Miehestä asiaa,oon pulassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettäjä

Vieras
Tilanne on tämä että petin mun miestä viime viikonloppuna,olin juomassa koko viikonlopun. Mies siis hoiti lapsia,5v,3v,ja 6kk.
Kun tulin kotiin niin alkoi kauhea tenttaus ja nyt mietin että pitäiskö tunnustaa? Tämä poika jonka kans olin oli tosi ihana vaikka vielä nuori,joku 18v,ja haluaisin nyt mielummin olla sen kans.. Mitä mä teen?

Eipä muuta kun kerrot heti miehellesi ja otat lapset mukaan ja muutat tämän pojan kanssa yhteen hänen vanhempiensa omakotitalon yläkerran länsihuoneeseen jossa on tilaa 11 neliötä ja elätte elämänne onnellisina loppuun saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä muuta kun kerrot heti miehellesi ja otat lapset mukaan ja muutat tämän pojan kanssa yhteen hänen vanhempiensa omakotitalon yläkerran länsihuoneeseen jossa on tilaa 11 neliötä ja elätte elämänne onnellisina loppuun saakka.

tää oli hyvä :) Peesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja neiti turhamainen:

Jep.
Näin suurinpiirtein voisi minäkin sanoa.

Voi hyvänen aika. Tyttöpolo. Ja kotia on pitäny saada leikkiä. Olisko kannattanu miettiä, että onko sitä saanu kokea "nuoruudenhuumaa" tarpeeksi ennen kun rupeaa lisääntymään??

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti turhamainen:

Jep.
Näin suurinpiirtein voisi minäkin sanoa.

onnea uudelle rakkaudella :heart:

ihan ok äiti ja vaimo et todellakaan.Miehesi ei ansaitse sinua .sinut pitäisi ukko jättää kun olet kertonut.Ihan sairasta touhua sulla.Mies hoitaa 5 ,3 v muksui koto sekä vielä 6kk.Mikä äiti tuonlainen jolla vielä 6kk ja menee 18v naimaan.Et ole aikuinen vielä itsekkään.Eroa ja jätä lapset miehelles.Toivon että ukko nauraa sun touhut pihalle.Teitpäs nyt fiksusti miehelles ansaitsiko hän tuon kohtelun.Ois pitänyt sinut ukko olla päästämättä.Jos oman ukon vehje kiinnosta niin jätä eroa.Ja sitten vasta naimaan 18v.Joten alappa kertoo ukolles miten tyhmä ja sairas muija sillä on

Yhteistyössä