mieheni on laittanut minulta salassa fb:hen oman profiilin:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*:(

Vieras
siis en todellakaan suutu siitä että siellä olis profiili,mut me nimenomaan sovittiin että ei laiteta kumpikaan. ja nyt sain tietää että miehellä on ollut jo kuukausia profiili siellä:(. sanoin sille siitä ja sanoin myös että minäkin laitan mut mies rupes raivoon että et saatana laita! en oikeesti edes halua sinne mut sanoinpahan vaan. ärsyttää ku niin valehellu. sit sanoin että voisko se poistaa sen vai mitä tekee ja miks teki niin ni ei aijo puhua mulle mitään. joo ja ollaan aikuisia ihmisiä ,ainakin minä. miehestä en tiedä vaikka ikää onkin jo 29v ja ollaan kuitenkin oltu naimisissakin 5vuotta. pitäisköhän epäillä onko muttakin valehellu:(?? siis periaatteessa ärsyttää vaan se kun ei oo sanonu ja on valehellu sit miehen veljeltä lipsahti et sillä on profiili siellä...:( eikä oo mikään provo!!!

Se että on naimisissa ei tarkoita sitä että saa vapaasti holhota puolisoa ja päättää hänen puolestaan asioita. Miehesi on vapaa tekemään profiilin facebookiin. Tosin erittäin lapsellista on että siitä on pitänyt valehdella. Sinä saat tehdä profiilin myös, miehesi ei voi sitä estää.

Koittakaa samalla kasvaa aikuisiksi...

[QUOTE="...";24460788]Siis hetkinen: minkä ihmeen takia sinä ET saisi laittaa profiilia?? mitä mies pelkää?[/QUOTE]

no se tuli äsken selväksi kun huusi mulle että varmaan sitä jos exät pyytää kaveriksi:O todella lapsellista. eihän mulla niitä exiä kohtaan mitään tunteita enään oo kun erottukin kerran ollaan..huhhuijaa..lisäksi se rääky ovelta että en sais tännekään kirjoitella:O. ja nyt se lähti. en tiiä...muutenki on ruvennu epäilyttämään...jos se pettää mua sen fb:n kautta:(

Se että on naimisissa ei tarkoita sitä että saa vapaasti holhota puolisoa ja päättää hänen puolestaan asioita. Miehesi on vapaa tekemään profiilin facebookiin. Tosin erittäin lapsellista on että siitä on pitänyt valehdella. Sinä saat tehdä profiilin myös, miehesi ei voi sitä estää.

Koittakaa samalla kasvaa aikuisiksi...

en minä oo sitä missään vaiheessa kieltänytkään. mut se mua ärsyttää kun miks piti salassa laittaa??

Senkun pistät omankin profiilin sinne, eihän se mies nyt tuollaisesta asiasta voi määrätä. Ja älytöntä, kun pitää tuommosista tapella, miksi alunperinkään on pitänyt tehdä "ei kumpikaan laita profiilia" -sopimuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja pimeetä;24460825:
Senkun pistät omankin profiilin sinne, eihän se mies nyt tuollaisesta asiasta voi määrätä. Ja älytöntä, kun pitää tuommosista tapella, miksi alunperinkään on pitänyt tehdä "ei kumpikaan laita profiilia" -sopimuksia.
mies sen silloin oikeasraan sano että ei laiteta...ettei tuu mitään ylimääräisiä tappeluita:O...siis on mustasukkainen... ja minä koin ettei mulla siihen ole tarvetta ei silloin eikä edelleenkään...tässä on lähinnä kyse siitä että salassa laitto:(

aika ovelaa mieheltäsi - eli estää sinua seuraamasta hänen touhujaan fb:ssa:) eli hänellä on tod.näk. siellä jotain salattavaa, jos noin säikähti aikeitasi liittyä. vaikea on tosiaan uskoa, että olette aikuisia ihmisia:) keskustelkaahan asiat halki ja ap:n olisi varmasti hyvä itsenäistyä hieman!

siis en todellakaan suutu siitä että siellä olis profiili,mut me nimenomaan sovittiin että ei laiteta kumpikaan.

