Miehet vs. naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K

Vieras
Olen tässä ajatellu seksiä. Ihan niinkun ajattelisin jotain muutakin joskus. No joo.

Mutta siis niitä yleisiä odotuksia joita miehiin ja naisiin asetetaan.

Miehen tulee pystyä tyydyttämään nainen, antaa tälle orgasmi. Että se ois mahdollista, niin pitää tuntea naisen anatomiaa tarpeeksi. Ja lisäksi pitää tietää jotain siitä mitä naisen päässä liikkuu, kyetä kuuntelemaan naisen mielialoja, sillä ne (naiset) on kaikki erilaisia.

Täytyy olla hellä ja herkkä, tarpeen vaatiessa myös raju. Mielikuvitusta sen verran ettei mee pelkäks junnaamiseks.

Hyvä olis jos ois suuseksissä taitava.

Aika peruskamaa mitä jokaiselta mieheltä odotetaan. Nää käydään kai ala-asteella läpi.

Ok, mitä naiselta odotetaan?

Naisen pitää olla.

Näinhän se menee. Ei haittaa jos nainen on kaunis ja seksikäs, ja tottakai se on, ei kai sitä sen kanssa olis alun alkaenkaan jos ei siitä ajattelis niin. Mutta muuten, mies on seittemännessä taivaassa kunhan nainen vaan on. Mielellään alasti.

Ne naiset joiden kanssa olen seurustellu on aika paljo just ton kaltasia. Ja jotenkin nyppii, olis edes kerran elämässään kiva olla ja rakastella sellaisen naisen kanssa joka saa kiksejä siitä, että voi ja osaa antaa minulle nautintoa. Jota tällainen ajatus ylipäätään kiinnostaa. Että minä voisin nauttia muustakin kuin pelkästään siitä sisään/ulos -hommasta.

Kaikki on tykänneet seksistä, mikä tietysti on ihanaa. Minä nautin tavattomasti siitä, että näen, kuulen ja tunnen miten nainen nauttii siitä mitä minä teen.

Mutta ei. Mies ei muuta tarvii kuin että se saa panna. Mikä ei kauheen vastenmielistä kyllä sekään ole.

Et kertonut minkä ikäinen olet (nuori ja nuoret naiset?), etkä sitä, minkä verran sinulla on kokemusta naisista.
Itse en edes tyydy seksissä vain "olemaan" pantavana(olen kolmekymppinen). Suuri osa nautinnosta on kun saan miehen voihkimaan (vähän kiusaan..). Seksi on aikuisten leikkiä, joka lähtee päänupista. Kumpikin osallisuu, saa ja antaa. Kommunikaatio on tärkeää ja se ,että avoimesti kertoo toiselle mitä toivoo ja mistä pitää (mistä ei)? Asut, lelut, öljyt, filmit jne. ovat luonnollinen osa seksiä, käyttäkää niitä!
Älä tyydy vain panemaan!! Jos se ei sinulle riitä.. Vaadi enemmän! Löytyy myös niitä naisia jotka ovat siihen enemmän kuin valmiita.
PS. Nainen on myös itse "vastuussa" omasta orgasmistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nautiskelija:
Et kertonut minkä ikäinen olet (nuori ja nuoret naiset?), etkä sitä, minkä verran sinulla on kokemusta naisista.
Itse en edes tyydy seksissä vain "olemaan" pantavana(olen kolmekymppinen). Suuri osa nautinnosta on kun saan miehen voihkimaan (vähän kiusaan..). Seksi on aikuisten leikkiä, joka lähtee päänupista. Kumpikin osallisuu, saa ja antaa. Kommunikaatio on tärkeää ja se ,että avoimesti kertoo toiselle mitä toivoo ja mistä pitää (mistä ei)? Asut, lelut, öljyt, filmit jne. ovat luonnollinen osa seksiä, käyttäkää niitä!
Älä tyydy vain panemaan!! Jos se ei sinulle riitä.. Vaadi enemmän! Löytyy myös niitä naisia jotka ovat siihen enemmän kuin valmiita.

Olen keski-ikäinen äijä, joten suhteita on ollut aina naimisiin saakka.

Puhuin yleisistä asenteista, tiedän että kaltaisiasi upeita naisia toki on olemassa. Ei vaan minun kohdalleni montaa osunut.

