Mieheni innostuu

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo40
  • Ensimmäinen viesti
seim
Meillä leikittiin viime yönä samaa leikkiä ja vaimo kävi tosiaan kuumana vihjailulle vieraasta miehestä hänen kimpussaan.
Katotiin dvd:tä, jossa iso aseinen kaveri pisti paratastaan.
Ei ole emäntä ennen ollut niin villinä. Sanoi kiihkoisaan muunmuuassa, että voisi tuntua hyvälle olla tuon naisen tilalla ja antaisi tuolle kaverille.
 
No, kuulkaas
Meillä oli tämmöset tarinointihetken ihan vasta...mies aloitti tarinoinnin ihan yllättäen (liekö käynyt täällä? ;) kertomalla miten toinen mies painautuu hitaaaasti sisälleni... Juttupa kehkeytyikin kuitenkin vielä lisää, minun toimestani, siihen suuntaan miten se toinen mies panisi sitten myöskin miestäni... Aijaijh...
 
couple
Alkuperäinen kirjoittaja seim:
Meillä leikittiin viime yönä samaa leikkiä ja vaimo kävi tosiaan kuumana vihjailulle vieraasta miehestä hänen kimpussaan.
Katotiin dvd:tä, jossa iso aseinen kaveri pisti paratastaan.
Ei ole emäntä ennen ollut niin villinä. Sanoi kiihkoisaan muunmuuassa, että voisi tuntua hyvälle olla tuon naisen tilalla ja antaisi tuolle kaverille.
Meillä myös...kiintoisaa huomata ettei olla ainoita näissä leikeissä...

 
pekka59
Olen todella innoissani, kun vaimo käy antamassa pillua isokyrpäiselle työkaverilleen.
Odotan kotona, kun hän tulee yöllä spermat pillussa, ja antaa minun nuolla ensin pimsan ja sitten pääsen liukkaille...mahtavaa!
 
tapsa59
Aijaa.
Meillä taas on päinvastoin.
Kun muija panettaa itseään isomulkkusella, niin sille ei pitkään aikaan maistu kotoisa prinssinnakki:-((
Vasta viikon tai kahden päästä se alkaa taas katsella, mitä tapsan housuista löytyy.
 
Rva41
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40:
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Ihania kirjoituksia, aiheuttavat väristyksiä...

Olemme uusiopari ja olleet yhdessä n 5 vuotta. Suhteemme alkuaikoina mieheni paljasti juuri samanlaisen fantasian... Ja kun samalla kerroin, että olen joskus aikoinaan kyllä ollut kahden miehen kanssa, niin leikki oli valmis...

Nyt meillä on muutamia yhteisiä kokemuksia takanamme ja ne ovat olleet todella kiihottavia meistä molemmista... Niin että olemme olleet kolmisin, tai että olen tullut kotiin valmiiksi täytettynä... Nautinto lienee siinä, että tässä ajautuu ns "toisen kiihkon kierteeseen", eli että kun näkee ja aistii toisen kiihottumisen, niin se kiihottaa itseään vielä lisää...

Suosittelen, mutta vain yhteisillä ehdoilla ja pelisäännöillä!
 
Aikuinen herra
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40:
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Melko usein kun vaimon kanssa harrastetaan seksiä niin puhutaan "tuhmia" ja monta kerta vaimokin puhuu että "vieras mies" nussi häntä. Se on erittäin kiihottavaa kuunella kun vaimo kuvailee minkälainen kulli nussi hänet ja miten hyvää se tekee. Se on kiva leikkiä juuri noin.
 
Tapsa59
Vai leikkiä ???
Eiköhän sitä vaimoas ole sillä kullilla nussittu, mistä puhuu.
Ne on yllättävän valmiita antamaan ison vieraan kullin kuokkia kiimasta toosaansa nuo pikkurouvat. Se kun ei kuulemma nussimalla kulu.
 
Tapsa59
Niin just. Kun se iso panokulli on verkkokalvoilla, niin silloin se toosa ihan vuotaa.
Pienikin kelpaa, kun ei muuta heti saa. Ai sitä rynkytystä, kun kiskotaan lanteista lisää vauhtia ja voihkitaan, että rajusti, kovaa, anna sen tuntua jne.
Lyömällä kahvaa myöten haaroihin, niin se kait vähän tuntuu paremmalta, kuin hiljaa uittelu.
 
Tuhmanainen
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa59:
Aijaa.
Meillä taas on päinvastoin.
Kun muija panettaa itseään isomulkkusella, niin sille ei pitkään aikaan maistu kotoisa prinssinnakki:-((
Vasta viikon tai kahden päästä se alkaa taas katsella, mitä tapsan housuista löytyy.
No ei se pieni maistu heti ison jälkeen... mutta on kivaa nuolettaa pimpsaansa vaikka heti! Jos kiltisti nuolee spermat pois, saa palkaksi namia! ;)
 
Aikuinen herra
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmanainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa59:
Aijaa.
Meillä taas on päinvastoin.
Kun muija panettaa itseään isomulkkusella, niin sille ei pitkään aikaan maistu kotoisa prinssinnakki:-((
Vasta viikon tai kahden päästä se alkaa taas katsella, mitä tapsan housuista löytyy.
No ei se pieni maistu heti ison jälkeen... mutta on kivaa nuolettaa pimpsaansa vaikka heti! Jos kiltisti nuolee spermat pois, saa palkaksi namia! ;)
Ja kyllä se maistuu hyvälle, namia!
 
Tapsa59
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmanainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa59:
Aijaa.
Meillä taas on päinvastoin.
Kun muija panettaa itseään isomulkkusella, niin sille ei pitkään aikaan maistu kotoisa prinssinnakki:-((
Vasta viikon tai kahden päästä se alkaa taas katsella, mitä tapsan housuista löytyy.
No ei se pieni maistu heti ison jälkeen... mutta on kivaa nuolettaa pimpsaansa vaikka heti! Jos kiltisti nuolee spermat pois, saa palkaksi namia! ;)
Tuo on jo liikaa. En nuole omiakaan spermoja, niin en kyllä kenenkään mukaan. Sen tietää muijakin, eikä edes tarjoa mähnäistä pilluaan, edes panolle. No ei tietenkään kun iso on köyrinyt sen ihan levälleen ja turvoksiin.
Tasan kaks kertaa olen tehny ratsian sen housuihn kun se tulee yöjalasta. Ihme kyllä antaa tsekata. Molemmilla kerroilla on epäilyttävän puhdas tavara ja naamasta näkee, että taas on saatu sitä isoa. Muutama päivä mene huokailessa ja viikon päästä alkaa kattella pientä kaluani, että josko nyt paremman puutteeseen survoisit tuolla edes.
 
Aikuinen herra
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsa59:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmanainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa59:
Aijaa.
Meillä taas on päinvastoin.
Kun muija panettaa itseään isomulkkusella, niin sille ei pitkään aikaan maistu kotoisa prinssinnakki:-((
Vasta viikon tai kahden päästä se alkaa taas katsella, mitä tapsan housuista löytyy.
No ei se pieni maistu heti ison jälkeen... mutta on kivaa nuolettaa pimpsaansa vaikka heti! Jos kiltisti nuolee spermat pois, saa palkaksi namia! ;)
Tuo on jo liikaa. En nuole omiakaan spermoja, niin en kyllä kenenkään mukaan. Sen tietää muijakin, eikä edes tarjoa mähnäistä pilluaan, edes panolle. No ei tietenkään kun iso on köyrinyt sen ihan levälleen ja turvoksiin.
Tasan kaks kertaa olen tehny ratsian sen housuihn kun se tulee yöjalasta. Ihme kyllä antaa tsekata. Molemmilla kerroilla on epäilyttävän puhdas tavara ja naamasta näkee, että taas on saatu sitä isoa. Muutama päivä mene huokailessa ja viikon päästä alkaa kattella pientä kaluani, että josko nyt paremman puutteeseen survoisit tuolla edes.
Oman sperman nuoleminen pillusta on ihanaa ja kiihottavaa. Ihana kun pillusta oikein valuu spermaa...namia!
 
Tuhmanainen
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen herra:
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen Rouva:
Aika kiva kuulla...;)aaaahhhh
Nainen oikein nautii kun nuolee pillusta spermaa ja sitä tulee. Herkullista sanoisin..aaah!
Tuo on niin totta... ehkä se on vähän jotain kiusaamista, mutta se nuolettaminen on tosi kiihottavaa... istuu vaikka toisen kasvoille ja nauttii!

Tapsa59: Ei vaimosi eikä kukaan muukaan voi tietenkään antaakaan kenenkään tuntemattoman naida paljaalla ja laskea sisälle, pitää olla aika varma toisesta. Niin paljon kaikenlaisia tauteja on liikkeellä. Joidenkin miesten sperma maistuu ihan hyvälle, maistaisit Sinäkin... ;) Kertooko vaimosi, miten on nauttinut niistä isommista? Minä kerron aina, se tuntuu kiihottavan miestä, haluaa kuulla yksityiskohtiakin!
 
Aikuinen herra
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen Rouva:
aaaah...;)melkein saan orkun ;)
Kyllä minä nautin....se tuntuu niin taivaalliselta.
Oikeassa olet! Nuolettaminen on tosi kiihottavaa ja kuten edellinen kirjoittaja sanoikin että istuu vaikka tosien kasvoille ja anna miestä nuolla samalla spermat valuu ja valuu..nainen hankaa välillä pillua kasvoja pitkin ..aah;)

 
Tapsa59
Siinäpäs se onkin. Muija on sitä mieltä, että ei hän itseään leikkauttanut sen takia, että kunien kanssa pitää sählätä.
Kun häntä pannaan, niin aina pannaan paljaalla munalla tai sitten ei panna ollenkaan.
Lähtökohtaisesti sperman hajukin on sen verran etova, että jätän nuoleskelemisen niille,joille se maistuu. En myöskään itse vaadi, että suuseksissä lasken lasti sisään. Toki niinkin on tapahtunut.

Kertoo ja kertoo. Ei suoraan tunnusta, mutta aina vaan jaksaa ynistä ja huoata, kuinka hyvältä iso muna "tuntuisi" pienen kaluni sijaan. Sen verran tarkkaa kuvitelmaa ja fantasiaa hän suoltaa, että ainakin osa täytyy olla koettua. On muuten kerran esittänyt tempun, jota en tiennyt hänen osaavan. Eikä tästä ole vuottakaan, kun humalapäissään sopersi, että älä paina pohjaan !!! Olin vasta työntymässä takaa sisään, enkä mä ole ainakaan ennen koskaan yltänyt pohjaan, edes takaa päin.
Onhan se tietty kiihottava ajatus, että hänenkin pillua on levitetty niin isolla , että tuntuu vielä pari päivää. Jos petos sitten paiskataa joskus päin naamaa, voi olla että ei seisota yhtään.
 
Aikuinen herra
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen Rouva:
Kunnon suuseksi ja sen päälle nainti.....uuuuhhhh...vasta taivaallista onkin.
hmmmmmmm.....*huokaisu*.....sitä kun vielä joskus saisi kokea =)
Se olisi nannaa..kunnon suuseksiä ja lopuksi nussimista...aaah.
Kuulostaa taivaallisen hyvältä!
Kyllä kaikki on mahdollista ;)
 

Yhteistyössä