Mieheni innostuu

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo40
  • Ensimmäinen viesti
Morpho
Vaimoni fantasioi että sika nussisi häntä, siksi en ole pessyt itseäni aikoihin ja risupartakin rehottaa röh röh tässä teille fantasiaa aisankannattajat. Sika vuokrattavana.
 
näin se vaan on
Meidän salaisissa haaveissa myös.
Vaimoni on hiukan pyöreä ja hänellä on tosi isot rehevät rinnat ja ne ovat aina saaneet katseita miehiltä.
Yhden kerran kun olimme ravintolassa, vaimoni sai kehuja ja huomiota miehiltä.
Kotiin tultuamme teimme vielä muutaman drikin ja aloimme puhua erotiikasta.
Kerroin fantasiani jossa kuvittelen katsovani vierestä, kun vaimoni touhuaa vieraan miehen kanssa.
Vaimo innostui asiasta, mutta ei voisi itse kuvitellakkaan eikä hyväksyä minua toisen naisen kanssa.
Kuitenkin kyseli josko tosiaan tykkäisin katsoa, kun hän saisi vierasta munaa.
Vastailin myöntävästi enkä voi asialle mitään se vaan on niin kiihottava ajatus.
Vaimo tuntui tykkäävän kovasti, koska alkoi kiusaamaan minua enemmänkin.
Voishan se olla aika jännää, kun katsoisit. Tässähän alkaa ihan kuumottaa kun ajattelen että sinä kattelisit kun joku vieras panisi mua.
Olimme sitä mieltä ettei tuo olisi pettämistä, kun kaikki tapahtuu yhteisestä tahdosta.
Hän haluaisi että mies olisi mukava, kivan näköinen ja jalkojen välissä pitää heilua iso jötikkä.
Ajattele kulta miltä näyttäis, kun vieraat kädet hyväilis rintojani ja miten innokkaasti ottaisin suihin isoa kyrpää.
Innostuimme puheista. Vaimo katsoi viettelevästi ja sanoi että nyt panettaa. Kuljetti mut yläkerran makuuhuoneeseen.
Pääsimme sänkyyn ja vaimoni sanoi himoitsevan ihan älyttömästi isoa vierasta kyrpää.
Olis ihanaa kun katsoisit vierestä, kun nauttisin vieraasta miehestä ja leikkisin isolla kullilla.
Sitten hän pyysi ottamaan kaapista tekokalumme.
Nyt kulta vain katselet vierestä, kun kuvittelen että tässä on vieraan miehen iso kalu ja heilutteli edessään isoa tekokyrpää.
Sitten hän alkoi touhuumaan tekokyrvän kanssa ja puhui kuin siinä tosiaan olisi ollut vieras mies.
Otin kaluni käteeni ja aloin seuraamaan vaimon todella kiihottavaa esitystä.
Vaimoni sanoi että haluaa isoa kyrpää ja mieheni katselee kun nussit mua. Työnsi tekokyrpää rintojen väliin, löi sillä rintojaan, runkkasi hurjasti ja otti suihin innokkaasti.
Kehui kalua isoksi ja kiihottavaksi.
Sanoi vähän ajan kuluttua, että nyt haluaa tuon jättiksen sisään.
Siirsi tekokyrvän pillun kohdalle. Alkoi hitaasti työntää syvemmälle ja syvemmälle. Nussi mua, hän komensi.
Tahti koveni pikkuhiljaa ja käsi vatkasi tekokyrpää rajusti pohjaan asti.
Katsoin kiimassa kun vaimoni koko vartalo heilahteli, kun hän huusi kuinka ihanan syvällä kyrpä tuntuu.
Pyysi nussimaan kovempaa ja kehui miestä kestäväksi. Välillä kyseli kulta onko ihanaa katsoa kun vaimoasi nussitaan oikeen kunnolla ja kuinka hän nautti isosta kyrvästä.
Lopulta vaimoni tärisi pitkään ja huusi saavansa kovan orgasmin.
Samassa tuli itseltänikin. Vaimoni inahti ja sanoi hyvä kulta kun huomasi minulta lähtevän suihkun.
Oli todella kiihottavaa, kun vaimoni suhtautui fantasiaan noin innokkaasti.
Hän sanoi tykkäävänsä tapahtumasta ja haluaa jatkaa leikkiämme.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Ihan kuin
omasta elämästä !
Meillä tilanteen pervoutta vielä lisää se, että olen itse erittäin pienimunainen ja olen vaimoni ainoa seksikokemus. Itseasiassa hän luuli kaluani normaalikokoiseksi pitkään sen jälkeen, kun ensimmäsitä kertaa käsitteli sitä.
Hänellä kun ei edes ole veljeä, jota olisi voinut vertailla ja siihen aikaan ei ollut nettiä sun muita paikkoja nuorille tytöille, nähdä miesten elimiä luonnossa. Hänen isällään on normaalia kookkaampi kulli, mutta senkin hän luuli johtuneen iästä.

Aika usein fantasioimme tilanteella, jossa hän vaan yllättäen joutuisi antautumaan hervottoman isolle kalulle. Siitä miehestä ei niin väliä, kunhan kalu on jättikokoinen. Esimerkkinä vaikka vedonlyönnin palkinto tai seksipelin keino vapauttaa minut josatakin hankalasta tilanteesta.
Ei se tietenkään kiva ole, jos elämä menee kokematta edes normaalikokoisen työntymistä haaroihin, puhumattakaan kivuliaati pillua avaavasta muurinmurtajasta.
 
suominaikkonen
Meil tuli nämä fantasiat esille ekan kerran tänä kesänä lomamatkalla. Mieheni alkoi kaupungilla kävellessä kysellä minkälainen mies minua kinnosta ja minun piti aina näyttää kun sellainen mies sattui paikalle. Mieheni kävi ihan kuumana ja hänen pyyynnöstä laitoin tosi avonaisen paidan päälle kun kuljesimme rantakaduilla ja kaupungilla ja ukko oli ihan innoissaan kun huomasi että miehet alkoivat katsoa minua pidempään ja varsinkin poveani :) Illalla hotelli huoneessa kuvittelimme, että olin iskenyt jonkun noista miehistä ja vienyt hotelliimme naimaan minua. Rakastelimme joka ilta kiihkeästi leikkiessämme että joku komea ulkomaalainen uros pitää minua hyvänään ja nai oikein kunnolla.
Molemmat tykätään ja ollaan jatkettu täällä kotimaassakin fantasiaamme :)
 
siiri
Kyllä tämä toisinpäinkin toimii!

Mieheni usein kertoo millainen tuntematon nainen häntä kiinnostaisi ja kuinka tätä nussisi, se kiihottaa minua.

Ehkä asiaa auttaa se että olen bi.
 
mietin juuri tuota
Luin tätä ketjua alusta asti ja koko ajan puhuttiin vain toisesta miehestä. Onko naiset niin mustasukkaisia, että puheet toisesta naisesta eivät yksinkertaisesti toimi. Haluaisin kommentteja myös siitä, että mukana olisikin toinen nainen. Minä itse fantasioin niin, että mieheni naisi toista naista. Ikinä en haluaisi sitä toteuttaa käytännössä kuitenkaan.
 
nymfa
Osui ja uppos... siis viimeinen komentti. Samaa aiheen yksipuolisuutta kummastelin juuri koko ketjun läpi. Kyllähän tuo läpikäyty fantsu toimii meilläkin päin. Ja just niin että kumpikin käy ihan kuumana iltasatua vuoroin jatkassa. Sitten on kaikkia variaatioita: nelinkimppa, parinvaihtoa, tuttavapariskunnan touhujen tirkistely.. Kaikki mahdolliset optiot käyty läpi. Aikuisten ihmisten välistä sekstailua siis ehdottomana rajana mielikuvitukselle.
Mutt täytyy myöntää että itseään kiihottaa aivan läpimäräks asti kun mies kertoo kuinka on exien kans nussinut tai fantasioi esim sihteeriköstään tms. Ihan kyll vimmattu kiima ja lähes välitön orkku perään. Toimii kunhan antaa mennä vaan.
 