Minulla on todella vilkas mielikuvitus, olen pohjattoman utelias, ja uudessa suhteessa on ihanaa opetella ja oppia mistä kaikesta nainen pitää. Ja pitemmässä suhteessa on mahtavaa löytää jotain uutta, se avautuminen ei tule ihan ekalla kerralla. Tietysti puhun, kyselen, katselen ja kuuntelen, enhän mä muuten vois tietää. Mutta niin usein sitä toista ei kiinnosta pätkääkään se mistä minä voisin pitää.

Olen aika varovainen siitä mitä sanon kumppanilleni, yritän olla hienotunteinen. Sen voi niin helposti tulkita niin että seksi vois olla paljon parempaa, et vaan osaa.

Minä pidän seksileluista ja kaikenlaisista virityksistä, niin on naisetkin pitäneet, mutta aloite on kyllä aina tullut minulta.

Tuli mieleen havainnollinen esimerkki, leikittiin parturia ihan ex tempore. Mun aloitteestani toki. Meni varmaan koko aamupäivä häpykarvoja laitellessa. No muistin että mulla oli purkki juoksevaa hunajaa keiittiössä. Sitä oli aivan upea levitellä hänen rinnoilleen ja vasta parturoidulle häpykummulleen ja sitten nuolla pois. Nami. Mutta eipä sen naisen päähän pälkähtäny tehdä mulle mitään vastaavaa. Ei vaan kiinnostanu.

No, varmaan mä olen sitten tilannu sellasia naisia. Tai rakastunut aina samantyyppisiin. Se vaan joskus mietityttää.

Alkuperäinen kirjoittaja K:
Alkuperäinen kirjoittaja Nautiskelija:

Olen keski-ikäinen äijä, joten suhteita on ollut aina naimisiin saakka.

Puhuin yleisistä asenteista, tiedän että kaltaisiasi upeita naisia toki on olemassa. Ei vaan minun kohdalleni montaa osunut.

Minulla on todella vilkas mielikuvitus, olen pohjattoman utelias, ja uudessa suhteessa on ihanaa opetella ja oppia mistä kaikesta nainen pitää. Ja pitemmässä suhteessa on mahtavaa löytää jotain uutta, se avautuminen ei tule ihan ekalla kerralla. Tietysti puhun, kyselen, katselen ja kuuntelen, enhän mä muuten vois tietää. Mutta niin usein sitä toista ei kiinnosta pätkääkään se mistä minä voisin pitää.

Olen aika varovainen siitä mitä sanon kumppanilleni, yritän olla hienotunteinen. Sen voi niin helposti tulkita niin että seksi vois olla paljon parempaa, et vaan osaa.

Minä pidän seksileluista ja kaikenlaisista virityksistä, niin on naisetkin pitäneet, mutta aloite on kyllä aina tullut minulta.

Tuli mieleen havainnollinen esimerkki, leikittiin parturia ihan ex tempore. Mun aloitteestani toki. Meni varmaan koko aamupäivä häpykarvoja laitellessa. No muistin että mulla oli purkki juoksevaa hunajaa keiittiössä. Sitä oli aivan upea levitellä hänen rinnoilleen ja vasta parturoidulle häpykummulleen ja sitten nuolla pois. Nami. Mutta eipä sen naisen päähän pälkähtäny tehdä mulle mitään vastaavaa. Ei vaan kiinnostanu.

No, varmaan mä olen sitten tilannu sellasia naisia. Tai rakastunut aina samantyyppisiin. Se vaan joskus mietityttää.

Olet "törmännyt" täysin vääriin naisiin!!
Minä olen myös aikuinen ihminen, erittäin utelias nainen seksin suhteen.
Haluan kokeilla ja tehdä kaikkea mistä nautin, ja mistä myös kumppanini nauttii.
Olen itse ehkä liiankin innokas ja halukas, kumppanini ei haluaisi niin usein seksiä, häntä ei kiinnosta vaihtelu, leikkiminen, asut, suuseksi...kaikki sellaisia mitä itse haluaisin.
Yritän huomioida kumppanin halut, rohkaista häntä uuteen, erikoiseen, ja kaikkeen siihen mistä saisimme vielä enemmän nautintoa, hän tyytyy mielummin tavalliseen ja perinteiseen, ilmeisesti hän on estoisempi.
Haluaisin hänelle tähdä paljon kaikkea, mutta tiedän että häntä ei kiinnosta, hän tuntee olonsa vaivautuneeksi, joten...

