Miehille kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimoke

Vieras
ASIALLISIA VASTAUKSIA, KIITOS!!!!

Aihe lie käsitelty jo tuhanteen kertaan, mutta lohduttakaas minua miehet ja kertokaa, haluaako onnellisessa ja seksiltään hyvässä parisuhteessa eläväkin mies runkata silloin tällöin (mieluummin kuin olla naisensa kanssa)? Mieheni on lyhyen ajan sisällä jäänyt pari kertaa kiinni niistä hommista, joskaan molemmilla kerroilla seksi yhdessä ei lasten takia olisi juuri sillä hetkellä ollut mahdollista. Mietin kuitenkin, että runkkaako mies mieluummin kuin että olisi minun kanssani ja olenko jotenkin huono... kysyin asiaa ja hän kyllä vastasi että minä olen se ykkösjuttu.

Mutta varmistukseksi kaipaisin muidenkin miestin omakohtaisia kokemuksia kyseisestä asiasta.

Kiitos asiallisesti vastanneille

ASIALLINEN VASTAUS:

Kyllä se oma käsi on niin kiva kapistus. Se tietää just, mikä tekee hyvää ja miten pitää vatkata.
Mies on murrosikäisestä lähtien vatkannut muniaan siemensyöksyn ja oman nautinnon takia. Masturbointiin liittyy usein muistoja pitkältä ajalta. Siitä, miten vapauttava sperma roiskuu paornolehden sivulle ja päästää pallit pakokuksesta.
Vaikka sinä olet ykkösasia, tulee NyrkkiKyllikki heti kakkosena. Silloin tällöin on palattava Kyllikin hellään huomaan. Se ei ole pois sinulta, mutta se on extraa miehellesi.

Minusta kuulostaa huonolta tuo "jäi kiinni". Niin kuin hän olisi tehnyt jotain rikollista. Kai on luonnollista tyydyttää itsensä silloin, kun seksi kumppanin kanssa ei ole mahdollista esim. juuri lasten takia. Jos olisitte kahden ja mies silloinkin valitsisi useammin runkkauksen kuin sinut, voisi olla syytä huolestumiseen. Nyt tuskin on.

Kyllä meillä molemmat harrastamme itsetyydytystä, vaikka harrastamme seksiä yhdessä muutaman kerran viikossa. Nehän on kuitenkin kaksi ihan eri asiaa. Itsetyydytys on vähän sellaista paineiden purkamista. Minusta olisi melko luonnotonta, jos mieheni ei koskaan runkkaisi. Tuo "jäi kiinni"-kuulostaa todellakin pahalta. Kysehän on hänen omasta vartalostaan, jolla saa tehdä mitä huvittaa. Mitäs jos jonain päivänä ehdotat miehellesi, että runkkaa sinun nähtesi..?? kiihottaisi varmasti miestäsi (ja toivottavasti sinuakin ;)).

Tuossahan noita vastauksia jo on, asiaa. Lisäisin vielä sen että tuskin on sinulta, tai keneltäkään muultakaan pois jos tyydyttää itseään.
Siinä tapauksessa tietysti jos koko parisuhde on seksin puolelta kuihtunut, silloin siitä on selvästi haittaa.
Käsittääkseni seksuaalisuus vaan on niin monimuotoinen asia ettei siihen ole yhtä ja ainutta oikeaa tietä.

Alkuperäinen kirjoittaja Naikkonen:
Kyllä meillä molemmat harrastamme itsetyydytystä, vaikka harrastamme seksiä yhdessä muutaman kerran viikossa. Nehän on kuitenkin kaksi ihan eri asiaa. Itsetyydytys on vähän sellaista paineiden purkamista. Minusta olisi melko luonnotonta, jos mieheni ei koskaan runkkaisi. Tuo "jäi kiinni"-kuulostaa todellakin pahalta. Kysehän on hänen omasta vartalostaan, jolla saa tehdä mitä huvittaa. Mitäs jos jonain päivänä ehdotat miehellesi, että runkkaa sinun nähtesi..?? kiihottaisi varmasti miestäsi (ja toivottavasti sinuakin ;)).

Tasan tarkkaan näin! Vaimo runkkaa kun minä olen reissussa ja minä runkkaan kun hän on reisussa, ja matkalla oleva vetää käteen kanssa (sähköhammasharja on tytöille aika kiva...). Sitten kun taas nähdään, kerrotaan toisillemme, mitä ja miten on tehty - ja sitten naidaan niin viimeisen päälle. Paljon kivempaa ja rakentavampaa kuin vieraissa käynti!

Yhteistyössä