Miehet on kivoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Meinasin laittaa että "miehet on ihania", mut sitten harkitsin. Ei täällä kaikkea passaa kirjoittaa. :D

Siis oma mies tietty ykkösenä, mutta: olen havahtunut että miehethän on ihan huippuja! Mä tuun joskus paremmin heidän kanssaan toimeen kuin naisten.

Siis onhan miehissä mätämunia, mutta yleensä ne on
-rentoja
-hauskoja
-jäyhiä, ei puhu liian monimutkaisesti.
Ja se ettei ole monisanainen, on huippua, osaavat sanoa olennaisen nopeasti.

Se että miehet ja naiset on ja toimii yhdessä, on ihan mielettömän kaunista. Täydennämme toisiamme.

Viimeksi muokattu:
...onks kukaan muu samaa mieltä? :unsure:

Meinasin laittaa että "miehet on ihania", mut sitten harkitsin.

Siis oma mies tietty ykkösenä, mutta: olen havahtunut että miehethän on ihan huippuja! :D Mä tuun joskus paremmin heidän kanssaan toimeen kuin naisten.

Siis onhan miehissä mätämunia, mutta yleensä ne on
-rentoja
-hauskoja
-jäyhiä, ei puhu liian monimutkaisesti.
Ja se ettei ole monisanainen, on huippua, osaavat sanoa olennaisen nopeasti.

Se että miehet ja naiset on ja toimii yhdessä, on ihan mielettömän kaunista. Täydennämme toisiamme.
Muuten samaa mieltä mutta mieluimmin monisanainen kuin liian hiljainen. :D

• Tykkää
Reactions: Fantzu
En tee tästä homokysymystä, mutta homous rikkoo tätä ajatusta. Joku lässyttävä Crystal Snow rikkoo koko mieheyttä vastaan ja pilaa just sen, mikä miehissä on parasta.

Siis vääränlainen machous on ällöttävää, mut terve, iloinen, lämmin miehekkyys on ihan parasta.

Jotain Alfa Romeota ei saa ruveta runnomaan jopoksi.

Juu ei tuppisuukaan ole kiva. Siis semmoinen myhkymähky joka jurottaa vaan. Ujous on ok, mut umpimielisyys ei.
Mä en taas tykkää sellasesta piirteessä miehessä, jos mies puhua hölöttää suuna päänä ja koko ajan. Kuka sellasta jaksaa, sitä paitsi missäs välissä nainen sitten voi höpistä puhua jos mies varaa kaiken ajan itelleen?:cautious:

Mä en taas tykkää sellasesta piirteessä miehessä, jos mies puhua hölöttää suuna päänä ja koko ajan. Kuka sellasta jaksaa, sitä paitsi missäs välissä nainen sitten voi höpistä puhua jos mies varaa kaiken ajan itelleen?:cautious:
Tärkeä pointti. Se ei saa mennä naisellisen puolelle.
Liikaa vaikka tunteitaan koko ajan analysoiva jopo-hipsteri-mies on kauhea.

• Tykkää
Reactions: päätön
Tärkeä pointti. Se ei saa mennä naisellisen puolelle.
Liikaa vaikka tunteitaan koko ajan analysoiva jopo-hipsteri-mies on kauhea.
Ei mua sekään häiritsis jos mies analysoi tunteitaan, vaan sellanen liian hössöttävä ja koko ajan äänessä muuten oleva ois oikeesti todella ärsyttävä.:o
Sensijaan, hyvä piirrehän se ois jos toinen osais kertoa tunteistaan ja vaikka vähän analysoidakin niitä...sillon toinenkin ymmärtäis miten vaikka tukea jos on vaikeaa....mutta joo ei tietenkään sellasta kukaan jaksa jos toisen suu käy kuin sivuleikkurinterä ja papattaa puhua taukoomatta.

Toimiva taktiikka on myös esittää tarkentavia, ja taas tarkentavia kysymyksiä, mennen ihan niin toisarvoisionn yksityiskohtiin, että tovin kuluttua mies katsoo sinua ihmetellen mitä hänen pitkään kertoa/mistä hän oli puhumassa :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Toimiva taktiikka on myös esittää tarkentavia, ja taas tarkentavia kysymyksiä, mennen ihan niin toisarvoisionn yksityiskohtiin, että tovin kuluttua mies katsoo sinua ihmetellen mitä hänen pitkään kertoa/mistä hän oli puhumassa :ROFLMAO:
Sähän oot jo häijy. :geek:

Yhteistyössä