Joskus
Osui ja uppos... siis viimeinen komentti. Samaa aiheen yksipuolisuutta kummastelin juuri koko ketjun läpi. Kyllähän tuo läpikäyty fantsu toimii meilläkin päin. Ja just niin että kumpikin käy ihan kuumana iltasatua vuoroin jatkassa. Sitten on kaikkia variaatioita: nelinkimppa, parinvaihtoa, tuttavapariskunnan touhujen tirkistely.. Kaikki mahdolliset optiot käyty läpi. Aikuisten ihmisten välistä sekstailua siis ehdottomana rajana mielikuvitukselle.
Mutt täytyy myöntää että itseään kiihottaa aivan läpimäräks asti kun mies kertoo kuinka on exien kans nussinut tai fantasioi esim sihteeriköstään tms. Ihan kyll vimmattu kiima ja lähes välitön orkku perään. Toimii kunhan antaa mennä vaan.

Kun olen viellä pikkarit jalassa ja rupee heti töistä tullessaan painamaan mua eteisessä että jalaat ei oo maassa. Heittää sänkyyn ja nai kunnoolla, kyllä monen orkun jälkeen on ihan pihalla mailmanmenosta.
 
Viimeksi muokattu:
vaimohaluaakestävää
Mun mies fantasioi tapahtumasta, että näkisi vieraan miehen panemassa mua.
Tykkään pukeutua seksikkääästi ravintolaan mennessä ja nauttia miesten huomiosta.
Yksi ilta hyväilin rakasta miestäni ja hän kiihottui ihan valtavasti kun sanoin hänelle vähän humalassa ravintola illan jälkeen. Kulta haluaisin että sä hommaisit mulle jonkun komean isokaluisen miehen. Sit saisit kattoo kun se nais mua oikeen kiihkeesti ja pitkään isolla kyrvällään...ja näiden sanojen jälkeen mieheni laukesi rajusti.
 
Tuisku
Alkuperäinen kirjoittaja vaimohaluaakestävää;10666120:
Mun mies fantasioi tapahtumasta, että näkisi vieraan miehen panemassa mua.
Tykkään pukeutua seksikkääästi ravintolaan mennessä ja nauttia miesten huomiosta.
Yksi ilta hyväilin rakasta miestäni ja hän kiihottui ihan valtavasti kun sanoin hänelle vähän humalassa ravintola illan jälkeen. Kulta haluaisin että sä hommaisit mulle jonkun komean isokaluisen miehen. Sit saisit kattoo kun se nais mua oikeen kiihkeesti ja pitkään isolla kyrvällään...ja näiden sanojen jälkeen mieheni laukesi rajusti.

Onko sunkin miehelläsi todella pieni kalu? Lyhyt ja ohut, jonka kanssa saa tehdä tosiaan töitä, saadakseen tyydytyksen ?
Mun mies kärsii pikkuista munastaan ja haluaisi jotenkin hyvittää pienuutensa mulle.
Alussa se olikin pyyteettömän kuuloista, mutta nyt hän kertoo ajatuksen olevan kiihottava hänenkin mielestään.
Ihmettelin tuota logiikkaa, mutta hän antoi järkevän kuuloisen selityksen.
Hän kertoi tajunneensa, että vaikka nautin seksistämme ja orgasmikin silloin tällöin yhdynnässä tulee, niin hän uskoo minun pystyvän paljon suurempaankin nautintoon, jos vain tuo kalu olisi sen verran iso, että se tuntuisi oikein kunnolla.
Eli logiikka lyhykäisyydessän on, että hän nauttisi, kun mun nautinto olisi maksimaalinen ??

Hän jopa arveli, että hänkin saattaisi saada mut "parempaan vauhtiin" , jos mua olisi ensin pannut joku jättikaluinen mies niin kovasti, että alapääni olisi vielä tulessa ja liekeissä, kun hän ujuttaa puikkonsa sisään.

Arvatkaa vaan, pistikö se ajattelemaan, että tuo voisi jopa tepsiä ? Ainakin mun ajatuksissa se sai kiihkoa aikaan ja mies sai juttelumme jälkeen parempaa kyytiä kuin koskaan. Mutta voisiko se jättikalulla panettaminen saada vielä parempaa jälkeä aikaan ?
 
vaimohaluaakestävää
Onko sunkin miehelläsi todella pieni kalu? Lyhyt ja ohut, jonka kanssa saa tehdä tosiaan töitä, saadakseen tyydytyksen ?
Mun mies kärsii pikkuista munastaan ja haluaisi jotenkin hyvittää pienuutensa mulle.
Alussa se olikin pyyteettömän kuuloista, mutta nyt hän kertoo ajatuksen olevan kiihottava hänenkin mielestään.
Ihmettelin tuota logiikkaa, mutta hän antoi järkevän kuuloisen selityksen.
Hän kertoi tajunneensa, että vaikka nautin seksistämme ja orgasmikin silloin tällöin yhdynnässä tulee, niin hän uskoo minun pystyvän paljon suurempaankin nautintoon, jos vain tuo kalu olisi sen verran iso, että se tuntuisi oikein kunnolla.
Eli logiikka lyhykäisyydessän on, että hän nauttisi, kun mun nautinto olisi maksimaalinen ??

