Hae Anna.fi-sivustolta

Mieheni lapsi

Viestiketju osiossa 'Yksinhuoltajuus ja uusperheet' , käynnistäjänä minttu, 19.06.2017.

1. minttu Vierailija

Miehelläni on 13-vuotias tytär, hänen nimensä on nyt vaikka Emma. Emman äiti on kuollut joten mieheni on yksinhuoltajana. Olemme asuneet 2 vuotta yhdessä ja emma on kokoajan ollut negatiivinen. Hän on lähes joka päivä kavereitten kanssa ja juo energiajuomia ja kun kerroin asiasta miehelleni eli emman isälle, mies ei uskonut vaan piti lapsensa puolia. Tottakai ymmärrän että omasta lapsesta ei semmosta usko. No, eilen mieheni näki kuvan emman instagramissa jossa emma joi energiajuomia. Mies yritti soittaa emmalle(olemme tällä hetkellä ulkomailla kahestaan, emma on isovanhemmillaan) ja laittoi viestiä ja heti emma poisti kuvan. Mieheni pyysi anteeksi sitä että ei uskonut minua. Emma ei yleensä vastaa soittoihin ja viestit hän vain lukee eikä vastaa. Jos tyttö on kotona hän on kokoajan puhelimella. Emman kanssa ei voi keskustella, koska vastaukseksi saa vain murahuksia. Emma myös suuttuu helposti. Suurimmaksi ongelmaksi on kuitenkin koitunut se, että hän ei puhu minulle lähes mitään, kuten jo aiemmin tässä tekstissä kerroin, niin emma vain nyökkäilee tai murahtelee jos hänelle puhuu. Jos emman isä puhuu hänelle niin heti alkaa puhumaan ja kyllä tytölle kelpaa kun isä antaa rahaa. Mulla menee hermot tytön kanssa. Mitä minun pitäisi tehdä?

2. Kukkahattutäti51 Vierailija

Eli onko tämä ongelma nyt energiajuomat....? Taitaa olla niin, että tyttö on murrosiässä, äiditön ja siksi "vaisu", sisäänpäin kääntynyt. Hänen päänsä sisällä voi käydä hirveäkin myllerrys.

Käykö tyttö esimerkiksi terapiassa? Se voisi tehdä hyvää, että pääsisi puhumaan kolmannelle osapuolelle joka ei tuomitse.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri