MIEHET! Mikä naisen tisseissä kiehtoo???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muutenvaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="muutenvaan";30320222]Eli mikä niissä tisseissä niin kovin kiehtoo ja onko niiden koolla tai muodolla kauheasti väliä? Minkälaiset tissit ovat kauniit ja ihanat? ;)[/QUOTE]

D-DD 70-75 aika hyvänkokoiset

[QUOTE="muutenvaan";30320222]Eli mikä niissä tisseissä niin kovin kiehtoo ja onko niiden koolla tai muodolla kauheasti väliä? Minkälaiset tissit ovat kauniit ja ihanat? ;)[/QUOTE]

Hei!
Mielestäni tai oikeammin minua viehättää naisen rinnat joita ei ole kirurgi muovannut. Tietysti asiaa parantaa kun ns kantaja on suht tyytyväinen rintoihinsa ja yleensä itseensä. Isot rinnat vuosien karttuessa aiheuttavat vaivaa ristiselässä.

Saanko mäkin kertoa?

Kun naiselle tulee rintojen väliin hienoisia ryppyjä. Se on jotenkin herkkää. Ja sit se, kun saa nännin reagoimaan. Oijoi.

Koolla ei oo niin väliä mutta jos nainen olettaa olevansa jumalatar vain tissiensä takia niin heihei sit samantien.

itselläni on todella pienet :( . vain B 75-80 koon rinnat..olen jotenkin aina toivonut isompia (en ole koskaan kiinnittänyt ulkonäölläni miehiin mitään huomiota, aina seinäruusuna)

Olen nainen, mutta kyllä ryhdikkäät keskikokoiset-isot tissit vain on jotenkin kaikista eroottisimmat ja kauneimmat. Mieheni on aivan täysverinen tissimies ja siinä on kaiketi vain jotain maagista vetovoimaa, tai siltä tuntuu. Ovat kuulemma vain niin ihanan pehmeät, kivan tuntuiset ja parasta on kun ne ovat ison miehen isoa kättä isommat ja raskaat, eli niihin on ihana haudata päänsä ja niin edelleen. En voi väittää täysin ymmärtäväni, minusta nämä ovat lähinnä hankalat kun on niskat ja selkä aina kipeät.