Hän jopa arveli, että hänkin saattaisi saada mut "parempaan vauhtiin" , jos mua olisi ensin pannut joku jättikaluinen mies niin kovasti, että alapääni olisi vielä tulessa ja liekeissä, kun hän ujuttaa puikkonsa sisään.

Arvatkaa vaan, pistikö se ajattelemaan, että tuo voisi jopa tepsiä ? Ainakin mun ajatuksissa se sai kiihkoa aikaan ja mies sai juttelumme jälkeen parempaa kyytiä kuin koskaan. Mutta voisiko se jättikalulla panettaminen saada vielä parempaa jälkeä aikaan ?
Moikka Tuisku,
Just noin.
Miehelläni on kait normaalia pienempi kalu ja tuleekin aika äkkiä. Oon aika innoissani kun oma mies haluaisi että kokeilisin jotain isokaluista vierasta miestä. Aina kun tästä asiasta puhutaan ja kiihkeästi haaveillaan niin ukkoni käy kuin tulisilla hiilillä.
Varmaan mieheni on ihan tosissaan kun tosiaan ei tartvitse kuin mainita että vaimosi haluaa isoa ja kestävää kullia, niin meinaa laueta samantien. Itseasiassa aika ihana tilanne :)
Varmaankin jossain vaiheessa kun tulee sopiva tilanne niin toteutan mieheni haaveen.
Eriasia on sitten mistä sellaisen vieraan miehen löytäisi joka olisi meidän haaveen toteuttaja ja toimisi mun seksileikkien tyydyttäjänä. Naisi mua isolla ihanalla kullillaan pitkään ja rajusti.
Toivotaan että joskus toteutuu :)
 
Viimeksi muokattu:
Tuisku
Alkuperäinen kirjoittaja vaimohaluaakestävää;10666701:
Moikka Tuisku,
Just noin.
Miehelläni on kait normaalia pienempi kalu ja tuleekin aika äkkiä. Oon aika innoissani kun oma mies haluaisi että kokeilisin jotain isokaluista vierasta miestä. Aina kun tästä asiasta puhutaan ja kiihkeästi haaveillaan niin ukkoni käy kuin tulisilla hiilillä.
Varmaan mieheni on ihan tosissaan kun tosiaan ei tartvitse kuin mainita että vaimosi haluaa isoa ja kestävää kullia, niin meinaa laueta samantien. Itseasiassa aika ihana tilanne :)
Varmaankin jossain vaiheessa kun tulee sopiva tilanne niin toteutan mieheni haaveen.
Eriasia on sitten mistä sellaisen vieraan miehen löytäisi joka olisi meidän haaveen toteuttaja ja toimisi mun seksileikkien tyydyttäjänä. Naisi mua isolla ihanalla kullillaan pitkään ja rajusti.
Toivotaan että joskus toteutuu :)

Sepä se, mistä löytää turvallinen, terve ja nimenomaan surikaluinen mies ?
Eiköhän ne ole kaikki varattuja ja vahdittujakin:)
Toisaalta män ajatuksen kannalta olisikin hyvä, että panomies on varattu. Se takaa taidot ja todennäköisesti myös terveyden. Terveys on tärkeää, koska kumeja olen vihannut koko ikäni ja nykyään ehkäisyä ei edes tarvita.

Eka kerran haluaisin kuitenkin olla kahden tämän orhi kanssa, mieheni tietämättä etukäteen. Toki kertoisin heti palattuani totuuden. Uskon häntä yksityiskohtienkin kiinnostavan.
Sen päälle saisin varmaan hyvät kyydit. Sen minkä pikkukalulla saa.
 
