Mieheni veli ja sen exä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jadore"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jadore"

Vieras
Minulla oli joskus tapana puuttua mieheni veljen asioihin, kun hän tuppasi pettämään hänen naistaan. Mutta lopetin juoruamisen, koska hän hakkasi minut pariin otteeseen tämän takia ku oli pannut jotain toista akkaa.

En koskaan saanut tältä naiselta kiitoksia että kerroin ja olin rehellinen hänen miehestään.

Kerran tuppasin taas kertomaan miehen veljen naiselle että tämä oli mennyt panemaan minun siskoa jolla tuppaa olemaan HSV2 (sukupuoliherbes)

No Sain itse vain haukut tältä naiselta ja ne haukkuivat minun siskoni jokainen niistä jopa minun oma mies ku on tommoinen jalat levällää akka. Mutta minusta siskoni ei tehnyt pahaa ku ei pettänyt ketää. Eikö sekin ole kiinni siitä että kuka pettää ni syypää-

No nyt tämä veli sitten kevään tullen tapasi taas uuden "panon" ja tähän asiaa minä en sotkeutunut tai en edes tienytkää ja toisaalta taas ei vittuukaa kiinostanut koska tämä saatanan blondi akka joka oli jo kaksi vuotta miestää katellu ja varmasti siinä ajalla niitä akkoja on ollut paljon.

No he erosivat. Minua yhtäkkii alettii syyttää et olin mennyt puhuu sille akalle et se veli oli pannut joka helvetin kerta ku on nähnyt mun siskoo ni sen kans. (no toi pitää paikkaansakin, kerran sisko keskeytti raskaudenkin tälle miehelle) Ja sitten tämä veli alkoi uhkailee minua ja minua tosiaa pelottaa tämä veli. olen viimeisillään raskaana ja olen miettinyt jos tämä tilanne ei rauhoitu mitä teen.

Sain heti melkein noitten syytöksien jälkeen kirjeen jossa luki; sunkin olisi parempi tietää miehestäsi (nimi) osaa olla hieno, mutta kannattaa keskustella huorien panemisesta. Nimittäin (nimi)kin on niitä ollut PALJON. pärjäile!!!

Ja tämän jälkeen kun sain tämän kirjeen olen ollut todella epävarma kaikesta.

Hänen veljensä viimeksi näin ni syytteli mua vielkin (jota en ole tehnyt)

voiko joku nyt sanoa jotain tähän. Tuntuu että haluan vain pakata ja lähtee. Mut taas kun odotan lasta niin tahdon jäädä tähän rakastan miesta ja hänen lastaa.. mut en tiedä uskallanko enää itse olla normaali.

Miehenikin oli kytännyt mun facea ja en ymmärrä miksi*? oiskos niin että hänellä tosiaan on jotain salattavaa. Emme ole harrastaneet seksiäkään oikein paljoa. Ennen harrastimme paljon. ja kaikkee kivaa.

Yhteistyössä