Normaalissa parisuhteessa ei tehdä tuollaisia sopimuksia...aina siinä on takana se, että toinen haluaa kontrolloida ja rajoittaa toista, ja se jotenkin naamioituu sellaiseksi että yhdessä on sovittu.

meilläkin mies laittoi eka rofiilin face booksiin ja nyt jäi kiinni kun oli näytellyt kaluaan naapurin yh-lehmälle tuuletusikkunasta (olivat tutustuneet facessa!!). sano että oli ihan vitsi muka esitellä elintään läskäriämmälle mutta kyllä minua loukkaa. ihan vaan itken ja pelkään koska menee rakastelemaan yh-huoraa.

Mä taidan olla ainoa joka edes jotenkin ymmärtää aloittajaa? Minä eikä mieheni kumpikaan olla feissarissa, ja olisi se mun mielestä tosi outoa jos mies olisi "salaa" sinne liittynyt?? Ja olisin varmaankin loukkaantunut ainakin vähän tästä. Eikä meillä ole mitään sellaista, että kielletään toisiamme sinne menemästä, vaan ollaan lähinnä pidetty sitä niin idioottina/tarpeettomana että ei siellä kumpikaan olla.

[QUOTE="vieras";24461405]Edelleen... Kysehän ei ollut siitä, etteikö sitä saisi tehdä, vaan siitä, että ap:n mies valehteli. Loi profiilin salaa, ja kielsi silti ap:ta luomasta omaa. Miehellä tässä ongelmia on..[/QUOTE]

Sanoisin että molemmilla on ongelmia - sekä miehellä, että naisella joka suostuu miehensä määräyksiin ja vielä kääntää sen päässään sellaiseksi että "me yhdessä sovittiin".

Sanoisin että molemmilla on ongelmia - sekä miehellä, että naisella joka suostuu miehensä määräyksiin ja vielä kääntää sen päässään sellaiseksi että "me yhdessä sovittiin".

mä en alunalkujaan ole edes halunnut sinne mitään profiilia niin mies sano et ei pistetä sit kumpikaan. ei minusta mitään outoa,mua ei haittaa vaikka sillä onkin profiili siellä mutta kun on pitänyt valehdella ja salailla! siitä tässä kysymys:(

Mä taidan olla ainoa joka edes jotenkin ymmärtää aloittajaa? Minä eikä mieheni kumpikaan olla feissarissa, ja olisi se mun mielestä tosi outoa jos mies olisi "salaa" sinne liittynyt?? Ja olisin varmaankin loukkaantunut ainakin vähän tästä. Eikä meillä ole mitään sellaista, että kielletään toisiamme sinne menemästä, vaan ollaan lähinnä pidetty sitä niin idioottina/tarpeettomana että ei siellä kumpikaan olla.

kiitos sinulle että ymmärrät:)

mä en alunalkujaan ole edes halunnut sinne mitään profiilia niin mies sano et ei pistetä sit kumpikaan. ei minusta mitään outoa,mua ei haittaa vaikka sillä onkin profiili siellä mutta kun on pitänyt valehdella ja salailla! siitä tässä kysymys:(

Aijaa, eikö mies sanonutkaan että ei tehdä mitään FB-profiileita ettei tule ylimääräisiä tappeluita, ja eikö hän kieltänytkään sua kirjoittelemasta myös tänne?

Sori, ihan erehdyin, ei hän varmaan olekaan lainkaan sellaista sorttia joka haluaisi sua kontrolloida tms.

En tosin usko että tämä on totta. En halua uskoa, haluan elää jossain kuplassa missä parisuhteet on suht normaaleja.

Yhteistyössä