Hippi-Henkka
Ei voi kun ihmetellä että miten joku mies antaisi panna vaimoaan. Itse kyllä voisin näitä palveluja tarjota, mutta en ole kyllä nähnyt vastaavia ilmoituksia netissä.
 
vaimohaluaakestävää
Sepä se, mistä löytää turvallinen, terve ja nimenomaan surikaluinen mies ?
Eiköhän ne ole kaikki varattuja ja vahdittujakin:)
Toisaalta män ajatuksen kannalta olisikin hyvä, että panomies on varattu. Se takaa taidot ja todennäköisesti myös terveyden. Terveys on tärkeää, koska kumeja olen vihannut koko ikäni ja nykyään ehkäisyä ei edes tarvita.

Eka kerran haluaisin kuitenkin olla kahden tämän orhi kanssa, mieheni tietämättä etukäteen. Toki kertoisin heti palattuani totuuden. Uskon häntä yksityiskohtienkin kiinnostavan.
Sen päälle saisin varmaan hyvät kyydit. Sen minkä pikkukalulla saa.
No niinpä,
Ei ihan kuka uros vaan pääse niitä kyytejä yrittää antamaan. Taidetaan Tuisku olla vähän tiukkoja sen suhteen :)
 
Viimeksi muokattu:
Vanhemmista
Kyllä tämä toisinpäinkin toimii!

Mieheni usein kertoo millainen tuntematon nainen häntä kiinnostaisi ja kuinka tätä nussisi, se kiihottaa minua.

Ehkä asiaa auttaa se että olen bi.

Mun kundi katseli vanhempaa isorintaista naista kapakassa, pyysin eukon kylään ja annoin sen panna sitä kun katselin oven raosta. En tiennyt sen haluista ennenkuin katselin kolme tuntia nai isoa ja vanhaa akkaa, oli kyllä tyytyväinen. Nai vielä aamullakin rttä läskit lotisi. Halus heti muokin naida kun mamma lähti. Haluu että hommaan sille välillä jonkun vanhemman panon.
 
Viimeksi muokattu:
Tuisku
Alkuperäinen kirjoittaja vaimohaluaakestävää;10668412:
No niinpä,
Ei ihan kuka uros vaan pääse niitä kyytejä yrittää antamaan. Taidetaan Tuisku olla vähän tiukkoja sen suhteen :)

Näin on.
Vaikka se jättikalu onkin asia numero yksi, niin ei haittaa jos on muutenkin mukava. Terve, puhdas ja siisti pitää olla ( tai ainakin kernaasti saa olla ). Mitään lemmestä tai rakkaudesta ei tartte luritella, koska kyse on vaan pilluntäyttävästä panosta Enkä halua sitäkään, että jää sitten rajun panemisen jälkeen pyörimään nurkkiin. Mieluusti otan sitten oman miehen kainaloon ja annan sen nauttia jälkilöylyista turvoksiin nussitun, kuuman pimpsan kanssa.
Itse asiassa tää on myös se, mitä mies haluaa ? Täysin tyydytetty rouva, joka antaa hurmiossaan kyytiä pikkukalulleen.

Eikä enää puutu kuin se ori.)
 
vaimohaluaakestävää
Näin on.
Vaikka se jättikalu onkin asia numero yksi, niin ei haittaa jos on muutenkin mukava. Terve, puhdas ja siisti pitää olla ( tai ainakin kernaasti saa olla ). Mitään lemmestä tai rakkaudesta ei tartte luritella, koska kyse on vaan pilluntäyttävästä panosta Enkä halua sitäkään, että jää sitten rajun panemisen jälkeen pyörimään nurkkiin. Mieluusti otan sitten oman miehen kainaloon ja annan sen nauttia jälkilöylyista turvoksiin nussitun, kuuman pimpsan kanssa.
Itse asiassa tää on myös se, mitä mies haluaa ? Täysin tyydytetty rouva, joka antaa hurmiossaan kyytiä pikkukalulleen.