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Olet "törmännyt" täysin vääriin naisiin!!
Minä olen myös aikuinen ihminen, erittäin utelias nainen seksin suhteen.
Haluan kokeilla ja tehdä kaikkea mistä nautin, ja mistä myös kumppanini nauttii.
Olen itse ehkä liiankin innokas ja halukas, kumppanini ei haluaisi niin usein seksiä, häntä ei kiinnosta vaihtelu, leikkiminen, asut, suuseksi...kaikki sellaisia mitä itse haluaisin.
Yritän huomioida kumppanin halut, rohkaista häntä uuteen, erikoiseen, ja kaikkeen siihen mistä saisimme vielä enemmän nautintoa, hän tyytyy mielummin tavalliseen ja perinteiseen, ilmeisesti hän on estoisempi.
Haluaisin hänelle tähdä paljon kaikkea, mutta tiedän että häntä ei kiinnosta, hän tuntee olonsa vaivautuneeksi, joten...

Huoh, ihan sama juttu. Eikö ole hassua että kuitenkin se partneri nauttii niin paljon seksistä? Ainakin oletan näin olevan sinunkin kohdallasi. Luulisi että silloin haluaisi yhdessä hakea niitä asioita jotka tekevät siitä vielä hauskempaa molemmille.
Turhauttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
Siinä kaks jotka on ihan väärien ihmisten kanssa.

Sopisitte toisillenne niinku munavoi piirakkaan

Niin, samanmielisen ihmisen kanssa seksi olisi parasta. Ongelma lienee se, että kun ei koskaan tiedä etukäteen. Ihan kättelyvaiheessa ei parane kysellä että minkäslaisesta seksistä se neiti sitten tykkää.

On paljon miehiä, joiden elämän täyttymys on päästä pukille. Myös naisia, jotka nauttivat eniten siitä että heidät otetaan, he antavat miehelle. Sopii hyvin yhteen. Mä tunnen itseni joskus perverssiksi tai ainakin sorrettuun vähemmistöön kuuluvaksi kun semmonen ei ole mun juttuni.

No, muutama vuosi vielä tehokasta peliaikaa jäljellä, toivottavasti. Pitää vaan jatkaa etsimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
Eikö kannattaisi pyrkiä yhteyteen tuon naisen kanssa eikä vain huokailla, avioliitto on ensisijaisesti seksisopimus, jonka voi purkaa....

Rakentava ja ratkaisukeskeinen lähestymistapa. Ihan hyvä idea, saattaa kuitenkin olla että jompi kumpi on jo tehnyt sopimuksen jota ei tahdo tähän hätään purkaa.

Kun on kuitenkin muutakin kuin seksi. Pitäis välillä käväistä toimistolla, haukata huikopalaa joskus – eväät voi tosin tehdä valmiiksi ja syödä lennossa – ja muitakin puhdetöitä on. Ja vois silloin tällöin vaihtaa pari sanaa seisaaltaankin, vaikka ilmoista.

Se on vähän perse edellä puuhun jos lähtee seksistä liikkeelle. Mutta kiitos hyvästä neuvosta.

