Hae Anna.fi-sivustolta

Mielen tyhjyys

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä vierailija, 06.08.2018.

1. vierailija Vierailija

2. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
  3. vierailija Vierailija

4. ううう Vierailija

5. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    tyhjä mieli eli tyyni ja rauhallinen mieli on kaiken a ja o pelottomuus on eka tehtövö henksiellä tiellä kohdata kaikki pelot ja läytää täyellinen mielenrauha ilman nöitä ei oo kunnon vankkaa pohjaa perustaa henkiselle tielle opiskelulle ja oppimiselle siks on niin hirveen törkeää löytää tyyni viileä rauhalinen peloton mieli joka ei mistään hätkähä timanttia ja titaaniakin kvoempi luja ku ngraniitti ja maalattia

mula mieli on aina täysin tyyni ja rauhaölinen viileä miltei kylmäkin muta t yyni viileä sinne ie negatiiviset ajatukset pöääase suttaamaan mun mieltä eik mun sielua mun mielei on yks suomen kovimmista sen takaa mun pitkä ikä mua ei hetkauttas pätkääkään vaikka vatsaan tulis 10000 sotilasta kiväärit sojottaen mua kohti tai vaikka singot tai panssarivaunut mua ei hetkauttas yhtään ei tippaakaan mun mieli on timanttiakin ja titaaniakin kovempaa ja mun sydön on virvatulta en ees silmää räpäyttäs vaikka demoneita tulis vastaan vaikka koko mULTIVERSUMIN KAUHUT TULIS MUA VASTAAN olisin yhtä tyyni rauhalinen peloton kuin aina ennekin hui hai ne mua sais silmääkään räpäyttämään

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri