V
vierasss
Vieras
On ollut jo pidempään kiinnostuksen merkkejä ilmassa molemmin puolin. Vähän aikaa sitten tuntui, että tunteet oli todella lämpöiset. Ainakin tuntui, oikeastaan olin varma, että myös miehen puolelta näin. (Tietenkin voi olla, että olen tulkinnut miehen ihan täydellisen väärin.) Mutta nyt mies on ottanut selvästi etäisyyttä. Kuitenkin katselee ja toisinaan osoittaa kiinnostusta. Mutta toisena päivänä tuntuu juoksevan karkuun. Täytyykö vain antaa olla ja unohtaa?