Miehenne hyvät ja huonot puolet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Hei kertokaas mitkä on miestenne hyvät ja huonot puolet =)
Aloitan itse, hyviä puolia huolehtivainen, luotettava ja huumorintajuinen

Huonoja voisin sanoa että hiukan äkkipikainen, omapäinen

Olipas hankalaa... ;)

Ensin huonot puolet...äkkipikainen, suuttuu joskus lapsellisista asioista, hallitseva...

Sitten paremmat puolet: kiltti, hellä, keskustelutaitoinen, ymmärtäväinen, lämmin...:)

hyvät puolet : tekee kotitöitä ja remontointia osaamisensa mukaan. ei huuda, ei lyö, ei nimittele, leikkii pojan kanssa .

huono: kun suuttuu niin on tosi hermostunut ja kivahtelee ja on ärtysä ja murjottava. paiskoo ovia ja kuitenkin väittää ettei ole pahalla päällä jne.

no niin;

hyvät puolet : hellä, rakastava, täsmällinen, ahkera, luotettava, kiltti ja hyväsydäminen

huonot puolet : vähän jääräpää joissain asioissa, vähän huono keskustelija, mut vain vaikeista aiheista.. , ei osaa riidellä, sekin on huono puoli... uskokaa pois..

Hyvät puolet: Älykäs, hyvä isä, kohtelias, huumorintajuinen, kaikkien kanssa toimeentuleva, hellä, luova, mielikuvusta riittää, taiteellinen,

huonot puolet: Joissain asioissa hyyvin saamaton, ei osallistu kauheesti kotitöihin, keskustelutaidoissa parantamisen varaa, tietokone ja kaverit meinaa viedä ison osaa vapaa-ajasta.. sekä sammakoiden päästeleminen suustaan..

Osallistunpas minäkin! Tästä tulee varmaan ihan hauska kokoelma miesten ominaisuuksia (näemmepä sitten, ettei kenenkään mies ole täydellinen)!

Hyvät:
antaa paljon hellyyttä+huomiota+kehuja, lojaali, sosiaalinen - tulee kaikkien kanssa toimeen, antelias, aktiivinen, hyvä mielikuvitus ja varmaan ikuinen lapsenmielisyys (sopivasti), osaa positiivisen ajattelun, ei luovuta vaikeuksissakaan helpolla, todella hyvä ja reilu isoveli veljilleen ja uskon, että hyvä isä hänestä tulee myös (eka lapsi on vasta masussa valmistumassa!)

Huonot:
laiska tekemään kotitöitä, joskus todella jääräpäinen ja kapeakatseinen, leväperäinen rahankäyttäjä (mutta niin olen minäkin
:ashamed: ), tuomitsee ihmiset joskus liian helposti, taipuvainen valkoiseen valehteluun...

Tuota "Miestä odotellaan kotiin..." -ketjua luettuani, pakko lisätä noihin mieheni hyviin puoliin vielä:

ei juo, ei polta, käy harvoin baareissa ja silloinkin colalinjalla tanssimassa!

Hyvät puolet: Komeaa katseltavaa, älykäs, taitava, vastuunkantaja, kiltti, kärsivällinen, hyvä kokki

Huonot: Jääräpää, aina oikeassa, tekee liikaa töitä, koska haluaa aina tehdä kaiken itse.

hyvät puolet: ahkera (esim. kodin kunnossapito ja pihatyöt), taloudellinen (pihi), järkevä, kiltti, hellä, rakastava, uskollinen, turvallinen, luotettava ja rehellinen.

huonot puolet: "oikku-oinas" eli itteppäinen, polttaa keskimäärin kax askii päivässä, vihasena mököttää tai lähtee lätkiin, luotettavuus monesti kärsii juopottelun takia, eli se kaikista pahin huono puoli on liika alkoholin käyttö :'(

Ekaks huonot: Laiska/ hidas tarttumaan hommin ja tekemään kotitöitä, rahan käyttö saisi olla järkevämpää, joissain asioissa vähän hurviton ja vastuuton. ei jaksa turhaa vollotusta katsoa/kuunnella, ei osaa riidellä ja puhua asioista.

Hyvät: Hyvä työmies, ahkera (muualla, muttei kotona) luotettava, hyvä lasten kanssa, mukava muille ihmisille(kehtaa kulkea mukana :laugh: ), tuki ja turva tiukan paikan tullen, nostaa minut etu sijalle, jaksaa minun kiukuttelut, anteeksi antavainen, ei juo liikaa, ei lyö, huumorintajuinen ja vähän lapsenmielinen, avulias, lahjakas, ja ja..osaa toimia sänkykamarin puolella.. :D

hyvät puolet: vastuuntuntoinen, hellä, kiltti, luotettava, ihana isä, ahkera, ajattelee aina mun ja lasten parasta, epäitsekäs, säntillinen raha-asioissa ja tietysti ne perusjutut, eli ei juo, polta, juokse baareissa,lyö..

huonot puolet: pitää paljon asioita sisällään(eli ei omista murheistaan ja huolistaan juuri kerro, vaikka huomaan että jokin painaa), äkkipikainen, huono riitelemään-loukkaantuu helposti

Hyvät puolet: maailman paras isä, ahkera, vastuuntuntoinen, sexy :D , intohimoinen, hellä...

Huonot puolet: flirtti, jääräpää, pitää mua itsestään selvyytenä :'( , tekee liikaa töitä

Hyvät: Rakas, käy töissä --perhe voi elää omakotitalossa ja ajella autolla. Ei hakkaa.

Huonot: Huolehtii liikaa äidistään ja alkoholisti veljestään. Huutaa lapsille, ei oikein ymmärrä lasten kasvatuksen periaatteita. Ei välitä mun sukulaisista, vähättelee/naureskelee niille. Arvostelee herkästi ihmisiä. Pitkävihainen. Ei tee aloitteita sexiin kuin harvoin.

Hyvät: ihana ja rakastava mies sekä isä ja ystävä, hellä, ajattelee minun ja lasten parasta, puhelias ja siten myös helposti ihmisten kanssa juttuun ja toimeen tuleva, sopuisa (siis ei missään nimessä riidanhaluinen),selviytyjä-tyyppi, joka ei pienistä lannistu, hyvät hermot, hyvä keskustelija ja kuuntelija, luotettava ja rehellinen... no oikeastaan kaikin puolin hyvä kumppani!

Huonot: Kotityöt jää usein suurimmaksi osaksi minun harteilleni. (Tosin usein en tiedä ketä tästä syyttäisin, kun mies kuitenkin tekee niin paljon kaikkea eli ei missään nimessä laiskottele. Ja tekee kyllä pyydettäessä, mutta sen suhteen oma-aloitteisuutta ei enemmälti ole.) Joskus liian usein liian väsynyt. Eikä osaa riidellä kovin hyvin.

tää onkin hyvä nyt kun just riideltiin ja mä olen nalkuttava ja tenttaava ämmä.. :(

Huonot puolet: ei osaa keskustella, ei seurallinen, ei osaa osoittaa että rakastaa ja kunnioittaa, sulkeutuu kuoreensa, itsekäs.

Hyviä: mukava, joskus yllättää (harvoin), hyvä isä..ei käy käsiksi (sanon sen hyväksi puoleksi kun joskus olen ollu väkivaltaisen miehen kanssa)
en taida ikäväkseni keksiä enempää. huono homma :ashamed:

ensin hyvät puolet: mukava, vastuuntuntoinen, hellä ja rakastettava. Ei juo pahemmin alkoholia..

huonot puolet: kotityöt ovat sen mielestä naisten juttuja, hommista saa muistuttaa kymmenen kertaa eikä mitään tapahdu, suuttuu pienistä asioista, mutta kun antaa sen olla hetken yksin huomaa hän olevansa väärässä ja on taas kun mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Kuinkahan monta tällaista miestä on maailmassa, ja silti me naiset vaan rakastetaan niitä =)

Hyvät puolet:

Ihanan kiltti, luotettava, kaikkien kaveri, avoin, hyväsydämminen, hyvä.... ;)
Huomaavainen, hellä, osaa rakastaa, huumorintajunen, jakaa mun kanssa niin ilot kuin surut, komea, fiksu....

Huonot:

iiiiiiiihan liian mustasukkanen, menee helposti mukaan lapsettomien kavereiden hölmöihin juttuihin, valvoo myöhää myöhää..

+ Huomioi muut (-> mut ja pojan)
+Pitää itsestäänselvyytenä kotitöiden ja lastenhoidon kuulumista molemmille
+ On paras ystäväni -> hyvä kuuntelija, luotettava.

- Innostuu helposti uusista asioista -jäävät sitten kesken
- Saattaa katsoa töllöä vaikka koko päivän
-Osaa käyttää rahaa turhankin lahjakkaasti

Onpa hirmu vaikeeta ...

+++ Rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen, auttaa kotitöissä, ei käytä liikaa alkoholia (isäni alkoholisti, siksi tämä on tärkeää), nauraa samanlaisille hölmöille asioille kuin itsekin nauran, tykkää pitää kiinni/haluaa, että hänestä pidetään kiinni

--- Heikkohermoinen ja siksi arvaamaton (mitättömiltä tuntuvat asiat saattavat pilata päivän), pahimmillaan hajottaa tavaroita, jättää kaiken sekaisin ympäriinsä, kärsimätön, myös vauvan suhteen toivoisin pidempää pinnaa

Miinuslista on onneksi vuosien mittaan lyhentynyt. Ei enää häivy sanaa sanomatta tai ole ilmoittamatta pois kotoa jne.

Yhteistyössä