Hae Anna.fi-sivustolta

Mielenterveysongelmat ja henkiset harrasteet

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Pikkusieluinen, 10.02.2011.

1. Caris Vierailija

Kyllä tämän alan asioiden nurjista puolistakin keskustella pitää. Se on jänskää kun teitä "maton alle lakaisijoita" aina ilmaantuu.

2. Caris Vierailija

Ja tämän takiako ei saisi kritisoida jos "auttajat" tekevät niin? Eikös auttajilla pitäisi olla vähän kokreampi motiivi ja myös moraali? Eikö heiltä sitä voisi vaatia kun kerran toisten ihmisten elämään vaikuttavat?

3. Heh Vierailija

KONGREETTISESTI!!!!

4. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Konkreettisesti ystäväni... näin minulle täällä opetettiin.:)

5. ystäväiseni Vierailija

Kun oppilas on valmis,on opettaja paikalla,eli sitä saa mitä tilaa.

6. Millä ja miten Vierailija

sinä sanot että auttajilla pitäisi olla korkeampi moraali? Mikä sinun kriteerisi on tuohon korkeampaan moraaliin?
    Luuletko että näkijät on kummallisempia kuin tavan tallaajat? Oikeastiko?

Minä en koskaan kerro näkemisistäni, koska tiedän että sitten on näitä ruinaajia jotka haluavat että näen joka pikkujouluissa, polttareissa jne muissa kissanristiäisissä ja se on ihan saatanan rasittavaa. Minun moraalissani ei ole mitään ylevää eikä korkeaa, eikä edes kiinnostaisi olla sen ylempänä kuin muu.

Näkijät ja energianvälitit ei ole sen kummallisempia kuin muutkaan. Ihan ihmisiä täällä ollaan. Ja korkealta ja kovaa tipahdat kun oletat että näkeminen vaatii korkeata moraalia sekä motiivia.
    Kattoppas vaikka lähellesi, kuka itseään ylistää se itseään alentaa. Näin se vain menee. huomaat sen vielä joskus mutta siltä taholta mistä et koskaan olettaisi.

7. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Altelle ja muillekin täällä tiedoksi etten ns hullujen huoneella ole koskaan ollut. Koin masennuksen pari vuotta sitten, joka historiaa minulle jo on. Masennustani lukuunottamatta muita mielenterveyteeni liittyviä sairauksia minulle ei ole koskaan diagnosoitu. Masennus ei sinänsä edes sairaus ole, vaan olotila todella vaikeiden kokemusten seuraamaa syvää surua.

Senkin haluan täällä kaikkien tiedoksi saattaa, etten kenellekään mitään ole koskaan tulevaa ennustanut.

Jospa alte jättäisit minut jo rauhaan luulotautinesi - Kiitos!

8. eräs narttu Vierailija

Shamanismiksi kulkemisen vaatii miltei skitsofrenian. Kaikella on tarkoituksensa.

9. kerroppa sinä Vierailija

Motiivisi kun haluat nyt niitä motiiveja ja maton alle lakasijoita, mitä tässä taas lakaistaan ja minkä maton alle? Kuka sinua on noin väärin kohdellut että haluat nostaa kissan pöydälle?

10. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En ole ns shamaani vaikka muiden entisiä elämiä meditaatiossa olenkin nähnyt. Skitsofreniaa minulla ei ole todettu.

11. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tälläkin hetkellä olen surullinen, kun toisen koirani jouduin saattamaan koirien henkimaailmaan viime viikon maanantaina. Ikävä on kova ja suruni suunnaton.;(

12. Olen Vierailija

ja olen kirjoituksesi takana kaikilta osin.

13. no tästä Vierailija

Olen pahoillani puolestasi.

14. tietää Vierailija

Sinulle sanoisin näistä tuputtajista että EGO TALKS!

Epätasapainosta: vältä ääripäitä, vältä myös itsestäsi nimeä(sitä mieltä siis olet) pikkusieluinen; KULJE KESKITIETÄ. Se on ainoa oikea kehityksen tapa.

15. aika muutoksen? Vierailija

Suotta annat ulkoisen muokata sinun sisimpää eli todellisuutta.

16. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Noinhan se on ja jätän toki rauhaan .Tähän sopii mainiosti vanha sanonta: se kuka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään...tikku on siis minun silmässä heh heh !

Osanottoni vilpitön lemmikin poismenosta!

17. -h- Vierailija

Minä olen ajatellut, että näin on.
    Itse olen jo lapsesta lähtien ollut herkkä näille asioille ja lisäksi minua on siunattu myös taiteellisella lahjakkuudella. Olen yleensäkin ihan tavattoman herkkä.

Joissakin muissa asioissa olen sitten taas täysin lahjaton. En ymmärrä esim. matematiikasta tuon taivaallista, enkä monesta muustakaan.
    En ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään ihmeellisenä, en parempana, tai erityisempänä kuin joku muu, enkä näitä lahjoja mitenkään ihmeellisempänä kuin joku muu lahja.
    Päinvastoin olen pitänyt ennemminkin joitain muita lahjoja tärkeämpinä. Olisin mielelläni ottanut vaikkapa sosiaalisen lahjakkuuden, jos olisin saanut valita.
    Ehkä tässä on vaikuttanut sekin, mitä aikoinaan kotonani arvostettiin.
    Tunsin aina jääväni siskojeni varjoon. He menestyivät koulussa, olivat hyviä kielissä, matematiikassa jne.
    Itsekin olisin mielelläni lukenut itseni vaikka lääkäriksi. Lääketiede on aina kiinnostanut, mutta tällä matikka- ja lukupäällä se ei ole ollut mahdollista.

Vasta aikuisena hyväksyin osani ja nämä omat lahjakkuuteni paremmin (tyydyin niihin) ja sen, että ne eivät ole sen huonompia kuin jonkun toisenkaan saamat lahjat ja olen oppinut, että herkkyydessäkin voi lopulta olla vahvuutta.

Tuntuu siis niin hullulta, että joku olisi kateellinen näistä minulle. Miksi? Jokaisellahan on kuitenkin ne omat juttunsa. Asia nyt vaan on niin kuin on. Minä en ole näitä lahjakkuuksia itselleni keksinyt, enkä havitellut.
    Miksi olisin näistä jotenkin sairaalloisen erityisylpeä tai/ja kuvittelisin olevani jonkun muun yläpuolella?
    Tuntuu aika vieraalta.
    Siksi sellaiset kommentit kuin "luuletko olevasi (tai yritätkö olla) jotain erityistä" yms. tuntuvat aina aika hassuilta.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Miksi nyt yleensä ollaan kateellisia? Kuvitellaan että se toisen lahja on parempi kuin oma. Jokaisella kuitenki on joitaki lahjoja. Mut ruoho tuppaa olemaan aina vihreempää toisella puolen aitaa.

19. Valitettavasti Vierailija

Sinun tapaasi sanotaa melkoisen kyyniseksi. Se ei toimi.

20. Eihän Vierailija

se kvin kyyninen ollut kun sanoi 90 % olevan jalat maassa.

21. peilit Vierailija

Etkö sinä pyri nyt vaikuttamaan kritiikilläsi joidenkin elämään.

22. missä vastuu? Vierailija

Hyvänen aika, kyllä auttajan täytyy olla auttajana vahvempi, ettei sokea sokeaa taluttaisi!
    Moraalitonta käyttää ns."lahjaansa", ellei ole ole kykyä kantaa vastuuta ja ymmärrystä vaikutuksista!

23. Hyvä tavaton Vierailija

jos on moraaliton auttaja niin kykyään käyttää moraalittomasti "auttamiseen" ja auttamiseen. Niinhän ns. "lahjattomatkin" tekee. En ne jätä vainoamista ja valehtelua ns "totuuden miekallaan" ja omien kavereiden auttamista vain siksi että ovat moraalittomia ja sokeita. Sitähän se moraalittomuus teettää.
    Taisin minäkin lakaista jotain maton alle-huiii!!!

24. missä vastuu? Vierailija

Nyt täytyy sanoa etten tajunnut kyllä yhtään....ehkä vika tässä päässä? ;)

25. kyy Vierailija

Mutta hyvänen aika menkääpä tuonne Kanavan puolelle sanomaan tämä,kestääkö pokka?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri