M
miizu
Vieras
eli juttu meni näin että olessani raskaana muutettiin asumuseroon miehestäni,meillä on 4lasta joita eräs"ystäväni"kävi katsomassa siinä lomassa kun oli mieheni kaverin muija ja ystävystyttiin hänen kanssaan,piti lapsiamme sylissä jne.halusi tulla kahville pelkästään mua kattoo ja lapsia,hän olimyös hyvää pataa mieheni kanssa koska miehet olivat kavereita keskenään.no,mieheni tuli siihen tulokseen että haluaa lopettaa asumuseron ja muuttaa takasin perheen pariin,ennenkuuin kerkesimme toteuttaa muuttoa "ystäväni"erosi miesystävästään ja huomasin kuinka mieheni ja tämä "ystäväni"rupesivat viettämään lisääntyvissä määrin aikaa keskenään.en suvainnut sitä,tivasin vastausta..ja vastaus oli aina sama ollaan vaan hyviä ystäviä..ja pitihän mun luottaa molempiin.nyt sitten selvisi että heillä olikin suhde,mieheni päätti noin 4viikkoa sitten ettei halua enää jatkaa yhteiseloa minun ja lasten kanssa,mutta heillä oli ollut suhde samaan aikaan kun olimme olleet yhdessä..ja molemmille on sanonut rakastavansa,tiedä sitten mikä on totta..on tosi selkäänpuukotettu olo,ei voi luottaa kehenkään oikee. :'(