Mieheni pitsipöksyt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä ei ole harrastettu seksiä edes vuosittain. Tai sitten vain kerran vuodessa, kun oikein vaadin sitä. Miestäni ei kiinnosta. Ymmärrän, että samalla kaavalla kaurapuurokin alkaa kyllästyttää. Olemme kuitenkin aikoinamme olleet molemmat hyvin vaihtelunhaluisia. Olemme kokeilleet kaikki mahdolliset paikat ja lelut ym. Minä tunsin etten riitä enää ilman leluja ja pitsejä ollenkaan. Kun lopetin niiden käyttämisen ja olisin halunnut edes joskus ihan tavallista rakastelua, seksi loppui kokonaan. Nyt mieheni on innostunut naisten seksikkäistä alushousuista ja hän tilailee niitä ITSELLEEN. Minua taas kiinnostaisi enemmän miehinen mies kuin pitsipöksyissä tepasteleva korsto. Onko kenelläkään vastaavaa? Tai neuvoja?
 
joutsanpommi
Nyt kun otit puheeksi, niin me työkaverini kanssa puettiin miehemme omiin pikkuhousuihimme. Kesällä, vuokramökillä pojat kulkivat sortsien sijaan pitsiunelmissa. Se oli aika seksikästä. Harmittaa kun ei tullut valokuvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Litlecok
vierailija
Nyt kun otit puheeksi, niin me työkaverini kanssa puettiin miehemme omiin pikkuhousuihimme. Kesällä, vuokramökillä pojat kulkivat sortsien sijaan pitsiunelmissa. Se oli aika seksikästä. Harmittaa kun ei tullut valokuvia.
Minäkin ymmärrän sen, jos pilanpäiten pukeutuisi noin, mutta yksityisesti omissa oloissaan pitää noita pitsipöksyjä. Siinä on jotain, jota en ymmärrä.
 
Viimeksi muokattu:
Master
Miehelläsi on fetissifnaistenvaatteisiin. Kokeilepa käskeä mies pukeutumaan naiseksi ja sido miehesi. Todennäköisesti nauttii siitä. JosJnoin on niin ota rakastaja jokainen on miehekäs eikä tyttöiliä. Voinko tulla kylään...
 
vuoro työläinen
Kaverini jo yli 40 miehen köriläs tuli töihinsä kuten pitääkin. Me oltiin vaihta-
tamassa kuteita ilta vuoroa varten. Se halvaantui kun laski päälys housuja alas itseltään. Ja pikana takas yläs. Se meinasi mennä vessaan vaihtamaan haalarit
päällensä. Me porukalla ukko nurin lattialle ja minä pääpiruna siltä päälys housuja
pois koivista. Meidän pomokin tuli sopivasti paikalle katsomaan mitä me huudetaan. Sillä karjulla oli koivissaan vaaleen punaiset naisten kalsarit. kyllä on sille vittuiltu koko rahan edestä.
 
vierailijaPyykkipoika
Entiedä mikä tarve tai pakkomielle minulla on kaikenlaisiin javärisiin naisten pitsipöksyihin olen niitä muutaman vuoden keräillyt tarjous tangoista, laskin että jos yhdellä kertaa laittais pyykkinarullu kuivamaan taitais tarvita monta pyykkipoikaa ja pyykkinarua noin 50m ja tämä on tosi jos et usko tule katsomaan vaimo joskus kysyi montaks niitä on ja eikö tämä määrä jo riittäisi sanoin että kyllä ne saa heittää pois jos siltätuntuu, ei luvannut hävittää mun pitsi pöksyjä, voit kirjoittaa oman kantasi tai näkemyksesi asiaan.
 
vierailijaSaukko
Käydessäni karibian kylpylässä kysyin kassalla voiko mennä altaalle stringeissä, sanottiin että voi mennä, toisella kerralla kysyin voiko hipstereillä rouva sanoi että jos ne on tarkoitettu uintiin, hipsterit olli tavanomaiset luonnonvalkoiset, stringeissä eikä hipstereissä ei ollut mitään pitsejä, kelpasi ilmeisesti allasvalvojalle kun ei tullut mitään huomautusta, enkä huomannut että kukaan erityisemmin olisi kiinnittänyt huomiota tietysti olin kysynyt maksua suorittaessani kysynyt kummallakin kerralla luvan ja saanut myonteisen vastauksen.
 
vierailijPitsiunelma
Olen kokenut mielihyvää ja nautintoa hankkiessani naisten pitsihepeneitä koen namä eroottisesti voimaannuttavana, kerran kun kysyin eräältä henkilöltä hänen mielipidettään tähän asiaan sanoi, että se on sun juttus jos se tuntu hyväl sust, pitäis olla ihani tunte sul näis hepenisi, ko niil voi si väli oike hemmotel iteä.
 
