Hae Anna.fi-sivustolta

Miehet käyttävät sukkahousuja

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Marilyn, 15.02.2015.

1. Yksi sukkahousumies Vierailija

2. Pöksyt Vierailija

Miksipä ei miehillekin tehtäisi sukkahousuja? Ne sopivat hyvin vaatteiden alle muodostamatta ryppyjä. Käytännölliset siis. Naisetkaan eivät halua pitkisten kanssa pukea lököttäviä kalsareita, kyllä me sukkahousut laitetaan. Ohuenakin ne ovat yllättävän lämpimät.

Poikani sanoi vuosia sitten, jotta ostaisi sukkahousut, jos niitä olisi hänelle tarpeeksi isoja (pitkä mies), koska hän palelee mieluummin, kuin laittaa lökökalsarit vaatteidensa alle. Hänestä niissä tuntuu aina, että ne ovat pahkuroilla tai nousevat ylöspäin paljastaen sääret. Se tuntuu kuulemma hyvin epämiellyttävältä ja jatkuvasti pitää nykiä vaatteita, kun he kiertyvät.

En tiedä, onko hän löytänyt miesten sukkiksia, mutta ainakin hänellä on luonnonsilkkitrikoosta parit kalsarit, jotka sai minulta joululahjaksi. Kaveri ei ole minkäänsortin fetissi, vaan pitkään parisuhteessa oleva ihan tavis mies.

Omalle ukolle olen ehdottanut sukkahousuja talvella työvaatteiden alle, hän kun on välillä sisällä ja välillä ulkona. Hän on vanhanaikainen äijä, joka ei akkojen vaatteita huoli, vaikka se olisi miten järkevää!!

3. Smithd744 Vierailija

4. mies sukkiksissa Vierailija

5. mies sukkiksissa Vierailija

Olen jo vuosia käyttänyt sukkahousuja niiden kiristämättömyyden takia. Jalkoja ei särje ja ovat paljon mukavammat esim.työvaatteiden ja farkkujen alla kuin kalsarit. Estävät hyvin tuulen läpipääsyn. Käyttäisin näkyvämminkin, mutta nämä ennakkoluulot. Suosittelen ehdottomasti, jos jalkoja palelee ja särkee!

6. Jalkasärkyihin Vierailija

Jos toimistotyötä tekevän miehen jalat alkavat pitkän liikkumattomuuden vuoksi särkeä, niin yksi helpoimmista särkyjä lievittävistä menetelmistä on ryhtyä käyttämään kunnollisia tukisukkahousuja. Niitä ei kuitenkaan välttämättä kannata etsiä jostakin terveydenhoidollisia tuotteita myyvästä liikkeestä, koska niiden hinnat voivat silloin osoittautua käsittämättömän korkeiksi.
    Näin internetin aikakaudella on kuitenkin mahdollista löytää sopivilla hakusanoilla lukuisia nettikauppoja myös EU:n sisältä, joiden tarjonnasta tällaisia kunnollisia tukisukkahousuja löytyy. Sopivia hakusanoja voivat esimerkiksi olla Kompressionsstrumpfhosen, compression tights, stödstrumpbyxor, rajstopy uciskowe, kompressziós harisnya, collants de contention, collant a compressione graduata.
    Käytännössä suurin piirtein 100-150 denierin vahvuiset tukisukkahousut riittävät alkavien jalkasärkyjen huomaamattoman helppoon käsittelyyn.
    Tukisukkahousujen mitoituksen pitää tietenkin olla käyttäjälleen sopiva. Muussa tapauksessa tukisukkahousujen käyttö voi muodostua melko epämiellyttäväksi kokemukseksi. Mutta jos mitoitus sopii, niin menetelmä on todella kokeilun arvoinen.

7. Konttorin Rotta Vierailija

Toden totta, turhat pakotukset kintuissa loppuivat kuin seinään, kun ryhdyin käyttämään oikean mittaisia tukisukkahousuja. En ollut uskoa todeksi, että ratkaisu tuskiini olisi näin helppo!

8. bodari89332 Vierailija

Minä ainakin käytän sukkahousuja, erityisesti talvella. Naisten puolelta löytyy kivemmin eri värejä joten olen käyttänyt niitä.

Käyn myös salilla ja treenaan rintalihaksia niin olisi kiva saada miehille myös rintsikoita. A-kupin liivejä olen joskus käyttänyt.

9. jekku Vierailija

Nyt on jälleen hyvä aika kokeilla kunnollisia, puuvillaisia sukkahousuja. Ovat muuten mukavat ja lämpimät.
    Joku tuollainen päälle 200 denierin paksuus pitää jo pakkasen tehokkaasti loitolla.

10. Jas min Vierailija

Olen transu, minkä avoimesti myönnän, ja kyllä tykkään pukeutua naisten vaatteisiin, ja viihdyn naisten vaatteissa hyvin, no olen kai pervo transu naisten mielestä, ei kai ymmärystä pahemmin löydy. Minä olen ny tämmönen ristiinpukeutija, jos tykkäätte/ette tykkää, niin olkoon sit, mutta pidän hameen päällä loppuun asti!

11. pikkuvellu Vierailija

Ei todellakaan ole outoa, jos mies käyttää sukkahousuja. Itse olen käyttänyt jo useita vuosia. Onhan ne paljon mukavammat kuin valuvat kalsarit. Koko on kuitenkin tärkeä. Sopiva koko on todella mukava yllä. Ei enää koskaan kalsareita jalkaan, uskokaahan epäilevät miehet.

12. Vemppa Pirinen Vierailija

No mitäs tykkäätte siitä, että mies käyttää ihomyötäisiä keinonahkaisia leggingsejä....?

13. Monica Vierailija

Hei!
    Hienoa että on tällainen asiallinen keskustelufoorumi joillekin niinkin arasta aiheesta kuin miesten sukkahousujen käytöstä. Useinhan asiat menevät joidenkin haukkujien puheisiin. Itse olen viihtynyt naisten vaatteissa jo yli 40 vuotta, eikä kaduta yhtään. Sillä tiellä pysyn.

14. yes_sukkis Vierailija

Aikani ihailin naisten sukkahoususääriä, ja lopulta päätin kokeilla itse. Aluksi ostin tietysti liian pientä kokoa, mutta oikea koko löytyi pian. Mutta sama ongelma kuin naiskäyttäjilläkin eli ohuet sukkahousut menevät niin turhan helposti rikki, mutta ihan ohuimpia laatuja en käytäkään vaan alkaen n. 30 denieriä.

Ja onhan sukkahousuissa yhä se kielletyn hedelmän tuntu, siis miesten käytössä. Mutta se minulla vaan lisää halua käyttää sukkahousuja. Tuo vähän jännitystä mukaan ja kiihottaakin. Käytän ainoastaan naisten sukkahousuja, miesten malleja en ole kokeillut.

15. sukkiksetjalassa Vierailija

Itekki just ostin 12den kiiltävät sukkikset ja laitoin päälle viereises kirjastos ni ei siin mitää väärää

16. Mr.Satintouch Vierailija

No niin. Itellä ollut sukka / sukkis fetissi jo yli 30 vuotta. Käytän sukkahousuja voisi sanoa päivittäin kelien salliessa. Tässä kohtaa todella ymmärrän naisia jotka tuskailevat sukkahousujen käyttöä kesällä. On ne kyllä ihan tuskaiset jalassa jos on edes +20 astetta lämpöä. Onneksi tuohon on keksitty stay-upit :)

Ymmärrän myös todella hyvin naisia jotka vihaavat sukkahousuja etenkin sellaisia jotka eivät ole raaskineet IKINÄ edes hankkia YKSIÄKÄÄN laadukkaita sukkahousuja. En nyt ala tässä mainostamaan mitään merkkiä koska niitä on niin paljon jotka tekevät hyviä / hyvältä tuntuvia, jalassa mukavia ja kestäviä. Ok, ne maksavat enemmän mutta ilman vahinkoja myös kestävät enemmän. Istuvat päällä paremmin eikä lähde rullaamaan ( todella raivostuttavaa ).