Kuulostat hirveän mukavalta ihmiseltä, täytyy sanoa. Älä vaivu synkkyyteen, elämä vaan on mitä se on. Minä oon 45-vuotias ikuinen kakara, nainen, kahden pojan äiti, eronnut pitkästä avoliitosta niiden isän kanssa kymmenen vuotta sitten. Olin seksuaalisesti ihan rikki, luulin olevani kylmä ja frigidi tapaus jne., sängyssä tyydytin vaan mieheni, koska sitä ei mikään kiinnostanut, siis se, että naisenkin tarttis siitä nauttia. Väitän olevani aika taitava, suuseksissä varsinkin, ja muutenkin tykkään lelliä miesihmistä sängyssä. Se vaan tuppaa tekemään äijät niin pirun laiskoiksi, ne ei viitsi ollenkaan nähdä mitään vastaavaa vaivaa naisen suhteen. KUNNES tapasin nykyisen rakkaani, jonka kanssa olen ollut reilut viisi vuotta. Huh huh, seksi on aivan täydellistä ja paranee päivä päivältä, ollaan kuin teinit, jotka kuvittelee keksineensä koko jutun ihan itse. Yleensä minäkin kyllästyn helposti, mutta tähän mieheen se ei päde, päinvastoin olen entistä hullumpana häneen näiden yhteisten vuosien jälkeen. Ja myös kiinnyn siis henkiselläkin tasolla koko ajan lujemmin. Ensimmäistä kertaa elämässäni voin sanoa olevani todella rakastunut. Siinä mielessä seksiä vähätellään, että kyllä se vaan on suhteen peruspilari ja liima, joka hyvin toimiessaan kiinnittää ihmiset yhteen tehokkaammin kuin mikään muu. Siis perusjuttu, that´s it.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Kuulostat hirveän mukavalta ihmiseltä, täytyy sanoa. Älä vaivu synkkyyteen, elämä vaan on mitä se on. Minä oon 45-vuotias ikuinen kakara, nainen, kahden pojan äiti, eronnut pitkästä avoliitosta niiden isän kanssa kymmenen vuotta sitten. Olin seksuaalisesti ihan rikki, luulin olevani kylmä ja frigidi tapaus jne., sängyssä tyydytin vaan mieheni, koska sitä ei mikään kiinnostanut, siis se, että naisenkin tarttis siitä nauttia. Väitän olevani aika taitava, suuseksissä varsinkin, ja muutenkin tykkään lelliä miesihmistä sängyssä. Se vaan tuppaa tekemään äijät niin pirun laiskoiksi, ne ei viitsi ollenkaan nähdä mitään vastaavaa vaivaa naisen suhteen. KUNNES tapasin nykyisen rakkaani, jonka kanssa olen ollut reilut viisi vuotta. Huh huh, seksi on aivan täydellistä ja paranee päivä päivältä, ollaan kuin teinit, jotka kuvittelee keksineensä koko jutun ihan itse. Yleensä minäkin kyllästyn helposti, mutta tähän mieheen se ei päde, päinvastoin olen entistä hullumpana häneen näiden yhteisten vuosien jälkeen. Ja myös kiinnyn siis henkiselläkin tasolla koko ajan lujemmin. Ensimmäistä kertaa elämässäni voin sanoa olevani todella rakastunut. Siinä mielessä seksiä vähätellään, että kyllä se vaan on suhteen peruspilari ja liima, joka hyvin toimiessaan kiinnittää ihmiset yhteen tehokkaammin kuin mikään muu. Siis perusjuttu, that´s it.

Onpa mukava kuulla positiivisia kokemuksia! Surullista tosin että kesti niin kauan ennenkuin kohtasit oikean miehen.

Uskon toki että olet taitava, mielestäni se syntyy siitä halusta antaa toiselle nautintoa. Sama kai pätee muuhunkin yhdessäoloon, jos pitää toisesta ihmisestä, rakastaa, niin silloin on luonnollista että haluaa hänelle hyvää. Ja miettii miten sen voi tehdä.

Uusien nautintojen löytäminen yhdessä on mahtavaa. Jonkun toisen kanssa samatkin jutut on voineet tuntua aivan erilaisilta.

Ja miten totta, jos ei seksi toimi niin ei muukaan, sama toisinpäin.

Kun puhuit suuseksistä, oon joskus ajatellut että noin ihan mekaanisena tapahtumana – tunteista ei nyt siis välitetä – se voi olla joskus rankkaa. Niskaa särkee, leukaa kivistää, kieli on tunnoton. Mutta sitä ei ikinä, koskaan, milloinkaan saa antaa toisen huomata. Olisi tosi ikävää ajatella että tekee jotain vain velvollisuudesta. Kun kuitenkin kokonaisuutena, kun sydän ja tunteet on mukana, kun näkee ja kuulee ja tuntee miten paljon toinen siitä nauttii, se on aivan uskomattoman ihanaa.

Todelllinen tunnelmantappaja on asenne että ”Jos teet ensin mulle tälleen niin mä voi sitten tehdä sulle näin”. Sanoitkin että tykkäät lelliä miesihmistä sängyssä, lähtökohta on että itse nauttii siitä nautinnon antamisesta.

