Miehet ei ikinä maksa

  • Viestiketjun aloittaja kyllästynyt tähän
  • Ensimmäinen viesti
Pihi mies
Heh.. en TODELLAKAAN ole maksamassa kenellekään naiselle yhtään mitään vähänkään kalliimpaa (kuten illallista) suhteen alkuvaiheessa. Ehkä nyt kahvit tai kaljan tai parin voin tarjota mutten mitään sitä isompaa. Sitten kun on tutustuttu paremmin voin välillä tarjotakin.
 
tteell
Alkuperäinen kirjoittaja Pitäkää rahanne:
Minä ainakin aion edelleen odottaa mieheltä sivitystä ja käytöstapoja, mutta en ole teidän kanssa lähdössäkään ulos.
Kukaan ei vieläkään ole vastannut, joten yrittänen uudelleen (epätoivoisesti). Jos mies on tuolla tavalla kohtelias, niin millä tavalla sinä olet vastavuoroisesti kohtelias hänelle?
 
tähtinen
Eikös se ole jo sanottu: Nainen laittautuu kauniiksi, ehkä flirttailee, hymyilee ja antaa huomionsa miehelle, jolloin mies tuntee itsensä hyväksi. Mies saa olla tyylikkään, iloisen naisen kanssa ja viettää hänen kanssaan laatuaikaa.

Miehet eivät taida todellakaan tajuta, miten kauan aikaa menee, jos nainen laittaa itsensä tiptop-kuntoon. Käy suihkussa, pesee hiukset, muotoilee hiukset, meikkaa, valitsee vaatteet, keikkuu epämukavissa korkokengissä jne. Itselläni ainakin jo pelkästään pitkien hiusten kuivattaminen föönillä vie aikaa vähintään varttitunnin.
 
pit.
tteel. tämä asia on tosiaan sanottu täällä moneen kertaan. Siis se maksaa joka kutsuu. Muu käytös on kyllä moukkamaista. Jos kutsuja on nainen, hän tämän mukaan tarjoutuu maksamaan. Mies voi sitten valita, miten menettelee asian suhteen.

Kutsujalla on etulyöntiasema, hän valitsee paikan ja siten treffien "tyylin" ( voisko näin asian ilmaista) .

Toki voit itse menetellä miten haluat, enkä tiedä miten nykyaajan opiskelijatytöt suhtautuvat, mutta näin päälle kolmikymppisenä aikuisena naisena en todellakaan arvosta kovinkaan korkealle sitä, että joku _kutsuu _ minut treffien merkeissä vaikkapa syömään tai kahville ja olettaa minun maksavan oman ruokani. Tällä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, miten varakas olen tai en ole.

Tässä iässä sitä on nääs kutsunut kotiinsä vieraita kerran jos toisenkin ja kaikilla on tarjottu ruuat ja juomat talon puolesta. Eli kutsuja tarjoaa ja muut tuovat jotain pientä, jos haluavat .

Ex tempore järkätyt nyyttärit ovat aina luku sinänsä.

Tästä voisi vääntää rautalankaskenaarion, jossa mies on kutsunut naisen treffeille, hän siis maksaa ruuat _valitsemassaan_ paikassa .Aterian jälkeen he kävelyvät paikallisessa puistossa, koska ilma on kaunis.
Nainen näkee jäätelökojun ja haluaa jäätelön. Nainen kysyy mieheltä, haluaako tämäkin. Mies vastaa myöntävästi. Nainen ilmoitttaa, että hyvä , mä käyn hakemassa meille molemmille. Mies sitten menettelee miten haluaa asian suhteen.

