Mielessäni on jo pidempään pyörinyt ajatus että voisin oikein hyvin ottaa hoitoon hoitoa tarvitsevia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
vaikka pieniä koululaisia, eskarilaisia tms.

Mutta mielessä pyörinyt paljonkin kysymyksiä.. Tarttuuko kukaan tälläisee ilmoitukseen? Haluaako kukaan lastaan hoitoon jollekulle jota ei tunne, mutta voisi tutustua? Ja kuinkakohan moni ajattelee että 24v kahden lapsen äiti ei ole kykeneväinen lasten hoitoon?

Esimerkiksi kesän tullessa varmasti moni painee lastenhoito ongelmien kanssa ja juuri tälläisessähän olisin oiva apu :)

Rakastan itse ylikaiken lasten kanssa olemista, niiden kanssa touhuamista yms. Lapset ovat niin ihanan aitoja :)

Minä voisin ihan hyvin. Siis antaa lapseni sinulle hoitoon :) Kesällä esim. on pari sellaista päivää, että itse pitää olla töissä, mutta pph vapaalla. Ja sit kun esikoiseni menee kouluun, niin sehän ois ihana ajatus, että pääsis johonkin kotiin vähän niinkuin "iltapäiväkerhoon", jos vaan sattuis sama asuinalue! (kun itse todennäköisesti en pysty lyhentämään työpäivääni). Laita ihmeessä ilmoitus johonkin paikallislehteen!

Laita vain ilmoitus, mutta älä kaupan seinälle :D ne on vähän arveluttavia (ehkä vain minun mielestäni) lehti-ilmoitus taas olisi parempi, näyttäisi että olet tosissasi.

Yhteistyössä