Mieheni on perusjuntti, käytöstavaton sikapossu, mutta kuvittelee olevansa joku jokanaisen unelma, varsinainen vuoden mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Olen kasvanut perheessä, jossa isä OIKEASTI oli aito gentlemanni; avasi ovet, riisui takit, veti tuolit, hieroi kipeät jalat, toi kukkia ja muisti kaikki merkkipäivät. Pieniä asioita, mutta voi kuinka arvokkaaksi sellaisen kohtelun saadessaan nainen itsensä tunteekaan.

Oma mieheni on juntti; ei tajua edes ovea esim ravintolassa avata. Koskaa ei muista äitienpäiviä tms eikä IKINÄ ole minulle kukkia poiminut, vaikka pellonkupeessa asutaan (ja tod tietää että sitä kovasti arvostaisin). Ei romantiikkaa, ei hemmottelua - pelkkää pieruhuumoria ja omia juttuja. Minulla on skolioosi selässä, mikä kipeyttää lihakset, mutta mistään hieronnasta ei kannata edes haaveilla. Äyskii rumasti minulle kavereideni edessä, mistään hänelle ei saa kuitenkaan kritiikkiä koskaan antaa. Lupailee kyllä ties mitä hemmottelua, eipä vaan toteudu.

Älkää käsittäkö väärin. En ole mikään prinsessa jota tarvitsee palvella ja palvoa. Olen perusduunari ikäni ollut, tottunut harmaaseen arkeen. Parisuhteeseen kuitenkin jotain pientä piristystä ja huomiointia joskus kaipaisin, tällaista tasapaksua välinpitämätöntä p*skaa en enää jaksa. En minä enää itsekkään mitään ylläreitä miehelle jaksa järkätä tai mitään ylimääräsiä lapsivapaita tms, kun aina nekin menevät päin pebaa eikä mitään vastakaikua tule.

MITÄ PERHANAA MINÄ TÄLLE TILANTEELLE TEEN? En minä tällaisessa suhteessa halua lopunikääni elää, kun tuntuu, ettei minua arvosteta enkä ole minkään vaivan arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa,jos et hänestä pidä etkä häntä kunnioita etkä arvosta?

Nuorena naimisiin mentiin, ruusunpunaiset lasit silmillä. Ei ole tapana ihan heti periksi antaa, varsinkaan nyt kun jo on lapset, koira ja talokin. Tyhmä mikä tyhmä, oma mokani.

Mulla vähän samantapainen tilanne. Mies ei varsinaisesti sikaile, mutta ei myöskään huomioi, muista, yllätä, suunnittele mitään mukavia juttuja/menoja jne jne.

Eikö voi alkaa vaatia?

Tai sitten tehdä kunnolla aloite... Voi tehdä miehelle kutsun ihanaan illanviettoon jonnekin, miehen valitsemaan paikkaan. Kutsusssa maininta, että miehen tehtäväksi jää hankkia kukat ja miettiä se ihana paikka. Päivämäärä tietysti valmiina kutsussa.

kuulostaa niin tutulta. nytkin mulla oli viime kuun lopussa synttärit ja niin lupaili että sit mennään ravintolaan syömään ja leffaan yms. kaikkea mitä mä haluan mut ei, ei oo vieläkään sitä luvattua ravintolareissua näkyny :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eikö voi alkaa vaatia?

Tai sitten tehdä kunnolla aloite... Voi tehdä miehelle kutsun ihanaan illanviettoon jonnekin, miehen valitsemaan paikkaan. Kutsusssa maininta, että miehen tehtäväksi jää hankkia kukat ja miettiä se ihana paikka. Päivämäärä tietysti valmiina kutsussa.

Mä aina mietin näissä jutuissa, että jos mies on sellanen pieruhuumorisikailija, jolle kaikki romantiikka on aivan vierasta, niin eikö se vaan naura kaikille tommosille ehdotuksille ja kutsuille? Röyhtäsee vaan ja sanoo että mitä sä oikeen yrität :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö voi alkaa vaatia?

Mä aina mietin näissä jutuissa, että jos mies on sellanen pieruhuumorisikailija, jolle kaikki romantiikka on aivan vierasta, niin eikö se vaan naura kaikille tommosille ehdotuksille ja kutsuille? Röyhtäsee vaan ja sanoo että mitä sä oikeen yrität :D

joo just noin se menee jos ite yrittää jotain ehdottaa :D

Eikö voi alkaa vaatia?

Juuri niin. Ei tule onnistumaan, vaikka ideana hyvä onkin. Yritetty on nimittäin...

Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
Eikö voi alkaa vaatia?

joo just noin se menee jos ite yrittää jotain ehdottaa :D

En siis ollut aivan väärässä :D Meillä mies ei oo mikään sikapossu ja suhtautuu avoimesti kaikkeen romantiikkaan, mutta aina on vaan jotakin, ei ehdi/jaksa tai ei ole rahaa jne. Jos itse järjestän ja maksan kaiken, niin kyllä se sitten lähtee :D

Eikö voi alkaa vaatia?

Jaa, en tiedä... Minä ainakin naisena odottaisin juhlapuku päällä että mies todella tuo ne kukat ja vie minut sovittuna päivänä, sovittuna kellonaikana johonkin. Jos joutuisin laitettuna odottaa turhaan, lähtisin meneen, enkä tulis takasin. Siinähän sitten röyhtäilis ja röhkis.

Miksi mies luulee, et haluut olla sen kaa, jos se on ihän pälli? Ootko kysynyt siltä ikinä?

Eikö tollaset miehet aina pidä itseään aivan vastustamattomina? He ovat kuulemma hauskoja ja huumorintajuisia, luotettavia jne.

Miksi mies luulee, et haluut olla sen kaa, jos se on ihän pälli? Ootko kysynyt siltä ikinä?

Eikö tollaset miehet aina pidä itseään aivan vastustamattomina? He ovat kuulemma hauskoja ja huumorintajuisia, luotettavia jne.

Mikä syy on luulla semmosta, muu kuin se, että vaimo sietää sitä vuodesta toiseen?

No enpä oikeestaan oo... Jos joku ottais lapset hoitoon, pitäisin pitkän keskustelutuokion. Josko nyt siitäkään mitään tulisi. Hoh.

Onko muuten törkeää listata _itselle_ Muistilapsuksi ne asiat mitkä ärsyttää? Miehellä on inhottava tapa sanoa jotain ilkeää jos riidellään, niin että menen hämilleni ja kaikki omat argumentit unohtuu.

Tai listata miehelle asiat mitä naisena suhteessa vaadin ja haluan, enkä enää ilman ole....?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No enpä oikeestaan oo... Jos joku ottais lapset hoitoon, pitäisin pitkän keskustelutuokion. Josko nyt siitäkään mitään tulisi. Hoh.

Onko muuten törkeää listata _itselle_ Muistilapsuksi ne asiat mitkä ärsyttää? Miehellä on inhottava tapa sanoa jotain ilkeää jos riidellään, niin että menen hämilleni ja kaikki omat argumentit unohtuu.

Tai listata miehelle asiat mitä naisena suhteessa vaadin ja haluan, enkä enää ilman ole....?

Oikeestaan hyvä listata ne asiat. Koska jos valittaa, pitää osata sanoa tarkasti, mitä haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
...mies.... haluut olla sen kaa.....ihän pälli....Ootko...?

Tässä on nyt suurinpiirtein joka toinen Ruk.sirkan viestejä. Oletko asiantuntija näissä asioissa?

Ainakin mulle järjestetään niitä kivoja juttuja. En ole asiantuntija ikinä sanonutkaan olevani.

Yhteistyössä