Minä myös odottelen aikuiseksi kasvamista, voisko olla että sillä on jotain tekemistä sen kanssa miten suhtautuu seksiin?

Mistähän minäkin löytäisin noin ihanan naisen, hmmm... Ei sulla sinkkua siskoa olis?

Alkuperäinen kirjoittaja K:

Olet tilannut vääriä naisia, tai rakastunut vääränlaisiin. Tai sitten teiltä on yksinkertaisesti puuttunut se Kemia, mitä täydellinen nautinto vaatii.
Kuten joku nainen jo totesi, usein miehet ovat kovin suorituskeskeisiä, eivätkä näe flirttiä tms. minkäänarvoisena.

Ehkä sinua ensi kerralla onnistaa ;)

Noita tyyppejä on molemmissa sukupuolissa. Joko itsekeskeisiä tai sitten vain pipo liian kireällä.
Sekin on kyllä totta, että jostain syystä tietyt ihmiset vain ei sovi toisilleen. Se on sääli, sillä siinä voi mennä kaksi sinänsä hyvää tyyppiä hukkaan jos jäävät jumiin sellaiseen tilanteeseen.

Loppujen lopuksi ongelman ydin on siinä, että yritetään olla "normaaleja, tekosiveitä". Hyvässä suhteessa uskaltaa heittää roolit äidin/isän/aikuisen roolin nurkkaan ja olla juuri sellainen kuin on.
Olisihan se hienoa, jos makkari olisi paikka, missä voisi toteuttaa itseään. Kun ovi pannaan kiinni, siellä on toinen elämä ;) Se elämä, joka tekee siitä elämisen arvoisen: olen hyväksytty sellaisena kuin olen ja hyväksyn toisen sellaisena kuin on. Voiko parempaa ajatusta toiselle antaa?

Nuorena sitä kuvittelee, että se on auvoista onnea hamaan loppuun asti. Arki astuu kuvaan viimeistään siinä vaiheessa, kun syntyy lapsi. Jos suhdetta ei ole siihen asti hoidettu, olisi jo korkea aika aloittaa.
Joskus huvittaa lueskella eri keskustelupalstoilta parikymppisten itkuja, että "välittääkö se musta ollenkaan, kun tekee niin tai näin..." Hittoako täällä täysin ventovieraat sen paremmin tietää. Jos ei itse kykene sen vertaa keskustelemaan, että juttelee asiat selviksi, ei voi kovin pitkää onnea toivottaa.

Ehkä tässä on iso sukupolviongelma. Meidän vanhemmat pysyi kimpassa, hoidettiin suhdetta eli ei. Toimintatavat on opittu sieltä, mutta nepä ei enää toimikaan.

Toivottavasti seuraava sukupolvi katsoo tarpeeksi Dr Philiä ja oppii hoitamaan suhdettaan ja puhumaan ajoissa.

Ehkä nykyisin suhteita huonontaa myös se, että eroaminen on yksi ratkaisuista. Silloin kun se ei tullut kuuloonkaan, oli pakko suhtautua hiukan eri tavalla.

Ihmissuhteiden hoitoa pitäis kyllä opettaa kouluissa ja ennen avioliittoa olis syytä pakottaa pari jollekin koulutusleirille noin viikoksi.

Apua mietitään usein vasta sitten kun asiat on jo todella solmussa.

Yksi mikä voisi auttaa, olisi 'Seksigurut' -tyyppiset leirit. Kunnon seksielämä on sitä parasta terapiaa melkein joka pulmaan!

Andy Rooney sanoo: "Kun ikää tulee lisää, arvostan eniten yli nelikymppisiä naisia".

Tässä vain pari syytä miksi (tämä on siis MIEHEN näkökulma nelikymppisistä naisista):

- Yli nelikymppinen nainen ei ikinä herätä sinua yöllä kysyäkseen "mitä mietit?", sillä häntä ei kiinnosta mitä mietit.

- Jos yli nelikymppinen nainen ei halua katsoa matsia, hän ei istu perseellään valittamassa siitä. Hän tekee jotain, mitä haluaa tehdä. Ja se on yleensä jotain paljon kiinnostavampaa.

