Mieheni itsekkyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uhri vai hölmö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uhri vai hölmö?

Vieras
Olen ollut poikaystäväni kanssa nyt yli vuoden yhdessä, ja olemme myös kihlautuneet tarkoituksena mennä naimisiin. Asuimme aluksi yhdessä Iso-Britanniassa, koska se on hänen kotimaansa ja muutimme nyt kuukausi sitten yhdessä Suomeen. Kuukauden aikana hän on muuttunut siitä ihanasta miehestä erittäin omituiseksi, itse asiassa en ymmärrä häntä lainkaan! Hän on vakaumuksellinen kristitty ja tämän takia menetti neitsyytensä minulle ja omien sanojensa mukaan harrastaa vain seksiä vahvan tunnesiteen takia sekä siksi että olemme avioliittomme on vain papin aamenta vailla. Nyt päivä sitten kuitenkin hän sanoi ettei enää voi elää synnissä eikä harrastaa seksiä kanssani! Siis tunnepuolta ei ollutkaan, pelkkää himoa!!! Hän myöskin on muuttunut niin kateelliseksi etten edes voi nähdä ystäviäni, mutta hän viettää päivät pitkät tietokoneella chattaillen ystävälleen Britanniaan! Häntä näyttää kiinnostavan miespuolinen ystävänsä enemmän kuin kihlattunsa!! Minulla on juuri todettu selkärankareuma, mutta häntä ei tunnu kiinnostavan. Yritä vain tyttö nostella kaikkea painavaa ja hieroa HÄNEN SELKÄÄNSÄ!!! Nyt Suomessa olo on kuulemma käynyt rankaksi hänen mielenterveydelleen, joten hän lähtee lomalle ja jättää tyttönsä raatamaan elannon eteen!! ONKO TÄMÄ ITSEKKYYDEN HUIPPU?!?!?! PITÄISIKÖ MINUN LÄHTEÄ SUHTEESTA ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ??? MITÄ MIELTÄ OLETTE NAISET???

Tuo on se syy, minkä takia naiset muuttaa miehen perässä eikä päin vastoin. Mies ei vain OSAA!

Siis onko sun miehes täällä missään töissä?
Se voi olla rankka paukku muuttaa suomeen asti jos morsmaikku elättää.

Sitäpaitsi nuo vakaumusihmiset on musta vähän niin-ja-näin.
Ei seksiä ennen avioliittoa-paitsi-jos- kerran-ollaan -nyt näin-pitkälle-tultu. eli mies itsekin luulee rakastavansa, koska pillunsaanti vielä jännittää. Nyt kun sekin tuli jo tehtyä, vituttaa miehellä että tuon orgasmin takiako tänne asti piti juuri tulla.

Mies, joka kieltää juoksevansa oman mulkkunsa perässä, on epäluotettava, koska se ei pidä koskaan paikkaansa.
Itseensä luottava mies tietää juoksevansa sinne minne mulkku sojottaa, eikä kuvittele liikoja omasta uskonnollisesta hapatuksestaan.

Lisäksi, tuommoinen noin tiukan britti-kasvatuksen saanut mies on niin vanhoillisen äitimuorinsa opetusten pauloissa, että selittää sillä synnintunnolla joka asian.

Tästä syystä hän mieltää sinut huoraksi, koska olet antanut hänelle ennen avioliittoa, eli nainen joka antaa pillua avoliitossa on huono aviovaimoksi. Siihen ei liity se, että hän oli itsekin tapahtumassa osallisena, koska kaksinaismoralismi liittyy enemmän kasvatukseen kuin järkeen. Hänet on ohjelmoitu tuohon.

Olet ollut vähän ajattelematon naimisiin menosi hingussa. Mistään rakkaudesta ei ole itsesikään kohdalla kysymys. Kuinka olet luullut tuollaisen asetelman kantavan?
Tottakai sinun on hierottava miehen selkää. Selkärankareuma ei taida olla kiva uutinen tulevasta vaimosta. Itsekin varoisin aika lailla.Harkinnan paikka. Sait hyvät vinkit. Et vaikuta ihastuneelta edes, joten hyvin kestät sen mitä tapahtuu.

Muuttaminen ei ole ihan helppoa henkisesti, luulen. Ainakin hänellä pitäisi olla töitä tms. muuten sosiaalisten kontaktien luonti on aika mahdotonta. Ja mielummin hänen pitäisi saada kehiteltyä myös omaa verkostoa ja elämää täällä, eikä vain sinun kauttasi.

Tietysti hänen pitäisi haluta ja yrittää, ei se muuten onnistu.

Kiitos vastauksista. Hölmöksi tässä loppujen lopuksi päädyttiinkin. Olenpa tainnut tehdä elämäni virheen, mutta nyt tässä sitä korjailen. Lopetin suhteemme ja lähetän äijän hemmettiin täältä. Eihän tästä enää mitään tule!

Älä syyllistä itseäsi. Jos tässä joku on hölmö niin se on tämä kyseinen mies. Tee ratkaisu nyt. Älä anna miehen nöyryyttää itseäsi. Karista hänet kintereiltäsi vähin äänin. Sinulle löytyy vielä mies ja kumppani. Onnea elämääsi ja voimaa....

Nyt päivä sitten kuitenkin hän sanoi ettei enää voi elää synnissä eikä harrastaa seksiä kanssani! Siis tunnepuolta ei ollutkaan, pelkkää himoa!!! ja jotakin ' häntä näyttää mies-ystävänsä enemmän kiinostavan kuin oma kihlattunsa!

homo! kaappi piilo homo! ei jaksa enää huijata eikä elää synnissä siis ei jaksa enää huijata sinua ja itseään! :D

Kuullostaa ihan siltä etät miehelläsin on jonkin sortin 'kulttuurishokki' ja se oireilee. Muuttaminen toiseen maahan ja pois tutuista kuvioista voi saada aikaan kaikenlaista ja kuten joku sanoikin nimenomaan henkisellä puolella.

Itse muutin aikoinaan Belgiaan opiskelemaan ja kieltämättä alkuun oli varsin hankalaa. Silloinen poikaystävä jäi suomeen mutta jatkettiin yhteydenpitoa välimatkasta huolimatta. Kun sitten palasin niin sama 'shokki' oli edessä. Alkuun yhdessäolon huuma jatkui mutta itselleni oli vaikeaa saada arjesta kiinni ja tietty tuo mies sai silloin oman osansa kiukutteluista.

Omaa tilannetta auttoi että löysin vähän tuloni jälkeen työpaikan ja pääsin sitä kautta arkeen kiinni. Ehkä kannattaisi lähestyä asiaa tältä kannalta mutta jos muutosta ei tunnu tulevan niin tosissaan miettiä jatkaako vaiko ei.

Jaksamista sinulle!

Uskon myös että hänellä on kulttuurishokki sekä kauhee ikävä Britanniaan.
Yritä jutella ja selvittää ennenkuin päädytte eroon....
Mun nykyinen muutti luokseni toiselta paikkakunnalta ja oli alussa aika ""kireenä"" kiukutteli jne. Selvisi, että hänellä on hirvee ikävä vanhalle paikkakunnalle ja vanhoja kavereita. Nyt hän on asuntut täällä reippaan vuoden ja pikkuhiljaa alkaa jo viihtymäänkin. Kavereitakin on tullut mm. työpaikalta sekä tietty mun kavereiden äijistä.