Miehet, iltasatuja tarjolla..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naispaholainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naispaholainen

Vieras
Mua jännitti hirveästi, olin tavannut sut työpaikan kokouksessa ja olin tulossa illalliselle luoksesi. Olin heti vaistonnut jännitteen välillämme, tunsin sen jälleen kun avasit minulle oven ja pyysit käymään peremmälle. Sanoit aterian valmistuksen olevan vielä kesken, ehdotit että joisimme lasilliset viiniä odotellessamme. Istuutuessamme sohvalle tunsin kostuvani, näytit kiihottavan hyvältä kauluspaidassasi! Huomasit jännittyneen olemukseni ja laskit kätesi reidelleni. En voinut enää hillitä itseäni, vaan suutelin sinua kiihkeästi. Vedit minut hajareisin syliisi ja avasit kiusoittelevan hitaasti pikkumustan mekkoni vetoketjun. Avasin housusi ja aloin hyväillä valtavaa penistäsi, sinä avasit nutturani ja päästit pitkät punaiset hiukseni putoamaan paljaita rintojani vasten. Suutelin viipyilevän hitaasti rintakehääsi, yhä alaspäin, kunnes pehmeät huuleni saavuttivat peniksesi ja kieleni alkoi hyväillä sen vartta... JATKOA ON LUVASSA JOS KIINNOSTUNEITA LÖYTYY... ;)

.....yhteistyössä sinun kätesi kanssa suu tekee kalulla pyyteetöntä työtään. Jos minulla olisi kohta tulossa lemmen lasti niin laskenko sen suuhusi.....:voi olla parempi että en voi tekemäni ruoka jäädä muuten syömättä......kaluni uppoaa suuhusi aina kokonaan se tekee .....niin hyvää....

Kielesi tuntui aivan mielettöän lämpimältä kun nuolet terskaani... Otan hiuksista kiinni ja pyöräytän niitä käteeni... Ihanasti tunnen kuinka kaluni kasvaa täyteen mittaan... En muista kuinka se olisi turvonnut noin leveäksi ja suureksi... Otat kaluni kärjen huuliesi väliin ja imet hellästi... Tiukasti supistaen huuliasi... Vedän sinut hiuksista syvemmälle kaluani imemään... Pidän hetken päätäsi paikallaan samalla tuonnen kuinka kaluni ottaa kiinni kurkkuusi... Pidän sinut paikallaan siinä... Ja lasken irti... Otat kaluni suustasi ja haukot hetken ilmaa... Katsot tuhmasti mua silmiin... Heität hiuksesi toiselle puolen ja otat kaluni uudestaan suuhusi... Katsot mua silmiin ja hitaasti painat syvään... Otan hellästi rintasi kämmenelle ja puristan hellästi... Tunnen nännisi ihanasti kovettuneen... Sanon imet ihanasti kulta... JATKAN ko...?

Vetäydyt pois kaluni kimpusta... Nostan sinut syliini ja vedän rintasi kasvojeni eteen niin että voin ottaa nännisi suuhun pyörittelen kielellä nänniesi ympäristöä ja nuolen välillä ne kovettuvat käsittelystä. Olet sylissäni ja suutelen ja siirryn kohti vatsaa sinä taivut taaksepäin ja pidän sinusta kiinni kunnes olen jo lähellä sykkivää pilluasi järjen sinut hellästi lattialle. Olen sinun haarojen välissä avaan sormilla häpyä että saan kielelle esteettömän pääsyn pyhimpään sinä maistut aivan hyvältä....vedän kieltä ylös ja alas pitkin häpyä välillä upotan sen sisäasi ja sinä tulet.......suuhuni....

Irroitan otteeni nännistäsi ja nostan sinut... Istumaan leveään haara asentoon sohvalle, miltei makuu asentoon... Suukota ala vatsaasi ja nostan itseni puoliksi päällesi... Imaisen ylä huulesi imettäväkseni ja Suukota sinua kiihkeästi... Imen hieman kieltäsi kovan kiimani johdosta... Laskeudun alas Imen hieman sinun rintoja ja painat päätäni vaan alemmaksi... Suukota vatsaasi... Ja pääsen häpy kummullesi... Puristat hiukseni käteesi ja painat suuni suoraan kosteaaan ihanan lämpimään pilluusi... Painan suuni kokonaan pikkusi ympärille... Imen hiljaa.... Ja pitkään... Haluatko että jatkan imemistä

Mmmmh saan sinulta klitoriksen suuhuni imaisen sen suuhuni näykin sitä huulilla samaan aikaan sormeni painuu pilluun sisälle ja sormetan sinua luulen että sinä nautit ainakin jos äänestä sen voi päätellä. Huudat ja vaikeroit edessäni saan suuhun sinun kiimalimaa , nostan sinun jalkasi olkapäilleni nousen hieman ylöspäin ja painan eteen kehollani olet alla jalat lähellä koukussa sinun vittusi on suoraan alla ja Kyrpä on kovana aivan huulilla painaudun voimalla sisään olen hetken aivan hiljaa ja suutelen sinua ja sinun kynnet painautuvat hartioihin käsket minua panemaan sinua kovaa......

Nyt lady-kulta ymmärsit täysin väärin,
heti tilanteen oikaisen, palautan raiteille.
Vaatteesi siististi kerälle käärin,
ja laskostan nojatuolini taiteille.

Haen eteisestä rouvani tuulipuvun,
ja sanon: pueppas päälle, niin mennään ulos.
On pakkanen alla tähtisen kuvun,
hyvä ruokahalu reippaan on lenkin tulos.

Samalla heitän pipon, huopatöppöset,
ja itsekin pukeudun anorakkiin.
Kohta lenkkipolkua tallomme, unohtuu höppöset,
ja hengitys huurtuu tuulitakkiin.

Kun palaamme reilun tunnin päästä,
on paisti hautunut, vaihdat illallisasun.
ja toteamme, kun talvisäästä
tulee sisälle, niin kaipaapa täytettä masun.

Käymme pöytään, nostamme lasia
ja rouvani liittyy seuraan mukaan.
Illastaissa hoituu sekin työasia,
jota lenkillä ei ehkä muistettukaan.

Tahtoihminen, you're my kind of guy! :) pitäähän sitä kokeilla onko kaikki miehet täällä vain seksi-ihmisiä vai löytyykö joltain jotai muutakin tarjottavaa. Riimittely on kaunista, sulla se on hallussa. Naispaholainen on ennalta-arvaamaton, kenties tarinalle seuraa jatkoa, kenties ei?

Näen kyllä, kellä on kertojankykyä.
Oli tekstisi hyvä ja huoliteltu.
Sitä usein ei tapahdu tätä nykyä,
kun sanavarastokin monen on puoliteltu.

Jo tiesin, liian on fiksu tuo nainen
halutakseen runkkuviestejä tosiaan.
Pilke silmässä lady tuo nauravainen
päätti kokeilla törmääkö moneenkin kosijaan.

No ilmoittautuihan kankiveikkoja,
jotka nielivät syötin ja ryhtyivät asiaan,
kovin maltittomia ja tyyliltä heikkoja,
joilla kiire vain oli päästä riemurasiaan.

No, sepä siitä, mutta muistathan toki,
voi monia miehiä johdattaa mulkusta,
vaan kaikkia ei. Mies ken elämää koki
ei seuraa jokaista kilkkavaa kulkusta.

Yhteistyössä