miehet uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla Makia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joissain paikoissa sallittu, toisissa kielletty. Kannattaa varmistaa siitä hallista jossa aikoo uida mikä siellä on käytäntö. Ja perustelu on se että uimashortseissa on kaikenmaailman poimuja joihin jää pöpöjä enemmän kuin normi uikkareihin.

mun mies ei IKINÄ suostuis laittamaan päälensä tiukkoja uimahousuja. Eipäs olla täällä uimahalleissa käytykään. Sen kotimaassa vain homot (heitä tuomitsematta ;)) käyttää noita ja heterot shortseja.

mun mies ei IKINÄ suostuis laittamaan päälensä tiukkoja uimahousuja. Eipäs olla täällä uimahalleissa käytykään. Sen kotimaassa vain homot (heitä tuomitsematta ;)) käyttää noita ja heterot shortseja.
Taitaa miehesi olla se jolle hänen pikku pippelinsä on ylitsepääsemätön este. Aika säälittävä jätkä.

Itse vedän speedot jalkaan uimahallissa, ja naiset ihailee. :)

[QUOTE="vieras";22290612]Taitaa miehesi olla se jolle hänen pikku pippelinsä on ylitsepääsemätön este. Aika säälittävä jätkä.

Itse vedän speedot jalkaan uimahallissa, ja naiset ihailee. :)[/QUOTE]

:laugh: No huhhuh, itte ei tulis mieleenkään rupee kyttää jonkun ukon haaroja. Paitsi oman.

[QUOTE="vieras";22290612]Taitaa miehesi olla se jolle hänen pikku pippelinsä on ylitsepääsemätön este. Aika säälittävä jätkä.

Itse vedän speedot jalkaan uimahallissa, ja naiset ihailee. :)[/QUOTE]

sori vaan, sanoin jo että on kyse KULTTUURI asiasta, eli näin hänen kotimaassaan ja siellä kyllä kaikki heteromiehet naurais jos näkis speedot heteromiehellä. Se vaan on niin (Australiassa) ellei sitten kyse ole jostain kilpauinnista, mikä on sit ihan eri juttu. Siellä ei vaan VOIS laittaa säännöksi että ei shortseja uimahalleihin.

Ja ihan tiedoks, että oot täysin väärässä, ei oo itsetuntokysymys. Ja luulen että tollaiset itserakkaat siat kuin sinä aiheuttaa lähinnä läsnäolollaan kuvotusta suurimassa osassa naisia. Ainakin niitä joilla on järkeä päässä vähän.

[QUOTE="vieras";22290660]sori vaan, sanoin jo että on kyse KULTTUURI asiasta, eli näin hänen kotimaassaan ja siellä kyllä kaikki heteromiehet naurais jos näkis speedot heteromiehellä. Se vaan on niin (Australiassa) ellei sitten kyse ole jostain kilpauinnista, mikä on sit ihan eri juttu. Siellä ei vaan VOIS laittaa säännöksi että ei shortseja uimahalleihin.

Ja ihan tiedoks, että oot täysin väärässä, ei oo itsetuntokysymys. Ja luulen että tollaiset itserakkaat siat kuin sinä aiheuttaa lähinnä läsnäolollaan kuvotusta suurimassa osassa naisia. Ainakin niitä joilla on järkeä päässä vähän.[/QUOTE]

Tais osua ja upota, tuo pippelijuttu :) Kummasti selittelet vaikka ensiksi homoiksi haukkuit niitä joilla speedot jalassa. :)

Miehesi varmaan menee saunaankin makuupussi päällä, että muut iehet näe pippeliä.

[QUOTE="vieras";22290677]Tais osua ja upota, tuo pippelijuttu :) Kummasti selittelet vaikka ensiksi homoiksi haukkuit niitä joilla speedot jalassa. :)

Miehesi varmaan menee saunaankin makuupussi päällä, että muut iehet näe pippeliä.[/QUOTE]

oot kyllä aika idiootti.

[QUOTE="vieras";22290798]Kyllä, sitten supistaan kaverille. Kuin kanat orrella.[/QUOTE]

Höpöhöpö, en minä ainakaan tee niin, enkä ole nähnyt kenenkään tekevän.

[QUOTE="vieras";22290824]Avaappa ne silmät joskus uimahallissa ja seuraa hetki naisia kun komea mies kävelee speedot päällä ohi. Sitten huomaat mihin ne silmät eksyy. Näin se vaan on.[/QUOTE]

En minä halua naisia seurata, kiitos vaan. Voin katsella miehiä, mutta on sen verran käytöstapoja, etten katso haaruksia, hyi yök!

Paitsi tietty jos naiset hirveesti kattoo ja supattaa ja tirskuu, niin kandee varmistaa, että pöksyt oo pyllyn välissä ja ettei etana kurkkaa.

Yhteistyössä