Hae Anna.fi-sivustolta

Mielenterveyskuntoutuja

Viestiketju osiossa 'Eläkkeellä' , käynnistäjänä vierailija, 26.10.2018.

1. vierailija Vierailija

Sairastuin ekakerran synnytyksen jälkeiseen masikseen . Sain ludiomil lääkityksen, kävin yksityisellä. Mutta tein virheen, tokenin 2 vkssa olin 24v. MUTTA LÄÄKÄRI oli miellyttävä ja halusin nähdä ja tavata uudestaan. Niinpä jouduin lääkekokeiluun , hän määräs mulle kaikki mahdolliset psyyken lääkkeet Orsanilinkin. Kun söin niitä päässäni tuntui että filmi katkeili ja seinistä piti ottaa kiinni, että pysyi pystyssä . Silloinen mieheni toimitti mut sairaalaan veljeni kanssa. Viivin siellä 2 pitkää pitkää kuukautta. Mieheni ei soittanut mulle kertaakaan. Pakolla kävi terapiassa, mutta terapeutti suuttui häneen.Ei käynyt kuin kerran.. Kotiuduin yx nainen soitti kotiin kun tulin asuntoomme. Että mitä sä nyt meinaat tehdä. Tiesin kuka hän oli. sinnittelin 3v koska meillä 2 lasta. Kunnes -88 menin psykoosiin. En ollut syönyt 2 v. mitään lääkkeitä.. Psykoosi oli uskomaton, kun menin sairaalaan yksityislääkärin lääkelista vissiin halutiin nähdä. Alkoi orsalinin syöttö menetin seksuaalisuuden litoa annettiin saman vuoden syksyllä menetin suur

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri