Mieheni kanssa keskusteltiin eräs kaunis päivä erosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soulou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

soulou

Uusi jäsen
26.04.2011
12
0
1
Pyysi minua vielä miettimään ja lupasin. Nyt linkitin hänen fb seinälleen tämän YouTube - ‪Laura Närhi (2010): Mä annan sut pois +Lyrics.‬‏ ja suljin oven perässäni. Nyt pitäisi jaksaa alkaa järjestelemään tätä uutta asuntoa.

Ja kyllä, hyvin moni yhteisistä ystävistämme tiesi mitä tulossa on, ne jotka eivät tienneet, tiesivät tuosta ja siitä että vaihdoin juuri statukseni sinkuksi, eikös se miehelläkin silloin vaihdu.

Rakastin, kai aina rakastan, mutta alkoholin tärkeyttä ja ykkössijaa en voi hänen elämässään voittaa ikinä. :(

ei kyllä vaihdu miehelläkin.

siis en käsitä, et sanonut edes suoraan että tämä on tässä vaan ilmoitat facebookissa?? vaikka asiasta keskusteltu mutta melko "aikuismaista" että mies hoksaa siis sieltä asian?

Sait siis asunnon ja muutit yht kodista poisa vai mitä?

Alkoholi on kuningas, jos sitä ei hallitse- en itsekään eläisi alkoholistin kansa.

ei kyllä vaihdu miehelläkin.

siis en käsitä, et sanonut edes suoraan että tämä on tässä vaan ilmoitat facebookissa?? vaikka asiasta keskusteltu mutta melko "aikuismaista" että mies hoksaa siis sieltä asian?

Sait siis asunnon ja muutit yht kodista poisa vai mitä?

Alkoholi on kuningas, jos sitä ei hallitse- en itsekään eläisi alkoholistin kansa.

En todellakaan uskalla sanoa edes tekstiviestillä, alkoholi sekoittaa miehen elämää niin pahasti. Rauhanomaisin ele ja osoitus päätöksestä oli tämä. Ja avaimet kotona pöydällä kun tulee baarista. En jaksa kaikkea taustoilta selvittää mutta kyseessä mies joka on erittäin aggressiivinen humaltuessaan. Lupasi muuttua taas, arvelin että viikon kestää ja olin oikeassa, tänään taas meni jo aamusta reissuilleen. Sain asunnon klo 9 ja klo 19 oli tavarat muutettu, kiitos ihanien ystävien.

Muistoissani se ihana mies joka hän joskus oli. Raitis, rakastava, upea persoona ja ihana ystävä, rakkain mieheni. Tuntuu kuin olisi kuollut.

[QUOTE="vieras";23939919]Sä jätit sun miehes facebookissa, oikeesti???

Aika julmaa ja epäaikuismaista mun mielestä.[/QUOTE]

Jätin päin naamaa jo useampi viikko sitten ja huono oli tulos, nyt vasta sain asunnon ja jotta ei heittäisi tavaroitani pitkin pihoja suostuin katsomaan kykeneekö muuttumaan.

Yhteistyössä