitten fantasioin? Haluaisin että vaimoni ottaa minulta polvillaan suihin samalla kun joku tuntematon tarjoaa hänelle isoa kalua takaapäin. Haluan katsella kun vaimoani naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa niin, että hän kietoo jalkansa hullun lailla takovan miehen ympärille. Haluan nähdä kuinka mies laukeaa hänen sisäänsä ja vetää sitten kalunsa pois ja pieni spermanoro valuu naiseni sisältä. Haluan leikkiä liukkailla, kokeilla sormin ja lopulta rakastella kuumaa käytettyä naista, tuntea toisen miehen spermojen tirskahtavan joka työnnöllä.

Pervoako ;-)
 
jarkko vitulla
Alkuperäinen kirjoittaja Ztan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40:
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Siinä on jonkinlainen sekoitus mustasukkaisuutta, pelkoa ja kiihotusta. Kaksi ensinmainittua saavat sen kiihotuksen nousemaan ties kuinka monenteen potenssiin. Kun vaimo meillä on jutussa mukana ja kertoo haluavansa ihan oikeasti joskus kokeilla, niin silloin aivan tuntee, kuinka rintaa puristaa ja vatsanpohjaa kouraisee pelko. Mutta samalla siellä alempana sitten seisoo niin kuin ei koskaan muulloin. Hyvä, ettei laukea saman tien. Ei tuota voi järjellä selittää, mutta kait fantasioita harvoin voikaan.

Mistäkö sitten fantasioin? Haluaisin että vaimoni ottaa minulta polvillaan suihin samalla kun joku tuntematon tarjoaa hänelle isoa kalua takaapäin. Haluan katsella kun vaimoani naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa niin, että hän kietoo jalkansa hullun lailla takovan miehen ympärille. Haluan nähdä kuinka mies laukeaa hänen sisäänsä ja vetää sitten kalunsa pois ja pieni spermanoro valuu naiseni sisältä. Haluan leikkiä liukkailla, kokeilla sormin ja lopulta rakastella kuumaa käytettyä naista, tuntea toisen miehen spermojen tirskahtavan joka työnnöllä.

Pervoako ;-)
...että "veit jalat suustani"!!! Juuri noin sen olen minäkin kuvitellut, eikä tarvitse montaa työntöä tuon kuvitelman kanssa kun jo lähtee... Saisipa joskus kokeilla oikeasti, grrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!
 
takataka takaapäin
Alkuperäinen kirjoittaja Ztan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40:
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Siinä on jonkinlainen sekoitus mustasukkaisuutta, pelkoa ja kiihotusta. Kaksi ensinmainittua saavat sen kiihotuksen nousemaan ties kuinka monenteen potenssiin. Kun vaimo meillä on jutussa mukana ja kertoo haluavansa ihan oikeasti joskus kokeilla, niin silloin aivan tuntee, kuinka rintaa puristaa ja vatsanpohjaa kouraisee pelko. Mutta samalla siellä alempana sitten seisoo niin kuin ei koskaan muulloin. Hyvä, ettei laukea saman tien. Ei tuota voi järjellä selittää, mutta kait fantasioita harvoin voikaan.

Mistäkö sitten fantasioin? Haluaisin että vaimoni ottaa minulta polvillaan suihin samalla kun joku tuntematon tarjoaa hänelle isoa kalua takaapäin. Haluan katsella kun vaimoani naidaan lähetyssaarnaaja-asennossa niin, että hän kietoo jalkansa hullun lailla takovan miehen ympärille. Haluan nähdä kuinka mies laukeaa hänen sisäänsä ja vetää sitten kalunsa pois ja pieni spermanoro valuu naiseni sisältä. Haluan leikkiä liukkailla, kokeilla sormin ja lopulta rakastella kuumaa käytettyä naista, tuntea toisen miehen spermojen tirskahtavan joka työnnöllä.

Pervoako ;-)
Minä taas haluan ensin katsella, kuinka se vieras mies nai vaimoani lähetyssaarnaajassa. Sen jälkeen vaimoni kääntyy kontalleen ja otaa siltä vieraalta suihin samalla kun minä nussin takaapäin pilluun. Tähän mennessä kukaan ei ole vielä tullut, pelkkää lämmittelyä. Seuraavaksi vieras mies asettuu selälleen ja vaimoni alkaa ratsastaa hänellä, minä työnnyn takaapäin pyllyyn ja alan hitaat ja varovaiset työnnöt hänen tisseistään kiinni pitäen. Se on hankalaa, koska se toinen pyrkii koko ajan imemään hänen tissejään, enkä halua estää sitä. Kun vaimoni alkaa huohottaa, vedän kullini ulos pyllystä ja tungen sen toisen kullin kaveriksi pilluun ja samalla painan sormen pyllynreikään. Vaimoni saa maan kiertoradat räjäyttävän orgasmin, minä ja se toinen ruiskimme samanaikaisesti pilluun ja vähitellen vetäydymme kaikki rauhoittumaan samppanjalasiemme ääreen. Katselemme toisiamme raukeina ja sanattomasti tiedämme, parin viikon päästä uudelleen...
 
Rouva46
Alku kuulosti vielä ihan kutittavalta, mutta sitten kun kaluja alkoi olla joka reijässä tai kaksi samassa, niin sitten meni fiilis.
Rietasta se pitää ollakin, mutta ei noin videoklippimäistä.
 
taka taka takaapäin
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva46:
Alku kuulosti vielä ihan kutittavalta, mutta sitten kun kaluja alkoi olla joka reijässä tai kaksi samassa, niin sitten meni fiilis.
Rietasta se pitää ollakin, mutta ei noin videoklippimäistä.
Huomaa nyt kumminkin, että kaluja oli koko ajan pelissä mukana vain ne samat kaksi. Ja se, että yht'aikaa samassa reiässä, niin se kun nyt vaan sattuu olemaan vaimon fantasia. Että sellaisia meillä riettaillaan ihan oikeesti... No, toistaiseksi se toinen kalu on ollut vain dildo, mutta kuka tietää, jonain päivänä...
 
Bawe
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva46:
Kalu ja Dildo samassa reijässä ?
Eli, ei oo väljän voittanutta vai ?
Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta näin sivusta sanoisin, että ei sitä väljä tarvitse olla, vaikka välillä vähän venyttäisikin. Tuplapaksu dildo näyttää ja ennenkaikkea tuntuu myös aika hyvältä...
 
rouva46
Sen verran voin paljastaa näin perjantain kunniaksi, että tuplapaksu miehen muna tuntuisi varmaan tosi hyvältä.
Että jos, nimenomaan jos, sille linjalle lähdetään että vieras saa minua vapaasti panna mieheni tieten, niin kyllä se pitää sitten olla sieltä suurimmasta päästä se jötikkä. Kun sellaista ei koskaan ole saanut, niinsyrjään jos hypätään, niin minkään pienen päälle ei istuta.
Myöskään ajatus siitä, että oma mies kyttää vieressä ja arvioi, kuinka hyvää se tekee, niin ei innosta.
 
Vaimo40
Alkuperäinen kirjoittaja rouva46:
Sen verran voin paljastaa näin perjantain kunniaksi, että tuplapaksu miehen muna tuntuisi varmaan tosi hyvältä.
Että jos, nimenomaan jos, sille linjalle lähdetään että vieras saa minua vapaasti panna mieheni tieten, niin kyllä se pitää sitten olla sieltä suurimmasta päästä se jötikkä. Kun sellaista ei koskaan ole saanut, niinsyrjään jos hypätään, niin minkään pienen päälle ei istuta.
Myöskään ajatus siitä, että oma mies kyttää vieressä ja arvioi, kuinka hyvää se tekee, niin ei innosta.
Minä taas tykkäisin ja ainoa vaihtoehto olisikin että mieheni katsoisi vierestä kuinka nauttisin isosta jötikästä.
Voisin samalla kertoa miehelleni kuinka ihanalta tuollainen iso kalu tuntuu.
Tuntisin oloni myös turvallisemmaksi ja yhteinen fantasiamme tämä onkin.
 
Aviomies
On asiat toisinkin päin eli tiedän, että naiseani kiihottaa todella paljon ajatus vieraan miehen kanssa touhuilusta, mutta en ole uskaltautunut tekemään todellisia ehdotuksia...
Ehdotukset ja vihjailut tulivat ensiksi vaimon puolelta.
Olen sängyssä muutaman kerran sitten kysynyt josko haluaisi kokeilla vierasta miestä minun katsoessa. Eipä ole koskaan kiihottunut puheista niin paljon kuin näillä kerroilla.

 
aviomies45
Meillä se on vaimo joka tuollaisen fantasian kehitti. Hän kuiskaili jo joskus vuosia sitten esileikkien aikana korvaani että hän joskus haaveilee naivansa vieraan, isokaluisen miehen kanssa. Huomasin että ajatus kiihotti häntä todella paljon, hän tuli aina hetkessä märäksi kun aloin kysellä missä ja miten he sen tekisivät. Ja kun huomasin kuinka vaimoni kiihottui, niin minäkin kiihotuin. Hommasin sitten ison hieromasauvan, reilusti isomman kuin minun kaluni. Vaimo kuitenkin suuttui kun kerroin että nyt olisi mahdollista saada "leikisti" isoa ja vierasta, ja sauva pysyi paketissa ensimmäiset puoli vuotta. Sitten eräänä iltana lasten jo nukkuessa aloimme jälleen kerran kertoa toisimmelle tätä vaimo / vieras mies fantasiaa. Siinä vaiheessa kun vaimoni oli selvästi valmis itse naintiin, vedinkin jättisauvan esiin ja kerroin että nyt on aika antaa tälle "vieraalle miehelle" pillua. Vaimo ei saanut sanaakaan suustaan eikä silmiään irti ehkä hieman pelottavankin näköisestä sauvasta. Viimein hän sanoi että "Voi miten iso se on... ihanan iso... työnnä se sisään... minä haluan sitä niin että pilluuni koskee!". Tein työtä käskettyä ja vaimoni tuli melkein heti. No sitten meni pari kuukautta niin ettei vaimoni halunnut tuota jättikaluista "vierasta miestä" leikkeihimme mukaan, eikä edes puhua asiasta. Häntä selvästi nolotti se kuinka hän oli siitä nauttinut, mutta häneltä oli jäänyt huomaamatta se että minäkin nautin vaikka katselin hommaa sivusta. Oli (ja on edelleen) kiihottavaa katsella kuinka vaimoni kiihottuu kun hänen mielikuvituksessaan vieras mies (oikeasti sauva) työntyy häneen ja minä katselen kalu kovana vierestä. Vaimo kiihottuu lisää kun katselee minua... ihana kierre! Olemme kyllä sitä mieltä että jos tuollaista tapahtuisi oikeasti niin siitä voisi olla kiihottavuus kaukana. Mutta eihän kuvitelmat mitään särje.

