Mieheni toive toteutuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo42
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo42

Vieras
Olemme ihan tavallinen reilu 40-kymppinen aviopari.
Mieheni pitkäaikaisena toiveena/intohimona on ollut, että hän saisi nähdä minut touhuamassa vieraan miehen kanssa. Aluksi ehdotus tuntui oudolta, mutta pikkuhiljaa ajatus alkoi kiihottamaan.
Jos vähänkin vihjaan miten haluaisin vieraan miehen hyväilevän rintojani tai kuinka himoitsen kun toinen mies panisi rajusti, niin silloin miehelläni pomppaa seisomaan välittömästi. Pari viikkoa sitten suostuin ja sanoin, että haluan kokeilla vierasta kalua kun rakkaani katsoo vieressä...
Siitäkös ukkoni innostui ja alkoi kyselemään miten se tehtäisiin.
Meillä on yksi tuttu mies, jota mieheni ehdotti. Hän asuu melko kaukana, mutta tapaamme muutaman kerran vuodessa.
Viime kesänä hän erosi vaimostaan.
Hän on mukava ja ihan sporttisen komea kaveri ja joskus olemme jopa hiukan flirttailleet keskenämme. Olin kerran jopa miesten kanssa samaan aikaan saunassa ja hänellä tosiaankin heilui melkoisen iso patukka jalkojen välissä. Itseasiassa suostuin ihan mielelläni ehdotukseen.
Eilen mieheni sitten kertoi, että hän on tulossa parin viikon päästä viikonlopuksi meille.
Olen nyt jo välillä aika jännittynyt kun ajattelen asiaa, mutta samalla tunnen kiihotusta.
Tuntuuhan tämä meistäkin aika hassulta, mutta me nyt kuitenkin olemme päätyneet tekemään näin.
Lukisin mielelläni miesten sekä naisten asiallisia kommentteja ja kokemuksia. . .

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo42:
Mieheni pitkäaikaisena toiveena/intohimona on ollut, että hän saisi nähdä minut touhuamassa vieraan miehen kanssa. Aluksi ehdotus tuntui oudolta, mutta pikkuhiljaa ajatus alkoi kiihottamaan.
Jos vähänkin vihjaan miten haluaisin vieraan miehen hyväilevän rintojani tai kuinka himoitsen kun toinen mies panisi rajusti, niin silloin miehelläni pomppaa seisomaan välittömästi. Pari viikkoa sitten suostuin ja sanoin, että haluan kokeilla vierasta kalua kun rakkaani katsoo vieressä...
Meillä on yksi tuttu mies, jota mieheni ehdotti. Hän asuu melko kaukana, mutta tapaamme muutaman kerran vuodessa.
Hän on mukava ja ihan sporttisen komea kaveri ja joskus olemme jopa hiukan flirttailleet keskenämme. Olin kerran jopa miesten kanssa samaan aikaan saunassa ja hänellä tosiaankin heilui melkoisen iso patukka jalkojen välissä. Itseasiassa suostuin ihan mielelläni ehdotukseen.
Eilen mieheni sitten kertoi, että hän on tulossa parin viikon päästä viikonlopuksi meille.
Olen nyt jo välillä aika jännittynyt kun ajattelen asiaa, mutta samalla tunnen kiihotusta.
Tuntuuhan tämä meistäkin aika hassulta, mutta me nyt kuitenkin olemme päätyneet tekemään näin.
Lukisin mielelläni miesten sekä naisten asiallisia kommentteja ja kokemuksia. . .

no itse mihenä haluaisin vaimoni kanssa kokeilla samaa ja haluaisinnähdä kuinka vieras kalu saisi hänent villiksi. uskoisin että lopuski olisimme kaikki kolme hikisen tyytyväiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo42:

Kun nyt parin viikon sisään saatte pään auki tässä VierasKalupanee- projektissa, niin ilmoittanette, missä voimme alkaa jonottamaan seuraavaa pukillepääsyä ?

Kyllä minä ainakin erittäin kiinnostuneena vahtaan miesten kaluja saunassa. Yritän kyllä tutkailla "salaa", etteivät huomaisi, mutta riippuu saunan valaistuksesta ja nautittujen virvoitusjuomien määrästä, huomaavatko...Olen siis nainen...

"Hän on mukava ja ihan sporttisen komea kaveri ja joskus olemme jopa hiukan flirttailleet keskenämme. Olin kerran jopa miesten kanssa samaan aikaan saunassa ja hänellä tosiaankin heilui melkoisen iso patukka jalkojen välissä. "

Tämä teksti ei ole naisen kynästä tai näppikseltä. Eikä nainen laittais otsikoksi : "Mieheni toive toteutuu", jos täti meinaa saada kahta melaa mekkoon. Veikkaanpa et tässä on kyse mustasukkaisesta aviomiehestä. Vaimo on hiukka flirttaillut tän "sporttisen komean kaverin" kanssa ja nyt ukko on mustis.

ssuoraan asiaan olen vasta 20 kymppinen nainen mutta kokemusta löytyy tuo teidän "vierastakalua-projekti" kummastuttaa miksi ollaan naimisissa jos tekee mieli vierasta/vieraisiin minusta se on jossain määrin pettämistä vaikka kumpikin sitä haluaa...eikö oman miehen kalu enää ole miellyttävä? tekeekö mieli tehdä aviorikos? ja eikö papin edessä vannottu vala? Älä tee huorin....tämähän on vain minun näkemykseni/mielipiteeni mutta kukin tavallaan...Onnea teidän avoimeen liittoon

Herttileijaa sirpukka ?
Eihän se ole mikään aviorikos, kun oma mies seisoo vieressä ja katsoo, miten vieraan ukon suonikas kulli uppoaa oman rouvan pimpsaan. Sehän on melkein kuin dildoa työntelisi.
Luit kai myös, että omalla heti pompsahtaa, kun vieras panee rajusti ? Ninn, että isot utareet heiluu ja pillu tyrskähtää joka työnnöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sika?:
Herttileijaa sirpukka ?
Eihän se ole mikään aviorikos, kun oma mies seisoo vieressä ja katsoo, miten vieraan ukon suonikas kulli uppoaa oman rouvan pimpsaan. Sehän on melkein kuin dildoa työntelisi.
Luit kai myös, että omalla heti pompsahtaa, kun vieras panee rajusti ? Ninn, että isot utareet heiluu ja pillu tyrskähtää joka työnnöllä.

Oletpa tosi SIKAMAINEN äijä. Toivottavasti tukehdut sinne karsinaasi!

Alkuperäinen kirjoittaja joo joo joo:
Ihan selvästi tämä oli miehen kirjoittama. Ei naiset katsele saunassa miesten kaluja.

Ai ettei naisia kiinnosta miehen kalut? No sepä erikoista. Onneksi oma vaimoni sentään vilkuilee minua kun saunomme ja usein myös tarttuu kiinni.

Yhteistyössä