Eikä enää puutu kuin se ori.)
Sinä olet ajatuksiltasi ihan niin kuin minäkin.
Jättikaluinen mies olisi minun ja mieheni fantasian toteuttaja ja toimisi niin sanotusti isona leikkikalunani ;) ...eikä muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Mari
Luin tätä ketjua alusta asti ja koko ajan puhuttiin vain toisesta miehestä. Onko naiset niin mustasukkaisia, että puheet toisesta naisesta eivät yksinkertaisesti toimi. Haluaisin kommentteja myös siitä, että mukana olisikin toinen nainen. Minä itse fantasioin niin, että mieheni naisi toista naista. Ikinä en haluaisi sitä toteuttaa käytännössä kuitenkaan.
Minä en ole mustasukkainen nuoremmasta miehestä, mun tuttu nuorempi iso nainen oli kylässä ja mieheni katseli sen osoja rintoja. Rupesin kehumaan sen kalua ja näytin kaverille kun sillä seisoo, molemmat runkattiin kullia ja imettiin kunnolla. Annon naida miestäni, oli kiva kattsoa kun iso nainen oli sen päällä ja nai sen kovaa kalua. Sitten nai minuakin päältä ja toinen nainen työnteli sormiaan sen pyllyyn kun sai sellaisia orkkuja. Ei olla juteltu asiasta mutta nainen käy meillä usein kylässä, eikä haittaa vaikka naikin välillä enemmän kun minua. Voi sitä nauttia miehen anaalista samaan aikaan ja antaa sauvalla kyytiä. Kyllä riittää kahdelle hyvin vaikka saakin välillä kunnon kyytiä kahdelta naiselta.
 
Viimeksi muokattu:
rouvalle
Luin läpi tätä ketjua, ja paljon oli tuttua tunnetta ja asiaa... kerron lyhyesti jotain meidän villeimmistä jutuista:

Kyllä, myönnän heti alkuun: minun miehelläni on korkeintaan keskikokoinen ja vielä aika ohut. Hän on hyvin hellä ja siksi mieluimmin nuoletan itseäni kuin nain hänen kanssaan, koska pienehköllä kalulla ja kovin pehmeillä otteilla hän ei minua saa tulemaan.
Hän alkuun aikoinaan uteli edellisistä miehistä ja kun varovasti aloin kertoa, niin huomasin hänen vähitellen kihottuvan aina kun kerroin miten olen nauttinut isokaluisista miehistä, jotka naivat rajusti, ottavat kunnolla. Siitä ei ollut niin pitkä matka siihen, että fantasioiden jälkeen sain luvan isokaluiseen rakastajaan ja hän halusi nähdä. Ensimmäisen kerran jälkeen hän ymmärsi, ettei voi ikinä antaa minulle samanlaista nautintoa, mutta että hän silti oli rakkain. Tämä rakastaja alkoi käydä kylässä yhä useammin. Mieheni sai vain masturboida vieressä. Siitä se kehittyi niin, että minä aloin nauttia siitäkin, että vähän nöyryytänkin miestäni - ja koska kikkeli hänellä seisoo aina, niin hän on selvästi oppinut nauttimaan siitä. Nykyään käyn yleensä rakastajani luona naimassa kahdestaan aina kun mahdollista, nautin rajusta seksistä. Mieheni auttaa minua pukeutumaan seksikkäästi, nuolee paikkani valmiiksi ja jää kotiin odottamaan. Kotiin tullessani haluan hänen nuolevan vieraat spermat pimpsastani (tai pepustakin...), mutta en anna hänen laueta pimpsaani vaan tyydytän hänet vähän erilaisin tavoin (en kehtaa ihan tässä sanoa niitä tapoja). Jos rakastajani tulee meille, haluan mieheni runkkaavan itsensä loppuun asti katsoessaan nautintoani tai vessassa kuunnellen nautintoani - tämä pieni nöyryyttäminen lisää omaa nautintoani. Silloin haluan hänen myös esimerkiksi nuolevan spermat pimpsastani tai rinnoiltani rakastajani silmien edessä.

Ihan kamalaa, sanovat jotkut ihan varmasti, mutta niin kauan kuin mieheni kikkeli kertoo, että hän kiihottuu, niin leikki jatkuu... aikuisten leikeistähän tässä on kyse.

Juuri näin sen haluaisin menevän. Vaimoni ei vain uskalla antautua fantasioille, tai ei ainakaan kerro niistä.
On myöntänyt, että jos kävisi panemassa vieraita, ei haluaisi minun olevan läsnä.

Erittäin kiihottava tarina. Minulla alkoi heti jäykistyä kun luin kuvailemaasi suhdetta.
 
Viimeksi muokattu:
työpaikalla
Juuri näin sen haluaisin menevän. Vaimoni ei vain uskalla antautua fantasioille, tai ei ainakaan kerro niistä.
On myöntänyt, että jos kävisi panemassa vieraita, ei haluaisi minun olevan läsnä.

Erittäin kiihottava tarina. Minulla alkoi heti jäykistyä kun luin kuvailemaasi suhdetta.
Mieheni fantasioi, että antaisin työpaikkalla pomolleni. Taitaa olla aika yleinen fantasia. Muutama vuosi sitten olinkin ihastunut silloiseen esimieheeni ja meillä oli melko antoisa suhde. En vain uskaltanut siitä vihjaista miehelleni. Ehkä hän aavistikin jotain. Joskus lipsautin esimieheni nimenkin mieheni kanssa ollessani ajatellessani häntä. Vaikka punastelin rajusti, ei mieheni siitä välittänyt. Tuntui että kiihottui vain lisää. En uskaltanut kuitenkaan jatkaa kertomalla tekemisiämme.
 
Viimeksi muokattu:
Vaimo40
Oho, onpa tähän aiheeseen tullut paljon keskustelijoita. Ei mieheni ole asian kanssa näköjään yksin. Kiva kun olette kertoneet samanlaisista kokemuksista ja fantasioista.
Meillä homma on jatkunut eli mieheni pippelimittari kertoo edelleen kiihottuvan valtavasti, kun leikimme että vieras isokaluinen mies antaa minulle kunnon kyydit.
Olemme todennäköisesti toteuttamassa fantasiamme ihan aikuisen oikeasti jossain vaiheessa....
Lisää kokemuksia mielellään lukien :)
Vaimo40
 
mieheninautti
Viime yönä ukkoni vihjailujen ja yllytyksen takia tein jotain semmosta mitä en olisi koskaan uskonut tekeväni.
Muistin tämän aiheen ja oli pakko tulla tänne avautumaan. Uskaltaakohan sitä enää niiden tuttujen kanssa tapaillakkaan..
Tällainen tapaus sattui oikeesti, kun mieheni kanssa oltiin ulkona kaksistaan ja illan aikana sitten tapasi vanhan kaverinsa ja kuinkas ollakaan tuli meille jatkoille.
Komea mieshän se tosiaan oli ei siitä käy väittäminen, mutta ukkoni oli jostain syystä riettaalla päällä ja alkoi kehumaan vieraalle kaverillensa kuinka hyvä olen siinä ja siinä asiassa.
Sitten minun piti lopulta todistaa yksi juttu....
Miesten toivomuksesta ja etenkin mieheni innoittamana otin hänen vanhalta ystävältään olohuoneessamme sohvalla kaverilta housut alas.
Sit polvistuin hänen jalkojenväliin ja otin ensimmäisen kerran elämässäni vieraalta mieheltä suihin. Huh :)
Mieheni oli ja on ihan innoissaan näkemästään.
 
Naisen
M
Viime yönä ukkoni vihjailujen ja yllytyksen takia tein jotain semmosta mitä en olisi koskaan uskonut tekeväni.
Muistin tämän aiheen ja oli pakko tulla tänne avautumaan. Uskaltaakohan sitä enää niiden tuttujen kanssa tapaillakkaan..
Tällainen tapaus sattui oikeesti, kun mieheni kanssa oltiin ulkona kaksistaan ja illan aikana sitten tapasi vanhan kaverinsa ja kuinkas ollakaan tuli meille jatkoille.
Komea mieshän se tosiaan oli ei siitä käy väittäminen, mutta ukkoni oli jostain syystä riettaalla päällä ja alkoi kehumaan vieraalle kaverillensa kuinka hyvä olen siinä ja siinä asiassa.
Sitten minun piti lopulta todistaa yksi juttu....
Miesten toivomuksesta ja etenkin mieheni innoittamana otin hänen vanhalta ystävältään olohuoneessamme sohvalla kaverilta housut alas.
Sit polvistuin hänen jalkojenväliin ja otin ensimmäisen kerran elämässäni vieraalta mieheltä suihin. Huh :)
Mieheni oli ja on ihan innoissaan näkemästään.

Olisipa omakin vaimo yhtä innostunut? Mahtava tarina, kyllä värhti lukiessa.
 
Viimeksi muokattu:
Vaimolle
M
Viime yönä ukkoni vihjailujen ja yllytyksen takia tein jotain semmosta mitä en olisi koskaan uskonut tekeväni.
Muistin tämän aiheen ja oli pakko tulla tänne avautumaan. Uskaltaakohan sitä enää niiden tuttujen kanssa tapaillakkaan..
Tällainen tapaus sattui oikeesti, kun mieheni kanssa oltiin ulkona kaksistaan ja illan aikana sitten tapasi vanhan kaverinsa ja kuinkas ollakaan tuli meille jatkoille.
Komea mieshän se tosiaan oli ei siitä käy väittäminen, mutta ukkoni oli jostain syystä riettaalla päällä ja alkoi kehumaan vieraalle kaverillensa kuinka hyvä olen siinä ja siinä asiassa.
Sitten minun piti lopulta todistaa yksi juttu....
Miesten toivomuksesta ja etenkin mieheni innoittamana otin hänen vanhalta ystävältään olohuoneessamme sohvalla kaverilta housut alas.
Sit polvistuin hänen jalkojenväliin ja otin ensimmäisen kerran elämässäni vieraalta mieheltä suihin. Huh :)
Mieheni oli ja on ihan innoissaan näkemästään.
Miten päädyit ottamaan suihin? Mitä miehesi sanoi ja mikä lopulta vaikutti siihen, että etenit noin pitkälle. Siis mikä sinut sytytti?
 
Viimeksi muokattu:
tuusula
Viime yönä ukkoni vihjailujen ja yllytyksen takia tein jotain semmosta mitä en olisi koskaan uskonut tekeväni.
Muistin tämän aiheen ja oli pakko tulla tänne avautumaan. Uskaltaakohan sitä enää niiden tuttujen kanssa tapaillakkaan..
Tällainen tapaus sattui oikeesti, kun mieheni kanssa oltiin ulkona kaksistaan ja illan aikana sitten tapasi vanhan kaverinsa ja kuinkas ollakaan tuli meille jatkoille.
Komea mieshän se tosiaan oli ei siitä käy väittäminen, mutta ukkoni oli jostain syystä riettaalla päällä ja alkoi kehumaan vieraalle kaverillensa kuinka hyvä olen siinä ja siinä asiassa.
Sitten minun piti lopulta todistaa yksi juttu....
Miesten toivomuksesta ja etenkin mieheni innoittamana otin hänen vanhalta ystävältään olohuoneessamme sohvalla kaverilta housut alas.
Sit polvistuin hänen jalkojenväliin ja otin ensimmäisen kerran elämässäni vieraalta mieheltä suihin. Huh :)
Mieheni oli ja on ihan innoissaan näkemästään.

Miten tuollaiseen pitää suhtautua ?
Meillä on sellainen rivo ystäväpariskunta. Melkein aina kun ne on meillä yötä, ne panee niin että karvat pöllyää. Yleensä se alkaa sillä, että nainen puristelee sen miehen munia ja sitten alkaa imemään.
Siitä mennää itse aktiin ja se mies nussii kuin viimeistä päivää. Hirveä lätsytys kuuluu meidän makkaiin saakka. Monta kertaa ollaan kuunneltu ja siitä itsekin innostuttu:)

Kerran tässä pari vuotta sitten kävi niin, että meidän ukko sammui ja me jäätiin kolmistaan.
Yht äkkiä se muija veti sen miehen housut pois ja alkoi esitellä sen munaa. Se kertoi, että hän haluais nähdä miten sitä kullia imis joku muu kuin hän. Se runkkas siltä mieheltään kullin kovaks ja yllytti mua imemään sitä. Mies oli tietenkin ihan tohkeissaan ja halus mut imemään. Ne kerto, että ne teke sitä samaa joittenkin toisten tuttavien kanssa. Sillä erotuksella, että tämä rouva myös imee sitä toista miestä.
Mä en kertakaikkiaan uskaltanu tehdä sitä, vaikka hitosti kyllä mieli teki. Vieras ( pieni ) kulli sai mut ihan kiihtymään, mutta ...... ?
Aamulla kaikki oli ihan tasaista, vaikka nää pani koko yön ihan hurjana.
Eli onko tämä normaalia, että haluaa nähdä omaa miestään pantavan ja imettävän ? Vai haluako jotkut vaan niin vapaata olemista ?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä