Mieheni vittuilee, vaikka olen kipeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipeyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kipeyys

Vieras
Olin lapsen kanssa kotona päivän, minulla on keuhkoputkentulehdus ja kuumetta päälle 38. Oli puhe että miehen työpäivän jälkeen mennään anopin luo syömään kun on kutsunut. Asuu lähellä. Klo 18 soitin miehelle että voiko hän viedä lapsen sinne, en itse jaksa/voi tulla ja on tosi heikko olo. Mies sanoi että saan itse tuoda lapsen, hän on itse jo ruokapöydässä. Olin jo tosi uupunut, itkin vaan kun en meinannut jaksaa hoitaa vilkasta 1v:tä enkä lähteä työntämään häntä vaunuissa. Syötiin sitten jämiä jääkaapista. Nyt mieheni sanoi että "ei voi ymmärtää miten 38 kuume voi muka tehdä tuommoista, vasta 40c kuume on oikeaa kuumetta" jne... Onko miehen käytös normaalia??

ei tosiaan normaalia. mun narsisti-isä oli tuollainen, vähätteli aina, muutenkin kuin sairaana ollessa siis. mutta oli tuollainen jos joku oli kipeänä. millainen mies muuten on?
ja 40 asteen kuume monesti vaatii jo sairaalahoitoa.. :O

Itse olisin tuossa tilanteessa soittanut puhelun päätyttyä anopille ja pyytänyt tätä hakemaan lapsen sinne kun itse olen niin heikossa kunnossa... Ja toivonut että saan näin tekemällä miehen nolattua pahemman kerran. Tai sitte raahautunut sinne ja "pyörtynyt" heti ovesta sisälle päästyäni... Ja näytellyt niin kauan että olen ambulanssilla sairaalaan päässyt ja jäänyt sinne hoidettavaksi parin päivän ajan. Siinäpähä ukko miettis olisko päässy helpommalla hakemalla sen lapsen sinne ku joutuu pari päivää iha keskenään siitä huolehtimaan

Noo, seuraavan kerran kun miehelläsi on vaikka kova flunssa ja sitä kitisee, tehokkaasti vaan ilmoitat, että eihän tuo nyt mitään ole, kun et kerta edes ole oksentanut kolmea desiä verta, että ei muuta kuin töihin vaan :whistle:

Siis mitämitä? Ootko nyt ihan tosissas? Tiedän paljon urpoja ja kusipäisiä miehiä, mutta tuo nyt on jo kaiken huippu. Ei oma miehenikään ole mikään empaattisuuden huippu, mutta uskoisin että olis hakenut lapsen, ilman muuta. Teetä ja sympatiaa tuskin olis herunut.

Ei oo normaalia.

Itse en kyllä olisi lähtenyt sinne anopille, vaan jäänyt kotiin lapsen kanssa. Eihän sairaana kuulu kylään mennä.

En mä kyllä miestä ihan tuolla perusteella olisi jättämässäkään. Mutta vituttaisi, jos se pitäisi mua turhan kitisijänä. Miehethän on usein sairastaessaan paljon kipeämpiä mitä oikeasti ovatkaan...kai se kuvitteli että sama pätee naisiin.

Narsistit tosiaan ovat tuollaisia, kun joku sairastaa, mutta voi olla kysymys myös kusipäisyydestä. Mutta lisäksi voi olla kysymys siitä, että ap on antanut möllilleen niin paljon liekaa, että tämä on riemuissaan kiskonut kynnysmaton ulos asti perässään, ja nyt matto havahtuu että täällähän sataa.

Miksi olet ryhtynyt kynnysmatoksi? Miksi et perunut koko keikkaa hyvissä ajoin kun kerran olet kipeä? Mikset sano miehelle, että ruuan jälkeen on syytä joko tulla kotiin hoitamaan lasta, tulla hakemaan lapsi anoppilaan tai sinä tuot sen taksilla ja lähdet kotiin nukkumaan.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä