miehesi penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi? Minusta tuntuu että nämä: "kuka tyhmä nyt penistä mittaa", "enpä ole koskaan arvioinut", "minulle riittää tämä; lapsellista mitata" - tyypit on näiden "nysämunien" naisia.

Ei kannata suuttua ;) Toisilla isompi, toisilla pienempi.

Juu, väärin taas. Kun yli 30-vuotiaina on menty yhteen niin ne teinimittailut on jokseenki takana. Koko arvioiden keskimittainen, jos asento takaapäin niin pitää ottaa tosi varovaisesti kun tuntuu liian syvällä (eli teistä varmaan uujee, minua taas ärsyttää kun tuosta asennosta tykkään). Yhden pienimunaisen kanssa olen ollut, mutta se suhde kariutui muista syistä myöhemmin. Niin ja sinkkuna tuli vastaan eräs, jonka penis ei alkulämmittelymaratonista huolimatta mennyt kivuitta sisälle joten menemättä jäi ja sekin jäi sitten yhden yön jutuksi. Kokemusta löytyy, ei silti mitään intoa mittailla miesten peniksiä kun ne ei kerro miehen sänkytaidoista yhtikäs mitään.

Tässä nyt ei olla ollenkaan vastattu aloittajan kysymykseen. Hänhän oli tyytyväinen miehensä elimeen, lmi vain yllättynyt kun mitat olikin "pienet". Minusta tuo ap:n kumppanin mitat lienee ihan niitä keskiarvomittoja. Se miksi joku ei miehensä elintä mittaa ja joku toinen taas mittaa niin ei ole minusta ap:n kysymyksen kanssa mitään merkitystä.

Minun miehellä on niin iso ja minulla niin tiukka ettei me voida edes seksiä harrastaa kun se esileikeistä huolimatta olisi liian kivuliasta. Mittanauhalla en ole miehen penistä mitannut, enkä mittaa. Oishan se kiva jos sillä ois pienempi että voitais sitä käyttää, mutta pärjään kyllä ilman seksiäkin.

Mikä siinä mittaamisessa on niin lapsellista? Ettekö te ikinä hassuttele, tutki ja leikittele sängyssä? Aina pitää mennä suoraan asiaan kun on teltta pystyssä? Se pötköttely, katselu, koskettelu, kysely, tutkiminen ym on ihan avartavaa ja leppoisaa ja kivaa puuhaa, suosittelen :) useimmiten toki tätäkin tehdään ilman "välineitä", mutta mikäs siinä mielenkiinnosta jos joskus mittanauhakin tai viivotin on hollilla. Ei siinä missään nimessä menetä mitään jos ei mittaile, mutta ei siinä nyt mielestäni mitään negatiivista teinisävyäkään pitäisi olla. Kukin tekee mielensä mukaan.

Mikä siinä mittaamisessa on niin lapsellista? Ettekö te ikinä hassuttele, tutki ja leikittele sängyssä? Aina pitää mennä suoraan asiaan kun on teltta pystyssä? Se pötköttely, katselu, koskettelu, kysely, tutkiminen ym on ihan avartavaa ja leppoisaa ja kivaa puuhaa, suosittelen :) useimmiten toki tätäkin tehdään ilman "välineitä", mutta mikäs siinä mielenkiinnosta jos joskus mittanauhakin tai viivotin on hollilla. Ei siinä missään nimessä menetä mitään jos ei mittaile, mutta ei siinä nyt mielestäni mitään negatiivista teinisävyäkään pitäisi olla. Kukin tekee mielensä mukaan.

No riittää kun lukee tän ketjun niin tietää, minkälaiset ihmiset niitä mittailee...

Ja miten mittanauhan käyttämättömyys edes kertoo siitä, ettei hassutella tai leikitellä? Mulle ei ole oikeasti tullut mieleenkään mitata sitä, joidenkin huumorintaju on ehkä sitten erilaista kun ei tuo mittaus kuulosta mitenkään siltä että alkais naurattaa. Viimeksi taisin pitää penistä mikrofonina, jos nyt mietit että meillä on tylsää kun ei mittailla...

Olisko kivaa jos teidän miehenne tulis mittanauhan kanssa ottamaan mittoja alapäästänne laittaakseen tiedot nettiin keskusteluun jossa kysyttäisiin "vaimojenne häpyhuulten mittoja".

[QUOTE="huoh";29693872]"en ole mitannut" = hävettävän pieni
"juuri sopiva minulle" = liian pieni minulle[/QUOTE]

Varmaan aika rajoittavaa, jos normikokoinen on sinulle liian pieni.

Yhteistyössä