Miehet - miten reagoit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakkimakkara**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eikös hyökkäys ole paras puolustus elikkäs jos oli puuhastelut mielessä niin siitä vain puuhastelemaan mutta kunhan ei siinä tuijotus vaiheessa ala aristelemaan vaikka mieli varmaan tekis lähtee karkuun kun alkaa epätoivo vempulan koosta arveluttaa.....

Olen tietenkin hyvin otettu, jos nainen alkaa himokkasti tuijottamaan pientä peenistäni:-))
Onhan niitä ilkimyksiäkin, jotka katsovat asiakseen naureskellä kalun pienuutta, mutta ne on helppo hiljentää.

Kuinka iso kynnys on lähteä esim firman saunailtaan, jossa yhteissaunotaan, olettaen etää miehellä on hyvin pieni elin ?
Vai alkaako heti jalkasilsa vaivata ? Tai korvasärky ?

Eipä ole isosta paljon nautintoa ollut. Harvoin pääsee vilauttamaan niin, että siitä jäis hyvä maku. Silloin harvoin, kun tilanne on sattunut kohdalle ikäänkuin "vahingossa", niin sitä ei voi unohtaa koskaan. Paras tilanne oli, kun 4 nuorta kiinatarta runkkasi sohvalla ja viides videofilmasi. Kaikki olivat aidosti kiinnostuneita. Joutuipa sekin filmi sitten kiinanmeren aaltoihin, kun ei sitä voinut kotiakaan tuoda...Oli sitä kuitenkin ilo katsella siihen asti. Sairaalassa olen saanut muutaman kerran hoitsuilta hyväksyvän pilkkeen silmäkulmassa. Nyt alkaa olla jo ikää sen verran, että paremmat ajat ovat jo ohi. Päivääkään en vaihataisi pois. Vieläkin runkkaan muistellen noita aikoja...Mikään ei kiihota mua enemmän. kuin kiihoittunut nainen...

Mahtaako naista nyt niin hirveästi kiihottaa kun yrittää sitä isoa väkisin lypsää pystyyn. Hetken se saattaa kiinnostaa ... mutta kun huomaa että lerppu mikä lerppu.

Onko itsetunto vehkeestä kiinni ? Ei kait.

Toki siinä itsetunto kohoaa, naisia lakoaa:-))
Varsinkin siinä vaiheessa, kun naiset alkaa olla ns varmaa kauraa ja itse hakeutuvat allesi nautiskelemaan.

Yhteistyössä