Mieleen Riivnraudan ketjusta: Asiallisesta käytöksestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoja tätejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoja tätejä

Vieras
Pysähdyimme lomareissussa isommalle huoltikselle, autossa minä, äitini ja kolme lasta takana. kaikki lapset istuimissaan, joten varmaan tiedätte ettei niitä niin vaan sieltä sekunnissa oteta ulos autosta kun pienin on 5kk ja vanhin 5v.

No, siellä oli LEVEÄT parkkipaikat, ja minä sitten takaa ottamassa vöistä (ensin lakkia päähän ym) pikkuista, ja mulla se ovi auki niin että ovi ei mennyt sen parkkirajan päälle.

Katsoin siinä jo aikaisemmin sivusilmällä että joku auto siinä on mutten tajunnut kuin vasta hetken päästä että se odottaa mua että pääsee siihen viereiseen parkkiin.

Katsoin tarkemmin niin kuski oli muikeannäköinen n. 50 nainen ja apukuski samaten. Apukuski mulle ilveillen sanoi jotain autossa, katsoi suoraan silmiin.
Kun sitten vähän siirryin ja laitoin ovea noin sentin kiinni niin muija ryykäsi parkkiin.
Apukuski avasi ovensa vauhdilla niin että pökkäsi mun ovea kiinni ja hyppäsi ulos ja päälle katsomatta paukautti oven kiinni ja marssi pois. Olin ihan ihmeissäni ja sain vain sanottua että no herranen aika ja jäin suu auki kun muukin poppoo (yhteensä 4) poistuivat paikalta.
Kävelivät koko matkan sisälle maristen jotain ja kaikki vuorollaan taakse meihin vilkuillen.

Autojen välissä oli niin reilusti tilaa että nolompikin kuski tajuaisi että olisi hyvin päässyt siihen ajamaan vaikka ovi ois ollut kokonaan auki.

No, ihmeteltiin mutsin kanssa rouvien käytöstä aikamme mut unohdettiin jo kok tapaus kunnes:

Oltiin lähdössä takaisin autolle ja nää naiset sattuivat tulemaan yhtäaikaa. Kun olivat takanamme ja huomasivat meidät, lähtivät täyttä vauhtia tönien meidän ohi, kaikki nyrpeää nenää näyttäen, nokka pystyssä ja mulkoillen. Melkein juoksivat autoon, kai siksi että mahtuisivat pois tämmöisen poppoon alta.
Siinä vaiheessa jäi harmitus täysin huvituksen alle! :laugh:

Yhteistyössä