Hae Anna.fi-sivustolta

Mielikuvia ja tarotteja

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä ryppyjä silmäkulmissa, 12.01.2018.

1. Hei, mitä näet vanhemmalle naiselle, tuleeko uusia tuulia elämääni vai oleskelenko tässä entisessä mikä tuntuu hiukan kyllästyttävän? Palautetta annan jos haluat. Kiitos sinulle.

2. vierailija Vierailija

3. vierailija Vierailija

Nostan jos joku oikeasti vastaisi.

4. Kirjoitan nyt ihan mielikuvien pohjalta harjoituksen vuoksi. Saa mielellään antaa palautetta.

Aistin turhautumaa. Tässä tulee jonkinlainen täyttymätön haave, sydämen sulkeminen, järkeistämisen tiellä. Mitä odotat? Onko joku ihminen jäänyt taakse, mikä mieltäsi vaivaa, sitoo ajatuksiasi, energiaasi.

Korteista tulee vielä samaan suuntaan vievä kortti, mikä antaa viitteitä, että sinun tulisi järkeistämisen sijaan ja elämäsi valintojen ja niiden pähkäilyn sijaan keskittyä tähän hetkeen.

Jotenkin tulee, että tiedät itse. Mitä se on, mitä kaipaat elämääsi. Se on sinulla tiedossa, kun rauhoitut. Tasapaino sydämen, tunteen ja järjen taustalla. Rauhallinen luottamus. Miten sen saat, ota vihjeitä ympäristöstä. Tee ilon kautta, mikä sinut saa eloon, tähän hetkeen. Pois arvostelun ja järkestelyn, itsesyytöksien tieltä. Löydä tiesi, onnea matkaan. Sydämen rauhan etsimisestä on hyvä aloittaa.

5. vierailija Vierailija

Voi kiitos kun vastasit. Kaikki mitä kirjoitit kuuluu minuun. Itsesyytökset, arvostelun pelko, elämättömyys, menneisyyteen kiinni jääminen, ääretön turhautuminen. Kai minä tiedän, mutta olisin edes kerran halunnut jostain apua. Hyvin kirjoitit, kiitos.

6. Hei pyydän sinulta kuitenkin neuvoa vielä tulevaisuuteen. Vaikka minun itse pitäisi tietää, en osaa tehdä mitään. Reistaillut terveys on lisännyt turhautumista jo reilun vuoden ajan. Mitä pitäisi tehdä uuden suunnan löytämiseksi, lähteä rakentamaan sitä uutta työtä sivuavaa haastetta pelosta huolimatta, pohtia parisuhteen tarkoitusta vai vain odotella uusia vaikeuksia. Olen todella kiitollinen vastauksestasi!

7. Olen tosiaan harjoittelija, joten kannattaa sillä tavalla ottaa näkökulmana tarkasteluun. Teet kuitenkin itse päätökset aina elämässäsi.

Tunnen niin, että tuo haaste työn ohessa muuttaa suhtautumistasi itseesi. Tämä tulee avaamaan uusia reittejä, joiden tarkoitus selviää myöhemmin. Sinun kannattaa ottaa yksi askel kerrallaan. Sitten nämä muutkin osa-alueet selviävät. Hae tunteissa sopusointua, keskity välillä täysin hiljaiseen itsesi hyväksymiseen ja rakastamiseen. Anna itsellesi lempeyttä. Näin hyvä leviää huomaamatta muihinkin. Parisuhde muuttuu, näkisin, että on paljon hyvääkin ja suhdetta voi rakentaa vielä. Mutta yksi askel kerrallaan.

8. Kiitos. Itse jokainen tekee ratkaisunsa, toivottavasti. Minun osaltani ei ole pelkoa sen suhteen. Kyllä se haaste työn sivussa, lisäisi arvostusta itseäni kohtaan. Astuisin siinä pelkojeni ja rajoitteideni yli., jos siihen uskaltaisin ryhtyä. Olen puoli askelta ottanut mutta sitten vetäydyin asiaa vatvomaan. Ja kyllä tiukasti tässä liitossa kiinni ollaan. Itse asiassa viime viikolla olen kokenut suuria onnen hetkiä arkisten askareiden parissa. Siunausta Sinulle ja kiitos. Tönäisit sopivasti.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri