Mieheni on isä tahtomattaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Eli minun aviomiehelläni on lapsi lyhyestä suhteesta.. lapsi on nyt kai 4v.
Mieheni ei halunnut lasta,olen aika varma että nainen hankkiutui tahallaan raskaaksi. (mies tiesi kyllä että ehkäisyä ei nainen käytä) Mutta nainen oli kertonut aijemmassa suhteessaankin tahtoneensa lasta.. Eli aika selvä peli minun mielestä.

Nainen ei ollut tehnyt aborttia,joten minä ainakin olen sitä mieltä että ei kuulu miehelleni se asia,hän ei tahtonut lasta.

Nyt se nainen on pari kertaa ruikuttanut mieheni perään,että eikö tapais lasta joskus sun muuta. Säälittävää.
Mies on ilmottanut että ei tapaa ikinä,oma on ongelmansa.

Me siis aloimme seurustella kun nainen odotti ja meillä on omakin lapsi. En tajua tollasia jotka hankkii vasten miehen tahtoa lapsen ja sitten vielä itketään perään.
Itse ainakin olisin tehnyt abortin ihan samantien tuossa tilanteessa.

Onko kellekkään muulle käynyt näin?

vittu mikä tilanne..eikö se sinun miehes tiedä,että ilman ehkäisyä hän ottaa vastuun mahdollisesta lapsesta?harvinaisen vastuuntunnoton miesyksilö taas.väärin se on siltä naiselta lasta "tehdä" jos toinen ei halua,mutta jos miehes kuitenkin tiesi,ettei toinen käytä mitään ehkäisyä niin oliko siinä jotain yllättävää,että raskaaksi tuo tuli?tällainenkin asia pitää hoitaa aikuisten tavoin eikä käydä rutisemaan turhista.kantakaa ihmiset vastuu tekosistanne älkääkä ruikuttako!

jospa nainen ei itkekkään ah niin täydellisen miehesi perään vaan haluaa että lapsella on isä, vaikka raskaus alkoikin ehkäpä yhden illan panosta olisi miehelläsi silti ollut syy käyttää ehkäisyä. turha itkeä ku rojut torvessa

en mäkään tajua, että pitää tehdä se lapsi. mutta nyt tilanne on kuitenki se että se lapsi on tehty... ja se on myös fakta, että miehes on sen isä. kyllä minä ainakin haluaisin tavata omaa lastani... ja jos mies on tiennyt, että nainen ei käytä ehkäisyä ja oletettavasti hänkään ei ole käyttänyt, niin kyllä aikuisten ihmisten pitäisi tietää, että silloin voi tulla raskaaksi ja silloin ei auta kuin kantaa vastuu.

No ei mieheni uskonut että nainen heti raskaaksi voisi tulla!! Nainen oli vielä puhunut siihen malliin,että ei tule helposti raskaaksi kun ei ollut siinä aijemmassa suhteessakaan saanut lasta. Niin mieheni oli uskonut sitä naista.
En minä kyllä miestä tässä syyttäisi vaan sitä juonittelevaa naista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei mieheni uskonut että nainen heti raskaaksi voisi tulla!! Nainen oli vielä puhunut siihen malliin,että ei tule helposti raskaaksi kun ei ollut siinä aijemmassa suhteessakaan saanut lasta. Niin mieheni oli uskonut sitä naista.

molemmilla on vastuuta ja se nainen on ottanu sitä vastuuta. entäs sun miehes? :whistle:

Salli mun nauraa!!hahhahhaahhahahahahahahahahaa!!Ja sitten,mikähän osio ihmisen biologiasta on teiltä kaikilta jäänyt vähemmälle huomiolle koskien tätä lisääntymistä..?

Miehesi ei taida olla kovinkaan välkky. Raasulle ei oo kerrottu miten vauvoja tehdään. Eikä oo edes sen vertaa mies, että ottaisi vastuuta omasta lapsestaan.
Nainen kertoi, ettei käytä ehkäisyä, ja että haluaa lapsen. Voiko sen rehellisempi enää olla?

Mutta tää taitaakin olla joku kiva joulunjälkeisprovo ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Eli minun aviomiehelläni on lapsi lyhyestä suhteesta.. lapsi on nyt kai 4v.
Mieheni ei halunnut lasta,olen aika varma että nainen hankkiutui tahallaan raskaaksi. (mies tiesi kyllä että ehkäisyä ei nainen käytä) Mutta nainen oli kertonut aijemmassa suhteessaankin tahtoneensa lasta.. Eli aika selvä peli minun mielestä.

Nainen ei ollut tehnyt aborttia,joten minä ainakin olen sitä mieltä että ei kuulu miehelleni se asia,hän ei tahtonut lasta.

Nyt se nainen on pari kertaa ruikuttanut mieheni perään,että eikö tapais lasta joskus sun muuta. Säälittävää.
Mies on ilmottanut että ei tapaa ikinä,oma on ongelmansa.

Me siis aloimme seurustella kun nainen odotti ja meillä on omakin lapsi. En tajua tollasia jotka hankkii vasten miehen tahtoa lapsen ja sitten vielä itketään perään.
Itse ainakin olisin tehnyt abortin ihan samantien tuossa tilanteessa.

Onko kellekkään muulle käynyt näin?
toivottavasti miehesi tekee sulle yhtä paskaisesti. Yök teille molemmille.

ei siis ollut yhden yön juttu vaan muutaman kuukauden suhde heillä.
Mieheni pisti välit poikki melkeen heti kun raskaus selvisi. ei tahtonut antaa mitään käsitystä että tekemisissä aikois olla.

asia kuuluu myös isälle vaikka ei lasta olisi halunnutkaan. jos on yhdynnässä on aina riski et nainen voi tulla raskaaksi ja varmasti miehesikin tämän tiesi enne kuin oli yhdynnässä. oli nainen sitten hankkiutunut tai ei hankkiutunut raskaaksi. mies on kyl pösilö jos lapsensa hylkää vaikka ei sitä ollut halunnut. silti hän on sen lapsen isä. halusi isä sitä tai ei. lapsi on syytön näissä aikuisten typerissä peleissä. jos nainen teki sen tahallaanon kyllä idiootti mut kyl mieskin jos lapsensa hylkää tuomoseen vedoten. asia on jo tapahtunut syntynyttä lasta ei voi perua. pitäs pöksyt jalassa ja ja jortikan pöksyissä jos ei ole valmis isäksi.

anteeksi mutta kyllä se säälittävä on tässä miehesi. ei ymmärrä käyttää itse ehkäisyä jos ei lasta halua eikä kanna vastuutaan. tosin provohan tämä on.. ei kukaan voi olla tietämättä että seksistä voi tulla raskaaksi. joka kerta.

Mun miehellä mahdollisesti jälkikasvua Saksassa.. Varmuutta siitä ei ole, mutta epäilys on vahva, koska nainen väittää ainakin tulleensa raskaaksi miehelleni kun tämä oli töissä yhden kesän saksassa ja hänellä oli lyhyt suhde naiseen. Tapasin miehen saman vuoden syksyllä ja kuulin tästä tapauksesta myöhemmin, suoraan sanottuna vituttaa. Onneksi nainen ei ole soitellut

onpas harvinaisen tyhmä mies sinulla.

Onpas sulla tyhmä ja kamala mies. Ei uskonut, että tulisi heti raskaaksi... uskon asia se onkin. Olis käyttänyt kortsua jos ei halua isäksi. Ja lapsi on olemassa ja syytön aikuisten riitoihin. On kiva kasvaa ilman isää kun on äitinsä "oma ongelma".

Äly hoi!!!

Yhteistyössä