Miekin löysin tänne!!?

pitkä kiekko

Aktiivinen jäsen
04.01.2006
1 085
0
36
Mie ajattelin jo luopua koko palstailusta, kun tuli kesä ja kärpäset .... vaan nyt olenkin kurkkinut tänne ja mukavan tuntuisia juttuja on teillä täällä! Eli aiemmin mie pyörin tuolla 30-40v palstalla...ihan kohta tulee tuo maaginen neljä ja nolla täyteen ja saa tulla reilusti tänne puolelle!! Mahtuuko mukaan?

Miulla on lapsia kaksi, 3-vuotias ihana, kikkuratukkainen ja vilkas tyttö ja 8-vuotias pojan viikari, jolla on aina jalat mustelmilla ja jolle sattuu ja tapahtuu! Mieskin on ja niinkuin murteesta kuuluu, asustan kaakkois-suomessa.

Meillä on omakotitalo, iso piha ja paljon ruohoa leikattavana! ;) Mikään kovin kummoinen kukka-ihminen mie en ole, kun olen huonosti opiskellut sitä puolta, mutta pihalla tykkään olla lasten kanssa vaikka jalista pelaamassa ja urheilua (etenkin lätkää) rakastan yli kaiken.

Nyt odotan Pekingin olympialaisia alkavaksi ja niitä tulee varmaan seurattua paljon. Jaliskin kelpaa, kun joudun/saan seisoa kentän laidalla koko kesän pojan pelejä kattomassa....

Tässä lyhykäisyydessään se, millainen mie olen!

Juu, Rexona se on se, joka likan tiellä pitää! :laugh:

Meillä on tänään tosi kuuma keli, "sani brendaa mun öögaan satasta" ja hiki on. Aivan ekoja kuumia päiviä tänä kesänä.

Mie jo meinasin lopettaa koko palstailun, mutta löysinkin sitten tieni vielä tänne..... =)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Aurinko on hellinyt meitä täällä Pohjois-Savossa ainakin. No, huomiseksi luvattiin jo ihan muuta...
Mahtuuko tänne mukaan vaikka ei enää kuumeilekaan eikä ole iltatähtiä, ikä kyllä riittää.
Minulla viisi lasta (21, 19, 16 ja 13 ja enkelityttö).

Mukaan vaan elämänlanka :D Kyllä tänne mahtuu mukaan =) lapsiahan sinullakin on ihan liuta :flower: surullista tuo sinun tyttösi kohtalo :hug: mutta elämä on, minullakin noita pienempiä enkelilapsia on jopa 6 kappaletta ennen näitä kahta lapsukaista, ehkä sinun tyttösi pitää heistä siellä nyt huolta :heart: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:
Ja voi itku missäpäin oot kun on kesäkelejä? meillä tulee sadekuuroja vähän väliä on vaikea mennä lasten kans ulos |O tulis tännekkin vähän kesäkeliä B) :wave:

Mie asun kaakkois-suomessa. Meillä oli silloin lauantaina tosi hyvä keli, sitten se kostikin sen sunnuntaina ja SATOI VETTÄ IHAN KOKO PÄIVÄN! Meillä oli tyttären kummiperhe kyläilemässä ja kyllä oli tylsää niin aikuisilla kuin lapsillakin, kun vettä vaan tuli ja tuli. Vaikka kuinka vedettiin välillä sadetamineita niskaan, ei kukaan viihtynyt kovin kauaa ulkona...
Nyt on onneksi poutaa, mutta eiköhän tuokin ehdi vaihtua, kun vien pyykit ulos. Silloin perinteisesti alkaa aina sataa vettä.
:headwall: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Aurinko on hellinyt meitä täällä Pohjois-Savossa ainakin. No, huomiseksi luvattiin jo ihan muuta...
Mahtuuko tänne mukaan vaikka ei enää kuumeilekaan eikä ole iltatähtiä, ikä kyllä riittää.
Minulla viisi lasta (21, 19, 16 ja 13 ja enkelityttö).

En miekään enää kuumeile, lapset on nyt tässä, nämä kokonaiset 2 kappaleita. Ovat miun kimpaleita kultaa!

:heart: :heart:

Siulla onkin monta, monta ihanaista...... =)

Täällä on sadellu sillee kivasti et ku mulla on toi terassin vuojausprojekti menossa ni ei meinaa pystyy tekee.Taas odotelen tässä että kuivuis et pääsisin vetää pohjusteen...Vaan taas yöllä sato :attn:

Tänään sataa sitten täälläkin.... no tyttöjen kanssa ollaan suunniteltu heidän opiskelukämppiensä sisustusta. Ihan sitä itsekin innostuu kaikista jutuista, kun seuraa tyttöjen intoa. Minulla siis tyttöjä kaikki muut paitsi tuo kuopus. Ensi viikolla ajelemme yhden tytön kanssa Kajaaniin katsoon häneen kämppäänsä ja tekeen vuokrasopimuksen. Menee ne sadepäivät näinkin.

Yhteistyössä