 
Hospodar
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Tästä voisi vääntää rautalankaskenaarion, jossa mies on kutsunut naisen treffeille, hän siis maksaa ruuat _valitsemassaan_ paikassa .Aterian jälkeen he kävelyvät paikallisessa puistossa, koska ilma on kaunis.
Nainen näkee jäätelökojun ja haluaa jäätelön. Nainen kysyy mieheltä, haluaako tämäkin. Mies vastaa myöntävästi. Nainen ilmoitttaa, että hyvä , mä käyn hakemassa meille molemmille. Mies sitten menettelee miten haluaa asian suhteen.
Eli nainen on kutsunut miehen treffeille, hän siis maksaa ruuat _valitsemassaan_ paikassa .Aterian jälkeen he kävelyvät paikallisessa puistossa, koska ilma on kaunis.
Mies näkee jäätelökojun ja haluaa jäätelön. Mies kysyy naiselta, haluaako tämäkin. Nainen vastaa myöntävästi. Mies ilmoittaa, että hyvä , mä käyn hakemassa meille molemmille. Nainen sitten menettelee miten haluaa asian suhteen.
Mies osti itselleen päärynäjäätelön ja naiselle mansikkajäätelön. Nainen olisi halunnut kinuskin (hankala nainen). Nainen sitten menettelee miten haluaa asian suhteen.
Miten miehen nyt tulisi menetellä? Kävisikö että hän ostaisi torilta luumun hyvitykseksi?
Miten nainen sitten menettelee? Menetteleelkö nainen edelleen miten haluaa asian suhteen, eli mököttää?

 
tteell
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
tteel. tämä asia on tosiaan sanottu täällä moneen kertaan. Siis se maksaa joka kutsuu. Muu käytös on kyllä moukkamaista. Jos kutsuja on nainen, hän tämän mukaan tarjoutuu maksamaan. Mies voi sitten valita, miten menettelee asian suhteen.
Kohteenani olikin ne naiset, joille miehen pitäisi maksaa riippumatta siitä kuka kutsui..

 
pit.
Alkuperäinen kirjoittaja Hospodar:
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Tästä voisi vääntää rautalankaskenaarion, jossa mies on kutsunut naisen treffeille, hän siis maksaa ruuat _valitsemassaan_ paikassa .Aterian jälkeen he kävelyvät paikallisessa puistossa, koska ilma on kaunis.
Nainen näkee jäätelökojun ja haluaa jäätelön. Nainen kysyy mieheltä, haluaako tämäkin. Mies vastaa myöntävästi. Nainen ilmoitttaa, että hyvä , mä käyn hakemassa meille molemmille. Mies sitten menettelee miten haluaa asian suhteen.
Eli nainen on kutsunut miehen treffeille, hän siis maksaa ruuat _valitsemassaan_ paikassa .Aterian jälkeen he kävelyvät paikallisessa puistossa, koska ilma on kaunis.
Mies näkee jäätelökojun ja haluaa jäätelön. Mies kysyy naiselta, haluaako tämäkin. Nainen vastaa myöntävästi. Mies ilmoittaa, että hyvä , mä käyn hakemassa meille molemmille. Nainen sitten menettelee miten haluaa asian suhteen.
Mies osti itselleen päärynäjäätelön ja naiselle mansikkajäätelön. Nainen olisi halunnut kinuskin (hankala nainen). Nainen sitten menettelee miten haluaa asian suhteen.
Miten miehen nyt tulisi menetellä? Kävisikö että hän ostaisi torilta luumun hyvitykseksi?
Miten nainen sitten menettelee? Menetteleelkö nainen edelleen miten haluaa asian suhteen, eli mököttää?
Hmm.. no jos mies on niin hömelö ettei kysy naiselta mitä tämä haluaa ja nainen on niin hömelö, ettei älyä sanoa etukäteen, niin eiköhän tämä pari sitten ansaitse toisensa.

