Miehet.. Miten ehdotella omalle miehelle uusia juttuja ilman että se luulee, että vaimo pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis olemme olleet tosi kauan yhdessä ja seksiä on joka viikko mutta se on aina sitä samaa eikä ikinä mitään uutta asentoa. Ollaan aika ujoja eikä kehdata puhua silleen seksistä. Haluaisin tähän muutoksen eli haluaisin, että voimme puhua siitä mitä kumpikin haluaisi kokeilla ennen kuin ollaan liian vanhoja ja sairaita. Ehkä miehelläkin on juttuja mitä haluaisi kokeilla mutta ei sano. Minulla olisi vaikka mitä ideoita.
En vain tiedä miten voisin ehdotella miehelle jotain uutta ilman että se ihmettelee. Sehän voi luulla että petän ja opin uusia juttuja vieraalta mieheltä. Sellaisesta ei ole kyse ja ei tule olemaan mitään vieraita tyyppejä.

Miten te miehet haluaisitte kuulla vaimolta uusia ehdotuksia? Mikä olisi hyvä tapa jutella sellaisista kun on ujo?

No ei kai sitä oman kumppanin kanssa kannata olla ujo. Sen kun rohkeasti kertoo mitä haluaa. Elämä on liian lyhyt siihen, että koittaisi vain vihjailla... se ei toimi. Kertoo ihan suoraan ne kaikista "noloimmatkin" haaveensa, niin pääsee asiassa eteen päin. Voin kertoa, ettei mikään ole liian raffia kerrottavaksi. Itse tykkään olla alistettuna, eli että mm. nuolen naisen jalkoja ja haluan että itseäni dildotetaan pyllyyn. Mietihän miten tällaisen saisit vihjattua? Ei se auta kuin kertoa suoraan, että tästä minä tykkään, voidaanko...

Ei mitään omituista tai harvinaista. Haluaisin vain joskus olla se aktiivisempi ja esim. ratsastaa. Yhden kerran olen päässyt päälle ja kun en heti ilmeisesti ollut loistava niin 2 min jälkeen mies käänsi minut selälleni taas. Haluaisin harjoitella että miten se tekniikka menee ja mikä tuntuu molemmista hyvältä. Olen vähän ujo ja tuo kun on kerran uskaltautunut kokeilemaan ja sitten estetään vaikeuttaa tätä tilannetta minulla:(
Ap

Samoin kerran kauan sitten olisin halunnut hyväillä miestä suulla ja olin jo päässyt 30 cm päähän haarovälistä niin tämä nosti minut heti kainaloista ylös ja käänsi selälleni... Harmittaa. Jos olisin rohkeampi niin olisin yrittänyt uudelleen ja sanonut mutta en kehtaa.
Mies on hyväillyt minua suulla mutta minä en ole tehnyt sitä hänelle ja harmittaa. Haluaisin edes kokeilla.
Ap

No ei kai sitä oman kumppanin kanssa kannata olla ujo. Sen kun rohkeasti kertoo mitä haluaa. Elämä on liian lyhyt siihen, että koittaisi vain vihjailla... se ei toimi. Kertoo ihan suoraan ne kaikista "noloimmatkin" haaveensa, niin pääsee asiassa eteen päin. Voin kertoa, ettei mikään ole liian raffia kerrottavaksi. Itse tykkään olla alistettuna, eli että mm. nuolen naisen jalkoja ja haluan että itseäni dildotetaan pyllyyn. Mietihän miten tällaisen saisit vihjattua? Ei se auta kuin kertoa suoraan, että tästä minä tykkään, voidaanko...
Kannata olla ujo... Sille ei voi mitään. Mä olin nuorena helvetin ujo. Se haittasi elämää monella tavalla. En ole enää niin pahasti ujo. Mutta olen vieläkin ujo.

Sori, oli pakko sanoa.

Mitä jos katselisitte yhdessä jonkun elokuvan minkä sinä olet valinnut ja siinä on "sattumalta" paljon erotiikkaa? Ei p o r n o filmi vaan tavallinen mutta sellainen missä harrastetaan myös näkyvästi _tavallista_ seksiä ja mieluusti eri asennoissa.
Kun pari on elokuvassa työn touhussa niin voisit sanoa että eikö näytä kivalta, kokeillaanko mekin tota joku kerta?

En kyllä osaa nyt ehdottaa elokuvaa, täytyt miettiä.

Miksihän miehen stondis löysistyy jos nainen koskee penikseen (ei ole kylmät kädet, ei satuta, ihan hellästi hyväilee) ja sitten penis ikäänkuin vetäytyy sisään ja mies ottaa naisen kädet pois ja alkaa hieroa ja kosketella naista ja sitten vasta taas nousee? Ei saisi koskea.

Yhteistyössä