Miehet! Miten tämä pitäisi tulkita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasss

Vieras
On ollut jo pidempään kiinnostuksen merkkejä ilmassa molemmin puolin. Vähän aikaa sitten tuntui, että tunteet oli todella lämpöiset. Ainakin tuntui, oikeastaan olin varma, että myös miehen puolelta näin. (Tietenkin voi olla, että olen tulkinnut miehen ihan täydellisen väärin.) Mutta nyt mies on ottanut selvästi etäisyyttä. Kuitenkin katselee ja toisinaan osoittaa kiinnostusta. Mutta toisena päivänä tuntuu juoksevan karkuun. Täytyykö vain antaa olla ja unohtaa?
 
se odottaa että osoitatko sinä oma-aloitteisesti kiinstusta.

Ja kandee osoittaa, sillä muuten voi mennä kaikki sivu suun.
Arvaa mistä tiedän. Miehet on aika ujoja usein.... ja kaksi ujoa ei päätyneet yhteen kun ei kumpikaan uskaltanut sanoa mitään.
 
Voi olla että hänellä on joku muukin mukana tällä hetkellä. Sen vuoksi välttelee joskus.
Mutta tee aloite ja ota ohjat käsiisi niin kaikki selvenee. Joko hän kertoo että seurustelee yms. tai sitten alatte olemaan yhdessä.

En voi taata mitä siitä seuraa mutta sillä se selviää.
 

Yhteistyössä