Se, että pitää enemmän kinuskista kuin mansikasta, ei tee kenestäkään hankalaa. Se ettei saa suutaan auki oikeassa paikassa, saattaa tehdäkin
 
Ei kannata, pihi mikä pihi
Aivan turha jankuttaa tämän palstan itaruksille että se joka kutsuu, maksaa. Se ei kerta kaikkiaan mene kalloon, joten turha tuhlata aikaa. Naisille riittäköön neuvo että älkää tapailko moukkia. Fiksuja miehiä on olemassa, joten miksei mieluummin deittailla niitä jotka ei ole pystymettästä. Pihit voi huutaa että epistä, epistä niin paljon kuin haluaa, mutta nainen saa sentään vielä itse valita kenen kanssa käy treffeillä. Luonnollinen valinta saattaa vielä johtaa siihen että pihit äijät kuolee lopulta sukupuuttoon.

Naurattaa muuten kanssa hitosti toi paskantärkee löpinä tasa-arvosta. Ai tasa-arvon nimissä tässä nuukaillaan, my ass! Tämänkin keskustelun sankareitten tasa arvo kun venyy just ja ainoastaan siihen kenen pussista se yksi vaivanen euro menee siihen naisen teekuppiin. Mitään muuta ne ei sitten tasa-arvoisen suhteen eteen teekään.
 
Maksaminen kannattaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kannata:
Aivan turha jankuttaa tämän palstan itaruksille että se joka kutsuu, maksaa. Se ei kerta kaikkiaan mene kalloon, joten turha tuhlata aikaa. Naisille riittäköön neuvo että älkää tapailko moukkia. Fiksuja miehiä on olemassa, joten miksei mieluummin deittailla niitä jotka ei ole pystymettästä. Pihit voi huutaa että epistä, epistä niin paljon kuin haluaa, mutta nainen saa sentään vielä itse valita kenen kanssa käy treffeillä. Luonnollinen valinta saattaa vielä johtaa siihen että pihit äijät kuolee lopulta sukupuuttoon.

Naurattaa muuten kanssa hitosti toi paskantärkee löpinä tasa-arvosta. Ai tasa-arvon nimissä tässä nuukaillaan, my ass! Tämänkin keskustelun sankareitten tasa arvo kun venyy just ja ainoastaan siihen kenen pussista se yksi vaivanen euro menee siihen naisen teekuppiin. Mitään muuta ne ei sitten tasa-arvoisen suhteen eteen teekään.
Kannattaa maksaa treffeillä! Lue vaikka:

http://plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1591648
 
JS-kolkytjarisat
Silloin joskus itse maksoin aina treffeillä, koska se kuuluu ns hyviin tapoihin.

Silti se ei estä minua ajattelemasta, että näinä tasa-arvon aikoina naisille kelpaa tasa-arvon pullasta vain rusinat, vedotaan vanhoihin hyviin aikoihin ja hyviin käytöstapoihin. Eikös se nykyään voisi olla joskus toisinkin päin, kun naiset niin sanovat olevansa koulutettuja ja hyvätuloisia?

Nyt naimisssa ollessani tienaan noin 2.5x-3x sen mitä vaimo tienaa. Silti, en suostu ostamaan uutta sohvaa tms, ellei vaimolla ole varaa maksaa siitä sitä vähimmäistä viidennestä ostokohteen hinnasta. Ettei vahingossakaan tule hänelle ajatusta, että äijä kyllä sponssaa kunhan hän vaan keksii menekkiä...

 
mies1
"Nyt naimisssa ollessani tienaan noin 2.5x-3x sen mitä vaimo tienaa. Silti, en suostu ostamaan uutta sohvaa tms, ellei vaimolla ole varaa maksaa siitä sitä vähimmäistä viidennestä ostokohteen hinnasta. Ettei vahingossakaan tule hänelle ajatusta, että äijä kyllä sponssaa kunhan hän vaan keksii menekkiä... "

Varmastikin tuo oli vitsi ja jos ei ollut, niin kyllä oli raha kouluttanut käyttäjänsä.

Minä kävin treffeillä, nainen maksoi ennen kuin edes ehdin. Hän sanoi, että hän ei säästä rahaa seuraavaan elämään.

Joku jo sanoikin naisen laittautumisesta.Kun minä olen kulkenut yksin, niin ei minua kukaan katso? Mutta Kauniin naisen seurassa onnistuin kääntämään miestenkin päät; oli se outo tunne.
 
näinkö?
Minä maksan omat laskuni, mutten myöskään laittaudu juuri sen enempää kuin keskivertomieskään treffeille. Tietysti suihkussa käyn, hiukset harjaan ja valitsen puhtaat sekä asiallisen siistit vaatteet, mutta meikkaamiset, aikaavievät kampaukset, säärten ajelemiset ja hankalat korkokengät saavat kyllä jäädä. Tätäkö te miehet haluatte, vai ettei olisi havaittavissa miehilläkin jonkinlaista "rusinat pullasta" -meininkiä tässä tasa-arvoajattelussa? ;)
 
tteell
Alkuperäinen kirjoittaja näinkö?:
Minä maksan omat laskuni, mutten myöskään laittaudu juuri sen enempää kuin keskivertomieskään treffeille. Tietysti suihkussa käyn, hiukset harjaan ja valitsen puhtaat sekä asiallisen siistit vaatteet, mutta meikkaamiset, aikaavievät kampaukset, säärten ajelemiset ja hankalat korkokengät saavat kyllä jäädä. Tätäkö te miehet haluatte, vai ettei olisi havaittavissa miehilläkin jonkinlaista "rusinat pullasta" -meininkiä tässä tasa-arvoajattelussa? ;)
Mistäs luit että odotukset ovat tuollaisia? Odotan treffiparilta muutakin kuin kauneuteen panostamista. Se olisi tosin hassua jos jättäisi meikkaamatta treffeille vaikka yleensä meikkaisi... Korot, erikoiskampaukset ja säärten ajelemiset eivät ole mitenkään pakollisia.

PS: Kai sentään kysyt vielä ennen treffejä miehen kuluttamaa aikaa, ja kulutat täsmälleen sekunnilleen saman ajan laittamiseen? Sitten laskutat häntä samantien jokaisesta kulutetusta yli menneestä sekunnista. Eikös se olisi tasa-arvoista? Oikeastaan, jos korvataan tämä samantien miesverolla, jolle otetaan perusteluksi se että naisilla menee enemmän aikaa kauniiksi laittautumiseen. Onhan kyseessä täysin treffitilanteesta irrallaan oleva ongelma. (Lukemisen helpottamiseksi, viimeinen lause oli tärkein pointti)
 
JTK77
EI tässä sen kummempaa ongelmaa ole. Miehen on vain aina oltava naista varakkaampi, eli kannattaa valita tarkkaan ketä liehitteleeja kenen kanssa seurustelee. Kuinka muuten voit aina tarjota..? Tässä se ydin on =D

Tietysti tasa-arvon aikana ei ole yhtä helppo löytää selvästi pienituloisempaa naista joka on myös muuten mieluinen.
 
onnellinen nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja tteell:
Alkuperäinen kirjoittaja Pitäkää rahanne:
Minä ainakin aion edelleen odottaa mieheltä sivitystä ja käytöstapoja, mutta en ole teidän kanssa lähdössäkään ulos.
Kukaan ei vieläkään ole vastannut, joten yrittänen uudelleen (epätoivoisesti). Jos mies on tuolla tavalla kohtelias, niin millä tavalla sinä olet vastavuoroisesti kohtelias hänelle?


Mjaa, kohtelias miehelle. Olen tarjonnut hälle drinksut jotain eksoottista juomaa, tehnyt hänelle hyvän illallisen kotonani, laittanut kylvyn valmiiksi sekä antanut saunassa selkähierontaa. Olen myös kutsunut hänet konserttiin (ostanut siis liput etukäteen), olen myös ostanut hänelle pieniä lahjoja kuten musiikkia, kirjoja sekä hänen rakastamaansa ihanaa italialaista jäätelöä.

