U
uhri vai hölmö?
Vieras
Olen ollut poikaystäväni kanssa nyt yli vuoden yhdessä, ja olemme myös kihlautuneet tarkoituksena mennä naimisiin. Asuimme aluksi yhdessä Iso-Britanniassa, koska se on hänen kotimaansa ja muutimme nyt kuukausi sitten yhdessä Suomeen. Kuukauden aikana hän on muuttunut siitä ihanasta miehestä erittäin omituiseksi, itse asiassa en ymmärrä häntä lainkaan! Hän on vakaumuksellinen kristitty ja tämän takia menetti neitsyytensä minulle ja omien sanojensa mukaan harrastaa vain seksiä vahvan tunnesiteen takia sekä siksi että olemme avioliittomme on vain papin aamenta vailla. Nyt päivä sitten kuitenkin hän sanoi ettei enää voi elää synnissä eikä harrastaa seksiä kanssani! Siis tunnepuolta ei ollutkaan, pelkkää himoa!!! Hän myöskin on muuttunut niin kateelliseksi etten edes voi nähdä ystäviäni, mutta hän viettää päivät pitkät tietokoneella chattaillen ystävälleen Britanniaan! Häntä näyttää kiinnostavan miespuolinen ystävänsä enemmän kuin kihlattunsa!! Minulla on juuri todettu selkärankareuma, mutta häntä ei tunnu kiinnostavan. Yritä vain tyttö nostella kaikkea painavaa ja hieroa HÄNEN SELKÄÄNSÄ!!! Nyt Suomessa olo on kuulemma käynyt rankaksi hänen mielenterveydelleen, joten hän lähtee lomalle ja jättää tyttönsä raatamaan elannon eteen!! ONKO TÄMÄ ITSEKKYYDEN HUIPPU?!?!?! PITÄISIKÖ MINUN LÄHTEÄ SUHTEESTA ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ??? MITÄ MIELTÄ OLETTE NAISET???