Mieheni innostuu

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo40
  • Ensimmäinen viesti
jaacco
Meillä vaimo pitää roolileikistä ja haluaa muuttua vietteliäjäksi kun on leikin aika. Hän on kiiman valtaamana kun kuvittelee itsensä vieraan miehen palvelijaksi.
Hänen mieli leikkinsä on, että tarjoaa itseään komealle nuorelle urokselle. Tämä nuori kiihkeä uros seivästää härkämäisesti ja rajusti isolla aisallaan Ilmeestä ja kiihkosta näkee miten hyvää vieras kyrpä tekisi.

 
Kokenut herra
Meitä aisankannattajia on tietty prosentti. Vaimoni haluaa aika tarkasti valikoida vieraan sonnin.Me ollaan aivan hurjan kiimaisia ennen ja jälkeen vieraan rakastelua. Joskus katseleminen on minulle aika hurjaa, kun odottelee omaa vuoroaan ja vieras kulli ryskyttää lujasti ja vaimon rinnat heiluvat....
 
rvaS
Olin viikonloppuna ulkona. Kotona kerroin miehelleni miten minua oli tanssitettu ja olin hitaan aikana tuntenut ison kovan kalun. Kuinka olin kiusallani painautunut miestä vasten. Otin dildon kaapistamme ja pyysin miestäni katselevan vierestä, kun haluan nyt vieraan kalun sisääni. Mieheni kävi ihan kuumana kun kerroin kuinka hyvältä iso vieras kalu tuntuu.Tällaisia leikkejä meilläkin on.
 
Avio-Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut herra:
Meitä aisankannattajia on tietty prosentti. Vaimoni haluaa aika tarkasti valikoida vieraan sonnin.Me ollaan aivan hurjan kiimaisia ennen ja jälkeen vieraan rakastelua. Joskus katseleminen on minulle aika hurjaa, kun odottelee omaa vuoroaan ja vieras kulli ryskyttää lujasti ja vaimon rinnat heiluvat....
Tiedän tunteen...mieheni on

 
Mies 44
Hei.
Oma vaimoni on saanut vierasta ja isoa oikein kunnolla ja montakertaa. Kiihotun kun saan katsella ja runkata samalla. Olen nähnyt sen ainakin 15 kertaa ja tiedän että vaimoni on nainut salaa 20 miehen kanssa avioliittomme aikana.
Vaimoni työskentelee hierojana ja on kertonut että muutama mies on päässyt naimaan häntä ja yleensä hieronta johtaa 69:n tai sitten mies nuolee ja sormeilee vaimolleni orkut.
 
aristelija mutta himokas
Alkuperäinen kirjoittaja rvaS:
Olin viikonloppuna ulkona. Kotona kerroin miehelleni miten minua oli tanssitettu ja olin hitaan aikana tuntenut ison kovan kalun. Kuinka olin kiusallani painautunut miestä vasten. Otin dildon kaapistamme ja pyysin miestäni katselevan vierestä, kun haluan nyt vieraan kalun sisääni. Mieheni kävi ihan kuumana kun kerroin kuinka hyvältä iso vieras kalu tuntuu.Tällaisia leikkejä meilläkin on.
Tällaisia leikkejä on meilläkin ja lisäksi, takaapaäin naidessa painan dildon vaimon pyllyyn ja kerron samalla, kuinka häntä nyt nai minun lisäkseni se kapakasta mukaan pokattu kaveri... Tästä tulee yleensä orkku alle minuutin!!! Vielä kun joskus uskaltaisi oikeasti ottaa mukaan sen kolmannen, niin siitä sitä vasta potkua saataisin *huoh*
 
pariskunta
Meillä rakastelun alkaessa avautuu fantasia keskustelu toisesta miehestä, jota innostetaan sauvalla. Alkaa huikea vaihe, jonka aikana kumpikin kuvittelee tilanteen todelliseksi ja puhumme aiheeseen liittyen. Loppuhuipentumat ovat järisyttäviä ja kokemuksena erittäin voimakas. Jälkikäteen asia hieman nolostuttaa, mutta hyvä olo voittaa aina.
 
Fast
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40:
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Minä sitten olen se mies joka on monesti mukana vaimoja tyydyttämässä. Olen Pitkä tumma kestävä ja "iso". Olen ollut useamman pariskunnankin "apuna". Voisin sanoa, että joissakin tapauksissa olisi ollut parempi, että fantasia olisi jäänyt vain fantasiaksi.



 
Aviomies 38
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo40:
Olemme nelikymmpinen aviopari ja mieheni on alkanut kiihottumaan,
kun ajattelee vieraan miehen panevan minua.
Hän haluaa melko usein, että kerron miten ihanaa olisi kokea vieras mies.
Viime yönä siirsin peiton mieheni päältä sivuun ja vedin boxerit pois.
Katselin etumusta, en koskenut siihen.
Ei tarvinnut muuta kuin aloin puhumaan vieraasta kalusta.
Kuvailin kuinka haluaisin ihanan isoa kyrpää ja kuinka hyvää se tekisi,
palvoisin vierasta kullia
Mieheni kalu jäykistyi välittömästi ja jökötti kovana.
Olen kysynyt mieheltäni, mutta hän ei osaa vastata miksi kiihoittuu tälläisesta.
Ei se minua haittaa ja onhan se ihan kivakin "leikkiä" vieraasta isosta kalusta:)
Miksiköhän mies kiihoittuu ajatuksesta, että vieras mies panisi vaimoaan.
Vaimoni panetuttaa itseään enemmän tai vähemmän säännöllisesti yhdellä opiskelijakundilla. On meillä omakin seksielämämme, mutta, vähintään kerran kuussa, hän soittaa tämän nuoren miehen meillä käymään. Kundi ottaa vaimoni joskus nopeasti, joskus hitaammin. Ulina ja voihke on valtava, kun hän vetelee huoraksi pukeutunutta vaimoani makkarissa.
 
vaimolleni
Jopas on...kuulumme myös tähän porukkaan...vaimoni kiihottuu valtavasti ja tulee itseasiassa aika villiksi, jos vihjailen sängyssä toisesta miehestä.
Kuinka vieras mies himoitsee omaa vaimoani. Hän pyytää kertomaan lisää, kerro kerro... onko sillä iso jne. Samalla hetkellä kun kerron toisen miehen kalun oleva tosi iso, niin hän oikein inahtaa ja lantio alkaa liikkua kiivaammin. Siitähän sitten alkaa hurja...
 

Yhteistyössä