Itse käytän vain ja ainoastaan laadukkaita sukkahousuja jo pelkästään sen takia että pidän itsestäni. Myös naisten luulisi pitävän itsestään kun kuitenkin sukkahousuja käyttävät ja heille se on jopa hyväksyttävää toisin kuin miehille. Uskonkin että mies joka käyttää sukkahousuja satsaa paljon enemmän laatuun kuin nainen jonka "täytyy" käyttää sukkahousuja.

Omat mallini olen löytänyt jo aikaa sitten ja kaikkia yhdistää sama asia eli LITTEÄT saumat. Voiko olla mitään ärsyttävämpää kuin kuin muutaman millin paksuiset saumat jota suoraan sanoen porautuu päivän aikana ihoon ja pahimmillaan aiheuttaa hiertymän....

Minulla sukkahousut ovat jo osa identiteettiä ja vaimonikin on sen jo ymmärtänyt vaikka alkuun protestoi asiaa vastaan aika kovastikin. Tämä on yksi asia jossa te naiset voisitte antaa miehille hiukan enemmän siimaa. Jos mies on viehättynyt sukkiin / sukkahousuihin ja te ette sitä hyväksy niin luuletteko todellakin että teidän torjuminen saa mieheltä tuon asian katoamaan. EI TODELLAKAAN KATOA. Ja sitten vielä motkotatte jos kaupugilla pää kääntyy jos näkee kivat sukkissääret.... Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että ottakaa miehet asia esille kotona ennemmin kuin myöhemmin. Jos on sukkahousufetissi niin on, ei se mihinkään katoa ja jos oikeen hyvin käy niin siitä voi, siis todellakin voi tulla yhteinen juttu teille kotona.

17. pomo Vierailija

Minä olen toimistossa työskentelevä mies, ja olen viimeiset vuodet käyttänyt pelkästään sukkahousuja ja ihmettelen kovasti miksei useampi mies ole ottanut tämä mainio vaatekappale käyttöön. Ne istuu täydellisesti, kunhan ostat oikea koko, ne ovat riittävän lämpimät ulkona ja sopivan viileät sisäkäyttöön. Oma suosikki on Norlyn Satin Ultra 15den joten aika ohuet ja liukaspintaiset joka taas sopii esim farkkujen alla. Talvikengissä pärjää ilman muita sukkia.

18. vierailija Vierailija

Laitan aina aamuisin Norlynin 60den legginsit jalkaan farkkujen alle, on erittäin parempi vaihtoehto kuin kalsarit. Joskus olen myös kokeillut ylipolven sukkia jotka vielä vedän leggareiden päälle. Suosittelen myös miehille.

19. epäiliä Vierailija

Kun isket naisen jostakin ja menette rauhalliseen paikkaa ja rupeette riisuutu-
    maan, Ja sulla on naisten sukka housut koivissasi?. Tuleeko pika komento pihalle
    Mulle ei tulis mieleeni niitä koipiini laittaa. Kun olin 14v ja mun siskoni äitimme
    kanssa semmoisen mulle puoli väkisen laittoivat päälleni. Ja veivät näytille isälleni
    Se katseli hetken ja kun mulla nousi kaluni yläs, Isäni kiskoin ne multa pois pääl-
    täni (siis ne sukkahousut). MUN POJALLANI ON MUNAT se karjui naisille. Eli
    se ei niitä hyväksynyt mun päälleni ja minä olin hänen kanssaan samaa mieltä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri