Mieheni zoomailee naisia valvontakameroista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 39v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen 39v.

Vieras
Tilanne on siis tämä. Mies 40 v. aloitti uudessa työssä, jossa on yleistä kulunvalvontaa ym. Aiemmin hän on ollut ihan toimistohommissa. Jonkun ajan kuluttua hänen juttunsa alkoivat muuttua kummallisiksi, alkoi mm. vitsailla naisten kesäasuista tyyliin "kaikki näkyy, heh heh hee". Kun ihmettelin rasvaisia juttuja, selitys oli, että työkaverit ne sellaisia puhuvat.

No, jonkin ajan kuluttua kävi ilmi, että myös mieheni osallistuu aktiivisesti kauppakeskuksessa kulkevien naisten zoomailuun kameroilla, arvosteluun ja pisteyttämiseen. Kun paheksuin asiaa, hänen mukaansa miesporukoissa ei sellaisesta käytöksestä voi jättäytyä ulkopuolelle. Hän myönsi jopa itse pointtaavansa naisia näytöltä muidenkin töllisteltäviksi, ts. on siis aloitteellinen eikä vain sivustaseuraajana.

Huomatkaa, että nykyiset kauppojen kameroiden zoomit ovat niin tarkkoja, että niillä pystyy lukemaa tekstitkin purkkien kyljistä. Näillä nuo sankarit nyt siis zoomailevat naisia.

Miten minun pitäisi suhtautua tähän kaikkeen? Mieheni on yhtäkkiä 12 vuoden avioliiton jälkeen muuttunut juuri sellaiseksi siaksi, jollaista yritin välttää mennessäni hänen kanssaan naimisiin. Ongelma on myös eettinen: mielestäni mieheni ja nämä muut miehet toimivat väärin naisasiakkaita kohtaan. Mitä tekisit minun sijassani?? :(

Ainoa harmi tuossa on se että hän kertoi sinulle. Se on ihan yleistä mutta ei siitä koskaan kukaan kerro kenellekään, miehesi tuskin pysyy tuossa homma viikkoa kauempaa.

Zoomaileehan ne ohi kulkevat miehetkin katseillaan meitä naisia.. Jos siellä valvontakameran takana on vielä muutama lisää niin olkoon. Katselkoon koko palkkansa edestä, jos se tekee heidät onnelliseksi :D

Tilanne on siis tämä. Mies 40 v. aloitti uudessa työssä, jossa on yleistä kulunvalvontaa ym. Aiemmin hän on ollut ihan toimistohommissa. Jonkun ajan kuluttua hänen juttunsa alkoivat muuttua kummallisiksi, alkoi mm. vitsailla naisten kesäasuista tyyliin "kaikki näkyy, heh heh hee". Kun ihmettelin rasvaisia juttuja, selitys oli, että työkaverit ne sellaisia puhuvat.

No, jonkin ajan kuluttua kävi ilmi, että myös mieheni osallistuu aktiivisesti kauppakeskuksessa kulkevien naisten zoomailuun kameroilla, arvosteluun ja pisteyttämiseen. Kun paheksuin asiaa, hänen mukaansa miesporukoissa ei sellaisesta käytöksestä voi jättäytyä ulkopuolelle. Hän myönsi jopa itse pointtaavansa naisia näytöltä muidenkin töllisteltäviksi, ts. on siis aloitteellinen eikä vain sivustaseuraajana.

Huomatkaa, että nykyiset kauppojen kameroiden zoomit ovat niin tarkkoja, että niillä pystyy lukemaa tekstitkin purkkien kyljistä. Näillä nuo sankarit nyt siis zoomailevat naisia.

Miten minun pitäisi suhtautua tähän kaikkeen? Mieheni on yhtäkkiä 12 vuoden avioliiton jälkeen muuttunut juuri sellaiseksi siaksi, jollaista yritin välttää mennessäni hänen kanssaan naimisiin. Ongelma on myös eettinen: mielestäni mieheni ja nämä muut miehet toimivat väärin naisasiakkaita kohtaan. Mitä tekisit minun sijassani?? :(

Ai naisia? Tyttöjä ne zoomailee.

Ok. Onko muita mielipiteitä?

Tämä siis tosiaan tapahtuu työaikana ja työpaikalla. Ja niillä kameroilla voi lukea muutaman millin korkuisen tekstin, eli on sama kuin hyvillä kiikareilla katsoisi (tai suurennuslasilla, jos ihan vieressä).

minä ilmottaisin tuollaisesta sakista heidän esimiehelleen! todellakin asiatonta!

sama ku kirurgit alkais nukutettuje naiste pimppoja tiiraamaan koko rahan edestä..ku se kerta muutenki lähes näkyy(siis alavatsan alueen leikkauksissa)

Kiitoksia vastauksista. Juuri sitä olen miettinyt, onko tuo sellainen asia, josta pitäisi ilmoittaa noiden esimiehelle? En haluaisi olla kantelupukki, mutta en itse haluaisi, että tissejäni ja takamustani katsellaan kiikareilla, kun käyn kaupassa. Ja kun he eivät ole mitään poikia, vaan 25-50 vuotiaita koko sakki, luulisi olevan järkeä päässä ja ammattietiikka kunnossa.

Toinen asia on sitten se, miten suhtautua miehen luonteen täydelliseen muutokseen noin viimeisen 1,5 vuoden aikana, jossa tämä viimeisin vaihe on nyt alkanut mennä "hieman" yli...

Niitten pitää korostaa äijyyttään zoomailemalla isoja tissejä ja perseitä, vaikka jokaikinenen niistä runkkaa teinitytöille. Eivät uskalla tunnustaa sitä toisilleen, ja silloin asiat menevät noin.

[QUOTE="Hmmm";28737122]Missä kaupoissa on tuollaiset systeemit, että on varaa pitää oikein palkattua henkilökuntaa istumassa kameran ääressä? Ei taida olla ihan lähi-Siwa...[/QUOTE]

Epäiletkö siis, ettei Suomessa ole yhtäkään puljua, johon olisi palkattu ihmisiä tuijottamaan valvontakameroiden ruutua?

Yhteistyössä