-Yli nelikymppinen nainen tuntee itsensä tarpeeksi hyvin ollakseen varma siitä, kuka hän on, mitä hän haluaa ja keneltä sen haluaa. Harvat yli nelikymppiset naiset vähät välittävät siitä, mitä sinä mahdat ajatella siitä mitä he tekevät.

-Yli nelikymppiset naiset ovat arvokkaita. He harvoin aloittavat huutotappelua kanssasi oopperassa tai ravintolassa. Tietenkin, jos aihetta on, he eivät epäröi ampua sinua, jos heillä vain on mahdollisuus selvitä siitä seuraamuksitta.

- Naiset eivät kitsastele kiitoksissaan, jopa ansaitsemattomissa sellaisissa. He tietävät millaista on olla aliarvostettu.

-Yli nelikymppisellä naisella on pokkaa esitellä sinut ystävättärilleen. Nuorempi nainen, jolla on mies, usein jättää parhaan ystävänsäkin huomiotta, koska ei luota mieheensä muiden naisten kanssa.

-Yli nelikymppistä naista ei voisi vähempää kiinnostaa, jos olet ihastunut hänen ystäväänsä, koska hän tietää etteivät hänen ystävänsä petä häntä.

-Naisista tulee selvänäkijöitä, kun he ikääntyvät. Sinun ei koskaan tarvitse tunnustaa syntejäsi, yli nelikymppiselle naiselle. He tietävät sen jo.

-Yli nelikymppinen nainen näyttää hyvältä kirkkaanpunaisessa huulipunassa. Kun hän pääsee henkisesti yli muutamasta rypystä, on yli nelikymppinen nainen rutkasti seksikkäämpi kuin nuorempi vastineensa.

-Yli nelikymppiset naiset ovat suorasukaisia ja rehellisiä. He kyllä kertovat suoraan, että olet nuija, jos käyttäydyt kuin nuija. Sinun ei koskaan tarvitse miettiä, mitä mieltä he sinusta ovat.

Kyllä, me ylistämme yli nelikymppisiä naisia hyvin monista syistä. Valitettavasti se ei ole molemminpuolista. Jokaista tyrmäävää, fiksua, pärjäävää, seksikästä yli nelikymppistä naista kohti on kalju, pönäkkä, epäsiisti, muinaisjäänne miekkonen verkkaripöksyissään tekemässä itsestään idioottia jonkun parikymppisen tarjoilijattaren kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja OlliK:
Kyllä, me ylistämme yli nelikymppisiä naisia hyvin monista syistä. Valitettavasti se ei ole molemminpuolista. Jokaista tyrmäävää, fiksua, pärjäävää, seksikästä yli nelikymppistä naista kohti on kalju, pönäkkä, epäsiisti, muinaisjäänne miekkonen verkkaripöksyissään tekemässä itsestään idioottia jonkun parikymppisen tarjoilijattaren kanssa...

Jaa että taas tätä vanhojen naisten egojen pönkitystä, mikä ilmenee totta kai miesten haukkumisena. Surkeaa. Montakohan kertaa tuokin aivo-oksennus on kopioitu tälle palstalle?

Eivät ne yli nelikymppiset naiset yhtään nuoremmiksi ja hehkeämmiksi muutu, vaikka kuinka levitetään roskapuheita internetissä.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Toisaalta, turhaan hermostuin. "Tyrmäävät, fiksut, seksikkäät" yli nelikymppiset naiset ovat laskettavissa spitaalisen vasemman käden sormilla.

Eihän kukaan nuoremmaksi muutu, ainakaan ilman käyntiä Rolfin luona. Mutta pitääkö muuttua? Eikö saa olla ikäisensä näköinen? Minä ainakin kannan itseni selkä suorana ja ylpeillen omasta iästäni. En ollenkaan kaipaa aikaa mennyttä parikymppisenä.

Mutta niinhän se vähän on miestenkin kanssa. "Raamikas, urheilullinen, lihaksikas, miehen näköinen" tarkoittaa nettikielellä parikymmentä kiloa ylipainoista keski-ikäistä miestä, jonka ainut liikunta taitaa olla jääkaapin ja sohvan väli. Lihaksetkin ovat kasvaneet keskikehoon... *kokemusta on* Kukapa nainen sellaista kaipaa?

Yhteistyössä