Vaimoni siis kiihottuu siitä ajatuksesta että hän saa vierasta miestä ja minä katselen vierestä. Hän tuntee olonsa turvallisemmaksi ja varmemmaksi jos kuvitelmassa minä olen paikalla. Nyt on fantasiaan on tullut uusi piirre, hän kiihottuu myös siitä ajatuksesta että hän saa vierasta miestä enkä minä aavista siitä mitään. Vaimo nimittäin paljasti että muutama viikko sitten hän puki kotona päälleen sukkanauhat, saumasukat (tilattu samasta seksikaupasta kuin hieromasauva) ja korkokengät. Hän oli kuvitellut että oli hepeneillään houkutellut putkimiehen tms. (todellisuudessa se sauva sieltä makuuhuoneen kaapin ylähyllyltä) kimppuunsa ja oli kuulemma tuntenut itsensä niin riettaaksi naiseksi kuin olla voi, ja orgasmi oli ollut ihan valtava. Oli kuulemma hävettänyt, kiihottanut ja pelottanut yhtä aikaa. Minä en siis ollut oikeasti enkä kuvitelmassa paikalla, vaan vaimo fantasioi olevansa täysin isokaluisen putkimiehen armoilla meidän sängyssä. Vaikka tapauksesta oli jo monta viikkoa niin vaimo punasteli kuin pikkutyttö minulle kertoessaan. Ja sitä kertoessaan kasteli pikkuhousunsa... ja sai minun kaluni kovaksi... ja kierre on taas valmis!
 
luonnontieteilijä
Johtuisiko tuo "naisten haaveilu vieraasta miehestä / miehen haaveilu siitä että nainen saa vierasta" siitä että luontoäiti haluaisi varmistaa että nainen tulee raskaaksi. Jos ei oman miehen toimesta niin jonkun muun. Ja tämähän tarkoittaisi sitä että nainen / mies ryhtyisi tuumasta toimeen pelkän haaveilun sijasta. Se että omaa miestä kiinnostaa ja kiihottaa ko. toimituksen ajattelu ja seuraaminen on tarpeen jottei hän päästä ilmoja pihalle vaimonsa riemurasialle päästämäänsä / vaimon päästämää miestä. Silloinhan lauman pääluku ei kasvaisi, kun jälkeläinen olisi (ehkä) saatu alulle mutta yksi lauman jäsen olisi pois pelistä. Tällä isänvaihto systeemillä saadaan myös lauman geenit tehokkaasti sekoittumaan.
 
Sillin käristäjä
Niin se on, että tyhmimmän eväät syödään ensiksi.

Vaikka ajattelisin mitä ja vaikka minulla olisi millaisia fantasioita( niinkuin jokaisella on), en niitä miehelleni kertoisi. On ihan turhaa enää sen jälkeen hoitaa läheistä ihmissuhdetta.
Suhde tuollaisena on raakaa seksiä ja kun ensimmäinen riita tulee, epäluottamus herää. Ihminen on monimutkainen olento.Hyvin.
 
cicca
Oho.
Osu ja upppos.
Meillä myös sauvan kera.
Vieras mies meidän kanssa sängyssä, joka antaa minulle isoa kalua.
Varsinkin kun olen kontillani mieheni kimpussa ja samalla hän työntää sauvaa takaapäin. Tuntuu ihan oikeesti, kuin olisi toinen mies siellä tökkimässä. Tykkään:)
 
Elämä on!
Taitaa olla niin, että jos on miehellä reilun kokoinen varustus ja vielä muutenkin harjoituksen myötä taidot kasvaneet, niin ennen pitkää joku naisista varaa tällaisen yksilön kokonaan itselleen. Eli taitaa moni tällainen mies olla varattuna?

Pitäisikö sitä sittenkin "uhrautua" niin että toisetkin naiset saa? Ymmärtäisiköhän oma kumppani?

(tämä nyt ihan vaan puolileikillistä toiveajattelua, ilman mitään sen vakavampaa)
 
Manu mulkku
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva46:
Olisi tässä joillekin jättikaluisille miehille markkinasaumaa ?
Vaikka sitten ihan maksua vastaan päästäisivät pienikaluisten vaimoja epätietoisuudestaan ?
Kyllä me isomunaiset nussitaan kaikki halukkaat rouvat ihan ilmatteeks, pelkästä nussimisen ilosta. Kutsuja otetaan vastaan!
 