Olemme siis vastavuoroisesti hemmotelleet toisiamme ja ei meillä lasketa, että kuka tarjoaa, mitä, milloin ja kuinka usein. Mutta minun mieheni onkin aivan upea ilmestys, henkisesti sekä fyysisesti. Ei hän nipota pienistä asioista, vaan saa tuntemaan naisen olon naiselliseksi ja kertakaikkisen upeaksi. Ja jo kahdeksan vuotta tätä autuutta :) Ja heti jo ensi treffeistä alkaen.
 
En maksa ikinä baarissa, miehet maksavat
Aina riittää baareissa miehiä, jotka tarjoavat juomani, kun vähän juttelen ja hymyilen heille. Ja juttelen vain mukavien kanssa eli se on itsellenikin kivaa. Yleensä saan ilmaisen taksikyydinkin kotiin, kun olen olevinaan kahden vaiheilla, kutsunko miehen kotiini. Yleensä sitten viime hetkellä en kutsu. Miehiä on kieltämättä helppo höynäyttää.
Olen bailannut monta vuotta vieraiden miesten piikkiin ja siksi minulla on varaa ostaa kaikkia ihania vaatteita ja laukkuja.
Ikinä en ole seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka ei tarjoa minulle ja osta lahjoja. Aina niitäkin nimittäin löytyy, niin miksi tuhlata aikaa piheihin.
 
mies1
Alkuperäinen kirjoittaja En maksa ikinä baarissa:
Aina riittää baareissa miehiä, jotka tarjoavat juomani, kun vähän juttelen ja hymyilen heille. Ja juttelen vain mukavien kanssa eli se on itsellenikin kivaa. Yleensä saan ilmaisen taksikyydinkin kotiin, kun olen olevinaan kahden vaiheilla, kutsunko miehen kotiini. Yleensä sitten viime hetkellä en kutsu. Miehiä on kieltämättä helppo höynäyttää.
Olen bailannut monta vuotta vieraiden miesten piikkiin ja siksi minulla on varaa ostaa kaikkia ihania vaatteita ja laukkuja.
Ikinä en ole seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka ei tarjoa minulle ja osta lahjoja. Aina niitäkin nimittäin löytyy, niin miksi tuhlata aikaa piheihin.
No kiinnostaa tietää mihin ne seurustelusuhteet sitten katkeavat? Lopettaako miehet maksamisen?

 
jou-jou
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Alkuperäinen kirjoittaja En maksa ikinä baarissa:
Aina riittää baareissa miehiä, jotka tarjoavat juomani, kun vähän juttelen ja hymyilen heille. Ja juttelen vain mukavien kanssa eli se on itsellenikin kivaa. Yleensä saan ilmaisen taksikyydinkin kotiin, kun olen olevinaan kahden vaiheilla, kutsunko miehen kotiini. Yleensä sitten viime hetkellä en kutsu. Miehiä on kieltämättä helppo höynäyttää.
Olen bailannut monta vuotta vieraiden miesten piikkiin ja siksi minulla on varaa ostaa kaikkia ihania vaatteita ja laukkuja.
Ikinä en ole seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka ei tarjoa minulle ja osta lahjoja. Aina niitäkin nimittäin löytyy, niin miksi tuhlata aikaa piheihin.
No kiinnostaa tietää mihin ne seurustelusuhteet sitten katkeavat? Lopettaako miehet maksamisen?
Pihtaamiseenhan ne suhteet loppuvat. Rahan tai pillun ....

 
Aeria
Toi koko edeltävä kirjoitus oli provo pyrkimyksessään varmaankin jonkun "Irman aka Jorman" kynästä.. mutta oletetaan että kirjoittaja todella oli noin toimiva nainen. Kun Mies1 kyselet mihin seurustelusuhteet on loppuneet niin eihän me voida tietää onko kirjoittajalla ollut kyse seurustelusta. Ehkä siinä on vain hengailtu puolin ja toisin, ei kaikki aina ole niin vakavaa ja seurustelusuhteeseen pyrkivää toimintaa. Käsitän ennemmin niin kun tätäkin ketjua olen lukenut että monet alistuu halussaan seurustella kaikenlaiseen hyväksikäyttöön. "Naimattomanko" status niin hirvittää?