vierailijaSaukko
Nimimerkki SAUKKO kertoo käyneensä kylpylä karibiassa luvanvaraisesti stringeissä ja hipstereissä altaalla, sama saukko muistin mukaan on joskus käynyt Nokian Eedenissä mustilla naisten silkkipöksyillä parikin kertaa lahkeen reunassa oli muistaakseni pieni pitsireuna koriste, siellä en kysynyt voiko kyseistä uima asua mies käyttää olisi voinut tulla hylkäys et semmottiin.
 
ierailija
Nimimerkki saukko .kertoi käyneensä karipian kylpylässä luvan varaisesti stringeissä joskus aika rohkea ele , pitääkin tiedustella saako tänään mennä altaalle stringeissä olisi mieleen painuva kokemus j0s olisi mahdollista, olisiko jollain kokemusta kyseisestä asiasta jos on laita vähän tekstiä
 
visaSAUKKOerailija
Lueskelin kertomiani kokemusia karipian kylpylässä kun luvan myötä olin altaalla stringeissä ja toisella kertaa hipstereillä oli erittäin mieleen painuvat tunteet ja muistot kyseisistä käynneistä oli tosi ihanat , voisi joskus ottaa uusiksi jos saa luvan.
 
vierailijaHeikko hepeniin
Miehenä koen pitsipöksyt siis naisten tosi ihanilta ja kauniilta, miksi mies ei saisi ja voisi pukeutua pitsihepeniin, paikallisesta kivijalkaliikkeessä asioiminen ei välttämättä ole hyvä vaihtoehto kun siellä on naapurin rouva tai jokin entinen työkaveri kassalla ja tiedustelee ostatko nämä hempsukat itsellesi mitä siihen sitten sanot, eräs entinen liikkeen pitäjä kertoi että ei voi laittaa ikkunalle näytille ihan pelkkiä naruja kun vanhempi väki käy häntä arvostelemassa ja paheksuu, mutta pitsit on ihania miehelläkin on vähän kokemusta, kannatan ihania ohuita pitsipöksyjä ja naru stringejä huom en ole transu.
 
Lindeksiläinen
Kyllä naisten pitsipöksyt stringit hipsterit mampselipitsit ja mitä niitä onkaan ovat tosi ihania vaikka ei niitä aivan jokapäiväisinä asusteina pitäisikkään, mut sellaisina hemmottelu hepeninä jok antaa sellasta hivelevää seksuallista tunne nautintoa, pitsi hepenet ovat tosi ihania ,on pidempiaikaista kokemusta, Lindeksiltä löytyy hyvä valikoima.
 
Läpikuultava pöksy
Naisten haaremi pikkupöksyt nettisivuilla näytti tosi ihanilta oli montaa eri värisävyä näytti läpinäkyviltä tummatupsu kuulsi somasti läpi oli näyttävä kuvio ,kuvassa näytti olevan elastinen materiaali kun naisen käsi venytti pöksyä reilusti aukipäin olisi varmaan ihanat pukea sellaiset päälle penis menisi melko varmaan erektioon voisi kokea ihanan eroottisen tuntee
 
Pitsit ikkunalla
Oletko koskaan saanut puolisoltasi naisten hepeniä esm. pitsi stringejä, hipstereitä, pitsipöksyjä tai jotain paituleita ym jos miltä ne ovat tuntunutonko antaja ollut tyytyväinen miltä ne tuntunut pukea päälle, hepenistä kiinnostunut?
 