pipsa pimppi
kyllä ottaisin ison kalun sisääni tällä hetkellä, mutta sitä isoa munaa on osattava käyttää... nautin kunnon nussinnasta, kahden kanssa ei ole ollut tilaisuutta mutta en kieltäytyisi. Rakastan suihinottoa, nuolla isoa kalua ylhäältä alas, ja tuntea kun kunnon työnnöllä se liukuu sisääni
 
Manu Mulkku
Alkuperäinen kirjoittaja pipsa pimppi:
kyllä ottaisin ison kalun sisääni tällä hetkellä, mutta sitä isoa munaa on osattava käyttää... nautin kunnon nussinnasta, kahden kanssa ei ole ollut tilaisuutta mutta en kieltäytyisi. Rakastan suihinottoa, nuolla isoa kalua ylhäältä alas, ja tuntea kun kunnon työnnöllä se liukuu sisääni
ottaisitko suikkiin kahvaan asti? eli niin, että se menisi jo pikkasen matkaa nielusta alas - uih!
 
Vaimo30++
Luin läpi tätä ketjua, ja paljon oli tuttua tunnetta ja asiaa... kerron lyhyesti jotain meidän villeimmistä jutuista:

Kyllä, myönnän heti alkuun: minun miehelläni on korkeintaan keskikokoinen ja vielä aika ohut. Hän on hyvin hellä ja siksi mieluimmin nuoletan itseäni kuin nain hänen kanssaan, koska pienehköllä kalulla ja kovin pehmeillä otteilla hän ei minua saa tulemaan.
Hän alkuun aikoinaan uteli edellisistä miehistä ja kun varovasti aloin kertoa, niin huomasin hänen vähitellen kihottuvan aina kun kerroin miten olen nauttinut isokaluisista miehistä, jotka naivat rajusti, ottavat kunnolla. Siitä ei ollut niin pitkä matka siihen, että fantasioiden jälkeen sain luvan isokaluiseen rakastajaan ja hän halusi nähdä. Ensimmäisen kerran jälkeen hän ymmärsi, ettei voi ikinä antaa minulle samanlaista nautintoa, mutta että hän silti oli rakkain. Tämä rakastaja alkoi käydä kylässä yhä useammin. Mieheni sai vain masturboida vieressä. Siitä se kehittyi niin, että minä aloin nauttia siitäkin, että vähän nöyryytänkin miestäni - ja koska kikkeli hänellä seisoo aina, niin hän on selvästi oppinut nauttimaan siitä. Nykyään käyn yleensä rakastajani luona naimassa kahdestaan aina kun mahdollista, nautin rajusta seksistä. Mieheni auttaa minua pukeutumaan seksikkäästi, nuolee paikkani valmiiksi ja jää kotiin odottamaan. Kotiin tullessani haluan hänen nuolevan vieraat spermat pimpsastani (tai pepustakin...), mutta en anna hänen laueta pimpsaani vaan tyydytän hänet vähän erilaisin tavoin (en kehtaa ihan tässä sanoa niitä tapoja). Jos rakastajani tulee meille, haluan mieheni runkkaavan itsensä loppuun asti katsoessaan nautintoani tai vessassa kuunnellen nautintoani - tämä pieni nöyryyttäminen lisää omaa nautintoani. Silloin haluan hänen myös esimerkiksi nuolevan spermat pimpsastani tai rinnoiltani rakastajani silmien edessä.

Ihan kamalaa, sanovat jotkut ihan varmasti, mutta niin kauan kuin mieheni kikkeli kertoo, että hän kiihottuu, niin leikki jatkuu... aikuisten leikeistähän tässä on kyse.
 
yxxx
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo30++:
Luin läpi tätä ketjua, ja paljon oli tuttua tunnetta ja asiaa... kerron lyhyesti jotain meidän villeimmistä jutuista:
... jo muualtakin netistä. Mutta mikäs siinä jos totta on, vaikka nimimerkki vaihtuu.

Voi tietty olla kiimaisen aviomiehen fantasiointiakin.




 

Yhteistyössä