Oma elämäni ainakin muuttui ratkaisevasti paremmaksi kun jokunen vuosi sitten pääsin irti ajatuksesta parisuhteen kaiken autuaaksi tekevästä voimasta. Oikein itsekin ihmettelen miten luontevaksi suhteet miesystäviin on muuttuneet. Minulla on kiva olla heidän kanssaan, kyse ei todellakaan aina ole seksiin perustuvista suhteista vaan toisiaan kunnioittavien ihmisten halusta olla yhdessä. Ja jos mies haluaa vielä maksaa lentoliput, illalliset ja käytössä on hänen asuntonsa, niin mikäs sen parempaa. Kyllä vastaava setti varmaan monelle miehellekin tällä palstalla kelpaisi?
 
mies1
"Oma elämäni ainakin muuttui ratkaisevasti paremmaksi kun jokunen vuosi sitten pääsin irti ajatuksesta parisuhteen kaiken autuaaksi tekevästä voimasta. Oikein itsekin ihmettelen miten luontevaksi suhteet miesystäviin on muuttuneet. Minulla on kiva olla heidän kanssaan, kyse ei todellakaan aina ole seksiin perustuvista suhteista vaan toisiaan kunnioittavien ihmisten halusta olla yhdessä."

Tuo on myös ainoa parisuhteessa toimiva malli.
 
tteell
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen nainen.:
Mjaa, kohtelias miehelle. Olen tarjonnut hälle drinksut jotain eksoottista juomaa, tehnyt hänelle hyvän illallisen kotonani, laittanut kylvyn valmiiksi sekä antanut saunassa selkähierontaa. Olen myös kutsunut hänet konserttiin (ostanut siis liput etukäteen), olen myös ostanut hänelle pieniä lahjoja kuten musiikkia, kirjoja sekä hänen rakastamaansa ihanaa italialaista jäätelöä.

Olemme siis vastavuoroisesti hemmotelleet toisiamme ja ei meillä lasketa, että kuka tarjoaa, mitä, milloin ja kuinka usein. Mutta minun mieheni onkin aivan upea ilmestys, henkisesti sekä fyysisesti. Ei hän nipota pienistä asioista, vaan saa tuntemaan naisen olon naiselliseksi ja kertakaikkisen upeaksi. Ja jo kahdeksan vuotta tätä autuutta :) Ja heti jo ensi treffeistä alkaen.
Vaikka nyt tätä en varsinaisesti tarkoittanut (kyse on ensitreffeistä, tilanteesta jossa kumpikaan ei tiedä jatkaako siitä mihinkään), mutta silti kuulostaa kivalta. Parasta on nimenomaan olla sellaisessa suhteessa, jossa kumpikin osapuoli toimii toisen miellyttämiseksi, ajattelematta mitään vanhoja, usein kankeita malleja.

Ja joo, todellakin uskon että olet onnellinen jos kerran se on tuollaista.
 