vierailija
Meillä ei ole harrastettu seksiä edes vuosittain. Tai sitten vain kerran vuodessa, kun oikein vaadin sitä. Miestäni ei kiinnosta. Ymmärrän, että samalla kaavalla kaurapuurokin alkaa kyllästyttää. Olemme kuitenkin aikoinamme olleet molemmat hyvin vaihtelunhaluisia. Olemme kokeilleet kaikki mahdolliset paikat ja lelut ym. Minä tunsin etten riitä enää ilman leluja ja pitsejä ollenkaan. Kun lopetin niiden käyttämisen ja olisin halunnut edes joskus ihan tavallista rakastelua, seksi loppui kokonaan. Nyt mieheni on innostunut naisten seksikkäistä alushousuista ja hän tilailee niitä ITSELLEEN. Minua taas kiinnostaisi enemmän miehinen mies kuin pitsipöksyissä tepasteleva korsto. Onko kenelläkään vastaavaa? Tai neuvoja?
Olimme kerran Ruotsissa katsomassa Christer Lindarvin After Dark showta. Christer muuten valittiin kerran ruotsin seksikkäimmäksi naiseksi. No show oli upea ja kaikki tyttöpojat lavalla tekivät parastaan. seksielämämme oli jo pitkään ollut vähän kuivaa ja siivä istuessamme välähti mieleeni, että mitäpös jos piristäisin sitä vähän erikoisemmalla tavalla... Oltiin jo mukavassa sievässä ku palasimme hotelliin ja minä kiihotin pohjia kehumalla kuinka ihania ne kaikki pojat hepeneissän olivat olleet ja kun kohotimme lasimme, kysäisin häneltä, että mitä hän tykkäisi sellaisesta? Ensin hän vähän änkytteli, mutta sitten myönsi että saattaisihan se olla ihan kivaakin... Kun hän meni vessaan, kaivoin laukustani kaikkein seksikkäimmät alusasuni vuoteen päälle,. Tuuria tässä oli se, että olimme aika paljon saman kokoisia. Sitten vielä viinin punainen mekko kaiken viereen ja kun hän tuli takaisin, katsoi silmät suurina asuja, mutta ei epäröoinyt yhtään kun käskin hänet riisumaan kaiken pois, sillä nyt hän saisi leikkiä sydämmensä innosta. Kulli sillä alkoi heti seisomaan kun alettii pukemaan alusasuja. Kun kaikki oli hänen päällään, minä vielä meikkasin hänet ja otin tietenkin kasan valokuvia koko toimituksen ajan. Kenkäni ei oikein tahtonut mahtua hänelle, mutta lupasin hankkia hänelle suraavana pävä ihan sopivat kaupungilta. Ette voi uskoa, sitä kiihko ja himoa, mitä hän hepenissään minua kohta osoitti. Harmitti vaan etten ollut äkännyt hommaa aikaisemmin. Nyt on naisten asut miehelläni lähes jokapäiväinen juttu ja minä saan nauttia niiden antamasta vätavasta tehosta seksielämäämme. Kannattaa kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
Pitsisauna
Olin pyykännyt pitsipöksyjäni kun menin vaimon kanssa saunaan olivat siellä siististi rivissä kuivumasssa viimeisiä löytöjä parit tais olla kaikkinensa n. kymmmenet, odotin tuleeko kommmentteja, ei ollut mitään huomautettavaa, oli tosi pitsinen sauna, ovat niin ihania käytössä.
 
Rintsikka näytös
Kerran pyöräilesssäni tein ikimuistoisen havainnon kun talon kuivaustelineesssä oli joka viikonpäivälle rinsikat kuivumasssa, oli useampaa väriä harvoin näkee näin kattavaa näytöstä yleensä yhdet tai kahdet ja pöksyt.
 
vierailija
Oletko koskaan saanut puolisoltasi naisten hepeniä esm. pitsi stringejä, hipstereitä, pitsipöksyjä tai jotain paituleita ym jos miltä ne ovat tuntunutonko antaja ollut tyytyväinen miltä ne tuntunut pukea päälle, hepenistä kiinnostunut?
Kyllä olen saanut ja olen käynyt myös vaimoni kanssa ostoksilla. Myyjä oli esittelemässä ja kysyi sitten, kun ensin vähän ihmetteli, että tuleeko ne minulle. Vastasimme myöntävästi ja hän siihen että asia selvä. Esitteli sitten muutamia malleja joita miehet tykkää.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En ole koskaan saanut vaimolta mitään pitsi hepeneitä tuntuis varmaan kivalta saada joskus matkatuliaisina jotain sellaista, kerran eräs iekkäämpi naapurin rouva toi helsingin tuliaisina mulle lilat pitsi stringit ja myöhemmin jonkinlaisen pitsi paitulin tuntui ihan kivalta saada jotain pikkukivaa.
 
vierailija
Aiemmin mainitsemani rouva oli tyttärensä kanssa kirppiksellä nähnyt tosimakeet pitsi korsetin mutoli kait pieni koko minulle sanoin miksi et tuonut olin laittanut vaatekaappiini koristeeksi, sanoi että ei ajatellut asiaa tältä kannalta, harmitteli kyllä asiaa kun hyvä ja hieno asia ei päässyt toteutumaan, oli täysillä minun puolella vaikka hänellä oli ikää pikkasen yli kahdeksankymmentä, rouva ymmärsi minua sydämestään vaikka meillä oli pieni ikäero, huom en pukeudu naiseksi mutta pitsit on pop.
 
vierailija
Aiemmin mainitsemani rouva oli tyttärensä kanssa kirppiksellä nähnyt tosimakeet pitsi korsetin mutoli kait pieni koko minulle sanoin miksi et tuonut olin laittanut vaatekaappiini koristeeksi, sanoi että ei ajatellut asiaa tältä kannalta, harmitteli kyllä asiaa kun hyvä ja hieno asia ei päässyt toteutumaan, oli täysillä minun puolella vaikka hänellä oli ikää pikkasen yli kahdeksankymmentä, rouva ymmärsi minua sydämestään vaikka meillä oli pieni ikäero, huom en pukeudu naiseksi mutta pitsit on pop.
 
vierailija
Tänään minä saan joulupaketin missä on vaalean siniset pitsistringit ja piparminttu liukuvoidetta molemmat aivan omaan käyttöön piparminttu liukuvoide ei sovi vaimon pimpille joten saan käyttää omaan tarpeeseen itse kun ostaa lahjat niin tietää mikä tuntuu hyvältä
 

Yhteistyössä