Miehet on puusilmiä:O:O

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Mitä te tekisitte?

On yksi mies, meillä töissä, ja aikanaan oltiin ihan hyvissä väleissäkin ( kavereita kylläkin vaan, joka lopahti siihen että tää mies keksi että haluaa lapsia mun kanssa ja olla mun kanssa :o ) mutta nyt tosiaan ei juurikaan mitään, moikkausta kummempaa ole ollut.

Tänään taas onnistu yllättämään, kehu ensin avovaimoaan kuin ihana oli hänelle taas, mä sitten kysyin että mitä sä sille teit että noin ihana oli.
Sano sitten että osti sille kalliilla jotain ( nyt kun hän-omien sanojensa mukaan- ei ole kiinnostunut musta niin heillä menee oikein hienosti ).

Mä vaan et aha. Mutta palasin myöhemmin kysymään että mitätähän mun mies keksii mulle tänään kun eilen ostin sille naulalaatikon ja kaljaa. Siiten se taas alko " Ai, osaako se rakentaa jotain" ( tässä vaiheessa kerron että eivät ole ikinä edes tavanneet)

Mä siihen että joo, ja kerroin mitä kaikkea
rakentanut esim meille, no eihän se mitään hänen rinnalla

oottakaas jatkan kohta kun tökkii

Jatkuu...

kun HÄN TEKIS SAMAN VAIKKA TOINEN KÄSI SIDOTTUNA :o :o :o

Voi hyvää päivää sanon mä. Mikä helvetti sitä vaivaa :o :o Eikä ollut eka kerta, mäkin kuulemma vaan säälistä sen kanssa, ei sen näköinen sais koskaan ketään muuta blaa blaa blaa

Sanokaa nyt hemmetti mitä mä sille sanon? Vai sanonko mitään?? :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä alat jankkaamaan sen kanssa, oikein lisäät vettä myllyyn. Ole hiljaa ja myhäile vaan, ystävyyttähän teidän välillä ei tosiaan tule olemaan.

Niinkun sanoin niin lähdin pois sitten vaan,.
Ärsyttää oikeesti, oli se ihan mukava kun " osas käyttäytyä", monesti puhuttiin et tulee meille kahville ja samalla näkee mun miehen ym mutta aika hiljasta on

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja wb:
sano vaan että oot tyytyväinen sun mieheen. ei kannata alkaa vääntämään turhaan :)

tätä mieltä mäkin oon... tai sano et sun miehellä on puolmetrinen muna, how about that?? :D :D

Ei musta ole alentumaan tohon :laugh:

Enkä viitsi sillä kaikille kerskua :snotty: :whistle: :whistle: :whistle: :D

Munalla vai miehellä?

Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:
sano vaan että oot tyytyväinen sun mieheen. ei kannata alkaa vääntämään turhaan :)

tätä mieltä mäkin oon... tai sano et sun miehellä on puolmetrinen muna, how about that?? :D :D

Munalla vai miehellä?

:D No oli huono :snotty: :laugh:

:laugh: :laugh: niinpä :D :D

Ei vidu :o

Tänään tää sankari tulee kertomaan mulle kuin on nähnyt mun miehen ( edelleenkään, eivät ole tavanneet ) kaks viikkoa sitten jonkun misukan kanssa. Okei, mä tiedän tasan että tuo ei ollut missään sillon, mä siihen vaan että jaaha, jaaha, ja en oikein mitään sanonut, no, tuli myöhemmin sanomaan että keksi koko homman. MIKSI HELVETISSÄ???

Sitten kysyy olinko mä läski kun tavattiin mun miehen kanssa :o Sanoin että olin tosi läski vasta kaks vuotta sitten, mietin mitä se tollasta kyselee.

Meni vähän aikaa niin tyyppi kysyy " pakottaako sun miehes laihduttamaan" :o :o

Sitten se yrittää urkkia että eikö sulla todellakaan ole mitään pahaa sanottavaa siitä, aika epäilyttävää, ei voi olla noin hyvin asiat. Blaablaablaa, tiedän, yritän laittaa toisesta sisään ja toisesta ulos mutta silti tulee tosi paska fiilis :ashamed: :/

Yhteistyössä