En maksa ikinä baarissa, miehet maksavat
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Alkuperäinen kirjoittaja En maksa ikinä baarissa:
Aina riittää baareissa miehiä, jotka tarjoavat juomani, kun vähän juttelen ja hymyilen heille. Ja juttelen vain mukavien kanssa eli se on itsellenikin kivaa. Yleensä saan ilmaisen taksikyydinkin kotiin, kun olen olevinaan kahden vaiheilla, kutsunko miehen kotiini. Yleensä sitten viime hetkellä en kutsu. Miehiä on kieltämättä helppo höynäyttää.
Olen bailannut monta vuotta vieraiden miesten piikkiin ja siksi minulla on varaa ostaa kaikkia ihania vaatteita ja laukkuja.
Ikinä en ole seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka ei tarjoa minulle ja osta lahjoja. Aina niitäkin nimittäin löytyy, niin miksi tuhlata aikaa piheihin.
No kiinnostaa tietää mihin ne seurustelusuhteet sitten katkeavat? Lopettaako miehet maksamisen?
No, suhteet on yleensä katkenneet siihen, että olen kyllästynyt mieheen tai löytänyt paremman miehen. Onpa niinkin joskus käynyt, että mies on jättänyt minut. Olen vielä sen verran nuori, että en haluakaan sitoutua kovin vakavasti ja tykkään bailata usein. Sitäkään ei kaikki miesystävät ole katsoneet hyvällä ja sen takia suhteet päättyneet.

 
onko ihmekään
Ei ole ihme, että pariskuntien yksi yleisimpiä riidanaiheita on raha, sillä kun tätä keskusteluketjua lukee niin huh-huh. Täytyy vain toivoa, että vakka kantensa valitsee. Pihit miehet ja pihit naiset toivottavasti päätyvät yhteen ja vastaavasti toisilleen anteliaat ihmiset löytäköön toisensa.

Itseäni riepoo tosiaan liiallinen pihiys. Itsellänikään ei raha kasva puussa, mutta eihän täältä kuollessaan saa rahaa mukanaan, joten pitäähän rahoista nauttia.

Tapasin netin kautta erään miehen (olemme molemmat kolmekymppisiä). Hän vaikutti sähköpostiviesteissä kivalta ja hän kertoi paljon matkustelustaan ympäri maailmaa. Hieman ihmettelin, kun hän kutsui minut syömään McDonaldsiin. Kun olimme tilaamassa, sanoin, että voin kyllä maksaa oman osuutensa, jolloin hän tokaisi, että "Juu, se sopii mulle kyllä erittäin hyvin, että maksat omat ruokasi ja juomasi". Jotenkin tuli vähän loukkaantunutkin olo. Myöhemmin siinä syömisen aikana selvisi, että mies oli tehnyt matkustelunsa joko siten, että vanhemmat tai entinen vaimo oli maksanut matkat... Tuota miestä en enää ikinä tavannut myöhemmin, sillä tiedän, että en olisi halunnut sitä tilannetta, että jatkossa elättäisin häntä kustantamalla hänen matkansakin. Puheista sai nimittäin sen kuvan, että tulot ovat isot, mutta menojaan hän ei saa kuriin lainkaan, joten kaikki mikä tulee myös menee.
 
Nam
Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-Arvo:
Taitaa naiseläteillä olla nyky-yhteiskunnassa vaikeaa kun tasa-arvo on vienyt kusetettavat parisuhdemarkkinoilta. Kyllä jokaisen pitää itse tienata elantonsa ja maksaa laskunsa. Hyviä tapoja ja kohteliaisuuksia voi osoittaa muuten kuin rahalla. Hyviin tapoihin EI kuulu se että mies maksaa naisen tavalla tai toisella. Se joka vaatii rahaa kohteliaisuuden varjolla ei ole epäkohtelias, vaan huora. Ja asia ei kaunistelemalla ja kiertelyllä muuksi muutu.

Onneksi suurin osa naisista on rehellisiä, omanarvontuntoisia ja fiksuja etteivät sorru siipeilemään. Kiitos kaikille kunnollisille naisille, teidän takianne tämä maailma paljon parempi paikka elää.
mitä kun siipeilijä onkin mies? Vituttaa maksaa, vaikka kuinka yritän ajatella hänen heikkoa rahatilannettaan. Ei näin kyllä ikuisuuksiin jatku, ei jaksa. Rahatilanteensa helpottaessa jos hän ei vastavuoroisesti kustanna, siirtyy ulkoruokintaan hän.
 

Yhteistyössä