Mie ajattelin jo luopua koko palstailusta, kun tuli kesä ja kärpäset .... vaan nyt olenkin kurkkinut tänne ja mukavan tuntuisia juttuja on teillä täällä! Eli aiemmin mie pyörin tuolla 30-40v palstalla...ihan kohta tulee tuo maaginen neljä ja nolla täyteen ja saa tulla reilusti tänne puolelle!! Mahtuuko mukaan?
Miulla on lapsia kaksi, 3-vuotias ihana, kikkuratukkainen ja vilkas tyttö ja 8-vuotias pojan viikari, jolla on aina jalat mustelmilla ja jolle sattuu ja tapahtuu! Mieskin on ja niinkuin murteesta kuuluu, asustan kaakkois-suomessa.
Meillä on omakotitalo, iso piha ja paljon ruohoa leikattavana!
Mikään kovin kummoinen kukka-ihminen mie en ole, kun olen huonosti opiskellut sitä puolta, mutta pihalla tykkään olla lasten kanssa vaikka jalista pelaamassa ja urheilua (etenkin lätkää) rakastan yli kaiken.
Nyt odotan Pekingin olympialaisia alkavaksi ja niitä tulee varmaan seurattua paljon. Jaliskin kelpaa, kun joudun/saan seisoa kentän laidalla koko kesän pojan pelejä kattomassa....
Tässä lyhykäisyydessään se, millainen mie olen!
Miulla on lapsia kaksi, 3-vuotias ihana, kikkuratukkainen ja vilkas tyttö ja 8-vuotias pojan viikari, jolla on aina jalat mustelmilla ja jolle sattuu ja tapahtuu! Mieskin on ja niinkuin murteesta kuuluu, asustan kaakkois-suomessa.
Meillä on omakotitalo, iso piha ja paljon ruohoa leikattavana!
Nyt odotan Pekingin olympialaisia alkavaksi ja niitä tulee varmaan seurattua paljon. Jaliskin kelpaa, kun joudun/saan seisoa kentän laidalla koko kesän pojan pelejä kattomassa....
Tässä lyhykäisyydessään se, millainen mie olen!