Hae Anna.fi-sivustolta

Miekkojen kuningas & Rakastavaiset

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä TarotHarjoittelija, 09.12.2014.

1. TarotHarjoittelija Vierailija

Kokeilin uutta sielunkumppani tarot-jakoa, eräästä mieshenkilöstä.
    Viimeiseen kohtaan, jossa suhteen potentiaalisuus kuvataan, nostin miekkojen kuninkaan (joka on toistaiseksi noussut todella useasti minulle viimeaikoina ja kuvineen tätä miestä), sekä rakastavaiset.

Miten te tulkitsisitte miekkojen kuninkaan & rakastavaiset combination?

Nostin myös hovikorteista kuun, kohtaan -miksi kysyjä on tuotu hänen elämäänsä?-.
    Eikö tuon kuun voisi tulkita tavallaan ns. ihmisen pimeänä puolena ja tällöin minä olisin se joka periaatteessa pistäisi hänet käsittelemään tätä puola itsestään?

2. alustava ajatus Vierailija

Miekkojen kuningas kuvaa yleensä piirteitä tai henkilöä joka on hyvin oikeudenmukainen ja todellinen pohtija. Se toisaalta voisi viestiä siitä, että olette hyvinkin samalla taajuudella, toisaalta se voi myös merkitä sitä, että suhteessa voisi olla sellaisia ongelmia kuin jos arvot eivät jossain asiassa kohtaakkaan, tai jompikumpi kokee, että häntä ollaan loukattu, niin asiat mutkastuu heti. Asiat pitää käsitellä viisaasti ja nopeasti. - Saattaa myös olla, että tällä hetkellä pitäisi tehdä vielä paljon sen eteen, että olisitte vähän enemmän, vaikka tämä rakastavaiset-kortti kertookin siitä miten hyvin sopisittekaan toisillenne.

Itse en ole ikinä oppinut tulkitsemaan kuuta, tulkintasi kuulostaa kumminkin hyvin oikealta. Voi olla esim, että hän joutuu käsittelemään ihmissuhteeseen/ihastumiseen liittyvää pelkoa sinun kauttaan. Kuu jotenkin kierto tietä yrittää ravistaa meitä siihen, että pystymme saavuttamaan paljon, jos vain tiedostamme, että haluamme jotakin.

3. Hajatelmia Vierailija

Itse olen tulkinnut kuun illuusioksi tai asioiksi joita ei ole päivätajunnassa. Ne asiat on siellä syvemmässä vaistoja, pelkoja, opittuja asioita, jopa intuitio. Psylogisesti se voi kuvata persoonasi heikkouksia ja pelkoja, ehkä tämä henkilö on jotain, mitä persoonasi kaipaa vahvistuakseen? Tai auttaa sinua kohtaamaan pelkosi ja estosi?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri