V
vierailija
Vieras
No oletko sinä vielä ilo silmälle?Mies on vielä 30 vuotta ensitapaamisen jälkeenkin ilo silmälle. Ollut aina hyvännäköinen ja viittäkymppiä lähestyessään on edelleen komea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No oletko sinä vielä ilo silmälle?Mies on vielä 30 vuotta ensitapaamisen jälkeenkin ilo silmälle. Ollut aina hyvännäköinen ja viittäkymppiä lähestyessään on edelleen komea.
No oletko sinä vielä ilo silmälle?
Lompakko. On hienot autot, kiva koti, reissataan, syödään ulkona, käydään purjehtimassa jne.
Pakkohan sen on valehdella noin välttääkseen ulkoruokintaan joutumisen...Toki. Ainakin silloin, kun vähän tällään itseäni. Luonnonkaunis en ole koskaan ollut. Juuri mies kehui, kun olen säilynyt nuoruuden mitoissani ja että minulla on maailman paras perse edelleen.
Pakkohan sen on valehdella noin välttääkseen ulkoruokintaan joutumisen...
Se että hän rakastaa
Tuohon kiteytyy kaikki
Sama ominaisuus minun miehellä.Ei käytä alkoholia.
Usko ei ole tiedon väärtiKauniisti osaa sitten mieheni valehdella. Tosin en usko, että valehtelee, koska muilta on tullut paljon samansuuntaista viestiä ulkonäöstäni. Harvinaista, että kaikki valehtelisivat juuri samoista asioista.
Usko ei ole tiedon väärti![]()
No minen valepukkia kahtelisUsko pitää avioliittomme kuitenkin hyvin kasassa. Siinä ei ole mitään pahaa, jos mies valehtelee minun näyttävän kauniilta ja uskon sen. Mielummin kuuntelen miehen suusta näitä sanoja kuin haukkumista.