Hae Anna.fi-sivustolta

Mieheni pitsipöksyt

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä vierailija, 07.01.2019.

1. vierailija Vierailija

Meillä ei ole harrastettu seksiä edes vuosittain. Tai sitten vain kerran vuodessa, kun oikein vaadin sitä. Miestäni ei kiinnosta. Ymmärrän, että samalla kaavalla kaurapuurokin alkaa kyllästyttää. Olemme kuitenkin aikoinamme olleet molemmat hyvin vaihtelunhaluisia. Olemme kokeilleet kaikki mahdolliset paikat ja lelut ym. Minä tunsin etten riitä enää ilman leluja ja pitsejä ollenkaan. Kun lopetin niiden käyttämisen ja olisin halunnut edes joskus ihan tavallista rakastelua, seksi loppui kokonaan. Nyt mieheni on innostunut naisten seksikkäistä alushousuista ja hän tilailee niitä ITSELLEEN. Minua taas kiinnostaisi enemmän miehinen mies kuin pitsipöksyissä tepasteleva korsto. Onko kenelläkään vastaavaa? Tai neuvoja?

2. joutsanpommi Vierailija

Nyt kun otit puheeksi, niin me työkaverini kanssa puettiin miehemme omiin pikkuhousuihimme. Kesällä, vuokramökillä pojat kulkivat sortsien sijaan pitsiunelmissa. Se oli aika seksikästä. Harmittaa kun ei tullut valokuvia.

3. vierailija Vierailija

Minäkin ymmärrän sen, jos pilanpäiten pukeutuisi noin, mutta yksityisesti omissa oloissaan pitää noita pitsipöksyjä. Siinä on jotain, jota en ymmärrä.

4. Master Vierailija

Miehelläsi on fetissifnaistenvaatteisiin. Kokeilepa käskeä mies pukeutumaan naiseksi ja sido miehesi. Todennäköisesti nauttii siitä. JosJnoin on niin ota rakastaja jokainen on miehekäs eikä tyttöiliä. Voinko tulla kylään...

5. vuoro työläinen Vierailija

Kaverini jo yli 40 miehen köriläs tuli töihinsä kuten pitääkin. Me oltiin vaihta-
    tamassa kuteita ilta vuoroa varten. Se halvaantui kun laski päälys housuja alas itseltään. Ja pikana takas yläs. Se meinasi mennä vessaan vaihtamaan haalarit
    päällensä. Me porukalla ukko nurin lattialle ja minä pääpiruna siltä päälys housuja
    pois koivista. Meidän pomokin tuli sopivasti paikalle katsomaan mitä me huudetaan. Sillä karjulla oli koivissaan vaaleen punaiset naisten kalsarit. kyllä on sille vittuiltu koko rahan edestä.

6. Entiedä mikä tarve tai pakkomielle minulla on kaikenlaisiin javärisiin naisten pitsipöksyihin olen niitä muutaman vuoden keräillyt tarjous tangoista, laskin että jos yhdellä kertaa laittais pyykkinarullu kuivamaan taitais tarvita monta pyykkipoikaa ja pyykkinarua noin 50m ja tämä on tosi jos et usko tule katsomaan vaimo joskus kysyi montaks niitä on ja eikö tämä määrä jo riittäisi sanoin että kyllä ne saa heittää pois jos siltätuntuu, ei luvannut hävittää mun pitsi pöksyjä, voit kirjoittaa oman kantasi tai näkemyksesi asiaan.

7. vierailijaSaukko Vierailija

Käydessäni karibian kylpylässä kysyin kassalla voiko mennä altaalle stringeissä, sanottiin että voi mennä, toisella kerralla kysyin voiko hipstereillä rouva sanoi että jos ne on tarkoitettu uintiin, hipsterit olli tavanomaiset luonnonvalkoiset, stringeissä eikä hipstereissä ei ollut mitään pitsejä, kelpasi ilmeisesti allasvalvojalle kun ei tullut mitään huomautusta, enkä huomannut että kukaan erityisemmin olisi kiinnittänyt huomiota tietysti olin kysynyt maksua suorittaessani kysynyt kummallakin kerralla luvan ja saanut myonteisen vastauksen.

8. Olen kokenut mielihyvää ja nautintoa hankkiessani naisten pitsihepeneitä koen namä eroottisesti voimaannuttavana, kerran kun kysyin eräältä henkilöltä hänen mielipidettään tähän asiaan sanoi, että se on sun juttus jos se tuntu hyväl sust, pitäis olla ihani tunte sul näis hepenisi, ko niil voi si väli oike hemmotel iteä.

9. vierailijaSaukko Vierailija

Nimimerkki SAUKKO kertoo käyneensä kylpylä karibiassa luvanvaraisesti stringeissä ja hipstereissä altaalla, sama saukko muistin mukaan on joskus käynyt Nokian Eedenissä mustilla naisten silkkipöksyillä parikin kertaa lahkeen reunassa oli muistaakseni pieni pitsireuna koriste, siellä en kysynyt voiko kyseistä uima asua mies käyttää olisi voinut tulla hylkäys et semmottiin.

10. ierailija Vierailija

Nimimerkki saukko .kertoi käyneensä karipian kylpylässä luvan varaisesti stringeissä joskus aika rohkea ele , pitääkin tiedustella saako tänään mennä altaalle stringeissä olisi mieleen painuva kokemus j0s olisi mahdollista, olisiko jollain kokemusta kyseisestä asiasta jos on laita vähän tekstiä

11. visaSAUKKOerailija Vierailija

Lueskelin kertomiani kokemusia karipian kylpylässä kun luvan myötä olin altaalla stringeissä ja toisella kertaa hipstereillä oli erittäin mieleen painuvat tunteet ja muistot kyseisistä käynneistä oli tosi ihanat , voisi joskus ottaa uusiksi jos saa luvan.

12. Miehenä koen pitsipöksyt siis naisten tosi ihanilta ja kauniilta, miksi mies ei saisi ja voisi pukeutua pitsihepeniin, paikallisesta kivijalkaliikkeessä asioiminen ei välttämättä ole hyvä vaihtoehto kun siellä on naapurin rouva tai jokin entinen työkaveri kassalla ja tiedustelee ostatko nämä hempsukat itsellesi mitä siihen sitten sanot, eräs entinen liikkeen pitäjä kertoi että ei voi laittaa ikkunalle näytille ihan pelkkiä naruja kun vanhempi väki käy häntä arvostelemassa ja paheksuu, mutta pitsit on ihania miehelläkin on vähän kokemusta, kannatan ihania ohuita pitsipöksyjä ja naru stringejä huom en ole transu.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri