Miehesi peniksen koko gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Totuuksia ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Totuuksia ..

Vieras
Minkä kokoinen penis miehelläsi on pituudeltaan ja paksuudeltaan? Onko koko mielestäsi riittävä ja mikä olisi ihanteellinen koko jos saisit valita kalun koon?

Ei kuule hajuakaan, kuinka monta senttiä se on. Ei oo tullu mitattua, eikä mieskään ole sitä mittaillut. Kuka sitä ylipäänsä mittailee? :laugh:

Sopiva mulle, se riittää :)

[QUOTE="vieras";29062007]Ei kuule hajuakaan, kuinka monta senttiä se on. Ei oo tullu mitattua, eikä mieskään ole sitä mittaillut. Kuka sitä ylipäänsä mittailee? :laugh:

Sopiva mulle, se riittää :)[/QUOTE]

Miehelläsi kokoluokkaa NAKKI! Hahhahaaaaa!!!

Minkä kokoinen penis miehelläsi on pituudeltaan ja paksuudeltaan? Onko koko mielestäsi riittävä ja mikä olisi ihanteellinen koko jos saisit valita kalun koon?

1. a. miellyttävän kokoinen 1. b. miellyttävän kokoinen. 2. On, on. 3. nykyinen (itse valitsin ;) eli lopputulos miellyttää kovasti !)

Näin kauan odottelin jo että missä se päivän Kallup nyt viipyy...vaan nyt pääsen tästä päivystämästä vihdoin, täytyy käydä etsimässä vielä se päivän karva-aloitus ja kiiruhtaa siihen vastaamaan, öitä :wave:

[QUOTE="vieras";29062061]Niinhän sä luulet ja saat ihan rauhassa pysyä luuloissasi :p Siltikin: kuka sitä oikeasti viivottimen kanssa mittaa???

:laugh:[/QUOTE]

Ainakin ne on mitannut mitkä julkistaa keskiarvo mittoja.

Niin piti vielä lisätä, että täällähän on jo useampaan kertaan valistettu, että jos ottaa kahdella kädellä kikulista kiinni, niin keskimittainen on silloin kun juuri ja juuri pää näkyy. Jos näkyy enemmän, on keskivertoa pidempi. Jos taas ei näy mitään, niin keskivertoa lyhyempi.